Wojtek_A4 Opublikowano 16 Maja 2010 Opublikowano 16 Maja 2010 Bartek pisalem kilka razy , napisze jeszcze raz ...PIEKNE auto i jeszcze lepsze mody. Ps. A masz jakiej inne zrodlo jesli chodzi o RECARO? Na allegro nic nie ma. Byla tylko jeden komplet z tymi niebieskimi wstawkami i jedna skore kiedys Ty wystawiales na forum. Pytam bo tez szukam a idzie mi opornie. Tylko, ze ja szukam w calej skorze. Jakbys gdzies widzial daj znac.
smoku666 Opublikowano 16 Maja 2010 Opublikowano 16 Maja 2010 Hehehe, Arturo - Ty masz 2.5... To co ja mam powiedzieć przy moim smoku co się buja do 100 na 10.4 sek tylko nie smoku , 10s do paki to tragedii nie ma , a człowiek i tak zawsze będzie miał apetyt na więcej... Bart zrób soft na 150-155max ~350nm , byle by moc była dostępna od dołu obrotów, będziesz spokojny o skrzynkę a będziesz miał ok ~8 z małym haczykiem do setki i zamęczysz na śmierć 2.5 180km wiem co pisze bo testowałęm
HiRide Opublikowano 16 Maja 2010 Opublikowano 16 Maja 2010 o ile wiem to wlasnie duzy moment z dolu niszczy ta skrzynie-nowe oprogramowanie nie pozwala na to zeby silnik oddawal maxymalny moment na CVT przy niskich obrotach...Bartek napewno to wytlumaczy
smoku666 Opublikowano 16 Maja 2010 Opublikowano 16 Maja 2010 nie wiem dokładnie jak jest rozdzielany moment, ale ten nowy soft podobno sobie z tym dobrze radzi..... a z ciągnięciem od dołu to mam na myśli od np ~1700obr , co oczywiście nie oznacza że przy 1700obr masz 100% momentu wystarczy aby moment w miare szybko rósł a nie szarpał.... przy płynnym rozłożeniu nie powinno być problemu.... tak tłumaczył to np Sopa albo magik z dynosoftu
Bart-S Opublikowano 16 Maja 2010 Autor Opublikowano 16 Maja 2010 To dla mnie ciągle nieco zawiłe ponieważ mechanik czy tuner ze mnie żaden... Brak jakiejkolwiek praktyki czy doświadczenia, generalnie mogę tylko teoretyzować ale widzę to tak... Maksymalny moment w AVF dostępny jest przy 1900rpm. Przy wcześniejszej wersji softu umowna zmiana przełożenia na zimnej przekładni następowała właśnie w tych okolicach - czyli szarpnięcie związane z przesunięciem łańcucha na bierzniach następowało w chwili jego największego obciążenia. W nowym programie bieg wyższy wskakuje ewidetnie później - przy 2000/2100rpm - tym samym omija zakres obrotów gdzie moment jest najwyższy co w konsekwencji oszczędza całą skrzynkę (bo nie sam łańcuch dostawał wtedy w d*pę ale wszystkie podzespoły z którymi pracuje). Jeśli chodzi o soft to wydaje mi się, że optymalny program nie powinien zmieniać charakterystyki pracy przekładni dla dolnego zakresu przełożeń - tak jak jest teraz jest chyba najlepiej. Ingerencja będzie dotyczyła wyższych biegów... Przecież CVT do ok. 60km/h IMO zbiera się bardzo ładnie - problem z przyśpieszeniem zaczyna się właśnie od tego momentu (krzywa Nm zaczyna coraz szybciej opadać, autko przestaje już tak ładnie ciągnąć). Chodzi zatem o to aby wyrównać krzywą momentu (wydłużyć ją w zakresie obrotów) oraz podnieść moc i moment ale powyżej 2000rpm. Wykres który dostał H4mm3R pięknie to pokazuje. Ps. A masz jakiej inne zrodlo jesli chodzi o RECARO? Na allegro nic nie ma. Byla tylko jeden komplet z tymi niebieskimi wstawkami i jedna skore kiedys Ty wystawiales na forum. Pytam bo tez szukam a idzie mi opornie. Tylko, ze ja szukam w calej skorze. Jakbys gdzies widzial daj znac. Wojtek - z dostępnością do samego Recaro nie ma aż takiego problemu – cały knyf polega na tym, że ciężko znaleźć niektóre konfiguracje (np. znalazłem alcantarę ale białą). Na ebay-u jest zestaw którego szukasz, jednak jego cena jest odstraszająca - 9tyś to trochę za dużo Tutaj masz linka a poniżej fotka: Audi A4 S4 B6 8E avant Recaro Sportsitze Ledersitze | eBay
Wojtek_A4 Opublikowano 16 Maja 2010 Opublikowano 16 Maja 2010 Bartku dzieki za odpowiedz. Recaro za 9 tys to przegiecie. Mysle, ze do 5 tyś mozna za taka skore dac. Powyzej tej kwoty to za duzo jak dla mnie. Jak bedziesz cos widzial daj znac prosze.
Ukasz699 Opublikowano 18 Maja 2010 Opublikowano 18 Maja 2010 http://www.allegro.pl/item1039386923_audi_a6_97_04r_komplet_foteli_recaro_skora_europa.html Szkoda, że z A6 nie pasują 2300zł.
Bart-S Opublikowano 20 Maja 2010 Autor Opublikowano 20 Maja 2010 Sprzedaję swoje sprężyny dla zawieszenia S-Line -20mm (stosowane zarówno w 1BE jak i 1BV, w FWD & Q). Może znajdzie się ktoś chętny kto będzie chciał obniżyć swoje seryjne 1BA Cena 250zł. Przeznaczenie: 1.9TDI AVF, FWD lub Quattro (także inne jednostki z tym samym zakresem obciążenia danej osi) - klasa obciążenia osi przedniej "8" (kod wyposażenia 0JH) - klasa obciążenia osi tylnej "9" (kod wyposażenia 0YJ) Numery części: 8E0 411 105 CG (sprężyny przód) 8E0 511 115 DK (sprężyny tył) [br]Dopisany: 20 Maj 2010, 19:48_________________________________________________No i sprzedane... szybko poszło
variocustoms Opublikowano 21 Maja 2010 Opublikowano 21 Maja 2010 Bart-S dobrze że, zadzwoniłeś do mnie wisisz kolejnego JBma
wrclaguna Opublikowano 23 Maja 2010 Opublikowano 23 Maja 2010 Bartek wtyka od alarmu tj. od syreny posiadasz ja czy zamowiles w ASO czekam juz chyba 2 tydzien i jakis problemik jest ;(
Ukasz699 Opublikowano 31 Maja 2010 Opublikowano 31 Maja 2010 Bartku podobno szukasz recaro :gwizdanie: :polew: :polew:
MARCIN607 Opublikowano 31 Maja 2010 Opublikowano 31 Maja 2010 :polew: :polew: Bartku podobno szukasz recaro :gwizdanie:
Bart-S Opublikowano 31 Maja 2010 Autor Opublikowano 31 Maja 2010 Kurva wszystko tylko nie różowe :polew:
MARCIN607 Opublikowano 31 Maja 2010 Opublikowano 31 Maja 2010 Bartek w obi mógłbyś sobie dowolny kolor wybrać :polew: :polew:
KOval81 Opublikowano 31 Maja 2010 Opublikowano 31 Maja 2010 :polew: albo się zgłosisz do Raggaman'a i Ci alcantarą obszyje albo perforką Ja bym się nie zastanawiał, tylko wciągał :gwizdanie:
Bart-S Opublikowano 2 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2010 Tak po przemyśleniu - to nie jest głupie... W zakrętach nic nie będzie lepiej trzymać [br]Dopisany: 31 Maj 2010, 22:24_________________________________________________Czujniki PDC od B6 na front oraz sterownik Homelink-a zamontowany - został jeszcze słonecznik ale dziś nie starczyło już czasu... Oprócz tego zestaw HID w światłach przeciwmgielnych - poniżej sposób mocowania przetwornic i efekt Niestety nie obyło się bez zonka - kolejna zagadka, którą trzeba rozwkłać. Otóż przy włączonym coming/leaving home lewe światło przeciwmgielne mrugnie przy załączaniu się i gaśnie - FIS wywala błąd spalonej żarówki. Próba ręcznego włączenia przeciwmgielnych gdy przełącznik CLH ustawiony jest na 1 kończy sie tak samo. Jak tylko wyłączę CLH - każde ręczne włączenie świateł przeciwmgielnych odpala je bez najmniejszego problemu (za każdym razem - brak błędów na FIS). Pierwsze co zamierzam zrobić to zamienić przetwornice i palniki miejscami aby sprawdzić w którym elemencie dokładnie leży problem. Jeśli macie jakieś sugestie - pisać
wrclaguna Opublikowano 2 Czerwca 2010 Opublikowano 2 Czerwca 2010 fajny dostep do przetwornic bedzie widze ze postepy w Homelink-u a co do HID-a ....no tak zamien zobaczysz jaki bedzie efekt
Rekomendowane odpowiedzi