Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] A4 Avant 1.9TDI 131KM S line, Recaro (Projekt: "Full Opcja")


Bart-S

Rekomendowane odpowiedzi

wiem wiem że to nie jest taka zwykła listwa :> na metry tylko orginalna do szyb ale faktycznie drogi taki pakiecik :( chciałem coś takiego sobie założyć

idż w stronę czerni- grill itp jak szkoda kasy na chromy :good: albo czekaj aż ktoś od nas będzie sprzedawał może taniej wyrwiesz.

sorry za ot Bartek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Mam prośbę - szukam info dot. opłat i akcyz na wypadek gdybym chciał ściągnąć auto z zagranicy. Przy wartości 100tyś i silniku o pojemności 4.2L przyjmując, że trafię auto 2006 lub 2007 ile dodatkowo musiałbym zapłacić? Akcyza ma stały % (ile?) ale ponoć trzeba doliczyć coś extra zależnie od tego ile lat ma auto. Może mi ktoś rozpisać poszczególne "dodatki" dla wartości wyjściowej auta 100 000 PLN?

Powyżej 2000 poj. akcyza wynosi 18,6% wartości pojazdu. Niestety nie biorą wartości z rachunku (tak było kiedyś), tylko z Eurotaxu. Także przy wartości 100 tysi masz od ręki 18 600 PLN. Do tego dolicz recykling, zaświadczenie ze skarbówki o zwolnieniu z VAT, pierwszy przegląd, opłaty rejestracyjne...

zgadzam sie ale nie do konca

cene jesli masz z autohausu na ori rachunku to jest to podstawa prawna nie podlegajaca pertraktacji wtedy nie podchodzi zaden eurotax a jak zagadasz z kolesiem wladuje na rachunek cene zamiast 100tys np 80 i masz mniejsze oplaty juz tak robilem :))

zgodnie z prawem europejskim rachunek sprzedawcy placacego podatek i sprzedajacym z faktura vat nie moze byc podwazony przez eurotax

jesli kolesiowi zalezy na sprzedaniu auta wtedy wpisze co chcesz bo kase i tak dostanie

on musi ta kase zaksiegowac ale moze zrobic myk :)

ja robilem tak

jesli masz 100k zaplacic

np cena np 80k

i naprawy serwisowe przygotowanie do zjazdu do polski itp 20k koles ma cene jaka chcial a ja mialem rachunek jaki byl do cla potrzebny

wiadomo ze jak do polski bierzesz i mialbys kogos z dzialalnoscia w polsce nie placisz podatku zagranca czyli - 19% i ta osoba moze auto zameldowac placac mniejsze koszty przerejstrowania itp

jest pare mykow jak mozna taniej kupic i zarejestrowac auto z duzym silnikiem

[br]Dopisany: 30 Styczeń 2011, 13:30_________________________________________________oczywiscie od prywatnego taki numer nie przejdzie :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro tak już robiłeś, to po prostu fart.

Po drugie, to w Polsce wiele rzeczy trzeba płacić mimo tego, że są niezgodne z prawem unijnym. Ale to juz inny temat.

Co do wspomnianej akcyzy, to ustawodawca celowo użył sformułowania "wartość rynkowa".

Dzięki temu mykowi można sobie faktury w buty wsadzić, a celnik i tak naliczy po Eurotaksie.

Komu się nie podoba może skarżyc Państwo.

Przy ściąganiu swojej do kraju konsultowałem to z paroma osobami, dość mocno siedzącymi w temacie, np. wykładowcą Akademii Ekonomicznej, prawnikiem i znajomym urzednikiem z US i jeszcze kilka osób od lat ściągających masowo auta do kraju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bart-S takie pytanie po za tematem, jak tam ledy w postojach ? świecą nadal bez problemów ?

Vario - od momentu gdy je włożyliśmy święcą cały czas (nic nie padło, nic nie wymieniałem).

OK - czyli ustaliliśmy, że akcyza to 18,6%. A możecie się jakoś ustosunkować do dodatkowych opłat zależnych od rocznika modelowego auta? Czy akcyza to wszystko? (pomijam recycling, zwolnienie z VAT, skarbówkę i rejestrację).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bart-S takie pytanie po za tematem, jak tam ledy w postojach ? świecą nadal bez problemów ?

Vario - od momentu gdy je włożyliśmy święcą cały czas (nic nie padło, nic nie wymieniałem).

OK - czyli ustaliliśmy, że akcyza to 18,6%. A możecie się jakoś ustosunkować do dodatkowych opłat zależnych od rocznika modelowego auta? Czy akcyza to wszystko? (pomijam recycling, zwolnienie z VAT, skarbówkę i rejestrację).

O ile nic sie nie zmieniło, to poza tym, co wymieniłeś, nie ma juz żadnych opłat.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bart-S takie pytanie po za tematem, jak tam ledy w postojach ? świecą nadal bez problemów ?

Vario - od momentu gdy je włożyliśmy święcą cały czas (nic nie padło, nic nie wymieniałem).

OK - czyli ustaliliśmy, że akcyza to 18,6%. A możecie się jakoś ustosunkować do dodatkowych opłat zależnych od rocznika modelowego auta? Czy akcyza to wszystko? (pomijam recycling, zwolnienie z VAT, skarbówkę i rejestrację).

recykling jeszcze jest?? Chyba miał być zniesiony :gwizdanie: W skarbówce jest stała opłata ~160zł :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A możecie się jakoś ustosunkować do dodatkowych opłat ...

pomijając akcyzę reszta to pikuś, niezależnie od pojemności i rocznika auta...co do samej akcyzy można ewentualnie kombinować z wycenami auta przez rzeczoznawcę ( można w takim przypadku sporo zyskać nawet z 50% akcyzy:naughty:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam prośbę - szukam info dot. opłat i akcyz na wypadek gdybym chciał ściągnąć auto z zagranicy. Przy wartości 100tyś i silniku o pojemności 4.2L przyjmując, że trafię auto 2006 lub 2007 ile dodatkowo musiałbym zapłacić? Akcyza ma stały % (ile?) ale ponoć trzeba doliczyć coś extra zależnie od tego ile lat ma auto. Może mi ktoś rozpisać poszczególne "dodatki" dla wartości wyjściowej auta 100 000 PLN?

Taki przykład jak 2009 roku szukałem auta, podmień sobie akcyzę:

Kalkulacja kosztów zakupu:

1. Zakup: 21.890 EUR x 4,30 PLN = 94.127,00 PLN / brutto

2. + akcyza 3,1% = 2.917,94 zł

3. Koszt samochodu import = 97.044,94 PLN / brutto

Opłaty związane z importem:

1. Tłumaczenia dokumentów: 100,00 PLN brutto

2. Recykling – 500,00 PLN brutto

3. Agencja celna – 50,00 PLN brutto

4. Rejestracja wywozowa z Niemiec+ ubezpieczenie: 110 EUR brutto = 473,00 PLN

5. Rejestracja w Polsce: 250,00 PLN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bart masz tu furę dla siebie.. http://allegro.pl/a4-tdi-s-line-exclusive-dodatki-rs4-piekny-i1437649917.html

wkładaj 3.0 tdi, końcówki rs4 i Q i będziesz najszczęśliwszym człowiekiem w poznaniu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to klikaj kup teraz bo cena za***ista ..rns fele rs4 a6 przód b7..skóry full elektryczne..kox :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kalkulacja kosztów zakupu:

1. Zakup: 39000 PLN / brutto

2. + akcyza 3,1% = 120,90 zł

3. Koszt samochodu import = jakieś 200zł / brutto (poznań - łódź)

Opłaty związane z importem:

1. Tłumaczenia dokumentów: 100,00 PLN brutto

2. Recykling – 500,00 PLN brutto

3. Agencja celna – 50,00 PLN brutto

4. Rejestracja wywozowa z Niemiec+ ubezpieczenie: 110 EUR brutto = 473,00 PLN

5. Rejestracja w Polsce: 250,00 PLN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro tak już robiłeś, to po prostu fart.

Po drugie, to w Polsce wiele rzeczy trzeba płacić mimo tego, że są niezgodne z prawem unijnym. Ale to juz inny temat.

Co do wspomnianej akcyzy, to ustawodawca celowo użył sformułowania "wartość rynkowa".

Dzięki temu mykowi można sobie faktury w buty wsadzić, a celnik i tak naliczy po Eurotaksie.

Komu się nie podoba może skarżyc Państwo.

Przy ściąganiu swojej do kraju konsultowałem to z paroma osobami, dość mocno siedzącymi w temacie, np. wykładowcą Akademii Ekonomicznej, prawnikiem i znajomym urzednikiem z US i jeszcze kilka osób od lat ściągających masowo auta do kraju.

no to sie nie znali kolesie po drugie jak sprowadzaja dlakogos a da sie urwac z ceny po co mniej zarobic ....

da sie rozne rzeczy zrobic np dajesz rzeczoznawcy w lape i masz auto po gradobiciu i wartosc auta spada o polowe kolega tak a8 do polski wywiozl

dla tych co sie burza ze to nieuczciwe -- takie sa realia jak sa debilne przepisy trzeba je obchodzic

akcyzy ktorych nie ma nigdzie w cywilozowanych krajach tylko w polsce jak urzedasy dla nas tak my dla urzedasow

>>> wykładowcą Akademii Ekonomicznej, prawnikiem i znajomym urzednikiem z US --->> a co ci ludzie znaja sie na rzeczy no co ????

to sa teoretycy ktorzy nie wiedza nawet jak swoje auto przerejestrowac --- szkoda slow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kalkulacja kosztów zakupu:

1. Zakup: 39000 PLN / brutto

2. + akcyza 3,1% = 120,90 zł

3. Koszt samochodu import = jakieś 200zł / brutto (poznań - łódź)

Opłaty związane z importem:

1. Tłumaczenia dokumentów: 100,00 PLN brutto

2. Recykling – 500,00 PLN brutto

3. Agencja celna – 50,00 PLN brutto

4. Rejestracja wywozowa z Niemiec+ ubezpieczenie: 110 EUR brutto = 473,00 PLN

5. Rejestracja w Polsce: 250,00 PLN

Silnik powyżej 2 litrów, więc akcyza 18,6%. Nawet przy 3,1% będzie 1209, a nie 120,90. :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bart-s szok, że tak długo świecą, widocznie dobrze trafiliśmy z zakupem Ledów, to już chyba rok albo nawet trochę więcej

Zakładaliśmy je 5 czerwca 2009 :decayed:

Bart masz tu furę dla siebie.. http://allegro.pl/a4-tdi-s-line-exclusive-dodatki-rs4-piekny-i1437649917.html

wkładaj 3.0 tdi, końcówki rs4 i Q i będziesz najszczęśliwszym człowiekiem w poznaniu :)

Adaś do zabawy jednak wolałbym V8 ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>>> wykładowcą Akademii Ekonomicznej, prawnikiem i znajomym urzednikiem z US --->> a co ci ludzie znaja sie na rzeczy no co ????

to sa teoretycy ktorzy nie wiedza nawet jak swoje auto przerejestrowac --- szkoda slow

Ale na interpretacji przepisów znaja się lepiej niż Ty i ja razem wzięci.

no to sie nie znali kolesie

No wybacz. Jakbym znał wtedy Ciebie, to bym sie odezwał :polew: :polew:

Sorry Bartek za OT, ale czasami trudno przemilczeć :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...