wrclaguna Opublikowano 1 Czerwca 2014 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Sprawdz w kodach PR ( KSIAZKA SERWISOWA ) czy masz 1N1 czy 1N3 1N3 to servotronic .
slawek16-1988 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Zgubiłem całą teczkę gdzie miałem wszystkie oryginalne książki. Pozostaje wślizgnąć się pod auto sprawdzić maglownice i szukać przyczyny
wrclaguna Opublikowano 1 Czerwca 2014 Opublikowano 1 Czerwca 2014 W bagazniku ( wneka po lewej stronie) masz jeszcze wlepe z kodami
slawek16-1988 Opublikowano 2 Czerwca 2014 Opublikowano 2 Czerwca 2014 Więc servotronic jest u mnie. Przypuszczam iż jak wymieniałem deche to coś przy kierownicy musiałem poknocić, żadnych błędów nie wywala dziwne
lettner123 Opublikowano 24 Lipca 2014 Opublikowano 24 Lipca 2014 Witam, mam problem od 3 lat walcze ze wspomaganiem, na początku wyła pompa mechanik stwierdził ze maglownica do regeneracji pozniej zmienilem 4 razy pompę, pozniej węże. Teraz nie dość ze wyje,płyn bulgocze to jeszcze sie blokuje co jakis czas i bardzo cięzko sie kręci nawet jak sie nie blokuje ;/ ktoś ma jakis pomysł. Pozdrawiam
ChilliPalmer Opublikowano 25 Lipca 2014 Opublikowano 25 Lipca 2014 Sam sobie odpowiedziałes - jeśli się blokuje to zostaje już tylko maglownica.
Danio34 Opublikowano 17 Września 2014 Opublikowano 17 Września 2014 Witam.mialem ten sam problem posiadam a4 b8 z 2009 roku z dobrym wyposazeniem ale nie jeden mechanik stwierdzil ze auto nie posiad serwa po prostu niemcy zrobili te modele na autostrady ale powiem ze idzie sie przyzwyczaic
hiny Opublikowano 18 Września 2014 Opublikowano 18 Września 2014 Witam.mialem ten sam problem posiadam a4 b8 z 2009 roku z dobrym wyposazeniem ale nie jeden mechanik stwierdzil ze auto nie posiad serwa po prostu niemcy zrobili te modele na autostrady ale powiem ze idzie sie przyzwyczaic Podzielam zdanie kolegi , ja na początku też cudowałem że coś jest nie tak ale po dwóch latach użytkowania się przyzwyczaiłem
lukas309 Opublikowano 23 Września 2014 Opublikowano 23 Września 2014 Grzesiek jak sprawdzic czy sterownik obsluzy servotronika ???? Mowa o B8
wrclaguna Opublikowano 23 Września 2014 Opublikowano 23 Września 2014 Tu masz cały watek o montazu oraz numery sterownikow obsługujacych servotronic===> http://a4-klub.pl/index.php?/topic/274562-montaz-przekladni-kierowniczej-ze-wspomaganiem-servotronic/#entry3977601
leszek149 Opublikowano 5 Lutego 2015 Opublikowano 5 Lutego 2015 Witam, mam problem od 3 lat walcze ze wspomaganiem, na początku wyła pompa mechanik stwierdził ze maglownica do regeneracji pozniej zmienilem 4 razy pompę, pozniej węże. Teraz nie dość ze wyje,płyn bulgocze to jeszcze sie blokuje co jakis czas i bardzo cięzko sie kręci nawet jak sie nie blokuje ;/ ktoś ma jakis pomysł. Pozdrawiam Mam taki sam problem czy już rozwiązałeś problem?
r7adek Opublikowano 6 Lutego 2015 Opublikowano 6 Lutego 2015 A ja znalazłem coś takiego: http://matusek.pl/wrzuta/touran/vcds/ADAPTACJE%20VCDS.pdf i tam na stronie 33 pisze o zmianie natężenia układu wspomagania. U mnie w b6 kod 1N1 i też chodzi ciężej w porównaniu niż u znajomych w b6 i b5. Ciekawe ile w tym opisie prawdy.
bullet77 Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 (edytowane) Mam b8 20081N1 czyli bez serwotronica.Teraz juz wiem, ze to norma, ze kiera chodzi ciężko. Ale u mnie też ciężko chodzi pedał sprzęgła i lewarek biegów.Auto ori nalot 230tkm ASO vinNowiutka dwumasa zrobiona 500km temu. Podczas zmiany dwumasy stwierdzono, że sprzęgło jest ok i nie wykazuje jakiegoś zużycia klasyfikujacego go do wymiany.Co może być przyczyna?? Edytowane 6 Marca 2015 przez bullet77
lukas309 Opublikowano 6 Marca 2015 Opublikowano 6 Marca 2015 panowie zmiana na 1N3 czyli servotronika nie jest kosztowna kompletna przekladnie mozna wychaczyc na allegro za 400 zl plus wymiana 250 do 350 zl i bedziecie zadowoleni wiem po sobie
Arcadio.Morales Opublikowano 21 Marca 2015 Opublikowano 21 Marca 2015 U mnie niestety 1N1 czyli dobrze że trenuję, ale sądzę iż tak nie powinno to wyglądać, jest za ciężko, kręcenie kierą na postoju lipa zwłaszcza jak moja druga połowa siada za ster. Myślę o wymianie na servo ale nie bardzo chcę grzebać, co seryjne to seryjne, zawsze pojawia się po takich modach jakiś problem.
Gibons Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Nie pojawia się żaden problem jak oddasz auto tam gdzie trzeba. Wielu kolegów tak zmieniało i są zadowoleni to nie jest aż taka ingerencja w tą serie jak np zmiana na quattro heeh
basso66 Opublikowano 8 Maja 2015 Opublikowano 8 Maja 2015 Może polecicie dobrego mechanika z Bydgoszczy lub okolic, który ma doświadczenie w przekładkach na servotronic...? Boję się zlecić to "pierwszemu lepszemu"
artix.sweden Opublikowano 7 Czerwca 2015 Opublikowano 7 Czerwca 2015 Mam takie samo uczucie od dwoch lat, ze chodzi za ciezko. Czasami jednak lepiej ale bardzo rzadko, no chyba ze mi sie wydawalo albo bylo mokro Chyba najtaniej bedzie zmienic kolo pasowe na mniejsze
iwadrian Opublikowano 23 Grudnia 2015 Opublikowano 23 Grudnia 2015 Odświeżę temat. u mnie z kodów wynika, że mam servotronic a kiera chodzi niezbyt lekko. Tragedii nie ma i na postoju czy przy manewrowaniu jest w miarę o.k ale jak np wjeżdżam na rondo, czy skręcam w boczną uliczkę to tak ciężkawo trochę. Kierownica chodzi trochę jak w sportowym aucie, mały ruch i już reaguje, niby fajnie ale mogło by być ciut lżej. Nie mam porównania z inną b8 ale wydaje mi się, że jest trochę ciężej niz w mojej byłej b6. Coś nie tak chyba.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się