Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AUDI S6 C7 4.0 V8 Bi-Turbo Ibissweiss Stage IV 701 KM / 880Nm by SPORTMILE


szymeniu

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Nie wiem, bo nie sprawdzalem. Podalem ze chcemy W1 i W2 i byly wolne, teoretcznie W0 tez jest dostepne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, bo nie sprawdzalem. Podalem ze chcemy W1 i W2 i byly wolne, teoretcznie W0 tez jest dostepne

Zapytałem bo myślałem, że stoi w Waszym garażu jeszcze jakiś ciekawy "statek" a z numerkami lecicie po prostu kolei :decayed::wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W doopach Wam się poprzewracało :wink: a tak na serio to wiem, że za małe ale w 21' jest bardzo mały wybór a 22' się nie nadaje na trasy które pokonuje tym autem, bo zniszczę zawieszenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Narazie sie ciesze tym co jest, ale raczej sie nie zdecyduje bo mam 5 letnia gwarancje i szkoda by ja bylo stracic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Narazie sie ciesze tym co jest, ale raczej sie nie zdecyduje bo mam 5 letnia gwarancje i szkoda by ja bylo stracic

:thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

S/RS C7 to chyba pierwsze audi w ktorym silnik nie siedzi przed przednimi kołami:kox: Jak z prowadzeniem? Są podsterowne czy zostało już to zwalczone?:whistling:

Bo RS5 wyjeżdzało przodem w TG aż wstyd:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciężko mi powiedzieć, bo puki co go tylko "muskam" i się delektuję, czasami docisnę trochę mocniej ale dam sobie chwilę na oswojenie.

porównując do zwykłej A6 to jeśli chodzi o prowadzenie i zawieszenie to są to dwa różne auta. Mimo 20 felg auto jest mega ciche jeśli chodzi o wybieranie nierówności. Po mieście latam na zawieszeniu comfort, bo dziur jest sporo. Co do mocy to w 3.0TFSI na mokrym pedał w podłogę i jechał prosto, tu na deszczu trzeba uważać, bo mimo ESP potrafi tyłem zamiatać. Quattro wszystkiego nie załatwi przy takiej mocy. Podchodzę do jazdy tym autem z dużym respektem i chcę go "nauczyć" zanim zacznę go lepiej wykorzystywać. Nie chce być tylko mistrzem prostej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jedno z pierwszych RS6 które daje frajdę nie tylko na prostej ale z takim autem trzeba uważać bo 2 tony na driftowoz się średnio nadają ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciężko mi powiedzieć, bo puki co go tylko "muskam" i się delektuję, czasami docisnę trochę mocniej ale dam sobie chwilę na oswojenie.

porównując do zwykłej A6 to jeśli chodzi o prowadzenie i zawieszenie to są to dwa różne auta. Mimo 20 felg auto jest mega ciche jeśli chodzi o wybieranie nierówności. Po mieście latam na zawieszeniu comfort, bo dziur jest sporo. Co do mocy to w 3.0TFSI na mokrym pedał w podłogę i jechał prosto, tu na deszczu trzeba uważać, bo mimo ESP potrafi tyłem zamiatać. Quattro wszystkiego nie załatwi przy takiej mocy. Podchodzę do jazdy tym autem z dużym respektem i chcę go "nauczyć" zanim zacznę go lepiej wykorzystywać. Nie chce być tylko mistrzem prostej.

Z Lublina masz rzut beretem do Ułęża, zainwestuj w indywidualne szkolenie z Wróblewskim Rajdowa Szkoła Piotra Wróblewskiego, albo z Lenczowskim Acceleration - Sport Driving School | Szkolenia kierowców | Szkolenia dla firm

Szacunek za respekt do mocy!

Raczej niebezpiecznie jest uczyć się na drogach publicznych, warto wykorzystać zamknięte obiekty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szymeniu: opony nadal masz sessanty? jak się sprawują? czemu akurat one?

Verdestein sessanta to dla mnie najlepsze letnie opony na jakich jezdzilem. Jak zjezdze dziadowskie Bridgestony to od razu Sessanta wlatuja na koła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie mam Pirelli P Zero Rosso i we właściwościach mają 71dB a Sessanty 67dB, więc powinienem być zadowolony z głośności :wink: interesuje Mnie czy z trakcją będzie ok, bo mam ośkę :decayed: sorry za ot

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...