Wihajster Opublikowano 22 Listopada 2012 Opublikowano 22 Listopada 2012 peknieta głowica i zadne tandem pompy przerabiałem temat.To samo byłojaka głowica?? Wystarczy spojrzec w zbiorniczek wyrównawczy i spradzic czy są w nim plamy oleju zeby obalic twoja teze
vauxhall95 Opublikowano 22 Listopada 2012 Opublikowano 22 Listopada 2012 Ty mowisz o kanałach wodno-olejowych Ja mowie o kanalach ktorymi vacum daje paliwo.Przerabialem to w blb + dodatkowo wyrobione gniazda pompek i wszystko jasne. Sprobuj dac uszczelniacze bo benzyny na noc troche spuchna i uszczelnia bardziej.
H4mm3R Opublikowano 4 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2013 Wymieniłem pompe w baku, auto postało w nocy przodem w górze i rano odpaliło normalnie. Zobaczę jak to będzie przez kolejne dni wyglądać...
Wihajster Opublikowano 4 Stycznia 2013 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Wymieniłem pompe w baku, auto postało w nocy przodem w górze i rano odpaliło normalnie. Zobaczę jak to będzie przez kolejne dni wyglądać...mówilem ---------- Post dopisany at 10:44 ---------- Poprzedni post napisany at 10:43 ---------- peknieta głowica i zadne tandem pompy przerabiałem temat.To samo byłojednak myliles sie
kkam Opublikowano 20 Stycznia 2013 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Wymieniłem pompe w baku, auto postało w nocy przodem w górze i rano odpaliło normalnie. Zobaczę jak to będzie przez kolejne dni wyglądać... Jak Ci odpala po wymianie pompy?
H4mm3R Opublikowano 20 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2013 Wymieniłem pompe w baku, auto postało w nocy przodem w górze i rano odpaliło normalnie. Zobaczę jak to będzie przez kolejne dni wyglądać... Jak Ci odpala po wymianie pompy? Dalej tak samo wczoraj podmieniłem pompę vacum, zobaczę co teraz będzie...
vauxhall95 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Wymieniłem pompe w baku, auto postało w nocy przodem w górze i rano odpaliło normalnie. Zobaczę jak to będzie przez kolejne dni wyglądać...mówilem ---------- Post dopisany at 10:44 ---------- Poprzedni post napisany at 10:43 ---------- peknieta głowica i zadne tandem pompy przerabiałem temat.To samo byłojednak myliles sie Czyzbym jednak sie nie mylil
julo23 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Ja miałem pękniętą głowice w innym audi A3. Ale to miałem inny objaw - spaliny śmierdziały spalonym płynem chłodniczym - czuć było chemie. Ubywało płynu chłodniczego. Chyba że pęknięcie pęknięciu nie równe. Oby nie to ... bo ja wtedy całe pół silnika musiałem wymienić.
POPO Opublikowano 20 Stycznia 2013 Opublikowano 20 Stycznia 2013 H4mm3R wylej paliwo z filtra paliwa i zobacz czy nie jest czarne? Wihu nie zawsze pęknięta głowica daje objaw plam z zbiornczku wyrównawczym. zależy gdzie pęknie.
H4mm3R Opublikowano 21 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2013 H4mm3R wylej paliwo z filtra paliwa i zobacz czy nie jest czarne? Wihu nie zawsze pęknięta głowica daje objaw plam z zbiornczku wyrównawczym.zależy gdzie pęknie. Sprawdzę, a ma to jakiś wpływ na odpalanie ranem? Jak to jest u Ciebie? ---------- Post dopisany at 11:15 ---------- Poprzedni post napisany at 11:11 ---------- Chyba jednak pompa vacum jest dobra, u mnie dalej ciężko pali rano, a u kumpla na mojej pompie normalnie... Zauważyłem jeszcze coś takiego, jak odpalę auto to przez pierwsze 2-3min mam cykliczne szarpnięcie silnikiem i w tym samym momencie przygasają światła, tak jakby spadało napięcie. Zrobiłem logi i zaznaczyłem moment w którym to się dzieje. Jakieś sugestie?
kkam Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 A w jakim stanie masz sprzęgiełko na alternatorze? Może mieć ono wpływ na przygasanie świateł, ale nie powinno mieć wpływu na odpalanie. A jak u Ciebie wygląda odpalanie? Długo kręcisz i nie zaskakuje? Czy odpala od razu i śie dławi, więć dłużej musisz przytrzymać na rozruszniku?
Wihajster Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 H4mm3R wylej paliwo z filtra paliwa i zobacz czy nie jest czarne? Wihu nie zawsze pęknięta głowica daje objaw plam z zbiornczku wyrównawczym.zależy gdzie pęknie. paliwo czarne w filtrze to uszkodzona głowica lub tandem pompa innej mozliwosci raczej nie ma.Bo wykluczam zalanie jakiego syfu do baku
kkam Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Dlaczego masz takie wysokie obroty? Czy po odpaleniu zawsze masz wyższe obroty, a dopiero po jakims czasie stabilizują sie na ~950? Czujnik temperatury sprawdzałeś?
H4mm3R Opublikowano 21 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2013 A w jakim stanie masz sprzęgiełko na alternatorze? Może mieć ono wpływ na przygasanie świateł, ale nie powinno mieć wpływu na odpalanie. A jak u Ciebie wygląda odpalanie? Długo kręcisz i nie zaskakuje? Czy odpala od razu i śie dławi, więć dłużej musisz przytrzymać na rozruszniku? Od nowości już chyba dwa razy wymieniałem i tak jak mówię, dzieje się to tylko jak auto jest zimne po nocy postoju w garażu i trwa 2-3min potem już się tak nie dzieje. A odpalanie, to muszę dłużej pokręcić, bo się na starcie dławi. Szarpie silnikiem, jak puszcze kluczyk to zgaśnie. ---------- Post dopisany at 11:43 ---------- Poprzedni post napisany at 11:41 ---------- Dlaczego masz takie wysokie obroty? Czy po odpaleniu zawsze masz wyższe obroty, a dopiero po jakims czasie stabilizują sie na ~950? Czujnik temperatury sprawdzałeś? Tylko rano wskakuje na wyższe obroty, a potem spada. Czujnik porównywałem z temp. na FISie i różnica była chyba 4C...
kkam Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Wskakiwanie na wyższe obroty może wskazywać uszkodzony czujnik temp. Rano przed odpaleniem możesz VAGiem sprawdzic temp paliwa, temp w dolocie i tem płynu chłodzącego, wszystkie wskazania powinny być zbliżone. Pytałem o to jak Ci odpala, bo u siebie kilka razy mi się zdarzyło, że miał problem z rozruchem. Też sie zadławił na starcie. Co ciekawe jak nagrzałem silnik webastem to z odpalaniem nie było problemu.
H4mm3R Opublikowano 21 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2013 Wskakiwanie na wyższe obroty może wskazywać uszkodzony czujnik temp. Rano przed odpaleniem możesz VAGiem sprawdzic temp paliwa, temp w dolocie i tem płynu chłodzącego, wszystkie wskazania powinny być zbliżone. Sprawdze to jeszcze dziś. Pytałem o to jak Ci odpala, bo u siebie kilka razy mi się zdarzyło, że miał problem z rozruchem. Też sie zadławił na starcie. Co ciekawe jak nagrzałem silnik webastem to z odpalaniem nie było problemu. Webasta nie mam, ale wystarczy go raz odpalić i problem znika. ---------- Post dopisany at 20:06 ---------- Poprzedni post napisany at 12:46 ---------- Temp. przed odpaleniem
rafsus Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Chyba się aku kończy:whistling: i może już nie ma takiego kopa po nocy
lukaseq1 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 hehehe pól auto sprawdzone a tu się okazuje ze aku pada
audiomaniak Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Czy to od aku to nie wiadomo jeszcze, ale na pewno dobry aku powinien mieć powyżej 12V. Zabierz aku na noc do domu doładuj rano zamontuj i zobaczysz czy pomoże:wink:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się