Schmolke Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 CPMA i CPMB wkładali też do A5 i Q5. CPMA popularne w A4 i A5, a CPMB bardziej chyba w Q5. Tutaj fajny, ale manual 210KM: Audi A4 99900.00 PLN. - otoMoto.pl i 220KM: Audi Q5 S-Line 2.0 T 220 KM, jedyna taka, igła (3906529253) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. typując po mocy - o ile ktoś na pałę nie wpisał, np 211KM jako 210KM
Bart-S Opublikowano 28 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2014 ...o ile ktoś na pałę nie wpisał, np 211KM jako 210KM Też o tym myślałem. Kurcze czytam wątek, który podsunął Jędrek i jest d*pa - żrą olej wszystkie, nawet po poprawkach. Jeśli wszystko OK to 1.0-1.5L na 15 000km (głównie za sprawą stage 2). Jeszcze nie przebrnąłem przez wszystkie 72 strony ale sytuacja klaruje się dość wyraźnie... Turdzi mi jeszcze nie odpisał dlatego Jędruś - załatwiłbyś mi kontakt do kolegi silverb6 z forum A5? Dziadek - tak z ciekawości - jak to wygląda (konsumpcja oleju) w Twojej 1.8TFSI? Chyba przyjdzie rozejrzeć się za dieslem
jedrekx Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 jasne Bartku, zaraz do niego piszę.
dziadek Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Dziadek - tak z ciekawości - jak to wygląda (konsumpcja oleju) w Twojej 1.8TFSI? nie zauważyłem żadnej konsumpcji u siebie ...tzn nie ma bagnetu , wiadomo... ...ale na wskaźniku elektronicznym nie ubywa żadnego klocka od wymiany do wymiany ---------- Post dopisany at 09:27 ---------- Poprzedni post napisany at 09:18 ---------- Ja bym nie demonizował tego 2.0TFSI - jak przed 2011 to sprawdzić w ASO czy przechodził stage 2 i tyle a po 2011 już problemu brak
Bart-S Opublikowano 29 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2014 Ja bym nie demonizował tego 2.0TFSI - jak przed 2011 to sprawdzić w ASO czy przechodził stage 2 i tyle a po 2011 już problemu brak Nie demonizuję Bartku - po prostu fakt, że może nie wytrzymywać bez dolewki między interwałami serwisowymi będzie mnie wk.... denerwować AVF do czegoś innego mnie przyzwyczaił No ale absolutnie nie skreślam CDNC/CNCD
Bart-S Opublikowano 29 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2014 Bartek, wysyłam PW Jestem już po rozmowie z Pawłem - jeśli silnik po wymianie tłoków i pierścieni to mam się nie bać (może zajrzy tu w wolnej chwili ). Wychodzi na to, że problem usunięto na przełomie maja i czerwca 2011 ale nie wiem czy będzie mnie stać na ten rocznik...
Schmolke Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Odnośnie przebojów z CDNC 211KM jest taki blog - pewnie wielu czytało - gość opisuje przeboje z ASO, stage_1 i opinie innych userów, że stage_2 rozwiązuje problem Olej i jego spalanie w silniku Audi 2.0 TFSI - Spalacz Benzyny
Bart-S Opublikowano 29 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2014 Odnośnie przebojów z CDNC 211KM jest taki blog - pewnie wielu czytało - gość opisuje przeboje z ASO, stage_1 i opinie innych userów, że stage_2 rozwiązuje problemOlej i jego spalanie w silniku Audi 2.0 TFSI - Spalacz Benzyny Dzięki Michał - przerobię to na pewno
dziadek Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Bartek, wysyłam PW Jestem już po rozmowie z Pawłem - jeśli silnik po wymianie tłoków i pierścieni to mam się nie bać (może zajrzy tu w wolnej chwili ). Wychodzi na to, że problem usunięto na przełomie maja i czerwca 2011 ale nie wiem czy będzie mnie stać na ten rocznik... no a mi to nie uwierzył
Bart-S Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Bartek, wysyłam PW Jestem już po rozmowie z Pawłem - jeśli silnik po wymianie tłoków i pierścieni to mam się nie bać (może zajrzy tu w wolnej chwili ). Wychodzi na to, że problem usunięto na przełomie maja i czerwca 2011 ale nie wiem czy będzie mnie stać na ten rocznik... no a mi to nie uwierzył Jak to nie Jesteś tylko troszkę mniej wiarygodny z tym bezproblemowym 1.8TFSI ---------- Post dopisany 25-04-2014 at 12:17 ---------- Poprzedni post napisany 29-01-2014 at 13:12 ---------- W tym roku jako ostatni chyba przesiadłem się na letni felunek 8,5 x 18" ET30 255/35 94Y XL Nokian Z G2 - w końcu mam tak jak chciałem Jest idealnie pod nadkola (znów będzie trzeba uważać na błotniki ) a ET robi swoje w kontekście wizualizacji. Podziękowania dla Artura za podesłanie parametrów, którymi sugerowałem się przy poszukiwaniach odpowiedniej felgi, dla Gwertego za weryfikację stanu i transport kół z Suwałk i dla Zimnego75 za zielone światło i przygotowanie kół do jazdy
Artur82 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 no Panie teraz jest pełen s-line :kox::kox: ---------- Post dopisany at 12:23 ---------- Poprzedni post napisany at 12:23 ---------- PS. Jaka oponka?
Bart-S Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2014 no Panie teraz jest pełen s-line :kox::kox: S line był już wcześniej ale 8 x 18" ET43 absolutnie nie spełniło moich wymagań kulinarnych PS. Jaka oponka? Nokian Z G2 255/35/18 94Y XL.
Bart-S Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2014 255? Czemu taki walec? Jest opcja że założę 225/40 ale boję się naciągu (nie podoba mi się jak rant felgi jest odsłonięty). Generalnie taki setup się trafił - póki co jest na aucie, testuję. Co dalej - zobaczymy ---------- Post dopisany at 12:58 ---------- Poprzedni post napisany at 12:55 ---------- BTW - mamy kogoś pewnego od regeneracji turbo? Jakie koszty? Auto ma już naśmigane 260 000km - EGR puszcza olej... Norma w AVF ale przy tym przebiegu, mimo, że nic się złego nie dzieje myślę, że warto już tam zajrzeć.
marcin_o23 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Rozumiem ale przy 225 daleko do naciagu, ostatnio wrzucałem 225/40/18 conti na 8,5 cala i caly rant zakryty, także nie wiem skąd obawy, może na 9 calach coś by mini naciąg wyszedł na markowej gumie, ale kółko to fajnie się z całością s-line zgrywa
Bart-S Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Rozumiem ale przy 225 daleko do naciagu, ostatnio wrzucałem 225/40/18 conti na 8,5 cala i caly rant zakryty, także nie wiem skąd obawy, może na 9 calach coś by mini naciąg wyszedł na markowej gumie, ale kółko to fajnie się z całością s-line zgrywa W takim razie skoro podpowiadasz to pewnie test na 225/40 zrobię i zobaczymy jak to wygląda
jedrekx Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Bartku, miałem 225/40/18 w A3, na feldze 8-calowej i naciągu absolutnie nie było
Schmolke Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 BTW - mamy kogoś pewnego od regeneracji turbo? Jakie koszty? Auto ma już naśmigane 260 000km - EGR puszcza olej... Norma w AVF ale przy tym przebiegu, mimo, że nic się złego nie dzieje myślę, że warto już tam zajrzeć. Turbo łapie notlauf-a czy puszcza olej? Nie myślałeś o opcji EGR-out?
Rekomendowane odpowiedzi