Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] A4 Avant 1.9TDI 131KM S line, Recaro (Projekt: "Full Opcja")


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Bartek pisalem kilka razy , napisze jeszcze raz ...PIEKNE auto i jeszcze lepsze mody.

Ps. A masz jakiej inne zrodlo jesli chodzi o RECARO?

Na allegro nic nie ma.

Byla tylko jeden komplet z tymi niebieskimi wstawkami i jedna skore kiedys Ty wystawiales na forum.

Pytam bo tez szukam a idzie mi opornie.

Tylko, ze ja szukam w calej skorze.

Jakbys gdzies widzial daj znac.

  • Odpowiedzi 5.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Hehehe, Arturo - Ty masz 2.5... To co ja mam powiedzieć przy moim smoku co się buja do 100 na 10.4 sek :decayed:

tylko nie smoku :decayed:, 10s do paki to tragedii nie ma , a człowiek i tak zawsze będzie miał apetyt na więcej...

Bart zrób soft na 150-155max ~350nm , byle by moc była dostępna od dołu obrotów, będziesz spokojny o skrzynkę a będziesz miał ok ~8 z małym haczykiem do setki i zamęczysz na śmierć 2.5 180km :decayed: wiem co pisze bo testowałęm :kox:

Opublikowano

o ile wiem to wlasnie duzy moment z dolu niszczy ta skrzynie-nowe oprogramowanie nie pozwala na to zeby silnik oddawal maxymalny moment na CVT przy niskich obrotach...Bartek napewno to wytlumaczy :)

Opublikowano

nie wiem dokładnie jak jest rozdzielany moment, ale ten nowy soft podobno sobie z tym dobrze radzi..... a z ciągnięciem od dołu to mam na myśli od np ~1700obr , co oczywiście nie oznacza że przy 1700obr masz 100% momentu :) wystarczy aby moment w miare szybko rósł a nie szarpał.... przy płynnym rozłożeniu nie powinno być problemu.... tak tłumaczył to np Sopa albo magik z dynosoftu :)

Opublikowano

To dla mnie ciągle nieco zawiłe ponieważ mechanik czy tuner ze mnie żaden... Brak jakiejkolwiek praktyki czy doświadczenia, generalnie mogę tylko teoretyzować ale widzę to tak...

Maksymalny moment w AVF dostępny jest przy 1900rpm. Przy wcześniejszej wersji softu umowna zmiana przełożenia na zimnej przekładni następowała właśnie w tych okolicach - czyli szarpnięcie związane z przesunięciem łańcucha na bierzniach następowało w chwili jego największego obciążenia. W nowym programie bieg wyższy wskakuje ewidetnie później - przy 2000/2100rpm - tym samym omija zakres obrotów gdzie moment jest najwyższy co w konsekwencji oszczędza całą skrzynkę (bo nie sam łańcuch dostawał wtedy w d*pę ale wszystkie podzespoły z którymi pracuje).

Jeśli chodzi o soft to wydaje mi się, że optymalny program nie powinien zmieniać charakterystyki pracy przekładni dla dolnego zakresu przełożeń - tak jak jest teraz jest chyba najlepiej. Ingerencja będzie dotyczyła wyższych biegów... Przecież CVT do ok. 60km/h IMO zbiera się bardzo ładnie - problem z przyśpieszeniem zaczyna się właśnie od tego momentu (krzywa Nm zaczyna coraz szybciej opadać, autko przestaje już tak ładnie ciągnąć). Chodzi zatem o to aby wyrównać krzywą momentu (wydłużyć ją w zakresie obrotów) oraz podnieść moc i moment ale powyżej 2000rpm. Wykres który dostał H4mm3R pięknie to pokazuje.

dynosoftwykres0041280x7.jpg

Ps. A masz jakiej inne zrodlo jesli chodzi o RECARO?

Na allegro nic nie ma.

Byla tylko jeden komplet z tymi niebieskimi wstawkami i jedna skore kiedys Ty wystawiales na forum.

Pytam bo tez szukam a idzie mi opornie.

Tylko, ze ja szukam w calej skorze.

Jakbys gdzies widzial daj znac.

Wojtek - z dostępnością do samego Recaro nie ma aż takiego problemu – cały knyf polega na tym, że ciężko znaleźć niektóre konfiguracje (np. znalazłem alcantarę ale białą). Na ebay-u jest zestaw którego szukasz, jednak jego cena jest odstraszająca - 9tyś to trochę za dużo :confused4: Tutaj masz linka a poniżej fotka: Audi A4 S4 B6 8E avant Recaro Sportsitze Ledersitze | eBay

!BptV2!wBWk~$(KGrHqQH-D4EuY048lC)BLsjl+0OR!~~_12.JPG

Opublikowano

Bartku dzieki za odpowiedz.

Recaro za 9 tys to przegiecie.

Mysle, ze do 5 tyś mozna za taka skore dac.

Powyzej tej kwoty to za duzo jak dla mnie.

Jak bedziesz cos widzial daj znac prosze.

Opublikowano

Sprzedaję swoje sprężyny dla zawieszenia S-Line -20mm (stosowane zarówno w 1BE jak i 1BV, w FWD & Q). Może znajdzie się ktoś chętny kto będzie chciał obniżyć swoje seryjne 1BA :wink4:

Cena 250zł.

Przeznaczenie: 1.9TDI AVF, FWD lub Quattro (także inne jednostki z tym samym zakresem obciążenia danej osi)

- klasa obciążenia osi przedniej "8" (kod wyposażenia 0JH)

- klasa obciążenia osi tylnej "9" (kod wyposażenia 0YJ)

Numery części:

8E0 411 105 CG (sprężyny przód)

8E0 511 115 DK (sprężyny tył)

springiBEBV.JPG[br]Dopisany: 20 Maj 2010, 19:48_________________________________________________No i sprzedane... szybko poszło :decayed:

Opublikowano

Bart-S :good: dobrze że, zadzwoniłeś do mnie :polew: wisisz kolejnego JBma :)

Opublikowano

Bartek wtyka od alarmu tj. od syreny posiadasz ja czy zamowiles :mysli: w ASO czekam juz chyba 2 tydzien i jakis problemik jest ;(

Opublikowano

Zamówiłem - ściągali z DE.

Opublikowano

Bartku podobno szukasz recaro :gwizdanie:

6b49f510053d.jpg

Opublikowano

:polew: :polew: :polew: :polew:

Bartku podobno szukasz recaro :gwizdanie:

6b49f510053d.jpg

Opublikowano

Kurva wszystko tylko nie różowe :polew: :polew: :polew:

Opublikowano

Bartek w obi mógłbyś sobie dowolny kolor wybrać :polew: :polew: :polew: :polew:

Opublikowano
:polew: :polew: albo się zgłosisz do Raggaman'a i Ci alcantarą obszyje albo perforką :kox::naughty: Ja bym się nie zastanawiał, tylko wciągał :gwizdanie: :cool1:
Opublikowano

Tak po przemyśleniu - to nie jest głupie... W zakrętach nic nie będzie lepiej trzymać :decayed:[br]Dopisany: 31 Maj 2010, 22:24_________________________________________________Czujniki PDC od B6 na front oraz sterownik Homelink-a zamontowany - został jeszcze słonecznik ale dziś nie starczyło już czasu...

hldrv.JPG

Oprócz tego zestaw HID w światłach przeciwmgielnych - poniżej sposób mocowania przetwornic i efekt :decayed:

xenprz.JPG

xenpm.JPG

Niestety nie obyło się bez zonka - kolejna zagadka, którą trzeba rozwkłać. Otóż przy włączonym coming/leaving home lewe światło przeciwmgielne mrugnie przy załączaniu się i gaśnie - FIS wywala błąd spalonej żarówki. Próba ręcznego włączenia przeciwmgielnych gdy przełącznik CLH ustawiony jest na 1 kończy sie tak samo. Jak tylko wyłączę CLH - każde ręczne włączenie świateł przeciwmgielnych odpala je bez najmniejszego problemu (za każdym razem - brak błędów na FIS). Pierwsze co zamierzam zrobić to zamienić przetwornice i palniki miejscami aby sprawdzić w którym elemencie dokładnie leży problem. Jeśli macie jakieś sugestie - pisać ;)

Opublikowano

fajny dostep do przetwornic bedzie :wink4:

widze ze postepy w Homelink-u :naughty:

a co do HID-a :mysli: ....no tak zamien zobaczysz jaki bedzie efekt

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...