Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wymiana katalizatora


benyA4

Rekomendowane odpowiedzi

To może jak nie ma błędów to po prostu ktoś wcześniej wyłączył w sterowniku właśnie sprawdzanie katów. To najlepsze rozwiązanie tyle że kosztowne. Czyli miałbyś problem z głowy. No chyba że jesteś zapalonym miłośnikiem źle rozumianej ekologii:grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby ktoś to wywalił programowo to w reidness chyba by nie podświetlało na czerwono ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przypadku wyłączenia sprawdzania katów programowo w sterowniku w bloku reidniess wyświetli na zielono, że test kata przeszedł pomyslnie. Jestem w stanie to zrobić. Aktualnie pracuje nad całkowitym wyłaczeniem drugiej sondy lambda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tez bardzo chetnie pozbede sie drugiej sondy. Mozna by zorganizowac spotkanko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej Pany na forum tt jest dokładnie opisane jak zgrac ecu Read Write ECU opisane sa tez modyfikacje, tylko potem trzeba mieć program który przeliczy checsumy żeby wgrac do sterwonika, można taki programik kupić, wszystko opisane co i jak, wiadomo troche strachu jest, najlepiej mieć zapasowe ecu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajna sprawa ale mi brakuje do tego odwagi , zwlaszcza ze nie mam zapasowego ECU :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie ja też, dobre jest to że zwykłym kablem można wszystko robić w sumie można spróbować zgrać sam wsad na początek, ale pomyślmy przeciez wszystkie wsady np. do alt sa chyba takie same robimy jednego wsada z wyłaczona sonda i liczymy checsumy, i potem każdy wgrywa do swojego autka piękne nie:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja niestety mam kabelek na RS a zeby zgrac pamiec ECU musisz miec kabelek na USB. Oczywiscie jak bedzie potrzeba to zakupie ten na USB bo to grosze, ale poczekam jeszcze do momentu przetestowania modyfikowanego programu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już kombinowałem na wszystkie sposoby i zamierzam kupić galletto - może tym mi się uda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie rozwiązaliście problem z tym cholernym katem? Wyskoczył mi właśnie błąd 16804 i nie wiem co mam dalej czynić z tym? W jaki sposób się uporać z tym? Denerwujący jest check engine...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie rozwiązaliście problem z tym cholernym katem? Wyskoczył mi właśnie błąd 16804 i nie wiem co mam dalej czynić z tym? W jaki sposób się uporać z tym? Denerwujący jest check engine...

Kasuj i jeździj dalej :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie tak parę razy zrobiłem ale zawsze powraca:facepalm: martwię się tylko że jak padnie coś innego to nie zauważe tego i póżniej będzie zonk:facepalm::facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanów się na emulatorem pod drugą sondę :wink: Koszt niewielki, roboty też nie jakoś specjalnie dużo a check nie będzie Cię wkur...ł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanów się na emulatorem pod drugą sondę :wink: Koszt niewielki, roboty też nie jakoś specjalnie dużo a check nie będzie Cię wkur...ł

Emulator był już rozkminiany i na nie wiele się to zdało. Chyba, że coś się pojawiło w ciągu ostatnich 6mscy i cudownie zadziałało?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żebym nie zapeszył tfu tfu.... i nie wykrakał sobie checka, ale w trakcie remontu mechanior zamontował emulator w moim ALT i od tamtej pory spokój, a błąd 16804 pojawiał się u mnie dość często. Otwór w emulatorze został początkowo rozwiercony wiertłem 4 i rzeczywiście wyskakiwały jakieś krzaki na VAGu związane z sondami, więc wykręciliśmy emulator i rozwierciliśmy otwór wiertłem 7. Zrobiłem od tamtej pory 5000km i póki co spokój- zobaczymy co będzie dalej, mam nadzieję że pozbyłem się tego na stałe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żebym nie zapeszył tfu tfu.... i nie wykrakał sobie checka, ale w trakcie remontu mechanior zamontował emulator w moim ALT i od tamtej pory spokój, a błąd 16804 pojawiał się u mnie dość często. Otwór w emulatorze został początkowo rozwiercony wiertłem 4 i rzeczywiście wyskakiwały jakieś krzaki na VAGu związane z sondami, więc wykręciliśmy emulator i rozwierciliśmy otwór wiertłem 7. Zrobiłem od tamtej pory 5000km i póki co spokój- zobaczymy co będzie dalej, mam nadzieję że pozbyłem się tego na stałe

To daj namiary na tę przejściówkę - sprawdzimy w naszych Audiolach :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem taki emulator jak w linku poniżej.

EMULATOR DRUGIEJ SONDY LAMBDA STAL KWASOODPORNA !! (3232789917) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Ten emulator polecił mi benyA4, u Niego również dobrze się spisywał po rozwierceniu. Nie wiem czy w każdym przypadku się sprawdzi; może u mnie akurat tak się udało, ale koszt nie jest wielki i sam montaż nie jest inwazyjny więc myślę że warto spróbować :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Maćku :wink: będę kupował a o wyniku poinformuję w tym wątku, czy się sprawdziło u mnie:grin: a Ty masz wybity środek katalizatora czy nic nie ruszałeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...