Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B7 Crew


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Można, dziwne że tego w serii nie miałeś...

  • Odpowiedzi 12.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

No właśnie nie było i też się zdziwiłem , może poprzedni właściciel zdezaktualizował tak samo jak nie mam kontrolki zapięcia pasów :kwasny:

Opublikowano
dokładnie panowie tam było CB i nawet fajnie zrobione bo te kabelki ida do zapłonu a ja :doh: nie wiedziałem gdzie umieścić CB :facepalm:

Dzięki śliczne za podpowiedź :wink:

Wcześnie jeździłem borą i tam miałem tak ustawione ryglowanie drzwi że jak ruszyłem i przekroczyłem 20km/h to się ryglowały czy w B7 2006 też można to ustawić ? a może jeszcze jakieś fajne funkcje można uruchomić :whistling:

Moduł Komfortu musisz tylko odpowiednio zakodować. Tutaj są szczegóły: http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/all-b6-b7-lista-modulow-komfortu-opisem-funkcji-114454/

Opublikowano
No właśnie nie było i też się zdziwiłem , może poprzedni właściciel zdezaktualizował tak samo jak nie mam kontrolki zapięcia pasów :kwasny:

to drugie akurat mi sie by podobalo :decayed:

Opublikowano
No właśnie nie było i też się zdziwiłem , może poprzedni właściciel zdezaktualizował tak samo jak nie mam kontrolki zapięcia pasów :kwasny:

to drugie akurat mi sie by podobalo :decayed:

No to kup odpowiednią zapinkę i zakładamy :) Albo od razu prawidłowe fotele z prawidłowym osprzętem :decayed:

Opublikowano

:decayed::decayed::decayed: foteli szukam :decayed::decayed::decayed:

---------- Post dopisany 07-02-2014 at 16:45 ---------- Poprzedni post napisany 06-02-2014 at 17:34 ----------

Pany... chcialem nabyc nowa turbinke, ale moze zalozylbym od BRD. Duzo przerobek jest z montazem w BPW? Ma ktos z Was turbinke z BRD w BPW?

Opublikowano

BRD do BPW pasuje bez większych kombinacji.

---------- Post dopisany at 16:54 ---------- Poprzedni post napisany at 16:51 ----------

Od razu pomyśl nad drugim lub centralnym IC

Opublikowano

Eeee, ja bym sie nie pchał w BRD. CAHA to co prawda wiecej przeróbek ale Fun jest większy ;)

Opublikowano

CAHA + IC :wink:

Opublikowano

Czemu nie gt22?

Opublikowano

Bo gtb22 ma spory lag :decayed:

Opublikowano

Qfa.... wracam z garazu... mam po stronie turbiny niezle wycieki oleju. Myslalem ze to puszcza juz turbina, ale po rozebraniu wezy okazuje sie ze turbine mam igielke. Wymienialem uszczelke pod kapa zaworowa mylem silnik i nadal uwalone od oleju. Nic tam nie widac, odkrecilem chlodnice spalin i jest mokro przy kolektorze ssacym. Czy to mozliwe by tamtedy mi olej puszczal? Turbo zdrowizna tylko odma juz ma przedmuchy ( tam troszke oliwa dmucha ) juz mi rece powoli opadaja. Na poczatku myslalem ze uwalila uszczelka pod glowica ale nie ubywa plynu. Jest czysciutki jak lza, ani nie bulgocze... ani nic co by wskazywalo ze to uszczelka...

Opublikowano

W reflektorze przednim od kierunkowskazów bolce są symetrycznie, czy asymetrycznie ?

a2c628ebffe3.jpg

Opublikowano

Dzięki, w zwykłych może też będą :decayed:

Opublikowano
Bo gtb22 ma spory lag :decayed:

Moze sie da wystroić. Tylko mnie bardziej martwi to mocowanie do kolektora.... Jedni sprawiają a inni dają flanszę- jakby nie patrzeć- mało miejsca na nią we wzdluznym silniku...

.... I jeszcze przeróbka na podcisnienie...- jak kto woli.

Tez sie tym mocno interesuję, ale nie moge sie zdecydować czy dalej inwestować w auto czy zmienić na 3,0TDI.

Ale dla kogoś kto myśli o wirniku z BRD- dobrą radą jest: Bierz CAHA. :)

Opublikowano

CAHA do 16V pasuje prawie P&P, do 8V już są większe kombinacje. Jeśli ktoś nie celuje w 200+ to BRD go zadowoli

Opublikowano
CAHA do 16V pasuje prawie P&P, do 8V już są większe kombinacje. Jeśli ktoś nie celuje w 200+ to BRD go zadowoli

A tego to widzisz nie wiedziałem...

...i znów nowa wiedza... :)

Opublikowano
CAHA do 16V pasuje prawie P&P, do 8V już są większe kombinacje. Jeśli ktoś nie celuje w 200+ to BRD go zadowoli

A tego to widzisz nie wiedziałem...

...i znów nowa wiedza... :)

Kupujesz CAHA z kolektorem wydechowym i pasuje idealnie do 16V, potem trochę kombinacji z wężem do IC. W sumie warto też zmienić rurkę - odpływ oleju z turbo, bo ten co mamy u siebie nie zawsze pasuje idealnie.

Opublikowano

No dokladnie tak. Ja mam CAHA i kolektor z A5 i nic nie trzeba było kombinować. :naughty:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...