darko Opublikowano 18 Października 2012 Opublikowano 18 Października 2012 Z dyszami nic strasznego,kliknij na linię między kropkami jak zrobi się czerwona podnieś całość do góry tak żeby pierwsza kropka była gdzieś koło mnożnika 1,4 potem pierwszą kropkę opuść tak na mnożnik 1,2 a drugą na 1,3 przejedziesz sie kawałek i zobaczysz jak wyszło.
edekxp Opublikowano 18 Października 2012 Opublikowano 18 Października 2012 Źle zrobiona kalibracja Dlaczego masz inne ciśnienie w programie (1,10) a inne z parownika (1,30) Ustaw to i dopiero zrób kalibrację, mnożnik sporo poniżej 1 więc trochę lipa na małych czasach bedzie zalewać gazem, ale gaz bardzo ubogo wiec trzeba podnieść mnożnik na całym wykresie Jak po kalibracji dalej bedzie że dysze za duże to trzeba zmniejszyć ciśnienie w parowniku i programie Na wolnych obrotach widać że auto wydłuża czasy wtrysku przełączasz na PB i obserwujesz czas benzyny u Ciebie około 3ms, przełączasz na gaz i ma być tyle samo , a nie jak tu 4,8, wiec mnożnik do góry
maxus24 Opublikowano 18 Października 2012 Autor Opublikowano 18 Października 2012 no takie cisnienie mi po kalibracji zrobilo i czasy wtryskow jutro bede robil nowe mapy i podnosil mnoznik i pokzaze co ustawie xd i pokrece w reduktoze moze uda sie obnizyc cisnienie do 1,2 bara a co do czasow benzyni i gazu to nigdy niemialem takich samych nawet jak od gazownika auto wyjechalo to bylo na benzynie 3,7 a na lpg 4,6 ms
uris Opublikowano 18 Października 2012 Opublikowano 18 Października 2012 Kolego @maxus24 rozgrzej auto na maxa 90* zobacz jakie masz ciśnienie na reduktorze i w tedy ustaw ciśnienie robocze w programie ,potem przeprowadz autokalibracje zbierz mapę PB np na 4 biegu w różnych zakresach obrotów potem to samo na LPG jak się wyrysują dwie linie to w tedy korygujesz mnożnikiem ( tymi kropkami ) linia zielona ma się pokrywać z niebieską ( trzeba pamiętać żeby w miarę możliwości zachować te same warunki jazdy ) Linia zielona pod niebieską oznacza ubogo ( po wyżej bogato ) w tedy w danym miejscu kropką podnosisz do góry np o kilka kliknięć np (4) ,jeździsz dalej ( kilka km ) i obserwujesz czy linie zaczynają się przybliżać itd.. najlepiej poczytaj trochę instrukcję lub LPG-forum bo metod ustawiania jest kilka ALT na biegu jałowym to około 4ms . a co do czasow benzyni i gazu to nigdy niemialem takich samych nawet jak od gazownika auto wyjechalo to bylo na benzynie 3,7 a na lpg 4,6 ms Źle patrzysz !! Przełącz auto na PB zapamiętaj jaki masz czas wtrysku np ( 4ms ) i teraz przełączasz na LPG i patrzysz znowu na czas PB jak masz 3,5 to bogato a jak 4,5ms to ubogo , a jak 4ms to masz dobrze !! i zasadniczo każdy czas powinien się tak zgadzać w tedy jest dobrze ustawiony mnożnik LPG Na te czasy LPG to możesz w ogóle nie patrzyć one są do niczego nie potrzebne .
maxus24 Opublikowano 18 Października 2012 Autor Opublikowano 18 Października 2012 a jak przestawie mnoznik to kasuje sie ta mape gazowa ? przed ponowna jazda
uris Opublikowano 18 Października 2012 Opublikowano 18 Października 2012 a jak przestawie mnoznik to kasuje sie ta mape gazowa ? przed ponowna jazda Bywa i tak że jak poprzestawiasz mnożnik to mapa słabo się zmienia lub w ogóle w tedy spokojnie możesz skasować mapę LPG ona wyrysuje się od nowa . Ja np bardzo często kasuje mapę LPG przy naszym silniku bo jakoś słabo się po korekcji mnożnika zmienia musisz sam to spr. ja mam Automata to może być inaczej. np 2.0 ALT coś w tym stylu
maxus24 Opublikowano 18 Października 2012 Autor Opublikowano 18 Października 2012 uris a jak ty zbierasz mapy mozesz to opisac jakie maxymalne obroty masz i predkosc i jaki odcinek drogi ile kilometrow ? no a moja mapa to jakas taka plaska wyszla ,wiesz moze dlaczego ? dlatego ze masz automata ?
uris Opublikowano 18 Października 2012 Opublikowano 18 Października 2012 Najlepiej zbierać jak pusta droga lub masz blisko autostradę lub jakąś S-kę wskakujesz na nią zapinasz 4 bieg i jedziesz tylko na nim od np 60km/h do odcinki i tak sobie kilka razy jedziesz od 60km/h do odcinki ( mapka PB wyrysuję sie bardzo szybko ) w tedy przełączasz na LPG i jedziesz tak samo 60km/h do odcinki i tak kilka -kilkanaście razy . Zaznaczam nie ma to być jazda typu 60km/h i pedał w podłogę !!! jedziesz normalnie przyspieszając bez szaleństw . Jak ci się wyrysuje mapka LPG to w tedy widzisz gdzie musisz podnieść a gdzie obniżyć jak ci brakuje żółtych punktów to możesz je dodać klikając na linie mnożnika prawym myszki Ułatwione zadanie masz przy ustawieniu mnożnika na biegu jałowym ( wolne obroty ) w tedy sprawdzając czasy wtrysku możesz to bardzo dokładnie ustawić . Ja czasem robię tak że włączam bieg zapinam ręczny i puszczam powoli sprzęgło żeby obciążyć silnik ( tylko sprzęgła nie spal hehe ) co by zwiększyć czas wtrysku i w tedy też sobie to dokładnie ustawiam ( do jakiś 8ms jest to jakaś metoda ) Ustawianie na mapki ( linie ) jest dosyć prymitywnym rozwiązaniem dla laików. Najlepiej ustawić na czas wtrysku lub korekty ale to już samemu ci będzie ciężko musisz mieć kierowcę . ps Tą mapką u góry całkowicie się nie sugeruj bo ona nie jest do końca dobrze zebrana ( chodzi o to żeby linie się pokrywały )
edekxp Opublikowano 18 Października 2012 Opublikowano 18 Października 2012 uris a jak ty zbierasz mapy mozesz to opisac jakie maxymalne obroty masz i predkosc i jaki odcinek drogi ile kilometrow ?no a moja mapa to jakas tak aplaska wyszl a ,wiesz moze dlaczego ? dlatego ze masz automata ? Poczytaj tu: STAG - AUTOGAZ, STAG 200 300 KME SILVER GOLD SEC VALTEK MAGIC JET LPGTECH PROBLEMY BLAD SILNIKA i czy czytałeś to: http://www.ac.com.pl/public/pubonline/cms/files/Programy-i-instrukcje-obslugi/ver_2_8_7/ver_2_8_7PL.pdf
uris Opublikowano 18 Października 2012 Opublikowano 18 Października 2012 Źle zrobiona kalibracjaDlaczego masz inne ciśnienie w programie (1,10) a inne z parownika (1,30) Ustaw to i dopiero zrób kalibrację, mnożnik sporo poniżej 1 więc trochę lipa na małych czasach bedzie zalewać gazem, ale gaz bardzo ubogo wiec trzeba podnieść mnożnik na całym wykresie Jak po kalibracji dalej bedzie że dysze za duże to trzeba zmniejszyć ciśnienie w parowniku i programie Na wolnych obrotach widać że auto wydłuża czasy wtrysku przełączasz na PB i obserwujesz czas benzyny u Ciebie około 3ms, przełączasz na gaz i ma być tyle samo , a nie jak tu 4,8, wiec mnożnik do góry Ty chyba jesteś wróżką skąd wiesz że czas na wolnych to 3ms ??
edekxp Opublikowano 18 Października 2012 Opublikowano 18 Października 2012 A Ty nie widzisz? View image: dysze duze Auto chodzi na benzynie, obroty 740:decayed:
uris Opublikowano 18 Października 2012 Opublikowano 18 Października 2012 Fakt ( zwracam honor ) przy autokalibracji wszystkie urządzenia w aucie OFF w tedy czas spada ,normalnie jest koło 4ms
maxus24 Opublikowano 18 Października 2012 Autor Opublikowano 18 Października 2012 uris a jak ty zbierasz mapy mozesz to opisac jakie maxymalne obroty masz i predkosc i jaki odcinek drogi ile kilometrow ?no a moja mapa to jakas tak aplaska wyszl a ,wiesz moze dlaczego ? dlatego ze masz automata ? Poczytaj tu: STAG - AUTOGAZ, STAG 200 300 KME SILVER GOLD SEC VALTEK MAGIC JET LPGTECH PROBLEMY BLAD SILNIKA i czy czytałeś to: http://www.ac.com.pl/public/pubonline/cms/files/Programy-i-instrukcje-obslugi/ver_2_8_7/ver_2_8_7PL.pdf tak czytalem
edekxp Opublikowano 18 Października 2012 Opublikowano 18 Października 2012 Masz ISA2 to lepszego zebrania map, włacz autoadaptację , laptop na siedzenie i w drogę zaznacz - asystent adaptacji Będziesz informowany czy podnieść obroty lub zmniejszyć. Jak zbierze mapy to potem wyłącz, bo robi cały czas korektę Podnieś cały mnożnik (cały wykres) - myślę że 8-10 kliknięć Fakt ( zwracam honor ) przy autokalibracji wszystkie urządzenia w aucie OFF w tedy czas spada ,normalnie jest koło 4ms Raczej 2,5ms do 3ms zobacz na wykresie
uris Opublikowano 18 Października 2012 Opublikowano 18 Października 2012 Źle zrobiona kalibracjaDlaczego masz inne ciśnienie w programie (1,10) a inne z parownika (1,30) Ustaw to i dopiero zrób kalibrację, mnożnik sporo poniżej 1 więc trochę lipa na małych czasach bedzie zalewać gazem, ale gaz bardzo ubogo wiec trzeba podnieść mnożnik na całym wykresie Jak po kalibracji dalej bedzie że dysze za duże to trzeba zmniejszyć ciśnienie w parowniku i programie Na wolnych obrotach widać że auto wydłuża czasy wtrysku przełączasz na PB i obserwujesz czas benzyny u Ciebie około 3ms, przełączasz na gaz i ma być tyle samo , a nie jak tu 4,8, wiec mnożnik do góry uris a jak ty zbierasz mapy mozesz to opisac jakie maxymalne obroty masz i predkosc i jaki odcinek drogi ile kilometrow ?no a moja mapa to jakas tak aplaska wyszl a ,wiesz moze dlaczego ? dlatego ze masz automata ? Poczytaj tu: STAG - AUTOGAZ, STAG 200 300 KME SILVER GOLD SEC VALTEK MAGIC JET LPGTECH PROBLEMY BLAD SILNIKA i czy czytałeś to: http://www.ac.com.pl/public/pubonline/cms/files/Programy-i-instrukcje-obslugi/ver_2_8_7/ver_2_8_7PL.pdf Masz ISA2 to lepszego zebrania map, włacz autoadaptację , laptop na siedzenie i w drogęzaznacz - asystent adaptacji Będziesz informowany czy podnieść obroty lub zmniejszyć. Jak zbierze mapy to potem wyłącz, bo robi cały czas korektę Podnieś cały mnożnik (cały wykres) - myślę że 8-10 kliknięć Fakt ( zwracam honor ) przy autokalibracji wszystkie urządzenia w aucie OFF w tedy czas spada ,normalnie jest koło 4ms Raczej 2,5ms do 3ms zobacz na wykresie . Mam ten silnik wiem jaki ma czas wtrysku ,u mnie jest 3ms jak widać wyżej z tym że ten czas wtrysku nigdy nie bierze sie pod uwagę bo on praktycznie nigdy nie jest wykorzystywany
edekxp Opublikowano 18 Października 2012 Opublikowano 18 Października 2012 A masz LPG, może korekta na +
uris Opublikowano 18 Października 2012 Opublikowano 18 Października 2012 U mnie korekta -4 & -0,8 mapką się nie sugeruj jest nie aktualna .
edekxp Opublikowano 18 Października 2012 Opublikowano 18 Października 2012 Ok Czekamy na wieści od autora tematu
maxus24 Opublikowano 19 Października 2012 Autor Opublikowano 19 Października 2012 OkCzekamy na wieści od autora tematu tak jutro beda nowe wiesci ---------- Post dopisany at 09:28 ---------- Poprzedni post napisany at 00:41 ---------- a wiec zrobilem : prosze o pomoc co dalej zrobic wyregulowac -pokrecilem przy zavoli ale niewiem czy to cos dalo sruba juz sie krecila dosc lekko wiec dalej niekrecilem (poszlo w dol chyba o jakies 0,3 bar) -nastepnie zrobilem kalibracje (o dyszach juz nic nie pisalo ze sa za duze) -zrobilem mape benzyny (skasowalem ta stara ) -podnioslem mnoznik o okolo 9-10 na kazdym z punktow - nastepnie skasowalem ( stara mape lpg ) zrobilem na tym samym odcinku nowa mape lpg i juz sie rysowala na tej benzynowej plik z oscyloskopu juz po wszystkim jak jechalem do domu jazda do domu.osc pobierz za darmo - Hosting plików i oto screny : <br /><br /> <br /><br /> <br /><br /> <br /><br />
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się