Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B7 Crew


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, Adam87 napisał(a):

Dzięki Tomek:thumbup:

Szukam i zamawiam:hi:

 

Ta będzie ok??

ALLEGRO.PL

 

Wygląda że tak 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Siemka, 

Ktoś z forum zajmuje się sprzedażą sportowych katalizatorów do a4 b7 1.8t? Pamiętam, że był kiedyś taki temat :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema, jakie teraz paski osprzętu warto brać? Gates, Conti? Jakościowo to chyba teraz jedna wielka loteria...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, afroo. napisał(a):

Siema, jakie teraz paski osprzętu warto brać? Gates, Conti? Jakościowo to chyba teraz jedna wielka loteria...

Montowałem ostatnio do 1,8T z Dayco, przejechałem około 10 k km, nic złego się nie dzieje, jakościowo wygląda ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siemanko
padł mi tylny czujnik cofania, czyli umarł tył i przód. Nie jestem w stanie znaleźć czujnika w kolor - LZ5A i tu pytanie. Czy czujniki są w jakiś sposób rozbieralne, żeby móc przełożyć część w kolor do nowego? 
Ewentualnie, malował ktoś czujniki? Pryśnięcie przysłowiowym sprayem uszkodzi czujnik czy nic mu nie będzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujniki nie są rozbieralne. Jak go rozszczelnisz to dostanie się do niego woda i czujnik do wyrzucenia. W czym problem polakierować puszką sprayu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Muskel1 napisał(a):

Czujniki nie są rozbieralne. Jak go rozszczelnisz to dostanie się do niego woda i czujnik do wyrzucenia. W czym problem polakierować puszką sprayu?

O to pytałem. Czy normalnie można je pomalować, bo piszą że trzeba odpowiednio zabezpieczyć to oczko itp. Nie znam się więc pytam :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujniki, które są w B7 lakieruje się na całej powierzchni bardzo cieńką warstwą. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, MARCIN607 napisał(a):

Hej. Panowie ile kosztuje rozrząd w 3.0tdi?? 

Tyle co połowa auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, pelonek1 napisał(a):

Tyle co połowa auta.

Ha ha! Czyli te fejsbukowe ceny to prawda?? Od 2200 za części do 6 plus robota ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, MARCIN607 napisał(a):

Ha ha! Czyli te fejsbukowe ceny to prawda?? Od 2200 za części do 6 plus robota ?

 

Same łańcuchy i ślizgi ogarniesz raczej za te 2500, ale dojdzie do tego pełno uszczelek, innych pierdół i się uzbiera większa kwota ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, MARCIN607 napisał(a):

Hej. Panowie ile kosztuje rozrząd w 3.0tdi?? 

2,4k bez kół:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ello,

W moim B7 od dawien dawna, czyli od zakupu mam blokadę zapłonu. Żeby odpalić samochód muszę nacisnąć na stacyjkę oraz śrubę w sekretnym miejscu. Od tej blokady zapłonu jest czerwona dioda, jak mruga to auta nie odpalę, dlatego tak jak pisałem wyżej muszę nacisnąć stacyjkę i śrubkę od tejże blokady, wtedy dioda gaśnie i mogę auto normalnie odpalić. Orientuje się ktoś co to może być za blokada i jak ona jest zamontowana gdyż chciałbym się jej pozbyć. Nie chciałbym nic sam na chama robić, aby czegoś nie uszkodzić. Mam teraz problem z autem. Normalnie jeździłem aż tu nagle nie mogę auta odpalić. Bezpieczniki ok, akumulator naładowany. Po przekręceniu stacyjki kontrolki się zapalają ale przy pozycji zapłon nie ma reakcji rozrusznika. Nie słychać tykania od rozrusznika pod autem. Może być tak że się szczotki skończyły tak nagle i rozrusznik szlag trafił tak nagle albo rozrusznik się zawiesił? Nie mam jak auta zacholować do mechanika, co robić? Podać napięcie z innego auta na rozrusznik i zrobić zwarcie aby pobudzić rozrusznik i mieć nadzieje że odpali czy spróbować odpalić auto na pych ( 3.0 TDI manual) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka, 

Jest sens zakładać przewody hamulcowe w stalowym oplocie? Jest spora różnica w hamowaniu względem elastycznych? Mam zrobiony swap hebli na 320/288mm, auto po programie, jeżdżę raczej w miarę spokojnie. Z tyłu są do wymiany na już i wymienię odrazu też z przodu. Jakiej firmy są godne polecenia te wzmacniane? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, rafiki5 napisał(a):

są godne polecenia te wzmacniane?

goodride
hel

 

u siebie mam hel'a bo wyszły kapkę taniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.03.2023 o 12:27, rafiki5 napisał(a):

Siemka, 

Jest sens zakładać przewody hamulcowe w stalowym oplocie? Jest spora różnica w hamowaniu względem elastycznych? Mam zrobiony swap hebli na 320/288mm, auto po programie, jeżdżę raczej w miarę spokojnie. Z tyłu są do wymiany na już i wymienię odrazu też z przodu. Jakiej firmy są godne polecenia te wzmacniane? 

Tak, drugi aspekt to świeże przewody.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...