Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B7 Crew


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

Pany kiedyś już pisałem o końcówkach Ulter mówiliście żeby brać końcówkę ze średnicą montażową 55mm czyli w podanym linku byłaby to druga opcja 55mm wewnątrz i 58mm na zewnątrz tak ?

http://allegro.pl/koncowka-tlumika-ulter-n1-90-rs-fi-90-wawa-i6041034717.html

Tak. Miałem już Ultery i jakbym miał znowu kupować końcówki to wziąłbym jednak buzzery

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Pany kiedyś już pisałem o końcówkach Ulter mówiliście żeby brać końcówkę ze średnicą montażową 55mm czyli w podanym linku byłaby to druga opcja 55mm wewnątrz i 58mm na zewnątrz tak ?

http://allegro.pl/koncowka-tlumika-ulter-n1-90-rs-fi-90-wawa-i6041034717.html

tak to te z montażową wew 55 tylko zastanów się czy na pewno 90 bo ja sie tak długo zastanawiałem że wybrałem 90 i teraz żałuje bo mogłem brać 100 :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:decayed:


Panowie mam pewien problem.....,mam nadzieje że nikt mnie nie pociśnie że tutaj własnie pisze ale wiem że więcej ludzi tu zagląda.... a więc tak, od około dwóch, trzech tygodni sporadycznie czyli raz w tygodniu a czasami kilka razy w ciągu jednego dnia dzieją mi się na zmianę dwie rzeczy:

1. po odpaleniu auto po 4 sekundach samo gaśnie, po zgaszeniu odpala normalnie

2. podczas jazdy wolnych obrotach w szczególności na drugim biegu auto dławi się dosłownie na sekundę, wyskakują kontrolki: aku, świece i kontrolka silnika ale dosłowie na sekundę i wszystko gaśnie autko tak jakby wraca do żywych i po lekkim szarpnięciu jedzie dalej....

Ogólnie takie rzeczy działy mi się jak był pełny DPF, auto falowało na obrotach, szarpało a potem błąd DPF więc poszedł out, przez chwile było wszystko dobrze ale teraz występują podane problemy, teraz tak, auto jest dynamiczne jak trzeba, nie szarpie, nie falują obroty, ładnie pracuje silnik, pali na dotyk, samochód tankowany na normalnych stacjach nie marketowych, nigdzie nic nie cieknie, EGR, przepływomierz i wtryski w pełni sprawne, wszystko jest tak jak trzeba....poza opisanymi wyżej problemami, auto zostało podpięte już dwukrotnie pod komputer, nigdzie nie pokazuje jakichkolwiek błędów, pełna diagnostyka i wszędzie czyściutko, dosłownie nic, filtr paliwa wymieniany 10 tyś temu, z immobilizerem nie ma problemów, czy ktoś może wie gdzie można szukać przyczyny, lub moglibyście naprowadzić mnie gdzie jeszcze zajrzeć??? :sad:

p.s H4mm3r nie bij że napisałem tutaj..... :sorry:

Aha byłbym zapomniał, może komuś się przyda, jakis czas temu usunąłem problem, winowajca to przekaźnik w ECU :oczko:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiele nie potrzeba. Dokładka i ogarnięty tłumikarz do wspawania końcówek pod odpowiednim kątem. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie ten plus, że sedanów ubranych w S4 jest stosunkowo sporo mniej niż avantów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbowałem dzisiaj wymienić żarniki z "miejsca" Ogólnie to masakra z dostępem i odpięciem wtyczek od żarnika. Jakby mógł ktoś rzucić jakąś poradą byłbym wdzięczny. Martwią mnie wtyczki bo cholernie ciężko je odpiąć, a potem podpiąć.... :facepalm: :facepalm:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbowałem dzisiaj wymienić żarniki z "miejsca" Ogólnie to masakra z dostępem i odpięciem wtyczek od żarnika. Jakby mógł ktoś rzucić jakąś poradą byłbym wdzięczny. Martwią mnie wtyczki bo cholernie ciężko je odpiąć, a potem podpiąć.... :facepalm: :facepalm:

Że miejsca mało to owszem, wtyki nie ruszane to mocno aczkolwiek z czuciem i pójdą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie...

Jest tu ktoś kto by mi ogarnąl ledy z a6 c6 do mojej audi? :) A nie chce kupowac tych gotowych chiczynkow allegro, które po roku się popalą :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie...

Jest tu ktoś kto by mi ogarnąl ledy z a6 c6 do mojej audi? :) A nie chce kupowac tych gotowych chiczynkow allegro, które po roku się popalą :)

przerabiałem temat - ciężko znaleźć ochotnika

Póki co, do siebie założyłem depo

Poza tym, te ledy z C6 jakoś super trwałe nie są :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbowałem dzisiaj wymienić żarniki z "miejsca" Ogólnie to masakra z dostępem i odpięciem wtyczek od żarnika. Jakby mógł ktoś rzucić jakąś poradą byłbym wdzięczny. Martwią mnie wtyczki bo cholernie ciężko je odpiąć, a potem podpiąć.... :facepalm:[/size] :facepalm:[/size] [/size]

Że miejsca mało to owszem, wtyki nie ruszane to mocno aczkolwiek z czuciem i pójdą.
Podejrzewam, że od nowosci siedzą zarniki. Z wyczuciem nie dalem rady wyciągnąć, bardziej to musiałem szarpać aż blaszki po dwóch stronach wyskoczyło... :facepalm. Żeby wyciągnąć lampy muszę cały zderzak ściągać czy wystarczy delikatnie odsunąć? Druga sprawa to czy tą przedłużke z torxem do srub po bokach dostane w aso?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbowałem dzisiaj wymienić żarniki z "miejsca" Ogólnie to masakra z dostępem i odpięciem wtyczek od żarnika. Jakby mógł ktoś rzucić jakąś poradą byłbym wdzięczny. Martwią mnie wtyczki bo cholernie ciężko je odpiąć, a potem podpiąć.... :facepalm:[/size] :facepalm:[/size] [/size]

Że miejsca mało to owszem, wtyki nie ruszane to mocno aczkolwiek z czuciem i pójdą.
Podejrzewam, że od nowosci siedzą zarniki. Z wyczuciem nie dalem rady wyciągnąć, bardziej to musiałem szarpać aż blaszki po dwóch stronach wyskoczyło... :facepalm. Żeby wyciągnąć lampy muszę cały zderzak ściągać czy wystarczy delikatnie odsunąć? Druga sprawa to czy tą przedłużke z torxem do srub po bokach dostane w aso?

U mnie też leżały żarniki od nowości, a poszły bez problemu. Zderzak musisz popuścić na wszystkich śrubach, nie musisz ściągać całkiem, musi pójść w dół żeby lampy wyciągnąć. Ja wymieniałem żarniki nie ruszając lamp. Demontaż całej puchy filtra powietrza, druga strona zbiorniczek wspomagania out i jakoś poszło. Przedłużka w ASO jak najbardziej, parę zł to kosztuje też brałem dla świętego spokoju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbowałem dzisiaj wymienić żarniki z "miejsca" Ogólnie to masakra z dostępem i odpięciem wtyczek od żarnika. Jakby mógł ktoś rzucić jakąś poradą byłbym wdzięczny. Martwią mnie wtyczki bo cholernie ciężko je odpiąć, a potem podpiąć.... :facepalm:[/size] :facepalm:[/size] [/size]

Że miejsca mało to owszem, wtyki nie ruszane to mocno aczkolwiek z czuciem i pójdą.
Podejrzewam, że od nowosci siedzą zarniki. Z wyczuciem nie dalem rady wyciągnąć, bardziej to musiałem szarpać aż blaszki po dwóch stronach wyskoczyło... :facepalm. Żeby wyciągnąć lampy muszę cały zderzak ściągać czy wystarczy delikatnie odsunąć? Druga sprawa to czy tą przedłużke z torxem do srub po bokach dostane w aso?

Ja w jakimś Tesco kupiłem za 3zł śrubokręt na takiego torxa długi i wchodzi idealnie. Nie wiem ile w ASO to kosztuje ale jak będzie za drogo to zawsze można poszukać w supermarketach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z pozycjami tez mialo byc w miare latwo :decayed:

Dzieki za podpowiedzi :hi:

Przedluzka juz zamowiona. Fajnie bo ma twa torx'y TX 30 oraz TX 25 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Demontaż całej puchy filtra powietrza, druga strona zbiorniczek wspomagania out i jakoś poszło.

też tak wymieniałem, u mnie poszło bez problemu i to chyba najszybszy sposób z demontażem zderzaka schodzi dłużej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Demontaż całej puchy filtra powietrza, druga strona zbiorniczek wspomagania out i jakoś poszło.

też tak wymieniałem, u mnie poszło bez problemu i to chyba najszybszy sposób z demontażem zderzaka schodzi dłużej.

oj tam oj tam, 10 minut i zdjęty :)

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Demontaż całej puchy filtra powietrza, druga strona zbiorniczek wspomagania out i jakoś poszło.

też tak wymieniałem, u mnie poszło bez problemu i to chyba najszybszy sposób z demontażem zderzaka schodzi dłużej.

oj tam oj tam, 10 minut i zdjęty :)

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Dokładnie! Kiedyś się nad tym spuszczałem a teraz jak ściagałem już ze 3 raz to kilka śrubek i wio :) Mnie uratowała dłuuga giętka przedłużka bo te 2 śruby z każdej strony koło nadkoli to było wujowo zawsze odkręcić.

Podstawa to odpowiedni sprzęt a reszta to przyjemność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...