Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] A4 Avant 1.9TDI 131KM S line, Recaro (Projekt: "Full Opcja")


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

CPMA i CPMB wkładali też do A5 i Q5.

CPMA popularne w A4 i A5, a CPMB bardziej chyba w Q5.

Tutaj fajny, ale manual 210KM:

Audi A4 99900.00 PLN. - otoMoto.pl

i 220KM:

Audi Q5 S-Line 2.0 T 220 KM, jedyna taka, igła (3906529253) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

typując po mocy - o ile ktoś na pałę nie wpisał, np 211KM jako 210KM

  • Odpowiedzi 5.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
...o ile ktoś na pałę nie wpisał, np 211KM jako 210KM

Też o tym myślałem.

Kurcze czytam wątek, który podsunął Jędrek i jest d*pa - żrą olej wszystkie, nawet po poprawkach. Jeśli wszystko OK to 1.0-1.5L na 15 000km (głównie za sprawą stage 2). Jeszcze nie przebrnąłem przez wszystkie 72 strony ale sytuacja klaruje się dość wyraźnie... Turdzi mi jeszcze nie odpisał dlatego Jędruś - załatwiłbyś mi kontakt do kolegi silverb6 z forum A5?

Dziadek - tak z ciekawości - jak to wygląda (konsumpcja oleju) w Twojej 1.8TFSI?

Chyba przyjdzie rozejrzeć się za dieslem :facepalm:

Opublikowano

jasne Bartku, zaraz do niego piszę.

Opublikowano
Dziadek - tak z ciekawości - jak to wygląda (konsumpcja oleju) w Twojej 1.8TFSI?

nie zauważyłem żadnej konsumpcji u siebie ...tzn nie ma bagnetu , wiadomo...

...ale na wskaźniku elektronicznym nie ubywa żadnego klocka od wymiany do wymiany

---------- Post dopisany at 09:27 ---------- Poprzedni post napisany at 09:18 ----------

Ja bym nie demonizował tego 2.0TFSI - jak przed 2011 to sprawdzić w ASO czy przechodził stage 2 i tyle a po 2011 już problemu brak :decayed:

Opublikowano

Ja bym nie demonizował tego 2.0TFSI - jak przed 2011 to sprawdzić w ASO czy przechodził stage 2 i tyle a po 2011 już problemu brak :decayed:

Nie demonizuję Bartku - po prostu fakt, że może nie wytrzymywać bez dolewki między interwałami serwisowymi będzie mnie wk.... denerwować :decayed: AVF do czegoś innego mnie przyzwyczaił :wink: No ale absolutnie nie skreślam CDNC/CNCD :thumbup1:

Opublikowano

Bartek, wysyłam PW :wink:

Opublikowano
Bartek, wysyłam PW :wink:

Jestem już po rozmowie z Pawłem - jeśli silnik po wymianie tłoków i pierścieni to mam się nie bać :thumbup1: (może zajrzy tu w wolnej chwili :wink:). Wychodzi na to, że problem usunięto na przełomie maja i czerwca 2011 ale nie wiem czy będzie mnie stać na ten rocznik...

Opublikowano
Odnośnie przebojów z CDNC 211KM jest taki blog - pewnie wielu czytało - gość opisuje przeboje z ASO, stage_1 i opinie innych userów, że stage_2 rozwiązuje problem

Olej i jego spalanie w silniku Audi 2.0 TFSI - Spalacz Benzyny

Dzięki Michał - przerobię to na pewno :wink:

Opublikowano
Bartek, wysyłam PW :wink:

Jestem już po rozmowie z Pawłem - jeśli silnik po wymianie tłoków i pierścieni to mam się nie bać :thumbup1: (może zajrzy tu w wolnej chwili :wink:). Wychodzi na to, że problem usunięto na przełomie maja i czerwca 2011 ale nie wiem czy będzie mnie stać na ten rocznik...

no a mi to nie uwierzył :wink:

Opublikowano
Bartek, wysyłam PW :wink:

Jestem już po rozmowie z Pawłem - jeśli silnik po wymianie tłoków i pierścieni to mam się nie bać :thumbup1: (może zajrzy tu w wolnej chwili :wink:). Wychodzi na to, że problem usunięto na przełomie maja i czerwca 2011 ale nie wiem czy będzie mnie stać na ten rocznik...

no a mi to nie uwierzył :wink:

Jak to nie :grin: Jesteś tylko troszkę mniej wiarygodny z tym bezproblemowym 1.8TFSI :decayed:

---------- Post dopisany 25-04-2014 at 12:17 ---------- Poprzedni post napisany 29-01-2014 at 13:12 ----------

W tym roku jako ostatni chyba przesiadłem się na letni felunek :decayed: 8,5 x 18" ET30 255/35 94Y XL Nokian Z G2 - w końcu mam tak jak chciałem :wink: Jest idealnie pod nadkola (znów będzie trzeba uważać na błotniki :grin:) a ET robi swoje w kontekście wizualizacji.

Podziękowania dla Artura za podesłanie parametrów, którymi sugerowałem się przy poszukiwaniach odpowiedniej felgi, dla Gwertego za weryfikację stanu i transport kół z Suwałk i dla Zimnego75 za zielone światło i przygotowanie kół do jazdy :thumbup1:

slineet30_1.JPG

slineet30_2.JPG

Opublikowano

no Panie teraz jest pełen s-line :naughty::kox::kox::kox::kox:

---------- Post dopisany at 12:23 ---------- Poprzedni post napisany at 12:23 ----------

PS. Jaka oponka?

Opublikowano
255/35 94Y XL Nokian Z G2
:wink:
Opublikowano
no Panie teraz jest pełen s-line :naughty::kox::kox::kox::kox:

S line był już wcześniej ale 8 x 18" ET43 absolutnie nie spełniło moich wymagań kulinarnych :grin:

PS. Jaka oponka?

Nokian Z G2 255/35/18 94Y XL.

Opublikowano

255? Czemu taki walec?

Opublikowano
255? Czemu taki walec?

Jest opcja że założę 225/40 ale boję się naciągu (nie podoba mi się jak rant felgi jest odsłonięty). Generalnie taki setup się trafił - póki co jest na aucie, testuję. Co dalej - zobaczymy ;)

---------- Post dopisany at 12:58 ---------- Poprzedni post napisany at 12:55 ----------

BTW - mamy kogoś pewnego od regeneracji turbo? Jakie koszty?

Auto ma już naśmigane 260 000km - EGR puszcza olej... Norma w AVF ale przy tym przebiegu, mimo, że nic się złego nie dzieje myślę, że warto już tam zajrzeć.

Opublikowano

Rozumiem ale przy 225 daleko do naciagu, ostatnio wrzucałem 225/40/18 conti na 8,5 cala i caly rant zakryty, także nie wiem skąd obawy, może na 9 calach coś by mini naciąg wyszedł na markowej gumie, ale kółko to fajnie się z całością s-line zgrywa

Opublikowano
Rozumiem ale przy 225 daleko do naciagu, ostatnio wrzucałem 225/40/18 conti na 8,5 cala i caly rant zakryty, także nie wiem skąd obawy, może na 9 calach coś by mini naciąg wyszedł na markowej gumie, ale kółko to fajnie się z całością s-line zgrywa

W takim razie skoro podpowiadasz to pewnie test na 225/40 zrobię i zobaczymy jak to wygląda :thumbup1:

Opublikowano

Bartku, miałem 225/40/18 w A3, na feldze 8-calowej i naciągu absolutnie nie było

Opublikowano

BTW - mamy kogoś pewnego od regeneracji turbo? Jakie koszty?

Auto ma już naśmigane 260 000km - EGR puszcza olej... Norma w AVF ale przy tym przebiegu, mimo, że nic się złego nie dzieje myślę, że warto już tam zajrzeć.

Turbo łapie notlauf-a czy puszcza olej?

Nie myślałeś o opcji EGR-out?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...