Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AUDI S6 C7 4.0 V8 Bi-Turbo Ibissweiss Stage IV 701 KM / 880Nm by SPORTMILE


szymeniu

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

kiedys takie V8 to byl majstersztyk estetki a teraz platanina rur , przewodow i plastiku nawet pokryw rozrzadu nie widac , nie dziwi wiec ta plastikowa oslona no ale funkcja nad forma jak to sie mowi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiedys takie V8 to byl majstersztyk estetki a teraz platanina rur , przewodow i plastiku nawet pokryw rozrzadu nie widac , nie dziwi wiec ta plastikowa oslona no ale funkcja nad forma jak to sie mowi.
Turdzi mówi się przerost formy nad treścią ile już wypiłeś:polew::wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turdzi dobrze napisał że liczy się teraz funkcjonalność w tym wypadku efektywność, a nie forma. Przynajmniej ja to tak odebrałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten silnik wygląda jakby był bardzo mocno skomplikowany bez tej pokrywy:decayed: I zapewne tak jest:decayed: Po focie spod maski widać że w S6 już jest wygięta ściana grodziowa i silnik przesunięty do tyłu:good: Idą w dobrą stronę z wyważeniem masy auta:kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten silnik wygląda jakby był bardzo mocno skomplikowany bez tej pokrywy:decayed: I zapewne tak jest:decayed: Po focie spod maski widać że w S6 już jest wygięta ściana grodziowa i silnik przesunięty do tyłu:good: Idą w dobrą stronę z wyważeniem masy auta:kox:

Po zdjęciu pokrywy od 3,0 TDI też myślałem, że jest mocno skomplikowany... A tak naprawdę to nic nowego... To jedynie tak wygląda :wink:

Ale silniczek :slina:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozpierdallllaa mnie to auto za każdym razem gdy tu zaglądam :slina:

Przyjedź na zlot do Bukowiny w marcu to może będziesz miał okazję się nawet nim przejechać jeśli będzie Szymon :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to identyczny silnik jak ma Szymon? Jak tak ta Esa miażdzyć będzie już całkiem:kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wedlug mnie moment za mocno podciagniety do gory moze wyje... panewki max momentu przy 2400obr moze sie okazac zgubne przy 3000 - 3500 bylo by juz ok wtedy sie tak na obciazenie nie przeklada - tak mi kiedys jeden madry tuner mowil a wiem ze mial racje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wedlug mnie moment za mocno podciagniety do gory moze wyje... panewki max momentu przy 2400obr moze sie okazac zgubne przy 3000 - 3500 bylo by juz ok wtedy sie tak na obciazenie nie przeklada - tak mi kiedys jeden madry tuner mowil a wiem ze mial racje :)

ten silnik zniesie jeszcze wiecej mocy i momentu,w rs6 c6 masz prawie 1000nm przy 2tys i lataja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info, fajny wykres jebnięcie z niutona jak w dieslu tylko trochę dłużej trzyma, pierwsze pytanie gdzie to robią ?

Silniki S7 i S6 to bliźniaki.

---------- Post dopisany at 18:05 ---------- Poprzedni post napisany at 16:47 ----------

Koledzy mam jeszcze małe pytanie odnośnie tuningu mechanicznego, mianowicie zawsze chciałem robić coś do aut, obecnie mam bardzo szerokie możliwości z zakresu aluminium, stali (nierdz. kwas) i tytanu. Pomyślałem o produkcji na zamówienie układów wydechowych co o tym sądzicie, może coś podpowiecie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten silnik wygląda jakby był bardzo mocno skomplikowany bez tej pokrywy:decayed: I zapewne tak jest:decayed: Po focie spod maski widać że w S6 już jest wygięta ściana grodziowa i silnik przesunięty do tyłu:good: Idą w dobrą stronę z wyważeniem masy auta:kox:

Szkoda tylko, że nie kapnęli się 15 lat prędzej :decayed:

Aluminium-doloty, orurowania IC, znalazłyby popyt bo każdy robi z kwasówki.

Tytan opłaca się wykonywać elementy silnika, jak podkładki pod zawory-mają zastosowanie w sporcie i jeszcze wiele innych części.

Kwestia ile miałoby to kosztować, bo cena rządzi rynkiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowy mercedes E63 AMG-S 4-MATIC przyspiesza do 0-62 3,6 sekundy

Meet the new Mercedes E63 AMG

No właśnie mnie zaczyna kręcić temat motoryzacji i związanych z nim części wyczynowych. Co do cen to dam pewne porównanie, obecnie udało mi się wejść na rynek australijski i nowo-zelandzki a także do ZEA ponieważ cena moich produktów była wyższa 2% w stosunku do Chińskich elementów. A jakość MADE IN EU :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak poza tym w temacie to V8 będzie pił olej. Już stare wolnossące V8 piło, a tu są jeszcze 2 turbiny które też olej spalają jakby nie było tym bardziej jak się nie oszczędza auta. Panowie nie popadajmy w skrajności :facepalm: Że niby nowe mają być super doskonałe gdzie oleju zamiast ubywać będzie przybywać :grin:

Do tego co to jest 13,7/100 w takim nie lekkim aucie aucie z dużym silnikiem. Stare 2.2T w lekkiej budzie mi ostatnio spaliło 22/100 przy ostrym traktowaniu. Więc gdzie tam co.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...