MarianekZg Opublikowano 31 Października 2012 Opublikowano 31 Października 2012 tak czytam czytam...i mnie Bartek załamałeś...ja właśnie zamówiłem 320mm i myślałem, że będzie lepiej a Ty piszesz, że jest tak samo kurcze nie będzie tak samo - jak się zestaw dotrze to na prawdę czuć różnicę, założyłem cały zestaw + wszystkie nowe tarcze i klocki i na początku była bieda ale jak się dotarło :banan:
Stolkien Opublikowano 31 Października 2012 Opublikowano 31 Października 2012 No wlasnie.. Ja po przesiadce z b6 gdzie byly 288 na przodzie wsiadlem do b7 z 320 to roznica Masakryczna.
Bart-S Opublikowano 31 Października 2012 Autor Opublikowano 31 Października 2012 tak czytam czytam...i mnie Bartek załamałeś...ja właśnie zamówiłem 320mm i myślałem, że będzie lepiej a Ty piszesz, że jest tak samo Artur - jest jak chłopaki piszą. U mnie trzeba jeszcze dopracować kilka rzeczy więc nie załamuj się tylko montuj sprzęt. Jak coś to masz Dev-a online i na pewno na pomoc możesz liczyć. Zobacz - sporo ludzi już przesiadło się z 288 na 320 i wszyscy chwalą. Tylko u mnie jest póki co problem ale ze spokojem, rozwiążemy go BTW - dziś rano coś poczułem Wydawało mi się, że hamulec twardszy jest... Zobaczymy co będzie się działo po odpowietrzeniu i kodowaniu.
H4mm3R Opublikowano 31 Października 2012 Opublikowano 31 Października 2012 Problem jest tego typu że wrzuciłeś na raz przód i tył. (aż dziwne że Dev o tym nic nie mówił ) Przez to trochę dłużej będą Ci się docierać heble i dopiero jak zrobisz 1000km to poczujesz że zaczyna coś hamować
Flyer Opublikowano 31 Października 2012 Opublikowano 31 Października 2012 A może byś chciał od 2.0 TFSi pompę hamulca? a co za roznica?
Brysio Opublikowano 31 Października 2012 Opublikowano 31 Października 2012 Bartek ale nie smarowales smarem tarcz i klockow zeby nie piszczaly :):) -- zart z zycia wziety znalem kiedys takiego speca ))
Bart-S Opublikowano 31 Października 2012 Autor Opublikowano 31 Października 2012 Bartek ale nie smarowales smarem tarcz i klockow zeby nie piszczaly :):) -- zart z zycia wziety znalem kiedys takiego speca )) Dev dołożył jakąś niebieską szmatę opisaną logiem Subaru ale nic z tym nie robiłem
kivlov Opublikowano 31 Października 2012 Opublikowano 31 Października 2012 Wykorzystam wasza rozmowę o hamulcach. Czy również macie pedały hamulca dosyć miękkie? Miałem poprzednio Peugeota 207 2010r, a później Corse D 2011r i jak wcisnąłem hamulec to nie leciał pedał w dół tylko hamował. Tak właśnie powinno to chyba działać, a ja w Audi mam wymienione wsztsko w hamulcach. Od zacisków, jarzm, tarcz (ATE), klocków (TRW) po przewody i nic się nie zmieniło. Może tak jest w Audi, że trzeba głęboko wbijać czy tylko u mnie tak jest. Macie tak samo? Nie wymieniłem tylko pompy hamulcowej. Mały przykład: Stojąc na światłach jak trzymam hamulec i szybko go puszcze i jeszcze raz naduszę to jest taki jak ja sobie wymarzyłem (sztywny ale to trwa tylko w momencie kiedy stoję), a podczas jazdy już jest taki sobie.
Schmolke Opublikowano 31 Października 2012 Opublikowano 31 Października 2012 kivlov - a sprawdzałeś pompę tandemową?
Brysio Opublikowano 31 Października 2012 Opublikowano 31 Października 2012 u mnie jest tak ze jak mocno wcisne pedal hamulca i trzymam tylko jak auto pracuje to stopniowo opada w dol podczas jazdy delkatny nacisk powoduje hamowanie pewine te typy tak maja ze pedal jest miekki na wolnych obrotach
kivlov Opublikowano 31 Października 2012 Opublikowano 31 Października 2012 Nie sprawdzałem pompy bo nie wiem jak ja sprawdzić.
Dev Opublikowano 31 Października 2012 Opublikowano 31 Października 2012 Problem jest tego typu że wrzuciłeś na raz przód i tył. (aż dziwne że Dev o tym nic nie mówił ) Przez to trochę dłużej będą Ci się docierać heble i dopiero jak zrobisz 1000km to poczujesz że zaczyna coś hamować mówiłem, i co z tego ---------- Post dopisany at 17:38 ---------- Poprzedni post napisany at 17:37 ---------- Wykorzystam wasza rozmowę o hamulcach. Czy również macie pedały hamulca dosyć miękkie? Miałem poprzednio Peugeota 207 2010r, a później Corse D 2011r i jak wcisnąłem hamulec to nie leciał pedał w dół tylko hamował. Tak właśnie powinno to chyba działać, a ja w Audi mam wymienione wsztsko w hamulcach. Od zacisków, jarzm, tarcz (ATE), klocków (TRW) po przewody i nic się nie zmieniło. Może tak jest w Audi, że trzeba głęboko wbijać czy tylko u mnie tak jest. Macie tak samo? Nie wymieniłem tylko pompy hamulcowej. Mały przykład: Stojąc na światłach jak trzymam hamulec i szybko go puszcze i jeszcze raz naduszę to jest taki jak ja sobie wymarzyłem (sztywny ale to trwa tylko w momencie kiedy stoję), a podczas jazdy już jest taki sobie. tak mam byc, nic nie cuduj
H4mm3R Opublikowano 31 Października 2012 Opublikowano 31 Października 2012 Problem jest tego typu że wrzuciłeś na raz przód i tył. (aż dziwne że Dev o tym nic nie mówił ) Przez to trochę dłużej będą Ci się docierać heble i dopiero jak zrobisz 1000km to poczujesz że zaczyna coś hamować mówiłem, i co z tego Mało przekonujący jesteś
Bart-S Opublikowano 31 Października 2012 Autor Opublikowano 31 Października 2012 No i pipka... W jakikolwiek sposób nie próbowałbym kodować ABS-u - nie chce przyjąć innych wartości niż obecne. Nie ma znaczenia czy od razu dam CODING czy najpierw LOGIN a następnie kodowanie... Aktualne kodowanie to: 04259 (bajt zaznaczony na czerwono odpowiada za hamulce). Do wyboru mam: 1 - CT4 (czyli 1LZ = 280x22mm) 2 - FN3 15" (czyli 1LB/1LE = 288x25mm) 3 - HP2 16" (czyli 1LX = 321x30mm) 3 - FNR 16" (czyli 1LG = 321x30mm) 4 - FN3 16" (czyli 1LT/1LF = 312x25mm) 5 - Brembo 17" (czyli 1LJ = 345x30mm) Obojętnie co wybiorę - po wciśnięciu OK mam powrót do głównego ekranu sterownika i widzę stare kodowanie. ...no chyba, że silnik ma pracować (tego nie próbowałem).
antonio Opublikowano 31 Października 2012 Opublikowano 31 Października 2012 bartek "trójka' musi być a może login trzeba wpisać... :eusathink: robiłeś wg procedury z wymiany modułu kiery?
Bart-S Opublikowano 31 Października 2012 Autor Opublikowano 31 Października 2012 bartek "trójka' musi byća może login trzeba wpisać... :eusathink: robiłeś wg procedury z wymiany modułu kiery? Tak, poza odpalonym silnikiem - jutro spróbuję jeszcze raz.
Dev Opublikowano 31 Października 2012 Opublikowano 31 Października 2012 nie zakodujesz tego sterownika na 345/300 mm, zapomnij musialby byc 8.0 a Ty masz 5.3 a smar Ci dalem po to abys wysmarowal wszystkie klocki, nie beda piszczec skąd wziąłes te kodowania ? bo mi tam cos nie pasuje
srb38vx Opublikowano 1 Listopada 2012 Opublikowano 1 Listopada 2012 Bartku stary komandosie wszystko gra , graty w bagażniku ,Robert miło było poznać nawed ci ten ropniok jeżdzi :decayed:
Bart-S Opublikowano 1 Listopada 2012 Autor Opublikowano 1 Listopada 2012 nie zakodujesz tego sterownika na 345/300 mm, zapomnijmusialby byc 8.0 a Ty masz 5.3 Tak ale to dziwne, że nie przyjmuje kodowania dla 312 a smar Ci dalem po to abys wysmarowal wszystkie klocki, nie beda piszczec Nie nasmarowałem a i tak nie piszczą - jest git. skąd wziąłes te kodowania ? bo mi tam cos nie pasuje Z podpowiedzi VCDS-a. Bartku stary komandosie wszystko gra , graty w bagażniku ,Robert miło było poznać nawed ci ten ropniok jeżdzi :decayed: Andrzej i Robert - ślicznie dziękuję za nocne manewry
Dev Opublikowano 1 Listopada 2012 Opublikowano 1 Listopada 2012 5 - Brembo 17" (czyli 1LJ = 345x30mm) tego cudaka nie rozumiem, skąd tam Brembo ?
Rekomendowane odpowiedzi