Dev Opublikowano 17 Października 2012 Opublikowano 17 Października 2012 sprawdzałem , ten nr nie podlega wymianie
szogun0 Opublikowano 21 Października 2012 Opublikowano 21 Października 2012 Że niby do 058133471A nie ma zamiennika z Bosch-a? Słabo szukaliście. 0 986 280 201 Świetnie się sprawuje. Oto log, jak się u mnie sprawuje. Log (0 - 002)
seefahrer Opublikowano 21 Października 2012 Opublikowano 21 Października 2012 najlepiej jakbyś logi zrobił wtedy by się okazało co dokładnie bo te przyczyny to nie od przepływki co podajesz.
trec1000 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2013 Witam po przerwie Po wymianie przepływki obroty już się unormowały. Problem pojawia się tylko po tankowaniu do pełna. Wchodzi tylko ok 45 litrów przy kilkukrotnym odbiciu. Auto przez pierwsze kilometry jazdy potrafi zgasnąć najałowym biegu. Obroty falują 500-1000. Później wszystko wraca do normy. CO to moze być?
szczur_84 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Too pewnie EVAP też tak miałem z tankowaniem tylko że mi nie gasł Pod przednim prawym nadkolem masz filtr węglowy dmuchnij ustami w te rurki jesli drożne to będzie to zaworek na obudowie filtra powietrza koszt z aso około 130 zł
Hardjack Opublikowano 26 Stycznia 2013 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Zawór węgla aktywnego N80. Popatrz pod spód i zobacz czy ci się już zbiornik nie odkształcił
trec1000 Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Po tankowaniu do pełna na odcinku 2 km auto zgasło 3 razy. Na postoju zaczęło bardzo nierówno pracować. Prawdopodobnie palił na 3 gary. Z trudem dojechałem do domu, podtrzymując wyższe obroty, ewidentny był brak mocy. Na drugi dzień auto nie odpala. Kreci ale nic poza tym. Jakieś pomysły? Przy odkręcaniu korka wlewu paliwa słychać wyraźny syk powietrza.
szogun0 Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Spalony bezpiecznik pompy paliwa i uszkodzony elektrozawór odpowietrzania zbiornika par paliwa.
trec1000 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Nie odpalał bo świece były zalane. Ogólnie zmartwił mnie mechanior, mówi że silnik najlepsze lata ma za sobą. Turbina też niedługo do wymiany. Na rozrządzie luzy są, co może być pośrednią przyczyna falowania obrotów. ---------- Post dopisany 29-04-2013 at 22:02 ---------- Poprzedni post napisany 16-04-2013 at 19:21 ---------- Czeka mnie wymiana przepustnicy. Nie chce wydawać ponad tysiąca złotych na org. Czy coś takiego mi podejdzie? PRZEPUSTNICA 058133063C AUDI A4 B5 1.8T 1995-2000 (3182576955) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Prócz tego luzy na łańcuchu rozrządu. Ktoś wie gdzie dostać nowy?
kkrawat Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Po pierwsze a w sumie oczywiste po drugie zmień mechanika, bo w 1.8t nie ma lancucha rozrządu tylko pasek. Łańcuch masz tylko z napinaczem spinającym wałki z tyłu głowicy. Turbo skad wiesz że do wymiany? I przepustnica też ?? Też ci mechanik powiedział??
trec1000 Opublikowano 2 Maja 2013 Autor Opublikowano 2 Maja 2013 O to chodzi: ŁAŃCUCH NAPINACZ ROZRZĄD 1.8 1.8T AUDI SKODA VW (3156918577) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. podejdzie?
trec1000 Opublikowano 27 Maja 2013 Autor Opublikowano 27 Maja 2013 Witam. Temat długi jak rzeka ale nadal mam lekkie falowanie obrotów po wymianie przepustnicy. Na luzie jest ok 1500, spada czasem do 1300. Jak puszczam sprzęgło na biegu z wciśniętym hamulcem to spada do 1000 i tak zostaje. Dziś byłem u kumpla i jego mechanik pokazał mi, że jak odłączy zakreślony na czerwono na zdjęciu wężyk i zatka to miejsce do którego dochodzi, to obroty spadają do 1000. Za co dokładnie jest odpowiedzialny ten wężyk? Gdzie go kupić? (może jakiś link, numer) Mówił, że albo wężyk albo to miejsce gdzie on dochodzi tam niżej z drugiej strony, czyli jakaś membrana z tego co pamiętam. Doradzicie coś? ---------- Post dopisany at 21:59 ---------- Poprzedni post napisany at 19:40 ---------- Czy to jest to? PRZEWÓD KOLEKTORA SSĄCEGO AUDI A4 B5 1.8 T 20V (3272646452) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
seefahrer Opublikowano 27 Maja 2013 Opublikowano 27 Maja 2013 to co kołkiem zaznaczyłeś to przewód podcisnieniowy też ma wplyw na obroty łączy on się 2 stroną do zaworu n75 do sterowania sztangi turbiny bodajże ja u siebie kiedyś wymienialem bo miałem uszkodzony ten przewód a silni ci rowno pracuje?
pioteros Opublikowano 27 Maja 2013 Opublikowano 27 Maja 2013 falowanie obrotow wystapi tylko kiedy jest nieszczelnosc konkretnie na tym przewodzie waz ktory jest w linku jest inny, idzie od kolektora (pod nim) do sztywnego wezyka na scianie grodziowej a dalej do zaworka odpowietrzajacego bak ktory jest na obudowie filtra powietrza kup zwykly przewod paliwowy odporny na wysoka temperatury i olej w motoryzacyjnym o srednicy wewnetrznej 4mm i podmien (tego co zaznaczyles)
Dev Opublikowano 27 Maja 2013 Opublikowano 27 Maja 2013 to co kołkiem zaznaczyłeś to przewód podcisnieniowy też ma wplyw na obroty łączy on się 2 stroną do zaworu n75 do sterowania sztangi turbiny bodajże ja u siebie kiedyś wymienialem bo miałem uszkodzony ten przewód a silni ci rowno pracuje? nie pisz bzdur na tym przewodzie masz DV-kę
trec1000 Opublikowano 28 Maja 2013 Autor Opublikowano 28 Maja 2013 dostęp do drugiego końca jest dobry?
Magicbattle Opublikowano 28 Maja 2013 Opublikowano 28 Maja 2013 musisz wyciagnac lampe to sobie jakos poradzisz
pioteros Opublikowano 28 Maja 2013 Opublikowano 28 Maja 2013 Można od dołu bez problemu, unieść deko auto z prawej strony z przodu
trec1000 Opublikowano 29 Maja 2013 Autor Opublikowano 29 Maja 2013 Jeżeli nieszczelność nie będzie dotyczyła węża to co bym musiał jeszcze wymienić? I może ktoś wie jaki on jest długi? coś takiego? PRZEWÓD WĄŻ PALIWA PALIWOWY GATES 4 MM 1 METR (3284531492) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. ---------- Post dopisany 29-05-2013 at 19:44 ---------- Poprzedni post napisany 28-05-2013 at 17:07 ---------- Dziś sytuacje miałem taką jak kiedyś. Auto po zatankowaniu dziwnie pracuje, obroty spadają do 500. Tankowanie od pełna do wielokrotnego "odbicia" mimo to tylko 42 litry weszły, a rezerwa była. Do tego, przy dziwnej pracy silnika na luzie odkręciłem korek wlewu. Charakterystyczne zassanie powietrza się pojawiło. W momencie gdy korek lekko dokręciłem, było słychać, że powietrze ciągle jest zasysane do baku. Co Wy na to? Pomocy!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się