wladi Opublikowano 27 Października 2012 Opublikowano 27 Października 2012 Oj Bartek Ty to jesteś nie do zarypania ale nie poddawaj się szacun:oklasky:
Dev Opublikowano 27 Października 2012 Opublikowano 27 Października 2012 a co sie musiałem nagadć przez telefon, to moje.... :facepalm::facepalm: :polew::polew::polew::polew::polew:
dziadek Opublikowano 27 Października 2012 Opublikowano 27 Października 2012 Bartek poważnie 2 doby bez snu? Nie przesadzaj bo sprzęt to nie wszystko, jeszcze kierownik musi być przytomny
Bart-S Opublikowano 27 Października 2012 Autor Opublikowano 27 Października 2012 a co sie musiałem nagadć przez telefon, to moje.... :facepalm::facepalm::polew::polew::polew::polew::polew: Dev - próbowaliśmy składać graty według Twoich wskazówek ale nie szło nic Jak zaczęliśmy po swojemu to robota w końcu ruszyła... Tylko z blokiem ABS i odpowietrzeniem mnie postraszyłeś chociaż IMO nic się nie stało. Zobaczymy jutro... oby. Dziadku - spoko. Już najwyższy czas aby zakończyć te prace (muszę jeszcze trochę pocierpieć). Dziś rano jeszcze zdążyłem wskoczyć do Paska i zamontować gatewaya, nową klimę i RNS 510. Po skończonym rezanku wylazłem z auta i... zaczął napierdzielać śnieg
dziadek Opublikowano 27 Października 2012 Opublikowano 27 Października 2012 ... Po skończonym rezanku wylazłem z auta i... zaczął napierdzielać śnieg Ja dziś wróciłem z Car-Spa . auto wygląda cudnie ale jak patrze co się dzieje z pogodą w całej Polsce to aż żal wyjechać z garażu bo w końcu pewnie do nas też to dojdzie - narazie susza
MarianekZg Opublikowano 27 Października 2012 Opublikowano 27 Października 2012 No i znów d*pa :wallbash: Z hebli został tylko prawy tył i nie chce się poddać - śruby trzymające jarzmo za***ane na amen... No to co wyciągamy zawieszkę z tej strony (i tutaj też śruby nie chcą się poddać ). Druga doba bez snu i jutro zapowiada się 3-cia (zaraz po nocnej zmianie jeszcze raz podejmiemy walkę ). Ewidentnie jesteś tytanem pracy, ale faktycznie nie za wszelką cenę
Dev Opublikowano 27 Października 2012 Opublikowano 27 Października 2012 a co sie musiałem nagadć przez telefon, to moje.... :facepalm::facepalm::polew::polew::polew::polew::polew: Dev - próbowaliśmy składać graty według Twoich wskazówek ale nie szło nic Jak zaczęliśmy po swojemu to robota w końcu ruszyła... Tylko z blokiem ABS i odpowietrzeniem mnie postraszyłeś chociaż IMO nic się nie stało. Zobaczymy jutro... oby. jasne... :polew::polew: trzeba było zadzwonic jeszcze raz to bym Ci powiedział jak to qurestwo odkrecić
Bart-S Opublikowano 27 Października 2012 Autor Opublikowano 27 Października 2012 a co sie musiałem nagadć przez telefon, to moje.... :facepalm::facepalm::polew::polew::polew::polew::polew: Dev - próbowaliśmy składać graty według Twoich wskazówek ale nie szło nic Jak zaczęliśmy po swojemu to robota w końcu ruszyła... Tylko z blokiem ABS i odpowietrzeniem mnie postraszyłeś chociaż IMO nic się nie stało. Zobaczymy jutro... oby. jasne... :polew::polew: trzeba było zadzwonic jeszcze raz to bym Ci powiedział jak to qurestwo odkrecić Nic nie poradzisz. Gość który ostatnio wymieniał tarcze z tyłu poprzekręcał śruby trzymające jarzmo (M10 na 8-mkę imbusa). Wywalamy całą prawą stronę z zawiechą aby to ruszyć
Dev Opublikowano 27 Października 2012 Opublikowano 27 Października 2012 wystarczyło uzyc szlifierki z cienką tarczą i rozciąc jarzma które i tak są do wywalenia
Bart-S Opublikowano 27 Października 2012 Autor Opublikowano 27 Października 2012 wystarczyło uzyc szlifierki z cienką tarczą irozciąc jarzma które i tak są do wywalenia Tomku ale problemem nie jest samo jarzmo (bo rzeczywiście mogliśmy je pociąć) tylko śruby. Łby są już ukręcone - nie mam jak wykręcić tego cholerstwa a nawet jak ta sztuka się uda to nie ma szans aby użyć ich do zamocowania nowego jarzma. Zrobiło się sobotnie popołudnie a o tej porze ciężko o śrubę M10 jeszcze z cienkim gwintem... Kombinujemy jak tu uruchomić auto na niedzielę.
Madbar Opublikowano 27 Października 2012 Opublikowano 27 Października 2012 Kombinujemy jak tu uruchomić auto na niedzielę. Bartku. Nie bój nic, jakby co, to podjadę zabrać Cie na spot, jak nie uruchomisz wozidła... tylko powiedz słowo.
Bart-S Opublikowano 27 Października 2012 Autor Opublikowano 27 Października 2012 Kombinujemy jak tu uruchomić auto na niedzielę. Bartku. Nie bój nic, jakby co, to podjadę zabrać Cie na spot, jak nie uruchomisz wozidła... tylko powiedz słowo. Spoko, jak nie uruchomię auta to dam Wam znać
Nosb Opublikowano 27 Października 2012 Opublikowano 27 Października 2012 Ostatnio jak flyowi ogarnialem heble z tylu tez mialem ciekawie Dotoczyli mu srube ktorej tobie brakuje z jakiejs stali zwyklej : ja klucz a tu pyk i po lbie Ukrecil sie bez uzycia sily nawet Dev chyba ty naprawiales to jarzmo o ile dobrze pamietam potem nie ? Ale faktem te sruby sie zapierdzielaja , mocno siedza i ciezko je odkrecic: ciagle jak przy nich cos robie idzie cos nie tak Powodzonka
Madbar Opublikowano 27 Października 2012 Opublikowano 27 Października 2012 Bo cały problem z tymi śrubami polega na tym, że do niech jest określony moment, ale ja jeszcze nie widziałem klucza dynamomentrycznego którym można tam dotrzeć. Zdaje się że ELSA wymienia taki klucz, ale pewnie dla zwykłych śmiertelników niedostępny. Więc poza serwisem to dokręca się na oko i łatwo zapodać za mocno i potem kaplica następnym razem. Jak zmieniałem tarcze u siebie dwa lata temu z tyłu, to poszło, ale łatwo nie było. Kupiłem naprawdę solidny imbus wg zaleceń Musashiego i się udało. Ale słyszałem legendy o tych śrubkach.
Dev Opublikowano 28 Października 2012 Opublikowano 28 Października 2012 z tymi śrubami jak pisał Nosb jest zawsze problem jezeli śruba nie jest wyrobiona to tak na prawde mamy tylko jedno podejście ja zawsze biorę stempel z preta amortyzatora i 2kg młotek wale dwa, trzy razy w śrubę a potem odkręcam, jezeli śruba jest wyrobiona pozostaje tylko szlifierka wystarczy uciąc łeb i wszystko wyłazi ale nie zakładam juz śruby na imbus tylko na zwykły klucz z podkładką śruba M10X1.25 minimum 10.9, łeb 17 lub 18 i po kłopocie ogólnie Niemcy mocno wzieli sobie do głów przykrecenie tych jarzm do zwrotnic :facepalm::facepalm::facepalm:
Madbar Opublikowano 28 Października 2012 Opublikowano 28 Października 2012 ELSA zaleca wymianę tych śrub pokażdorazowym odkreceniu.
Bart-S Opublikowano 28 Października 2012 Autor Opublikowano 28 Października 2012 Dziś 4 godziny walki ale nareszcie koniec... Trzeba jeszcze porządnie odpowietrzyć układ hamulcowy (pedał za miękko pracuje) ale tym zajmiemy się jutro. Fotka zrobiona na szybko i coś tam widać - jutro strzelę kilka porównawczych z profilu i zobaczymy rzeczywistą różnicę. Ekipie z Poznania serdecznie dziękuję za odwiedziny i dzisiejszego spota .
antonio Opublikowano 28 Października 2012 Opublikowano 28 Października 2012 no oglądałem pogodę, chyba niedługo trzeba będzie zmienić te piękne alu
Dev Opublikowano 28 Października 2012 Opublikowano 28 Października 2012 Dziś 4 godziny walki ale nareszcie koniec... Trzeba jeszcze porządnie odpowietrzyć układ hamulcowy (pedał za miękko pracuje) ale tym zajmiemy się jutro. poczekaj, musi sie dotrzeć wszystko
Rekomendowane odpowiedzi