Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z porannym odpalaniem / na zimnym


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
peknieta głowica i zadne tandem pompy przerabiałem temat.To samo było
jaka głowica?? Wystarczy spojrzec w zbiorniczek wyrównawczy i spradzic czy są w nim plamy oleju zeby obalic twoja teze :whistling:
Opublikowano

Ty mowisz o kanałach wodno-olejowych

Ja mowie o kanalach ktorymi vacum daje paliwo.Przerabialem to w blb + dodatkowo wyrobione gniazda pompek i wszystko jasne.

Sprobuj dac uszczelniacze bo benzyny na noc troche spuchna i uszczelnia bardziej.

Opublikowano

Wymieniłem pompe w baku, auto postało w nocy przodem w górze i rano odpaliło normalnie. Zobaczę jak to będzie przez kolejne dni wyglądać...

Opublikowano
Wymieniłem pompe w baku, auto postało w nocy przodem w górze i rano odpaliło normalnie. Zobaczę jak to będzie przez kolejne dni wyglądać...
mówilem :decayed:

---------- Post dopisany at 10:44 ---------- Poprzedni post napisany at 10:43 ----------

peknieta głowica i zadne tandem pompy przerabiałem temat.To samo było
jednak myliles sie :whistling:
Opublikowano
Wymieniłem pompe w baku, auto postało w nocy przodem w górze i rano odpaliło normalnie. Zobaczę jak to będzie przez kolejne dni wyglądać...

Jak Ci odpala po wymianie pompy?

Opublikowano
Wymieniłem pompe w baku, auto postało w nocy przodem w górze i rano odpaliło normalnie. Zobaczę jak to będzie przez kolejne dni wyglądać...

Jak Ci odpala po wymianie pompy?

Dalej tak samo :kwasny: wczoraj podmieniłem pompę vacum, zobaczę co teraz będzie...

Opublikowano
Wymieniłem pompe w baku, auto postało w nocy przodem w górze i rano odpaliło normalnie. Zobaczę jak to będzie przez kolejne dni wyglądać...
mówilem :decayed:

---------- Post dopisany at 10:44 ---------- Poprzedni post napisany at 10:43 ----------

peknieta głowica i zadne tandem pompy przerabiałem temat.To samo było
jednak myliles sie :whistling:

Czyzbym jednak sie nie mylil

Opublikowano

Ja miałem pękniętą głowice w innym audi A3. Ale to miałem inny objaw - spaliny śmierdziały spalonym płynem chłodniczym - czuć było chemie. Ubywało płynu chłodniczego.

Chyba że pęknięcie pęknięciu nie równe.

Oby nie to ... bo ja wtedy całe pół silnika musiałem wymienić.

Opublikowano

H4mm3R wylej paliwo z filtra paliwa i zobacz czy nie jest czarne? Wihu nie zawsze pęknięta głowica daje objaw plam z zbiornczku wyrównawczym.

zależy gdzie pęknie.

Opublikowano
H4mm3R wylej paliwo z filtra paliwa i zobacz czy nie jest czarne? Wihu nie zawsze pęknięta głowica daje objaw plam z zbiornczku wyrównawczym.

zależy gdzie pęknie.

Sprawdzę, a ma to jakiś wpływ na odpalanie ranem? Jak to jest u Ciebie?

---------- Post dopisany at 11:15 ---------- Poprzedni post napisany at 11:11 ----------

Chyba jednak pompa vacum jest dobra, u mnie dalej ciężko pali rano, a u kumpla na mojej pompie normalnie... Zauważyłem jeszcze coś takiego, jak odpalę auto to przez pierwsze 2-3min mam cykliczne szarpnięcie silnikiem i w tym samym momencie przygasają światła, tak jakby spadało napięcie. Zrobiłem logi i zaznaczyłem moment w którym to się dzieje. Jakieś sugestie?

logi11.png

Opublikowano

A w jakim stanie masz sprzęgiełko na alternatorze? Może mieć ono wpływ na przygasanie świateł, ale nie powinno mieć wpływu na odpalanie. A jak u Ciebie wygląda odpalanie? Długo kręcisz i nie zaskakuje? Czy odpala od razu i śie dławi, więć dłużej musisz przytrzymać na rozruszniku?

Opublikowano
H4mm3R wylej paliwo z filtra paliwa i zobacz czy nie jest czarne? Wihu nie zawsze pęknięta głowica daje objaw plam z zbiornczku wyrównawczym.

zależy gdzie pęknie.

paliwo czarne w filtrze to uszkodzona głowica lub tandem pompa innej mozliwosci raczej nie ma.Bo wykluczam zalanie jakiego syfu do baku :wink:

Opublikowano

Dlaczego masz takie wysokie obroty? Czy po odpaleniu zawsze masz wyższe obroty, a dopiero po jakims czasie stabilizują sie na ~950? Czujnik temperatury sprawdzałeś?

Opublikowano
A w jakim stanie masz sprzęgiełko na alternatorze? Może mieć ono wpływ na przygasanie świateł, ale nie powinno mieć wpływu na odpalanie. A jak u Ciebie wygląda odpalanie? Długo kręcisz i nie zaskakuje? Czy odpala od razu i śie dławi, więć dłużej musisz przytrzymać na rozruszniku?

Od nowości już chyba dwa razy wymieniałem i tak jak mówię, dzieje się to tylko jak auto jest zimne po nocy postoju w garażu i trwa 2-3min potem już się tak nie dzieje. A odpalanie, to muszę dłużej pokręcić, bo się na starcie dławi. Szarpie silnikiem, jak puszcze kluczyk to zgaśnie.

---------- Post dopisany at 11:43 ---------- Poprzedni post napisany at 11:41 ----------

Dlaczego masz takie wysokie obroty? Czy po odpaleniu zawsze masz wyższe obroty, a dopiero po jakims czasie stabilizują sie na ~950? Czujnik temperatury sprawdzałeś?

Tylko rano wskakuje na wyższe obroty, a potem spada. Czujnik porównywałem z temp. na FISie i różnica była chyba 4C...

Opublikowano

Wskakiwanie na wyższe obroty może wskazywać uszkodzony czujnik temp. Rano przed odpaleniem możesz VAGiem sprawdzic temp paliwa, temp w dolocie i tem płynu chłodzącego, wszystkie wskazania powinny być zbliżone.

Pytałem o to jak Ci odpala, bo u siebie kilka razy mi się zdarzyło, że miał problem z rozruchem. Też sie zadławił na starcie. Co ciekawe jak nagrzałem silnik webastem to z odpalaniem nie było problemu.

Opublikowano
Wskakiwanie na wyższe obroty może wskazywać uszkodzony czujnik temp. Rano przed odpaleniem możesz VAGiem sprawdzic temp paliwa, temp w dolocie i tem płynu chłodzącego, wszystkie wskazania powinny być zbliżone.

Sprawdze to jeszcze dziś.

Pytałem o to jak Ci odpala, bo u siebie kilka razy mi się zdarzyło, że miał problem z rozruchem. Też sie zadławił na starcie. Co ciekawe jak nagrzałem silnik webastem to z odpalaniem nie było problemu.

Webasta nie mam, ale wystarczy go raz odpalić i problem znika.

---------- Post dopisany at 20:06 ---------- Poprzedni post napisany at 12:46 ----------

Temp. przed odpaleniem

jjjr.png

Opublikowano

Chyba się aku kończy:whistling: i może już nie ma takiego kopa po nocy

Opublikowano

hehehe pól auto sprawdzone a tu się okazuje ze aku pada :)

Opublikowano

Czy to od aku to nie wiadomo jeszcze, ale na pewno dobry aku powinien mieć powyżej 12V.

Zabierz aku na noc do domu doładuj rano zamontuj i zobaczysz czy pomoże:wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...