lukaseq1 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 no tdi musi mniec pierdo.... jak bedzie za slabe to potrafi byc kapryśny,przerabialem to dodam tylko ze kumpel mial podobnie tak jak kolega opisuje w golfie i o dziwo zalal do ropki stp te z antyzelem. Panowie wierzycie czy nie ale teraz pali mu od strzala
H4mm3R Opublikowano 21 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2013 Aku ma z 1,5roku a jak robiłem ten screen to wszystko się świeciło wraz z bixem... Podepne go pod prostownik i spróbuję potem odpalić.
audiomaniak Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Aku ma z 1,5roku a jak robiłem ten screen to wszystko się świeciło wraz z bixem... Podepne go pod prostownik i spróbuję potem odpalić. Najprościej jest sprawdzić aku rano, maska do góry i miernikiem zobaczyć ile ma, powinno być powyżej 12V:wink:
kkam Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 aku po nocy powinien mieć około 12,5. Jeżeli ma niżej to należy go podładować bo może się zasiarczyć.
H4mm3R Opublikowano 22 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2013 Po przejechaniu ok 50km podjechałem do kumpla, który ma takie fajne narzędzie do sprawdzania aku i wyszło... CCA Nomin 800EN CCA Fakt. 630EN Zepsuty - wymień! Stan tech. aku 78% Stan naładowania 92% Aku kupiłem 1,5roku temu, Moll 92Ah i taka kupa
audiomaniak Opublikowano 22 Stycznia 2013 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Po przejechaniu ok 50km podjechałem do kumpla, który ma takie fajne narzędzie do sprawdzania aku i wyszło...CCA Nomin 800EN CCA Fakt. 630EN Zepsuty - wymień! Stan tech. aku 78% Stan naładowania 92% Aku kupiłem 1,5roku temu, Moll 92Ah i taka kupa Nie jestem znawcą, ale możliwe, że kupiłeś aku o za dużej mocy był niedoładowany i szlag go trafił Według katalogu Boscha powinien być max 77ah
H4mm3R Opublikowano 22 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2013 Patryk ja mam multitronic i u mnie w standardzie siedzi 92Ah
audiomaniak Opublikowano 22 Stycznia 2013 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Patryk ja mam multitronic i u mnie w standardzie siedzi 92Ah ok rozumiem, sugerowałem się katalogiem:wink:
kkam Opublikowano 22 Stycznia 2013 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Akumulator zawsze można spróbować reanimować. Łąduj go małym prądem przez co najmniej 15h. Potem podłącz do samochodu, następnego dnia sprawdź napięcie. Jak będzie mniej niż 12,5V to warto pomyśleć nad nowym. 1,5 roku to strasznie mało:kwasny:
H4mm3R Opublikowano 22 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2013 Akumulator zawsze można spróbować reanimować. Łąduj go małym prądem przez co najmniej 15h. Potem podłącz do samochodu, następnego dnia sprawdź napięcie. Jak będzie mniej niż 12,5V to warto pomyśleć nad nowym. 1,5 roku to strasznie mało:kwasny: Jest gwarancja... powinni wymienić...
kkam Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Jak jest gwarancja to powinni wymienić, jak nie uwzglednią to zawsze można mu pomóc się popsuć bardziej. Ciekawe czy z nowym aku będzie lepiej odpalać
rafsus Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Moj moll jak klekal w zeszlym miesiacu to BLB'kiem musialem krecic 4-5s zeby odpalil, a teraz przy nowym aku odpala od strzala, tak wiec badzmy dobrej mysli:wink:
matn6288 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 witam mam ten sam problem z moim a4 b5 2001r ajm ciężko odpala na mrozie a jak już odpali to kilka sek trzęsie dodam że ma 194kk przynajmniej teoretycznie i wymieniłem już świece pompke w zbiorniku paliwa założyłem 2 zaworki zwrotne wymienione gumki pompowtrysków logi jak i wynik całego prześwietlenia u elekronika nic nie wykazał kolejna podejżana pompa wakum lub pompki mają jakąś wade której nie pokazuje komputer lub egr który lekko cieknie i czasami tafta tylko czy jest sens wymieniać wszystko po kolei ?? może ktoś powie co może powie co może być przyczyną
julo23 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Kurcze ory aku wytrzymuje 7 -8 lat a te nowe takie kupy robią.
Rabbi Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Po przejechaniu ok 50km podjechałem do kumpla, który ma takie fajne narzędzie do sprawdzania aku i wyszło...CCA Nomin 800EN CCA Fakt. 630EN Zepsuty - wymień! Stan tech. aku 78% Stan naładowania 92% Aku kupiłem 1,5roku temu, Moll 92Ah i taka kupa Tomasz, ten aku masz Moll M3(czarny) czy Moll Kamina(biały)???
H4mm3R Opublikowano 23 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2013 Po przejechaniu ok 50km podjechałem do kumpla, który ma takie fajne narzędzie do sprawdzania aku i wyszło...CCA Nomin 800EN CCA Fakt. 630EN Zepsuty - wymień! Stan tech. aku 78% Stan naładowania 92% Aku kupiłem 1,5roku temu, Moll 92Ah i taka kupa Tomasz, ten aku masz Moll M3(czarny) czy Moll Kamina(biały)??? Czarny, a czemu pytasz?
Rabbi Opublikowano 24 Stycznia 2013 Opublikowano 24 Stycznia 2013 Po przejechaniu ok 50km podjechałem do kumpla, który ma takie fajne narzędzie do sprawdzania aku i wyszło...CCA Nomin 800EN CCA Fakt. 630EN Zepsuty - wymień! Stan tech. aku 78% Stan naładowania 92% Aku kupiłem 1,5roku temu, Moll 92Ah i taka kupa Tomasz, ten aku masz Moll M3(czarny) czy Moll Kamina(biały)??? Czarny, a czemu pytasz? kolega miał biały Moll i roku nie wytrzymał.sprzedawca twierdził "panie jak moll to tylko czarny(M3) te nie do zajechania...." jak widać w każdej branży już chyba lipę robią.
lukjar7 Opublikowano 24 Stycznia 2013 Opublikowano 24 Stycznia 2013 czytam tak temat i mam podobne auto, paska b6 z BMA 2.0 tdi i tez rano bardzo kulawo odpala, krecisz, niby juz lapie ale jak puscisz mu rozruszik to zgasnie, trzeba go jeszcze chwile potrzymac az wskoczy na obr i jest ok, ostatnio bierze duzo oleju i co sie okazalo przy wymianie filtra paliwa byl on strasznie czarny.. chyba peknieta glowica
H4mm3R Opublikowano 28 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2013 Więc byłem z aku, okazało się że jest opad masy, elektrolit mętny. Sprzedawca stwierdził, że go rozrusznik wykończył i na 90% nie przejdzie wymiany na gwarancji. Przyznam że jakieś 2 miesiące temu regenerowałem rozrusznik, bo był już kiepski, a problem z odpalaniem był już wcześniej. Jutro zamienię się z kumplem na parę dni akumulatorami, zobaczę jak auto odpala i wtedy zobaczę czy trzeba kupić nowy aku.... ---------- Post dopisany at 14:34 ---------- Poprzedni post napisany at 14:31 ---------- Jak jest gwarancja to powinni wymienić, jak nie uwzglednią to zawsze można mu pomóc się popsuć bardziej. Ciekawe czy z nowym aku będzie lepiej odpalać Jak mu pomóc popsuć się bardziej?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się