wladi Opublikowano 31 Grudnia 2012 Opublikowano 31 Grudnia 2012 :decayed: Ty się tak nie śmiej ciekawe jak się obchodzisz ze swoja niunią
Brysio Opublikowano 31 Grudnia 2012 Opublikowano 31 Grudnia 2012 moja byla 1x myta w aso bo nie mam czasu ona jezdzi a nie jest polerowana
variocustoms Opublikowano 31 Grudnia 2012 Opublikowano 31 Grudnia 2012 Dobre podejście nie myć w ASO, też tak robiłem Vario Customs - zmiana koloru auta powłokami Plastidip
turdzi Opublikowano 31 Grudnia 2012 Opublikowano 31 Grudnia 2012 kiedys takie V8 to byl majstersztyk estetki a teraz platanina rur , przewodow i plastiku nawet pokryw rozrzadu nie widac , nie dziwi wiec ta plastikowa oslona no ale funkcja nad forma jak to sie mowi.
wladi Opublikowano 31 Grudnia 2012 Opublikowano 31 Grudnia 2012 kiedys takie V8 to byl majstersztyk estetki a teraz platanina rur , przewodow i plastiku nawet pokryw rozrzadu nie widac , nie dziwi wiec ta plastikowa oslona no ale funkcja nad forma jak to sie mowi.Turdzi mówi się przerost formy nad treścią ile już wypiłeś
szymeniu Opublikowano 1 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2013 Turdzi dobrze napisał że liczy się teraz funkcjonalność w tym wypadku efektywność, a nie forma. Przynajmniej ja to tak odebrałem
Wandej Opublikowano 2 Stycznia 2013 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Ten silnik wygląda jakby był bardzo mocno skomplikowany bez tej pokrywy:decayed: I zapewne tak jest:decayed: Po focie spod maski widać że w S6 już jest wygięta ściana grodziowa i silnik przesunięty do tyłu:good: Idą w dobrą stronę z wyważeniem masy auta:kox:
Pzwmichal Opublikowano 2 Stycznia 2013 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Można tylko pomarzyć o takim cudzie
melman_zyrafa Opublikowano 2 Stycznia 2013 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Ten silnik wygląda jakby był bardzo mocno skomplikowany bez tej pokrywy:decayed: I zapewne tak jest:decayed: Po focie spod maski widać że w S6 już jest wygięta ściana grodziowa i silnik przesunięty do tyłu:good: Idą w dobrą stronę z wyważeniem masy auta:kox: Po zdjęciu pokrywy od 3,0 TDI też myślałem, że jest mocno skomplikowany... A tak naprawdę to nic nowego... To jedynie tak wygląda Ale silniczek
mystic.pl Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Rozpierdallllaa mnie to auto za każdym razem gdy tu zaglądam
PABLO Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Rozpierdallllaa mnie to auto za każdym razem gdy tu zaglądam Przyjedź na zlot do Bukowiny w marcu to może będziesz miał okazję się nawet nim przejechać jeśli będzie Szymon
Wandej Opublikowano 10 Stycznia 2013 Opublikowano 10 Stycznia 2013 https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/307689_585950664764747_558645134_n.jpgco Ty na to szymeniu Ale to identyczny silnik jak ma Szymon? Jak tak ta Esa miażdzyć będzie już całkiem:kox:
mystic.pl Opublikowano 10 Stycznia 2013 Opublikowano 10 Stycznia 2013 https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/307689_585950664764747_558645134_n.jpgco Ty na to szymeniu To z Czewy ten wykres ?
Brysio Opublikowano 10 Stycznia 2013 Opublikowano 10 Stycznia 2013 wedlug mnie moment za mocno podciagniety do gory moze wyje... panewki max momentu przy 2400obr moze sie okazac zgubne przy 3000 - 3500 bylo by juz ok wtedy sie tak na obciazenie nie przeklada - tak mi kiedys jeden madry tuner mowil a wiem ze mial racje
Piotrek98igo Opublikowano 10 Stycznia 2013 Opublikowano 10 Stycznia 2013 wedlug mnie moment za mocno podciagniety do gory moze wyje... panewki max momentu przy 2400obr moze sie okazac zgubne przy 3000 - 3500 bylo by juz ok wtedy sie tak na obciazenie nie przeklada - tak mi kiedys jeden madry tuner mowil a wiem ze mial racje ten silnik zniesie jeszcze wiecej mocy i momentu,w rs6 c6 masz prawie 1000nm przy 2tys i lataja
szymeniu Opublikowano 10 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2013 Dzięki za info, fajny wykres jebnięcie z niutona jak w dieslu tylko trochę dłużej trzyma, pierwsze pytanie gdzie to robią ? Silniki S7 i S6 to bliźniaki. ---------- Post dopisany at 18:05 ---------- Poprzedni post napisany at 16:47 ---------- Koledzy mam jeszcze małe pytanie odnośnie tuningu mechanicznego, mianowicie zawsze chciałem robić coś do aut, obecnie mam bardzo szerokie możliwości z zakresu aluminium, stali (nierdz. kwas) i tytanu. Pomyślałem o produkcji na zamówienie układów wydechowych co o tym sądzicie, może coś podpowiecie ?
gregory Opublikowano 10 Stycznia 2013 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Ten silnik wygląda jakby był bardzo mocno skomplikowany bez tej pokrywy:decayed: I zapewne tak jest:decayed: Po focie spod maski widać że w S6 już jest wygięta ściana grodziowa i silnik przesunięty do tyłu:good: Idą w dobrą stronę z wyważeniem masy auta:kox: Szkoda tylko, że nie kapnęli się 15 lat prędzej Aluminium-doloty, orurowania IC, znalazłyby popyt bo każdy robi z kwasówki. Tytan opłaca się wykonywać elementy silnika, jak podkładki pod zawory-mają zastosowanie w sporcie i jeszcze wiele innych części. Kwestia ile miałoby to kosztować, bo cena rządzi rynkiem.
szymeniu Opublikowano 10 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2013 Nowy mercedes E63 AMG-S 4-MATIC przyspiesza do 0-62 3,6 sekundy Meet the new Mercedes E63 AMG No właśnie mnie zaczyna kręcić temat motoryzacji i związanych z nim części wyczynowych. Co do cen to dam pewne porównanie, obecnie udało mi się wejść na rynek australijski i nowo-zelandzki a także do ZEA ponieważ cena moich produktów była wyższa 2% w stosunku do Chińskich elementów. A jakość MADE IN EU
gregory Opublikowano 10 Stycznia 2013 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Tak poza tym w temacie to V8 będzie pił olej. Już stare wolnossące V8 piło, a tu są jeszcze 2 turbiny które też olej spalają jakby nie było tym bardziej jak się nie oszczędza auta. Panowie nie popadajmy w skrajności Że niby nowe mają być super doskonałe gdzie oleju zamiast ubywać będzie przybywać Do tego co to jest 13,7/100 w takim nie lekkim aucie aucie z dużym silnikiem. Stare 2.2T w lekkiej budzie mi ostatnio spaliło 22/100 przy ostrym traktowaniu. Więc gdzie tam co.
Rekomendowane odpowiedzi