Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] A4 Avant 1.9TDI 131KM S line, Recaro (Projekt: "Full Opcja")


Bart-S

Rekomendowane odpowiedzi

19" bez żadnych dystansów i samo tak wystaje do nadkola?

19"-tki już są u Artura w Bydgoszczy :decayed: Ta felga pochodziła z A6 a zatem szerokość 8,5" z ET 48. Taki efekt uzyskałem dzięki dystansom 17mm przód i 15mm tył.

juz nie moge sie doczekac kiedy wpadna na auto :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Bartek dystanse poszły razem z felgami pewnie? Bo będę regulował na wiosnę podobne parametry felg tylko et45:wink:

Tak - Arturo zwędził też dystanse :wink: Jaka szerokość felgi przy tym ET45?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wandej daj pw bo mam dystanse stalowe 17mm

Bartek sorry za OT

NP.

BTW - ma ktoś aktualną ETKĘ (2013/2014)? Potrzebuję coś sprawdzić :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wandej daj pw bo mam dystanse stalowe 17mm

Bartek sorry za OT

NP.

BTW - ma ktoś aktualną ETKĘ (2013/2014)? Potrzebuję coś sprawdzić :wink:

8,5 właśnie:wink:

Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wandej daj pw bo mam dystanse stalowe 17mm

Bartek sorry za OT

NP.

BTW - ma ktoś aktualną ETKĘ (2013/2014)? Potrzebuję coś sprawdzić :wink:

Co potrzeba ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wandej daj pw bo mam dystanse stalowe 17mm

Bartek sorry za OT

NP.

BTW - ma ktoś aktualną ETKĘ (2013/2014)? Potrzebuję coś sprawdzić :wink:

Co potrzeba ?

Zadzwonię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bartek jak jest montowany czujnik ciśnienia opon przechodzący przez felgę ? Czy to jest zwykły gwint czy odwrotny ?

Wysłane z mojego Xperia J przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bartek jak jest montowany czujnik ciśnienia opon przechodzący przez felgę ? Czy to jest zwykły gwint czy odwrotny ?

Wysłane z mojego Xperia J przy użyciu Tapatalka

Wstyd się przyznać ale... nie pamiętam :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bartek, 2.0TFSI w B8 miały problem do 2011 roku z wciąganiem oleju.. na forum A5 jest sporo na ten temat napisane :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bartek, 2.0TFSI w B8 miały problem do 2011 roku z wciąganiem oleju.. na forum A5 jest sporo na ten temat napisane :kwasny:

Jędruś - podrzuć linka do tego tematu.

---------- Post dopisany at 23:29 ---------- Poprzedni post napisany at 23:27 ----------

Na spocie WLKP mieliśmy wczoraj nowego kolegę (elektryk/mechanik). Twierdził, że problem "nagaru" w 2.0TFSI również istnieje... Nie wiem jak się do tego ustosunkować bo powszechna opinia jest taka, że turbo pomaga pozbyć się tego gówna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bartek, 2.0TFSI w B8 miały problem do 2011 roku z wciąganiem oleju.. na forum A5 jest sporo na ten temat napisane :kwasny:

Jędruś - podrzuć linka do tego tematu.

Uwaga na wadliwe silniki 2.0 TFSI - akcja grupowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bartek, 2.0TFSI w B8 miały problem do 2011 roku z wciąganiem oleju.. na forum A5 jest sporo na ten temat napisane :kwasny:

Jędruś - podrzuć linka do tego tematu.

Uwaga na wadliwe silniki 2.0 TFSI - akcja grupowa

Dzięki - jest co czytać (72 strony). Może po prostu zadzwonię do turdziego? :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nagar w 2.0TFSI zbiera się przez to że jest to silnik z wtryskiem bezposrednim ... audi probuje z tym walczyc np przez dolozenie wtrysku posredniego. Przy różnych obciązeniach silnik wtryskuje paliwo bezposrednio do cylindra lub tak jak kiedys w staryczh silnikach do ukladu dolotowego. Np ja u siebie mam 8 wtryskiwaczy :whistling:

Może w tym nowym o mocy 225 też jest taka technika zasotsowana...ale tego nie wiem...na bank tak jest w silniku CJEB

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bartek, 2.0TFSI w B8 miały problem do 2011 roku z wciąganiem oleju.. na forum A5 jest sporo na ten temat napisane :kwasny:

Jędruś - podrzuć linka do tego tematu.

Uwaga na wadliwe silniki 2.0 TFSI - akcja grupowa

Dzięki - jest co czytać (72 strony). Może po prostu zadzwonię do turdziego? :decayed:

turdzi ma auto z 2011 i chyba z poprawionym osprzętem.. wszystko jest kwestią, którego rocznika będziesz szukał Bartku :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bartek, 2.0TFSI w B8 miały problem do 2011 roku z wciąganiem oleju.. na forum A5 jest sporo na ten temat napisane :kwasny:

Jędruś - podrzuć linka do tego tematu.

Uwaga na wadliwe silniki 2.0 TFSI - akcja grupowa

Dzięki - jest co czytać (72 strony). Może po prostu zadzwonię do turdziego? :decayed:

turdzi ma auto z 2011 i chyba z poprawionym osprzętem.. wszystko jest kwestią, którego rocznika będziesz szukał Bartku :hi:

Doczytałem o wymianie simeringu na wale oraz odmy (stage 1) i wymianie tłoków z pierścieniami (stage 1 + stage 2) w zależności od stopnia konsumpcji oleju. Pytanie których dokładnie jednostek to dotyczy i co poprawiono w nowszych wersjach (np. to o czym napisał dziadek).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O tym co ja pisałem to wiem że to jest w silniku CJEB ale to jest calkiem nowy silnik który nie ma nic wspólnego z poprzednikiem,

...w 2.0TFSI 211KM na bank tego nie ma , w 225KM może , trzeba by się dowiedzieć czy poszło to wraz ze zmianami konstrukcyjnymi czy tylko moc podciągneli...

...dotrysk paliwa do układu dolotowego ma na celu usuwanie nagaru z dolotu jak to bywało w starszych konstrukcjach gdzie nie było z tym problemu ...

w 2.0 winę za branie oleju ponosiły wadliwe elementy układu nazwijmy to "korbowego" ...całkowicie lub w dużym stopniu eliminowało to tylko Stage 2. W ASO około 14tys zł poza gwarancją. W alternatywnych warsztatacj w 8-ce mozna się zmieścić ponoć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O tym co ja pisałem to wiem że to jest w silniku CJEB ale to jest calkiem nowy silnik który nie ma nic wspólnego z poprzednikiem,

...w 2.0TFSI 211KM na bank tego nie ma , w 225KM może , trzeba by się dowiedzieć czy poszło to wraz ze zmianami konstrukcyjnymi czy tylko moc podciągneli...

...dotrysk paliwa do układu dolotowego ma na celu usuwanie nagaru z dolotu jak to bywało w starszych konstrukcjach gdzie nie było z tym problemu ...

w 2.0 winę za branie oleju ponosiły wadliwe elementy układu nazwijmy to "korbowego" ...całkowicie lub w dużym stopniu eliminowało to tylko Stage 2. W ASO około 14tys zł poza gwarancją. W alternatywnych warsztatacj w 8-ce mozna się zmieścić ponoć.

OK mamy 4 jednostki 2.0 TFSI w A4 Allroad w konfiguracji z automatem:

CDNC 211KM + 7-biegowy S tronic (od 04/2009 do 5/2013) // czyli jak widać już wycofany z produkcji

CNCD 225KM + 7-biegowy S tronic (od 05/2013) // aktualnie w ofercie

Są jeszcze dwie jednostki ale znajduję je tylko w ETCE (w katalogach A4 cisza i na żadnej aukcji czy to allegro czy ebay nie znalazłem auta opisanego dokładnie taka mocą).

CPMA 210KM + 8-biegowy Tiptronic (od 03/2012) // niby jeszcze w produkcji ale ja nie widzę tego silnika w ofercie

CPMB 220KM + 8-biegowy Tiptronic (od 03/2012) // niby jeszcze w produkcji ale ja nie widzę tego silnika w ofercie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...