Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AUDI S6 C7 4.0 V8 Bi-Turbo Ibissweiss Stage IV 701 KM / 880Nm by SPORTMILE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

felgi słabe . poszukaj czegoś lepszego

  • Odpowiedzi 4.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
moim zdaniem dach lepiej w czerń :wink:

Jak już coś robić, bo ja bym nie robił, dach w czerń na białym aucie jakoś mi przeszedł:kwasny:

Opublikowano

4. Sciema szyb

To było dobre w latach '90 w e36 i Golfach mk3, a nie w S6 C7 w 2013r. :whistling:

Opublikowano
moim zdaniem dach lepiej w czerń :wink:

Jak już coś robić, bo ja bym nie robił, dach w czerń na białym aucie jakoś mi przeszedł:kwasny:

otóż to :wink:

Opublikowano

felgi nr.1 , dach broń boze nie karbon... czarny połysk jeśli już, efekt ''panoramadach''. zresztą, ważniejsze jest zdecydowanie stage III :decayed:

nie kusił Cie projekt RS6 sedan? dołożyć przód i progi to chyba nie powinien byc duzy problem, tył przy jakimś delikatnym dopasowaniu też by sie udało.

Nie mówie o jakimś sticker tuningu, znaczków nie musiałoby być, ale zobaczyć i pokazać Audi jaki błąd zrobili nie wypuszczając RS sedana bezcenne. Byłoby o tym głośno na wszystkich forach .

Opublikowano

a RS nie jest szerszy czasami?

Opublikowano

dzięki błotnikom i zderzakom?

Opublikowano
dzięki błotnikom i zderzakom?

no tak jak w przypadku B5, C5 itp

Opublikowano

nie wiem czemu audi poszlo w kierunku chinczykow z tymi nowymi felgami (z zewnatrz polerka, w srodku czarne) - zalatuje to "felgami z allegro". Ja bym zostal przy rotorach, ew. 1 cal wyzej.

RS6 jest szersze, rezanie body w tak nowym aucie... no nie wiem, moze gdyby ktos zrobil szlif na tylniej cwiartce to mialoby to sens :wink:

Opublikowano

Co do pakietu RS6 C7 sedan, to przód do zrobienia (zderzak, grill, błotniki) listwy boczne progowe, zderzak tył może by podszedł z RS'a i poszerzenie tylnych błotników. Do zrobienia, ale wydaje mi się że problemem będą tylne drzwi bo w RSie już na drzwiach zaczyna się "nadmuchany" błotnik. Chociaż nie powiem byłoby to coś ciekawego. Trzeba popytać o części w ASO

Opublikowano

moim zdaniem bez sensu jest taka rzeźba przy igle z salonu. co innego jakby auto było walone np w tył i kupione za mniejszą kasę.

Opublikowano
Co do pakietu RS6 C7 sedan, to przód do zrobienia (zderzak, grill, błotniki) listwy boczne progowe, zderzak tył może by podszedł z RS'a i poszerzenie tylnych błotników. Do zrobienia, ale wydaje mi się że problemem będą tylne drzwi bo w RSie już na drzwiach zaczyna się "nadmuchany" błotnik. Chociaż nie powiem byłoby to coś ciekawego. Trzeba popytać o części w ASO

Zostaw jak jest... w przyszłym roku łykniesz RS6

Opublikowano

ale nie sedana :decayed:

Opublikowano
Co do pakietu RS6 C7 sedan, to przód do zrobienia (zderzak, grill, błotniki) listwy boczne progowe, zderzak tył może by podszedł z RS'a i poszerzenie tylnych błotników. Do zrobienia, ale wydaje mi się że problemem będą tylne drzwi bo w RSie już na drzwiach zaczyna się "nadmuchany" błotnik. Chociaż nie powiem byłoby to coś ciekawego. Trzeba popytać o części w ASO

Zostaw jak jest... w przyszłym roku łykniesz RS6

Zobaczymy co będzie :wink: ja jestem bardzo niestały w uczuciach :grin:

Opublikowano
Turdzi, twoja opinia trochę odważna, tym bardziej, że od jakiegoś czasu pojawiają się mieszane opinie nt. stronika/DSG i jego wytrzymałości. Ja uważam, że właśnie pancerny tip jest dobrą opcją dla RS bo nie ogranicza jej pod ewentualne mody. Co nie znaczy, że powinna być wyłącznie opcją z ewentualnym wyborem manuala wedle życzenia. Toptronik jest właśnie tym co odróżni RS od S jeśli chodzi o zakres modyfikacji.

Masz dużo racji ja nie mowie ze tip jest beee to super skrzynia do A6 A8 czyli takiego cruisera na autostrady i do miasta ale do takiego auta jak RS6 wolal bym cos zdecydowanie bardziej sportowego.Jezeli by to ode mnie zależało to bym wogle wolal manuala i kompletnie nie rozumie obecndgo trendu na te skrzynie auyomatyczne.Jezdzilrm tez S4 i zmiana biegów byla ok ale to dalej glupi automat i jedyna skrzynia do tej pory która działa dla mie tak jak powina to Porschowskie PDK ktorym da sie zmieniac biegi lewarkiem jak w sekwencji bo zbila się biegi we wlasciwa stronę ! i szczerze go nie rozumie co za kretyn tak sie uparł w audi i dalej redukujesz do tylu a w gore zmieniasz do przodu :doh:

Może kiedyś będą instalować automat z Lambo. Jednosprzęgłowa z dwoma odrębnymi wałkami i zmienia bieg w czasie 30ms:decayed:

nie ma takich skrzyn formula 1 ma zmiane 50ms:kox: --

300ms to sie zgodze co i tak jest zajeboscie szybko :)

przod bo przyspieszasz tyl bo hamujesz calkiem logiczne nie wiem co w tym zlego a jak mieli zrobic w bok :)

W teście top gear mówili o 30ms. To najszybsza skrzynia drogowa świata.200ms to pewnie DSG już ma:whistling: sory to jednak 50ms a w 30ms zmieniają bolidy f1:wink:

Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano
nie wiem czemu audi poszlo w kierunku chinczykow z tymi nowymi felgami (z zewnatrz polerka, w srodku czarne) - zalatuje to "felgami z allegro". Ja bym zostal przy rotorach, ew. 1 cal wyzej.

RS6 jest szersze, rezanie body w tak nowym aucie... no nie wiem, moze gdyby ktos zrobil szlif na tylniej cwiartce to mialoby to sens :wink:

Jestem tego szmego zdania zarówno co do ad. jeden jak i ad. dwa

Opublikowano

Panowie, jak się ma fantazję i pieniądze, to czemu nie rezać nowego auta?

B5 RS sedan powstają bo kosztują 50 tysi a nie 500.

Jakby się Szymon zdecydował na RS sedana, to trochę by namieszał w świecie i o to chodzi!

Tak więc zalecałbym raczej dopingować a nie odwodzić od takiej myśli.

Opublikowano

darth vader - im your father luck:decayed:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...