Fr0styyy. Opublikowano 2 Listopada 2013 Opublikowano 2 Listopada 2013 a wrc nie był przypadkiem velvetem?? Ano
truckmaniac Opublikowano 3 Listopada 2013 Opublikowano 3 Listopada 2013 Zdecydowanie za rzadko ostatnimi czasy się tu pojawiam... Bartek. Gratuluję kolorku
Bart-S Opublikowano 3 Listopada 2013 Autor Opublikowano 3 Listopada 2013 Zdecydowanie za rzadko ostatnimi czasy się tu pojawiam...Bartek. Gratuluję kolorku Dzięki - Artur, rzeczywiście sporo czasu upłynęło od ostatniej pogawędki
Wandet15 Opublikowano 3 Listopada 2013 Opublikowano 3 Listopada 2013 Auto naprawdę mega sam chciał bym mieć 1/5 tego co tam masz Ostatniego czasu oglądając Artura filmiki zobaczyłem kubek klubowy dlatego domyślałem się , że jest na forum Pozdrówka
smoku666 Opublikowano 3 Listopada 2013 Opublikowano 3 Listopada 2013 uuuu dawno tu nie zaglądałem, a Bart jak zwykle dalej coś modzi i planuje Bartek gratki koloru
Bart-S Opublikowano 3 Listopada 2013 Autor Opublikowano 3 Listopada 2013 Już nie za wiele da się tu pomodzić - teraz trzeba dbać (choć to ciężkie gdy zamiast Ciebie, żona codziennie użytkuje auto ). BTW - jak się Wam napatoczy jakiś piecyk do webasto to dajcie znać. Chętnie przygarnę coś pewnego (membrankę na podmiankę już mam). ...tak sobie myślę też - czy są jakieś dedykowane zestawy zawieszenia dla A4 B6/B7 z elektronicznie sterowaną zmienną regulacją tłumienia (tak jak Drive Select w B8 czy DCC w Passacie B6?). Przydałby się jakiś przełącznik zmieniający charakterystykę pracy amorków - może wtedy przestałbym słuchać marudzeń typu "jest za twardo"...
H4mm3R Opublikowano 3 Listopada 2013 Opublikowano 3 Listopada 2013 ...tak sobie myślę też - czy są jakieś dedykowane zestawy zawieszenia dla A4 B6/B7 z elektronicznie sterowaną zmienną regulacją tłumienia (tak jak Drive Select w B8 czy DCC w Passacie B6?). Przydałby się jakiś przełącznik zmieniający charakterystykę pracy amorków - może wtedy przestałbym słuchać marudzeń typu "jest za twardo"... Kiedyś widziałem taki gwint z H&R do RS4 co miał regulację ciśnienia w amortyzatorach... tzw. DRC DRC
siemian Opublikowano 3 Listopada 2013 Opublikowano 3 Listopada 2013 RS4 ogólnie miał z tego co pamiętam zawieszenie ze zmienną charakterystyką tłumienia
siemian Opublikowano 3 Listopada 2013 Opublikowano 3 Listopada 2013 a czy ja napisałem że każda? napisałem że występowało to w RS4
Dev Opublikowano 3 Listopada 2013 Opublikowano 3 Listopada 2013 Przydałby się jakiś przełącznik zmieniający charakterystykę pracy amorków - może wtedy przestałbym słuchać marudzeń typu "jest za twardo"... Zmartwię Cie, ten przełącznik przełącza zawieche z twardego na qurewsko twarde
Bart-S Opublikowano 3 Listopada 2013 Autor Opublikowano 3 Listopada 2013 ...tak sobie myślę też - czy są jakieś dedykowane zestawy zawieszenia dla A4 B6/B7 z elektronicznie sterowaną zmienną regulacją tłumienia (tak jak Drive Select w B8 czy DCC w Passacie B6?). Przydałby się jakiś przełącznik zmieniający charakterystykę pracy amorków - może wtedy przestałbym słuchać marudzeń typu "jest za twardo"... Kiedyś widziałem taki gwint z H&R do RS4 co miał regulację ciśnienia w amortyzatorach... tzw. DRC DRC Ale Tomku - nad DRC nie panujesz. To zamnkięty system bez możliwości ingerencji użytkownika. No i jego zadaniem nie jest zmiana charakterystyki amortyzatora (w sensie regulacji twardości zawieszenia) tylko tworzenie poduszki hydraulicznej stabilizującej auto przy wchodzeniu/wychodzeniu z zakrętów. ---------- Post dopisany at 18:44 ---------- Poprzedni post napisany at 18:42 ---------- Przydałby się jakiś przełącznik zmieniający charakterystykę pracy amorków - może wtedy przestałbym słuchać marudzeń typu "jest za twardo"... Zmartwię Cie, ten przełącznik przełącza zawieche z twardego na qurewsko twarde W sensie VW tak? Tak sobie myślę, że odpowiednio dobrana sprężyna powinna tutaj wpłynąć na zakres elektronicznej regulacji.
Dev Opublikowano 3 Listopada 2013 Opublikowano 3 Listopada 2013 nie wiem jak ma wieśvagen, pisałem o RSie kilka lat temu byłem właścicielem tego padła wiec wiem co i jak
Bart-S Opublikowano 3 Listopada 2013 Autor Opublikowano 3 Listopada 2013 nie wiem jak ma wieśvagen, pisałem o RSiekilka lat temu byłem właścicielem tego padła wiec wiem co i jak Zaraz Tomek ale o czym Ty piszesz teraz... Bo poza B8 żaden RS nie miał zmiennej charakterystyki zawieszenia regulowanej elektronicznie. Jedyny przycisk jaki kojarzę to "S" a ten z pracą zawieszenia też nie ma nic wspólnego (ten zmieniał charakterystykę pracy silnika a konkretnie sposób reakcji na wciśnięcie gazu = lepsza dyspozycja niutonanmi, oraz otwierał zaworki na wydechu i jeśli były RS bucketsy to je pompował).
Dev Opublikowano 3 Listopada 2013 Opublikowano 3 Listopada 2013 to co to był za przycisk ze znaczkiem amora na desce ? ---------- Post dopisany at 18:52 ---------- Poprzedni post napisany at 18:51 ---------- poszukam zdjecia, za raz wkleje
H4mm3R Opublikowano 3 Listopada 2013 Opublikowano 3 Listopada 2013 ...tak sobie myślę też - czy są jakieś dedykowane zestawy zawieszenia dla A4 B6/B7 z elektronicznie sterowaną zmienną regulacją tłumienia (tak jak Drive Select w B8 czy DCC w Passacie B6?). Przydałby się jakiś przełącznik zmieniający charakterystykę pracy amorków - może wtedy przestałbym słuchać marudzeń typu "jest za twardo"... Kiedyś widziałem taki gwint z H&R do RS4 co miał regulację ciśnienia w amortyzatorach... tzw. DRC DRC Ale Tomku - nad DRC nie panujesz. To zamnkięty system bez możliwości ingerencji użytkownika. No i jego zadaniem nie jest zmiana charakterystyki amortyzatora (w sensie regulacji twardości zawieszenia) tylko tworzenie poduszki hydraulicznej stabilizującej auto przy wchodzeniu/wychodzeniu z zakrętów. To gwint z dobrej półki z regulacją twardości załatwi sprawę
Bart-S Opublikowano 3 Listopada 2013 Autor Opublikowano 3 Listopada 2013 to co to był za przycisk ze znaczkiem amora na desce ? Chyba Ci się popieprzyło z przyciskiem rolety
Bart-S Opublikowano 3 Listopada 2013 Autor Opublikowano 3 Listopada 2013 ...tak sobie myślę też - czy są jakieś dedykowane zestawy zawieszenia dla A4 B6/B7 z elektronicznie sterowaną zmienną regulacją tłumienia (tak jak Drive Select w B8 czy DCC w Passacie B6?). Przydałby się jakiś przełącznik zmieniający charakterystykę pracy amorków - może wtedy przestałbym słuchać marudzeń typu "jest za twardo"... Kiedyś widziałem taki gwint z H&R do RS4 co miał regulację ciśnienia w amortyzatorach... tzw. DRC DRC Ale Tomku - nad DRC nie panujesz. To zamnkięty system bez możliwości ingerencji użytkownika. No i jego zadaniem nie jest zmiana charakterystyki amortyzatora (w sensie regulacji twardości zawieszenia) tylko tworzenie poduszki hydraulicznej stabilizującej auto przy wchodzeniu/wychodzeniu z zakrętów. To gwint z dobrej półki z regulacją twardości załatwi sprawę OK ale ja chciałbym to regulować zdalnie a auta - a nie kręcić pod podwoziem... ---------- Post dopisany at 18:55 ---------- Poprzedni post napisany at 18:55 ---------- d....pa, nie mam na tym kompie No teraz to już nie ma bata - musisz mi pokazać ten przycisk... ---------- Post dopisany at 18:57 ---------- Poprzedni post napisany at 18:55 ---------- To nie było czasem to po lewej?
Rekomendowane odpowiedzi