Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] A4 Avant 1.9TDI 131KM S line, Recaro (Projekt: "Full Opcja")


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
a wrc nie był przypadkiem velvetem??

Ano :wink:

  • Odpowiedzi 5.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Gratki VIP :hi:

Opublikowano

Zdecydowanie za rzadko ostatnimi czasy się tu pojawiam...

Bartek. Gratuluję kolorku :kox:

Opublikowano
Zdecydowanie za rzadko ostatnimi czasy się tu pojawiam...

Bartek. Gratuluję kolorku :kox:

Dzięki - Artur, rzeczywiście sporo czasu upłynęło od ostatniej pogawędki :wink:

Opublikowano

Auto naprawdę mega sam chciał bym mieć 1/5 tego co tam masz :slina:

Ostatniego czasu oglądając Artura filmiki zobaczyłem kubek klubowy dlatego domyślałem się , że jest na forum :decayed:

Pozdrówka

Opublikowano

uuuu dawno tu nie zaglądałem, a Bart jak zwykle dalej coś modzi i planuje :grin:

Bartek gratki koloru :decayed:

Opublikowano

Już nie za wiele da się tu pomodzić - teraz trzeba dbać (choć to ciężkie gdy zamiast Ciebie, żona codziennie użytkuje auto :wink:).

BTW - jak się Wam napatoczy jakiś piecyk do webasto to dajcie znać. Chętnie przygarnę coś pewnego (membrankę na podmiankę już mam).

...tak sobie myślę też - czy są jakieś dedykowane zestawy zawieszenia dla A4 B6/B7 z elektronicznie sterowaną zmienną regulacją tłumienia (tak jak Drive Select w B8 czy DCC w Passacie B6?). Przydałby się jakiś przełącznik zmieniający charakterystykę pracy amorków - może wtedy przestałbym słuchać marudzeń typu "jest za twardo"...

Opublikowano
...tak sobie myślę też - czy są jakieś dedykowane zestawy zawieszenia dla A4 B6/B7 z elektronicznie sterowaną zmienną regulacją tłumienia (tak jak Drive Select w B8 czy DCC w Passacie B6?). Przydałby się jakiś przełącznik zmieniający charakterystykę pracy amorków - może wtedy przestałbym słuchać marudzeń typu "jest za twardo"...

Kiedyś widziałem taki gwint z H&R do RS4 co miał regulację ciśnienia w amortyzatorach... tzw. DRC DRC

Opublikowano

RS4 ogólnie miał z tego co pamiętam zawieszenie ze zmienną charakterystyką tłumienia

Opublikowano

nie kazda RS4ka w B7 to miała

Opublikowano

a czy ja napisałem że każda? :wink: napisałem że występowało to w RS4

Opublikowano
Przydałby się jakiś przełącznik zmieniający charakterystykę pracy amorków - może wtedy przestałbym słuchać marudzeń typu "jest za twardo"...

Zmartwię Cie, ten przełącznik przełącza zawieche z twardego na qurewsko twarde :facepalm:

Opublikowano
...tak sobie myślę też - czy są jakieś dedykowane zestawy zawieszenia dla A4 B6/B7 z elektronicznie sterowaną zmienną regulacją tłumienia (tak jak Drive Select w B8 czy DCC w Passacie B6?). Przydałby się jakiś przełącznik zmieniający charakterystykę pracy amorków - może wtedy przestałbym słuchać marudzeń typu "jest za twardo"...

Kiedyś widziałem taki gwint z H&R do RS4 co miał regulację ciśnienia w amortyzatorach... tzw. DRC DRC

Ale Tomku - nad DRC nie panujesz. To zamnkięty system bez możliwości ingerencji użytkownika. No i jego zadaniem nie jest zmiana charakterystyki amortyzatora (w sensie regulacji twardości zawieszenia) tylko tworzenie poduszki hydraulicznej stabilizującej auto przy wchodzeniu/wychodzeniu z zakrętów.

---------- Post dopisany at 18:44 ---------- Poprzedni post napisany at 18:42 ----------

Przydałby się jakiś przełącznik zmieniający charakterystykę pracy amorków - może wtedy przestałbym słuchać marudzeń typu "jest za twardo"...

Zmartwię Cie, ten przełącznik przełącza zawieche z twardego na qurewsko twarde :facepalm:

W sensie VW tak? Tak sobie myślę, że odpowiednio dobrana sprężyna powinna tutaj wpłynąć na zakres elektronicznej regulacji.

Opublikowano

nie wiem jak ma wieśvagen, pisałem o RSie

kilka lat temu byłem właścicielem tego padła wiec wiem co i jak

Opublikowano
nie wiem jak ma wieśvagen, pisałem o RSie

kilka lat temu byłem właścicielem tego padła wiec wiem co i jak

Zaraz Tomek ale o czym Ty piszesz teraz... Bo poza B8 żaden RS nie miał zmiennej charakterystyki zawieszenia regulowanej elektronicznie. Jedyny przycisk jaki kojarzę to "S" a ten z pracą zawieszenia też nie ma nic wspólnego (ten zmieniał charakterystykę pracy silnika a konkretnie sposób reakcji na wciśnięcie gazu = lepsza dyspozycja niutonanmi, oraz otwierał zaworki na wydechu i jeśli były RS bucketsy to je pompował).

Opublikowano

to co to był za przycisk ze znaczkiem amora na desce ?

---------- Post dopisany at 18:52 ---------- Poprzedni post napisany at 18:51 ----------

poszukam zdjecia, za raz wkleje

Opublikowano
...tak sobie myślę też - czy są jakieś dedykowane zestawy zawieszenia dla A4 B6/B7 z elektronicznie sterowaną zmienną regulacją tłumienia (tak jak Drive Select w B8 czy DCC w Passacie B6?). Przydałby się jakiś przełącznik zmieniający charakterystykę pracy amorków - może wtedy przestałbym słuchać marudzeń typu "jest za twardo"...

Kiedyś widziałem taki gwint z H&R do RS4 co miał regulację ciśnienia w amortyzatorach... tzw. DRC DRC

Ale Tomku - nad DRC nie panujesz. To zamnkięty system bez możliwości ingerencji użytkownika. No i jego zadaniem nie jest zmiana charakterystyki amortyzatora (w sensie regulacji twardości zawieszenia) tylko tworzenie poduszki hydraulicznej stabilizującej auto przy wchodzeniu/wychodzeniu z zakrętów.

To gwint z dobrej półki z regulacją twardości załatwi sprawę :wink:

Opublikowano
to co to był za przycisk ze znaczkiem amora na desce ?

Chyba Ci się popieprzyło z przyciskiem rolety :polew:

Opublikowano

d....pa, nie mam na tym kompie :facepalm:

Opublikowano
...tak sobie myślę też - czy są jakieś dedykowane zestawy zawieszenia dla A4 B6/B7 z elektronicznie sterowaną zmienną regulacją tłumienia (tak jak Drive Select w B8 czy DCC w Passacie B6?). Przydałby się jakiś przełącznik zmieniający charakterystykę pracy amorków - może wtedy przestałbym słuchać marudzeń typu "jest za twardo"...

Kiedyś widziałem taki gwint z H&R do RS4 co miał regulację ciśnienia w amortyzatorach... tzw. DRC DRC

Ale Tomku - nad DRC nie panujesz. To zamnkięty system bez możliwości ingerencji użytkownika. No i jego zadaniem nie jest zmiana charakterystyki amortyzatora (w sensie regulacji twardości zawieszenia) tylko tworzenie poduszki hydraulicznej stabilizującej auto przy wchodzeniu/wychodzeniu z zakrętów.

To gwint z dobrej półki z regulacją twardości załatwi sprawę :wink:

OK ale ja chciałbym to regulować zdalnie a auta - a nie kręcić pod podwoziem...

---------- Post dopisany at 18:55 ---------- Poprzedni post napisany at 18:55 ----------

d....pa, nie mam na tym kompie :facepalm:

No teraz to już nie ma bata - musisz mi pokazać ten przycisk...

---------- Post dopisany at 18:57 ---------- Poprzedni post napisany at 18:55 ----------

To nie było czasem to po lewej?

elec148_rear_shade_switch_7.jpg

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...