Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] A4 Avant 1.9TDI 131KM S line, Recaro (Projekt: "Full Opcja")


Bart-S

Rekomendowane odpowiedzi

Bart-S sory że pytam ale gdzie znajduje się czujnik temperatury cieczy chłodzącej w moim BKE :mysli:

http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=d861cab2664d59f3

jakie to male [silnik] :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Koledzy kupiłem ten czujnik cieczy ale niema tam żadnego gwinty czy się to wciska :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bartek sorry za OT, ale pozwolę sobie odpowiedzieć, ponieważ temat przeszedłem. ten czujnik się wciska. A blokuje się go taką podkładką rozprężną w kształcie omegi, która wchodzi w nacięcie na króćcu. Oprócz czujnika dobrze jest też wymienić o-ring, bo lepiej mieć pewność, że nie będzie przecieków. Przy wymianie jak się to zrobi sprawnie to się gubi jakiś przynajmniej litr płynu chłodniczego. Dobrze jest podwiesić reklamówkę,żeby to wyłapała jak najwięcej. Wymianę najlepiej przeprowadzić w dwóch etapach. Najpier wyciągamy stary czujnik i wsadzamy skłębioną reklamówke, jako tymczasowy korek, a później wyciągamy reklamówkę i wsadzamy nowy czujnik. Ale płyn i tak się trochę wychlapie i tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bartek sorry za OT, ale pozwolę sobie odpowiedzieć, ponieważ temat przeszedłem. ten czujnik się wciska. A blokuje się go taką podkładką rozprężną w kształcie omegi, która wchodzi w nacięcie na króćcu. Oprócz czujnika dobrze jest też wymienić o-ring, bo lepiej mieć pewność, że nie będzie przecieków. Przy wymianie jak się to zrobi sprawnie to się gubi jakiś przynajmniej litr płynu chłodniczego. Dobrze jest podwiesić reklamówkę,żeby to wyłapała jak najwięcej. Wymianę najlepiej przeprowadzić w dwóch etapach. Najpier wyciągamy stary czujnik i wsadzamy skłębioną reklamówke, jako tymczasowy korek, a później wyciągamy reklamówkę i wsadzamy nowy czujnik. Ale płyn i tak się trochę wychlapie i tak.

Oring mam ale tej podkładki nie, i czym ten czujnik wyciągnąć szczypcami :mysli:Acha z góry sie go wyciągnie sory BARTEK że się tak wtrącam :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bartaassss wez i sprzedaj juz ta Fure...bo 174strony to juz lekka przesada.... :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bartaassss wez i sprzedaj juz ta Fure...bo 174strony to juz lekka przesada.... :kox:

już 175 :gwizdanie:

żeby nie było OT ładne auto :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doprowadzam tylne zawieszenie do ładu... Na założenie czeka webasto... Za 2 tygodnie wywalam skrzynię i sprawdzam czy Sserwis poprawnie zamontował wałek wejściowy i elementy sprzęgła. Mam co robić ;)

No i nadal rozglądam się za nowym autem - fajnych RS4 w przystępnej cenie brak. Jak się coś trafi to np. kolor nie ten... Ceny B8 są wyższe niż rok temu (nie dot. 2.0TDI bo te ładnie poleciały).

W BT wlazłem do B8 Cubera i nowego auta Mirona i jestem pozytywnie zaskoczony ilością miejsca (a już wydawało mi się, że tylko A6 mnie zaspokoi). Gdybym trafił fajnie wyposażone B8 3.0TDI w Avancie, myślę, że ostatecznie mógłbym pożegnać się z B6... Zatrzymam się na chwilę przy słowie "fajne" - jak już coś dobrego stoi na allegro/otomoto to chcą za to 160/170 tyś.... NETTO!!!! :wallbash:

I tak znów mam mętlik w głowie...

W ubiegłym roku to samo auto można było kupić na pełnym wypasie za 147 tyś (czarny, S line, z wyposażenia miał wszystko).

b8.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę drugiego Avanta (chociaż kocham RS w tej budzie). W grę wchodzi tylko Cabrio albo Saloon :) Gośka nie chce się zgodzić na czerwony lakier więc wszelkie fury typu "Misano" Red odpadają (sorry KERCZI :wink4:). Nachętniej wziąłbym czarny perłowy Phantom lub biały Ibis...

200 000 PLN za RS4 Avanta 2007 nawet z ceramiką i tak małym przebiegiem to przesada (za tyle masz z niemiec full opcję Cabrio Ibis White Exclusive w roczniku 08/09 z podobnym albo mniejszym przebiegiem). Do tego to auto z Hiszpanii więc najprawdopodobniej nie będzie historii serwisowej. Pułap cenowy już ustalony - jak znajdzie się coś fajnego, 150 luji mogę dać...

To co mnie męczy przy wyborze nadwozia to... RS4 mimo czegoś pięknego czym jest V8 to ciągle ten sam środek. Boję się, że szybko mi się znudzi - tutaj ukłon w stronę S4 B8, na które niestety mnie nie stać (no i ani dźwięk silnika ani bodykit mnie nie powalają). Plus niewątpliwie to prowadzenie tego auta oraz V6T i to co można z tym silnikiem zrobić. I znów między młotem a kowadłem - dlatego w tej zadymie wyłania się opcja, sprzedać B6, przesiadka na B8 3.0TDI i kulać się dalej bez auta na niedzielne wypady :)

Tylko teraz w którą stronę pójść :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem opcja z RS4 Cabrio jest bardzo dobra... wnetrze nie do konca takie samo (deska inna, dach inny ;) ).

V8 to V8 - i tak bedzie dla Ciebie zapitalac niesamowicie, a kultura pracy niesamowita... w szczegolnosci, ze to bedzie cabrio :) - do tego porzadny wydech [milltek np.] i masz mega doznania!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym sprzedał B6, dołożył to co chcesz wydać na RS i brał B8 3.0TDi z S-tronic. Wydech + program i będzie jeździć jak S4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...