Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AUDI S6 C7 4.0 V8 Bi-Turbo Ibissweiss Stage IV 701 KM / 880Nm by SPORTMILE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
:decayed::decayed::decayed:
Ty się tak nie śmiej ciekawe jak się obchodzisz ze swoja niunią:decayed:
  • Odpowiedzi 4.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

moja byla 1x myta w aso :) bo nie mam czasu ona jezdzi a nie jest polerowana :)

Opublikowano

Dobre podejście nie myć w ASO, też tak robiłem ;)

Vario Customs - zmiana koloru auta powłokami Plastidip

Opublikowano

kiedys takie V8 to byl majstersztyk estetki a teraz platanina rur , przewodow i plastiku nawet pokryw rozrzadu nie widac , nie dziwi wiec ta plastikowa oslona no ale funkcja nad forma jak to sie mowi.

Opublikowano
kiedys takie V8 to byl majstersztyk estetki a teraz platanina rur , przewodow i plastiku nawet pokryw rozrzadu nie widac , nie dziwi wiec ta plastikowa oslona no ale funkcja nad forma jak to sie mowi.
Turdzi mówi się przerost formy nad treścią ile już wypiłeś:polew::wink:
Opublikowano

Turdzi dobrze napisał że liczy się teraz funkcjonalność w tym wypadku efektywność, a nie forma. Przynajmniej ja to tak odebrałem

Opublikowano

Ten silnik wygląda jakby był bardzo mocno skomplikowany bez tej pokrywy:decayed: I zapewne tak jest:decayed: Po focie spod maski widać że w S6 już jest wygięta ściana grodziowa i silnik przesunięty do tyłu:good: Idą w dobrą stronę z wyważeniem masy auta:kox:

Opublikowano

Można tylko pomarzyć o takim cudzie :)

Opublikowano
Ten silnik wygląda jakby był bardzo mocno skomplikowany bez tej pokrywy:decayed: I zapewne tak jest:decayed: Po focie spod maski widać że w S6 już jest wygięta ściana grodziowa i silnik przesunięty do tyłu:good: Idą w dobrą stronę z wyważeniem masy auta:kox:

Po zdjęciu pokrywy od 3,0 TDI też myślałem, że jest mocno skomplikowany... A tak naprawdę to nic nowego... To jedynie tak wygląda :wink:

Ale silniczek :slina:

Opublikowano

Rozpierdallllaa mnie to auto za każdym razem gdy tu zaglądam :slina:

Opublikowano
Rozpierdallllaa mnie to auto za każdym razem gdy tu zaglądam :slina:

Przyjedź na zlot do Bukowiny w marcu to może będziesz miał okazję się nawet nim przejechać jeśli będzie Szymon :naughty:

Opublikowano

307689_585950664764747_558645134_n.jpg

co Ty na to szymeniu :naughty:

Opublikowano

wedlug mnie moment za mocno podciagniety do gory moze wyje... panewki max momentu przy 2400obr moze sie okazac zgubne przy 3000 - 3500 bylo by juz ok wtedy sie tak na obciazenie nie przeklada - tak mi kiedys jeden madry tuner mowil a wiem ze mial racje :)

Opublikowano
wedlug mnie moment za mocno podciagniety do gory moze wyje... panewki max momentu przy 2400obr moze sie okazac zgubne przy 3000 - 3500 bylo by juz ok wtedy sie tak na obciazenie nie przeklada - tak mi kiedys jeden madry tuner mowil a wiem ze mial racje :)

ten silnik zniesie jeszcze wiecej mocy i momentu,w rs6 c6 masz prawie 1000nm przy 2tys i lataja

Opublikowano

Dzięki za info, fajny wykres jebnięcie z niutona jak w dieslu tylko trochę dłużej trzyma, pierwsze pytanie gdzie to robią ?

Silniki S7 i S6 to bliźniaki.

---------- Post dopisany at 18:05 ---------- Poprzedni post napisany at 16:47 ----------

Koledzy mam jeszcze małe pytanie odnośnie tuningu mechanicznego, mianowicie zawsze chciałem robić coś do aut, obecnie mam bardzo szerokie możliwości z zakresu aluminium, stali (nierdz. kwas) i tytanu. Pomyślałem o produkcji na zamówienie układów wydechowych co o tym sądzicie, może coś podpowiecie ?

Opublikowano
Ten silnik wygląda jakby był bardzo mocno skomplikowany bez tej pokrywy:decayed: I zapewne tak jest:decayed: Po focie spod maski widać że w S6 już jest wygięta ściana grodziowa i silnik przesunięty do tyłu:good: Idą w dobrą stronę z wyważeniem masy auta:kox:

Szkoda tylko, że nie kapnęli się 15 lat prędzej :decayed:

Aluminium-doloty, orurowania IC, znalazłyby popyt bo każdy robi z kwasówki.

Tytan opłaca się wykonywać elementy silnika, jak podkładki pod zawory-mają zastosowanie w sporcie i jeszcze wiele innych części.

Kwestia ile miałoby to kosztować, bo cena rządzi rynkiem.

Opublikowano

Nowy mercedes E63 AMG-S 4-MATIC przyspiesza do 0-62 3,6 sekundy

Meet the new Mercedes E63 AMG

No właśnie mnie zaczyna kręcić temat motoryzacji i związanych z nim części wyczynowych. Co do cen to dam pewne porównanie, obecnie udało mi się wejść na rynek australijski i nowo-zelandzki a także do ZEA ponieważ cena moich produktów była wyższa 2% w stosunku do Chińskich elementów. A jakość MADE IN EU :D

Opublikowano

Tak poza tym w temacie to V8 będzie pił olej. Już stare wolnossące V8 piło, a tu są jeszcze 2 turbiny które też olej spalają jakby nie było tym bardziej jak się nie oszczędza auta. Panowie nie popadajmy w skrajności :facepalm: Że niby nowe mają być super doskonałe gdzie oleju zamiast ubywać będzie przybywać :grin:

Do tego co to jest 13,7/100 w takim nie lekkim aucie aucie z dużym silnikiem. Stare 2.2T w lekkiej budzie mi ostatnio spaliło 22/100 przy ostrym traktowaniu. Więc gdzie tam co.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...