kobuzzz 1 Opublikowano 24 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2015 U mnie to samo, tak te typy chyba mają? możesz sobie zakodować audi drive select i ustawić kiere na komfort jeżeli chcesz żeby cały czas leciutko chodziła ? masz na forum opisane jak to zrobić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iwadrian 11 Opublikowano 25 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2015 Nie mam drive select, to chyba nic nie zrobię, trzeba się przyzwyczaić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobuzzz 1 Opublikowano 28 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2015 Nie trzeba mieć, posiadając kabel można bezproblemowo zakodować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniell-gda 6 Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Odświeżę temat. u mnie z kodów wynika, że mam servotronic a kiera chodzi niezbyt lekko. Tragedii nie ma i na postoju czy przy manewrowaniu jest w miarę o.k ale jak np wjeżdżam na rondo, czy skręcam w boczną uliczkę to tak ciężkawo trochę. Kierownica chodzi trochę jak w sportowym aucie, mały ruch i już reaguje, niby fajnie ale mogło by być ciut lżej. Nie mam porównania z inną b8 ale wydaje mi się, że jest trochę ciężej niz w mojej byłej b6. Coś nie tak chyba. Też mam servotronic i przy feldze 19 cali kierownica chodzi ciężko np; parkowaniu , ustawiłem drive select i szału to nie dało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iwadrian 11 Opublikowano 8 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2016 Mam servotronic a kierownica chodzi ciężej niż w mojej byłej b6 ze zwykłym wspomaganiem. Po wyjsciu z zakretu muszę jej delikatnie pomóc wrócić do pozycji na wprost. Tak się zastanawiam, czy ten servotronic wogóle u mnie działa i czy jakby nie działał, np była wypięta wtyczka, to by jakieś błędy pokazało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
perkusista 0 Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 A co ma niby pomóc zmienienie koła pasowego na mniejsze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowall71 0 Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 Kolego Kobuzzz, czy znasz procedurę kodowania vcds'em na opcję bardziej komfortową? Bo jedni piszą że się nie da inni że się da, tylko nie mogę znaleźć opisu jak to zrobić. Wysłane z mojego SM-G901F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iwadrian 11 Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 Kolego Kobuzzz, czy znasz procedurę kodowania vcds'em na opcję bardziej komfortową? Bo jedni piszą że się nie da inni że się da, tylko nie mogę znaleźć opisu jak to zrobić. Wysłane z mojego SM-G901F przy użyciu Tapatalka Poszukaj tematu o montażu i kodowaniu drive select Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SMAMR 1 Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 Przyłączam się do prośby o kodowanie wspomagania, mam servotronic 1N3 posiadam VCDS 12.12. Niestety nie mogę znaleźć jak i gdzie to zakodować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komoornik 18 Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 Nie koduje się wspomagania, tylko co najwyżej wymusza odpowiedni tryb Drive Select. http://www.audienthusiasts.com/Project_ADS.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SMAMR 1 Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 Ok. Jak ustawić Drive Select? Czy jest jakieś stopniowanie siły wspomagania czy tylko tryby? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komoornik 18 Opublikowano 17 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2016 Tylko tryby. Żeby to miało ręce i nogi, najlepiej dołożyć Drive Select - to są groszowe sprawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iwadrian 11 Opublikowano 17 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2016 Uruchomiłem sobie drive select i po ustawieniu na comfort kierownica chodzi tak samo jak wcześniej, na dynamic jest jeszcze ciężej. Wygląda to tak jakby było coś przytkane albo pompa nie dawała wystarczającego ciśnienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mycha852 0 Opublikowano 21 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2016 proponuję dolać do układu: http://www.lucasoil.pl/component/virtuemart/oleje-regenerujace/olej-regenerujacy-do-ukladu-wspomagania-kierownicy-0-355l-detail?Itemid=0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rules9 0 Opublikowano 27 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 (edytowane) Jak wielu z Was mam problem z ciężko działającym wspomaganiem w A4 B8 1N1. Chcąc uniknąć większych ingerencji mechanicznych zacząłem szukać innego rozwiązania. Czy ktoś z Was próbował dolać do układu jakiś specyfik ułatwiający kręcenie kierownicą? np: taki jak z postu powyżej. Czy to działa? Z jednej strony chciałbym polepszyć sobie prowadzenie auta, a z drugiej mam obawy czy nie uszkodzę pompy. Co radzicie? Edytowane 27 Marca 2017 przez Rules9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rules9 0 Opublikowano 31 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2017 Witam, wiem, że zawracam głowę, ale chciałbym podbić moje pytanie, nikt nie próbował dolać "czegoś" do układy wspomagania? Samochód jest świetny, tylko ta kierownica... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komoornik 18 Opublikowano 1 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2017 Trochę dziwny pomysł z dolewaniem czegoś, jeśli już warto chyba spróbować wymienić płyn w układzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rules9 0 Opublikowano 1 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2017 Od tego zacząłem, płyn oczywiście wymieniony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaiserman 1 Opublikowano 7 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2018 Witam Też mi ciężko kręci wspomaganie, ostatnio jeździłem a4b8 2015 190KM Quattro i kierownice było można kręcić jednym paluszkiem a servtronic nie było . a jest gdzieś napisane jak wymieniać płyn do wspomagania czy po wymianie będzie chociaż coś lepiej i jaki płyn dokładnie laliście ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wyzyk83 34 Opublikowano 7 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2018 5 godzin temu, Kaiserman napisał: Witam Też mi ciężko kręci wspomaganie, ostatnio jeździłem a4b8 2015 190KM Quattro i kierownice było można kręcić jednym paluszkiem a servtronic nie było . a jest gdzieś napisane jak wymieniać płyn do wspomagania czy po wymianie będzie chociaż coś lepiej i jaki płyn dokładnie laliście ? a4 b8 po lifcie mają elektyczne wspomaganie i nie ma już zbiorniczka z płynem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się