daw2 Opublikowano 29 Września 2012 Opublikowano 29 Września 2012 Witam mam problem z autem kolegi. Auto rano ciężko odpala. Posiada instalacje sekwencyjna stag4. Po odpaleniu rano na benzynie osiąga 1300obr i po 4 sekundach zaczyna się krztusić i gaśnie. Dodawanie gazu nie pomaga. Bardzo często po dodaniu gazu strzela w dolot tak mocno że jak sie stoi kolo wlotu powietrza to czuć jak nogawka zatrzęsie. Na benzynie jeżdzi dopiero dobrze jak się silnik rozgrzeje.Przepustnica wyczyszczona adaptowana, sobda podmieniona na inna przepływka też, czujnik temp pokazuje prawidłowo, świece nowe. Zadnych nieszczelnosci nie zauwazyłem, cisnienie paliwa to 5bar(nowa pompa), kable sprawdzone. Co jeszcze można zobaczyć? Na gazie jezdzi prawidłowo. Czesto wystepuje błąd 561.
ja74687 Opublikowano 29 Września 2012 Opublikowano 29 Września 2012 Chyba sprawdziłeś już wszystko co można było, przepal może samochód na benzynie, a filtr powietrza w jakim jest stanie, wymień jeszcze filtr paliwa chociaż ciśnienie ma niby dobre ale warto go wymienić jak na lpg jeździsz, zobacz jeszcze może na regulator ciśnienia paliwa odepnij od niego ten wężyk podciśnienia jak poczujesz paliwo to znaczy że on padł a ciśnienie mierzyłeś przed listwą czy za listwą ??
daw2 Opublikowano 29 Września 2012 Autor Opublikowano 29 Września 2012 Cisnienie mierzone na listwie. Filtry są nowe... Odpinałem regulator bez zmian...( Jeżdzi na benzynie juz kilka dni. Jak się juz nagrzeje to jest ok
edekxp Opublikowano 29 Września 2012 Opublikowano 29 Września 2012 Miałem podobnie w A3 silnik AGN 125km jak było zimno np poniżej 10st w nocy, wszystko sprawdzałem, okazało się że uszczelki pod kolektorem ssącym były już wysłużone Wymieniłem i już wszystko ok.Trzyma równo obroty na ssaniu a po przełączeniu na lpg nie szarpie.
cacek89 Opublikowano 29 Września 2012 Opublikowano 29 Września 2012 u mnie pomoglo po wymontowaniu i oddaniu do czyszcenia wtryskow
edekxp Opublikowano 29 Września 2012 Opublikowano 29 Września 2012 Odpal awaryjnie na LPG zobaczysz czy bedzie tak samo
daw2 Opublikowano 29 Września 2012 Autor Opublikowano 29 Września 2012 Jutro rano zobacze awaryjnie narazie gaz mam zakrecony na butli. Dziwne że zapala normalnie a po chwili sa cyrki. Nie pracuje tak jak powinien nawet jak sie nagrzeje. Na gazie pracuje znacznie lepiej. Jeszcze jedna ciekawostka- jeżeli wtyczka od vag bedzie umieszczona w gniezdzie samochodu bez laptopa czy z podłaczonym lapkiem to odpali na sekunde i gasnie. Powstaje wtedy bład immo. Cos sie blokuje. ---------- Post dopisany at 18:05 ---------- Poprzedni post napisany at 18:04 ---------- Zapomniałem napisać że to ADR
paweldriver24 Opublikowano 29 Września 2012 Opublikowano 29 Września 2012 Miałem to samo wymieniałem wszystko tak jak ty i nic nie pomagało. Okazało się że to przewody były winne co dziwne sprawdzałem w nocy i nie było widać żadnego przebicia, opór też był w normie.
daw2 Opublikowano 30 Września 2012 Autor Opublikowano 30 Września 2012 Też miałeś tylko 2 przewody WN?
motor144 Opublikowano 30 Września 2012 Opublikowano 30 Września 2012 Też miałeś tylko 2 przewody WN? W ADR-e masz normalnie tylko 2 przewody na świece (1 i 2-go cylindra) i dwie fajki bezpośrednio pod cewką (na świece 3 i 4-tego cylindra). A czy pompa była wymieniana z powodu objawów , które opisałeś ? Jeśli tak , to czy przypadkiem po wymianie pompy objawy się nie nasiliły ? bo może masz nieszczelne wtryski i podlewają za dużo paliwa , co zwykle właśnie na zimnym jest najwyraźniej zauważalne.
daw2 Opublikowano 30 Września 2012 Autor Opublikowano 30 Września 2012 Pompa była wymieniona wcześniej ale nie aż tak dawno. Wtedy silnik pracował dobrze.
edekxp Opublikowano 30 Września 2012 Opublikowano 30 Września 2012 może paliwo wraca do baku. spróbuj przekręcić kilka razy kluczykiem tylko na zapłon bez odpalania, niech pompa podpompuje paliwo chyba że masz tak jak w niektórych widziałem że pompa włącza się z chwilą kręcenia rozrusznikiem
ja74687 Opublikowano 1 Października 2012 Opublikowano 1 Października 2012 W ADR jest tak własnie że pompa włącza się razem z rozrusznikiem, posprawdzaj może jeszcze szczelność układu ssącego czasami jest tak że mały wężyk sparcieje i lewego powietrza łapie, zobacz też czy wtyczka od sondy lambda jest prawidłowo włożona kumpel miał kiedyś to samo i ten sam błąd wtyczka nie była do końca włożona zaśniedziały styki i samochód wariował posprawdzaj może wszystkie styki w jakim są stanie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się