Bart-S Opublikowano 10 Marca 2011 Autor Opublikowano 10 Marca 2011 Dobra... dawno nic ciekawego się nie działo - aż tu nagle ...całą wypłatę przeyebałem w kanał Póki co stan surowy (stage I ) - najważniejsze, że woda się nie leje i można w końcu coś zdziałać Jedziemy dalej. Ostatnimi czasy nazbierało się trochę rzeczy - od pół roku zbierałem się do wymiany uszczelniacza lewej półosi. Dzięki wykopaniu w/w grobowca w końcu się udało (mój mechanior jak zwykle spisał się na medal ). Poniżej fotka winowajcy wycieku (uszczelniacz na wyjściu dyferencjału). Skoro już zdjęliśmy osłony, wypadałoby sprawdzic poziom ATF (tak na wszelki wypadek). Podgrzałem skrzynkę - cały czas kontrola VAGiem, przy 30 stopniach ATF otwieramy korek inspekcji a tu yeeeeeeebbbbbb.... Olej zaczyna napierd****. Dobrze, że teściowa w garażu chowa kompoty i ogórki - nie nadążałem słoików podkładać... Pierwsze co to panika - totalnie zgłupieliśmy czy aby na pewno poszedł dobry korek (przy takiej fontannie naprawdę wydawało nam się, że otworzyliśmy "zlew"). Awaryjny telefon do czakiego i markaxtr aby się upewnić czy to na pewno ta śruba - wszystko wykonane poprawnie. No nic, lecimy dalej - jeden słoik, drugi (za chwilę ogórki będę wyjmował...), trzeci... stop. Przestało lecieć :oklaski: 45 stopni i zakręcamy. Przedstawiam Wam wynik tej operacji... Podsumowując - od dzisiaj Sserwis mam głęboko w d****. Rozumiem, że można przelać 500ml ale kuurvaaa 2.5 litra ???????? (słoiki są 1-litrowe, trochę ATF spierdzieliło nam w kanał). Co za tym idzie... Auto odzyskało wigor, wkręca się na wyższe obroty aż miło - no i najważniejsze. Spalanie spadło o 1 do 1.5L !!!! Znów mam frajdę z jazdy Nie chcę tu wysnuwać dziwnych teorii bez dokładniejszej analizy oraz potwierdzenia ale wszystko wskazuje na to, że nadmiar ATF w przekładni (i to jeszcze jaki ) przyczynia się do zmulenia auta z CVT i zwiększenia jego spalania... Kolejna rzecz, którą trzeba dodać do zadań prewencyjnych tej przekładni (dokładna kontrola poziomu "fluidów"). Po raz kolejny potwierdza się teoria, że jak sam o coś nie zadbasz... Sobie i Wam, życzę jak najmniej specjalistów typu "Ss". Sajonara!
Flyer Opublikowano 10 Marca 2011 Opublikowano 10 Marca 2011 Po raz kolejny moja (i nie tylko moja) teoria, ze SSERWIS to jeden wielki drut sie potwierdza
HiRide Opublikowano 10 Marca 2011 Opublikowano 10 Marca 2011 To ja tez sprawdze stan oleju w sobote choc Sopa tam nie grzebal nic ale wymieniali rok temu olej w ASO. Jak mi sie skrzynia posypie to gdzie ja z nia pojade Bartek jak wyciagales polos to nic sie oleju nie wylalo z tego otworu na zdjeciu ? Jest gdzies opisana przez Ciebie czynnosc jak sie sprawdza stan oleju ? Tzn jaki korek odkrecic,jaka temperatura itp ? Co do kanalu-wreszcie jakis konkretny mod a nie tylko audi i audi teraz bedziesz miał co rezac w nim :gwizdanie:
LortG Opublikowano 10 Marca 2011 Opublikowano 10 Marca 2011 Po raz kolejny moja (i nie tylko moja) teoria, ze SSERWIS to jeden wielki drut sie potwierdza Flyer ma całkowitą racje. Nawiązując do powyższego ...ja.... raz... i o raz za dużo! zostawiłem poprzednią fure w NORAUTO - po pierwsze, nie nazwałbym tego nawet seriwsem a po drugie...Zaje%@ć to za mało!!!!!
carpa84 Opublikowano 10 Marca 2011 Opublikowano 10 Marca 2011 Kurde chyba w sobotę znajdę odpowiedź na mój problem opisywany w tym wątku http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=154226.0 Wielkie sorry dla wszystkich co od razu podejrzewali "SS" I znowu nocka nie przespana [br]Dopisany: 10 Marzec 2011, 21:35_________________________________________________A jeszcze mi się coś na myśl nasunęło, przecież ten olej taki drogi to jaki by mieli w tym interes żeby tyle go wlewać ? I czy to wogule ATF !!
Bart-S Opublikowano 10 Marca 2011 Autor Opublikowano 10 Marca 2011 Po raz kolejny moja (i nie tylko moja) teoria, ze SSERWIS to jeden wielki drut sie potwierdza Wszystko wskazuje na to, że od początku miałeś rację Michu. Poczekam jeszcze z ostateczną oceną - przeanalizuję problem (MVB), potwierdzę spadek spalania.. Bartek jak wyciagales polos to nic sie oleju nie wylalo z tego otworu na zdjeciu ? Nic. Biorąc pod uwagę umiejscowienie otworu inspekcyjnego w dyferencjale - gniazdo kielicha półosi jest nieco wyżej. BTW oleju przekładniowego też było za dużo. Zalaliśmy 50ml (tyle potrzebował dyfer aby wyrównać poziom do korka) i odessaliśmy przepisowe 200ml. Znów spekuluję ale może dyfer spocił mi półośkę z nadmiaru? O-ring, gniazdo jak i kielich nie miały żadnych śladów uszkodzeń Muszę to wszystko spokojnie przeanalizować i poskałdać do kupy. Dziś niestety sypnął mi się VAG - jak tylko się z nim uporam zabiorę się za pomiary MVB i będziemy wiedzieć więcej... Kurde chyba w sobotę znajdę odpowiedź na mój problem opisywany w tym wątku http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=154226.0 Wielkie sorry dla wszystkich co od razu podejrzewali "SS" Spokojnie Carpa. Twoje objawy po wyjeździe z Ss (np. większe spalanie) pokrywają się z moimi. Jednak wcale nie oznacza to, że też masz przelany ATF. Z uwagi na okoliczności warto to jednak zweryfikować. Sprawdź na spokojnie - zobaczymy co wyjdzie i wtedy będziemy dumać A jeszcze mi się coś na myśl nasunęło, przecież ten olej taki drogi to jaki by mieli w tym interes żeby tyle go wlewać ? I czy to wogule ATF !! Ss nie zalewają oryginalnego ATF - olej przez nich stosowany ma inne oznaczenie (zapewne jakiś zamiennik). Przy czym zrobiłem na nim 30tyś, efekty uboczne przypisuję raczej przepełnieniu. Wydaje mi się, że jako zamiennik został dobrze dobrany (czas pokaże).
dziadek Opublikowano 11 Marca 2011 Opublikowano 11 Marca 2011 to co Bartek? jest kanał, są możliwości - to teraz pierwszy multitronic quattro na świecie się pojawi
Bart-S Opublikowano 11 Marca 2011 Autor Opublikowano 11 Marca 2011 to co Bartek? jest kanał, są możliwości - to teraz pierwszy multitronic quattro na świecie się pojawi Hehe, prędzej jakiś warsztat pod kątem CVT [br]Dopisany: 11 Marzec 2011, 15:36_________________________________________________Z tego wszystkiego zapomniałem się pochwalić... Pakiet bagażnik dla wersji Avant - nowa roleta (z zaczepami) - nowe boczki (z haczykami i zaczepami + boczny pasek mocujący) - siatka
skrab Opublikowano 11 Marca 2011 Opublikowano 11 Marca 2011 to co Bartek? jest kanał, są możliwości - to teraz pierwszy multitronic quattro na świecie się pojawi Hehe, prędzej jakiś warsztat pod kątem CVT [br]Dopisany: 11 Marzec 2011, 15:36_________________________________________________Z tego wszystkiego zapomniałem się pochwalić... Pakiet bagażnik dla wersji Avant - nowa roleta (z zaczepami) - nowe boczki (z haczykami i zaczepami + boczny pasek mocujący) - siatka A gdzie zaślepka od wykręcania światła
Bart-S Opublikowano 11 Marca 2011 Autor Opublikowano 11 Marca 2011 A gdzie zaślepka od wykręcania światła Już na swoim miejscu - zorientowałem się po pstryknięciu foty gdzie dorwałeś siatkę w końcu? Allegro. 100zł z przesyłką.
Piechol Opublikowano 11 Marca 2011 Opublikowano 11 Marca 2011 Allegro. 100zł z przesyłką. szczęściarz
Bart-S Opublikowano 11 Marca 2011 Autor Opublikowano 11 Marca 2011 Allegro. 100zł z przesyłką. szczęściarz No nareszcie - do bagażnika przymierzałem się od połowy ubiegłego roku (podejrzałem to u Mirona ). Graty czekały na założenie od stycznia - dopiero wczoraj poskładaliśmy do kupy przewody antenowe i można było złożyć bagażnik. A Ty nadal nic nie znalazłeś do swojej?
truckmaniac Opublikowano 11 Marca 2011 Opublikowano 11 Marca 2011 Kurde. Myślałem, że to jest w standardzie. Mam to u siebie, tylko siatki brak
Piechol Opublikowano 11 Marca 2011 Opublikowano 11 Marca 2011 A Ty nadal nic nie znalazłeś do swojej? szukam, szukam i na razie doopa... przymierzymy na spocie czy od a4 też pasi to może szybciej znajde
Bart-S Opublikowano 11 Marca 2011 Autor Opublikowano 11 Marca 2011 A Ty nadal nic nie znalazłeś do swojej? szukam, szukam i na razie doopa... przymierzymy na spocie czy od a4 też pasi to może szybciej znajde Chociaż wydaje mi się, że w A3 siatka nie ma typowych haczyków jak u mnie, tylko jakoś inaczej jest to rozwiązane... Poniżej fotki siatek do A4 i A3 - niestety nie dysponuję żadnym zbliżeniem ale widać na nich, że mocowania są inne Kurde. Myślałem, że to jest w standardzie. Mam to u siebie, tylko siatki brak Wyposażenie dodatkowe - za te pierdoły trzeba było dorzucić do ceny auta 95 Euro. Wszystko OK, gdyby nie fakt, że za głupią siatkę w ASO chcą prawie 500zł
Rekomendowane odpowiedzi