maxus24 Opublikowano 17 Października 2012 Opublikowano 17 Października 2012 witam, wymienili mi dzis reduktor na zavoli S bo byl na gwarancji i tu moje pytanie czy to cisnienie nie jest oby za wysokie to 1,91 ale przy starcie na benzynie tak jest czy tak ma byc ? i czy inne parametry sa ok ? z gory dziekuje za kazda podpowiedz <br /><br /> <br /><br /> <br /><br />
darko Opublikowano 17 Października 2012 Opublikowano 17 Października 2012 To ciśnienie jak jest na benzynie to normalka do poprawienia według Mnie próg przełączania na gaz dać na 700 obrotów niech się przełącza na wolnych obrotach podnieść max.obroty na gazie bo jak przybutujesz powyżej 6000 to przełączy się na pb obniżyć min.ciśn.gazu bo jak zatankujesz jakiś słaby gaz to będziesz jeździł na pb obniżyć na 0,5 bar czujnik temp.reduktora na zavoli zeta można by też ustawić przełączanie cylindra na jakieś 200ms no i troszeczkę można podnieś mnożnik na mapie.Tyle według Mnie.Pozdrawiam. ---------- Post dopisany at 20:47 ---------- Poprzedni post napisany at 20:44 ---------- Przydało by się jeszcze zaktualizować sterownik do najnowszej wersji bo Masz jeszcze starą 7,0,0 a nowsza jest 9,0,0 coś tam
maxus24 Opublikowano 17 Października 2012 Autor Opublikowano 17 Października 2012 dzieki za info a jak to zaktualizowac czy niestrace gwarancji ? no dzis sciagnolem ACGasSynchro 9.1.0.0 to o to chodzi ? czy trzeba staga aktualizowac w samochodzie ?
darko Opublikowano 17 Października 2012 Opublikowano 17 Października 2012 Tak to jest najnowsza wersja,jak masz na gwarancji to nie zmieniaj żadnych ustawień bo możesz utracić gwarancję aktualizuje się podłączając komp pod sterownik i wczytuje aktualizację. Po otwarciu AC GAZ SYNCHRO u góry masz aktualizacja sterownika otwierasz i później wybierasz sterownik wczytaj aktualizację i wsio zapyta się jeszcze przed czy zachować ustawienia.Ale jak masz jeszcze gwarancję to nie grzeb jedź nich Ci zaktualizują.U góry masz tam jeszcze help-informacja o sterowniku tam się zapisuje każde podpięcie pod sterownik gazowy. I jeszcze jak się podepniesz innym kompem niż ten który był użyty do pierwszego ustawienia powinien wyskoczyć komunikat o nieautoryzowanej zmianie ustawień i o utracie gwarancji.
maxus24 Opublikowano 17 Października 2012 Autor Opublikowano 17 Października 2012 no wlasnie bylem u nich dzis bo mi reduktor wymieniali i pytalem czy wyregulowane jest wszystko to powiedzieli ze jest wszystko ok , a jak widac to niejest ok wiec niewiem juz co robic czy olac ta gewarancje i poustawiac sam wedlug znanego powiedzenie " chcesz miec cos zrobione dobrze ? to zrob to sam " wogule panowie niesa zbyt kumaci w silnikach audi bo podlaczyli mi 12v nie postacyjce tylko wzieli gzies indziej i byly problemy z dlugim kreceniem rozrusznikiem zanim auto odpalilo i dzieki pomocy z forum pojechalem tam i powiedzialem zeby podlaczyli 12 v po stacyjce i juz jest ok no i jak sie domyslam to chyba niepodlaczyli sad lambda
darko Opublikowano 17 Października 2012 Opublikowano 17 Października 2012 I właśnie przez takich nie kumatych ludzie często narzekają na gaz,że jest do du..y.Nie podłączenie sond nie ma aż tak wielkiego wpływu na instalację,widać po programie jakim ustawiają instalację,że są nie kumaci nie obrażając nikogo a sama aktualizacja sterownika wprowadza wiele poprawek. ---------- Post dopisany at 22:01 ---------- Poprzedni post napisany at 21:56 ---------- Silniki grupy VAG to przecież nic skomplikowanego,ciekawe co by nawyczyniali z jakimś autem porsche czy dodge hemi.
edekxp Opublikowano 17 Października 2012 Opublikowano 17 Października 2012 no i troszeczkę można podnieś mnożnik na mapie.Tyle według Mnie Jeździ na ubogiej mieszance. Podnieś mnożnik aż do 14ms Nie wiem czy w ALT jest tak samo jak 1.8T ale vag i sprawdz adaptacje długoterminowe ,kanał 32 - pewnie bedzie +15% albo wiecej U mnie nie robili problemu z gwaracją "Niech sobie Pan ustawia" - nie ten samochód jeszcze zmien ciśnienie robocze na 1,29 bo tyle ma parownik Do A4 B6 sam zmieniałem sterownik (STAG 300 ISA2), parownik i na wszystko jest gwarancja producenta, a ustawia się samemu
maxus24 Opublikowano 17 Października 2012 Autor Opublikowano 17 Października 2012 mam takie pytanie czy jest takie cos ze w ac gas synchro zapisze taki konfig jaki oni ustawili i jak bym cos zle ustawil to czy idzie ten konfig wgrac ponownie ? i czego nieruszac aby nienarobic szkod ?
edekxp Opublikowano 17 Października 2012 Opublikowano 17 Października 2012 mam takie pytanie czy jest takie cos ze w ac gas synchro zapisze taki konfig jaki oni ustawili i jak bym cos zle ustawil to czy idzie ten konfig wgrac ponownie ?i czego nieruszac aby nienarobic szkod ? Jakie szkody to nie rozrząd Oczywiście jest obcja zapisu i odczytu Mnożnik podnieś 2,3,4,i 5 kropka cztery kliknięcia w górę, 1 i 6 - 3 klikniecia Napewno auto odżyje bo pewnie mulasty na LPG Wykresy PB i LPG mają się pokrywać, chociaż u mnie gaz musiałem trochę wyżej ustawić, bo na korekcie było +7%, teraz mam +0,8%
maxus24 Opublikowano 17 Października 2012 Autor Opublikowano 17 Października 2012 chodzilo mi o szkody naprzyklad jakies cisnienie za wysokie ustawie gdzies i cos rozerwie w reduktorze albo gdzies indziej xd
edekxp Opublikowano 17 Października 2012 Opublikowano 17 Października 2012 wiem o co ci chodziło, dlatego napisałem rozrząd Tu nic nie rozerwie ewentualnie auto bedzie szarpać itp, jak bardzo rozjedziesz mapę i inne ustawienia. Ustawiałem szwagrowi staga zaraz po montażu, nawet im się nie chciało autokalibracji zrobić - oni tylko kasę wziąć i jedź pan wszystko ok. Ciśnienia nie ruszaj bo nawet niżej pewnie nie zejdziesz - urok Zavoli, ustaw tylko w programie Ja bym olał ich gwarancję bo ona chyba jest tylko na montaż a nie podzespoły Zmień oprogramowanie na aktualne tak jak koledzy radzą, tam jest obcja "start na ciepłym" - czyli odpalanie na LPG jak jest auto zagrzane można by też ustawić przełączanie cylindra na jakieś 200ms Nawet trzeba, pewnie masz zachwianie silnika przy przełączaniu PB/LPG albo szarpnięcie
maxus24 Opublikowano 17 Października 2012 Autor Opublikowano 17 Października 2012 ok czyli tak to ustawie jutro jak na screenie nizej ? i zrobie ta aktualizacje staga do 9.1.0.0 aha a co z mapa benzynyb robic nowa i kalibrowac czy taka moze zostac ? <br /><br /> a w ustawieniach zaawansowanych sie cos zmienia ?
edekxp Opublikowano 17 Października 2012 Opublikowano 17 Października 2012 Takie ustawienia:thumbup1: Mapę zrób jak pisałem podnieś mnożnik, jak zrobisz od nowa to trzeba pojeździć na PB i LPG aby się narysowały - chociaż to może lepsze rozwiązanie Mapa jest bardzo ważna, teraz masz ubogo więc wypalania gniazd zaworów, wyższa temp silnika itp Przy aktualizacji potwierdź zachowanie ustawień Jak masz Vag coma to wykasuj błędy - nawet jak ich nie ma. Silnik napewno zrobił korekcję czasów wtrysku bo ubogo a w ustawieniach zaawansowanych sie cos zmienia ? Na razie to zostaw, późniejsza sprawa np zubożanie gazu na zimnym silniku
maxus24 Opublikowano 17 Października 2012 Autor Opublikowano 17 Października 2012 tak mam vaga sprawdzalem dzis czy sa bledy w engine i niebylo nic jutro jeszczeraz sprawdze i wykasuje , no mysle ze jednak bedzie trzeba zrobic nowe mapy ,jezdzic normalnie czy jakos szczegolnie bo ktos tu na forum pisal ze na 3 biegu i do odcinki a w instrukcji stag nic o tym niepisze ? no o tym wypalaniu zaworow jak jest ubogo tez czytalem i dlatego chce to wlasnie ustawic dobrze bo szkoda mi silnika bo auto ma w miare maly przebieg tylko 127 tys km i nie bite, jezdzil tym 67 letni niemiec ,mam cala historie z serisu wydrukowana
edekxp Opublikowano 17 Października 2012 Opublikowano 17 Października 2012 na 3 do odcinki to się robi logi dynamiczne jeździj normalnie czasem nawet wyższy bieg niższa prędkość, wtedy wieksze obciążenie silnika Zanim skasujesz błędy zobacz ile masz na kanale 32 No to masz rzeczywiście mały przebieg u mnie ponad 230tys, ale auto idzie jak trzeba około 180KM:wink:
maxus24 Opublikowano 17 Października 2012 Autor Opublikowano 17 Października 2012 czyli engine i blok 32 niewiem czy u mnie niebedzie to gdzies indziej chyba 34 i 36 jutro zobacze ,czy to chodzi o lambde ? i tam sie da sprawdzic czy jest uboga mieszanka ?
darkle Opublikowano 18 Października 2012 Opublikowano 18 Października 2012 Też w ALT masz 32 w drugim okienku adaptacje pod obciążeniem. Powinna być w pobliżu 0. Na Pb wychodzi jakieś -0,8%. Na LPG w tej chwili mam tak -3,9 - 0%.
maxus24 Opublikowano 18 Października 2012 Autor Opublikowano 18 Października 2012 autokalibracje sie robi na zimnym czy na cieplym silniku ?
edekxp Opublikowano 18 Października 2012 Opublikowano 18 Października 2012 na ciepłym. Parownik musi miec 50st
maxus24 Opublikowano 18 Października 2012 Autor Opublikowano 18 Października 2012 ok zaktualizowalem sterownik do 9,1,0,0 zrobilem kalibracje i zrobilem nowe mapy PB i LPG pokaze screny i jesli byscie mogli to prosze o pomoc jak ustawic teraz mnoznik do tych map i wyskoczylo przy kalibracji ze sa zbyt duze dysze <br /><br /> <br /><br /> <br /><br />
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się