Bart-S Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Dzięki za zaproszenie - jeśli będę w tych stronach, chętnie skorzystam [br]Dopisany: 10 Sierpień 2010, 23:15_________________________________________________Spadam nad jeziorko - w piątek wpadnę na chwilę i zdam relację z rezania zawiechy. 3majta się [br]Dopisany: 11 Sierpień 2010, 15:20_________________________________________________Dziś zdążyliśmy zrobić tył - przód (ewentualnie) w poniedziałek. Mierzyłem przed chwilą tył (640mm było 670mm). Niestety nie obyło się bez bońka - 640mm mam na "prawej burcie" . Natomiast po lewej... 660mm ;(. Teraz w czym rzecz, zj***li coś przy montażu czy może prawa strona szybciej się układa z racji częstrzej pracy (kraniec jezdni). Jak stanę za autem, widać przechylenie. W poniedziałek chciałbym to wyprostować... Poradźcie coś (zmykam nad jeziorko, odczytam Wasze sugestie w niedzielę ).
wuju Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 mogła by być minimalna różnica w układaniu ale nie taka którą widać. coś musieli źle spasować :gwizdanie: może poprzednie obie ci tak spasowali i dlatego miałeś z tyłu all road-a
Bart-S Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2010 wuju - poszukam jeszcze jakiegoś płaskiego odcinka drogi (pierwszy pomiar pokazał różnicę 16mm a drugi 20mm, mierzone na kostce przed chatą - moga być różnice), lepiej to sprawdzić dokładnie. No nic jak się nie dowiem co to to w poniedziałek będą poprawiać...
wrclaguna Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Dzięki za zaproszenie - jeśli będę w tych stronach, chętnie skorzystam [br]Dopisany: 10 Sierpień 2010, 23:15_________________________________________________Spadam nad jeziorko - w piątek wpadnę na chwilę i zdam relację z rezania zawiechy. 3majta się [br]Dopisany: 11 Sierpień 2010, 15:20_________________________________________________Dziś zdążyliśmy zrobić tył - przód (ewentualnie) w poniedziałek. Mierzyłem przed chwilą tył (640mm było 670mm). Niestety nie obyło się bez bońka - 640mm mam na "prawej burcie" . Natomiast po lewej... 660mm ;(. Teraz w czym rzecz, zj***li coś przy montażu czy może prawa strona szybciej się układa z racji częstrzej pracy (kraniec jezdni). Jak stanę za autem, widać przechylenie. W poniedziałek chciałbym to wyprostować... Poradźcie coś (zmykam nad jeziorko, odczytam Wasze sugestie w niedzielę ). pewnie w lodowce cos sie chlodzi i stad ta roznica
variocustoms Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 co do montażu tylnych springów to nie może być błędu z racji na konstrukcję zawiasu, pośmigaj trochę i zmierz jeszcze raz najlepiej na wylewce, dziwna sprawa
rafsus Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 A nie masz czasem baku zalanego do pełna
HiRide Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 A nie masz czasem baku zalanego do pełna ale paliwo rozlewa sie rownomiernie po calym zbiorniku wiec nie ma szans aby znajdowalo sie po jego jednej stronie :> jak dla mnie przod siedzi troche za nisko ale pozatym super
Banan Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Bart-S co do rozrządu to zastanawiałeś się nad ASO Skoda tym co było kiedyś we Wrześni a teraz przenieśli do Gniezna ( niedaleko muzeum początków państwa polskiego) ? Nie pamiętam jak się nazywało.
Bart-S Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Bart-S co do rozrządu to zastanawiałeś się nad ASO Skoda tym co było kiedyś we Wrześni a teraz przenieśli do Gniezna ( niedaleko muzeum początków państwa polskiego) ? Nie pamiętam jak się nazywało. Bendzji - racja, zapomniałem o nich. Warto sprawdzić A nie masz czasem baku zalanego do pełna ale paliwo rozlewa sie rownomiernie po calym zbiorniku wiec nie ma szans aby znajdowalo sie po jego jednej stronie :> jak dla mnie przod siedzi troche za nisko ale pozatym super Kurcze Mario powiem Ci, że Rafał może mieć rację - zbiornik jest bardziej po prawej stronie i właśnie tam jest niżej. Dzisiejszy pomiar robiony na 1/2 baku daje różnicę 1cm między lewą a prawą stroną. Zobaczymy jeszcze jutro na warsztacie, gdy już stanę na czymś równym...
truckmaniac Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Wyluzuj Bartek . U mnie było tak samo, jak zakładałem Eibachy. Na początku prawa strona stała wyżej niż lewa. Po ok. 2 tygodniach wszystko się unormowało.
Bart-S Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Arturo - no właśnie widzę, że chyba zaczyna opadać. Zmierzymy "na prostej" jutro w warsztacie aby ostatecznie stwierdzić odchyłkę... Potem tak jak napisałeś, pojeżdżę i zobaczymy co się będzie działo...
HiRide Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Bart-S co do rozrządu to zastanawiałeś się nad ASO Skoda tym co było kiedyś we Wrześni a teraz przenieśli do Gniezna ( niedaleko muzeum początków państwa polskiego) ? Nie pamiętam jak się nazywało. Bendzji - racja, zapomniałem o nich. Warto sprawdzić A nie masz czasem baku zalanego do pełna ale paliwo rozlewa sie rownomiernie po calym zbiorniku wiec nie ma szans aby znajdowalo sie po jego jednej stronie :> jak dla mnie przod siedzi troche za nisko ale pozatym super Kurcze Mario powiem Ci, że Rafał może mieć rację - zbiornik jest bardziej po prawej stronie i właśnie tam jest niżej. Dzisiejszy pomiar robiony na 1/2 baku daje różnicę 1cm między lewą a prawą stroną. Zobaczymy jeszcze jutro na warsztacie, gdy już stanę na czymś równym... hm to ciekawe bo na 1BE chyba nie wystepuje taki efekt jak na Twoich nowych sprezynach ?Nie zauzwylem tego.Mam slabe pojecie o zawieszeniach niestety
Bart-S Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Może ma to znaczenie w momencie gdy sprężyna jeszcze się nie ułoży? Zapytam jutro mechaniorów
Bieniek Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Bart-S co do rozrządu to zastanawiałeś się nad ASO Skoda tym co było kiedyś we Wrześni a teraz przenieśli do Gniezna ( niedaleko muzeum początków państwa polskiego) ? Nie pamiętam jak się nazywało. Bendzji - racja, zapomniałem o nich. Warto sprawdzić A nie masz czasem baku zalanego do pełna ale paliwo rozlewa sie rownomiernie po calym zbiorniku wiec nie ma szans aby znajdowalo sie po jego jednej stronie :> jak dla mnie przod siedzi troche za nisko ale pozatym super Kurcze Mario powiem Ci, że Rafał może mieć rację - zbiornik jest bardziej po prawej stronie i właśnie tam jest niżej. Dzisiejszy pomiar robiony na 1/2 baku daje różnicę 1cm między lewą a prawą stroną. Zobaczymy jeszcze jutro na warsztacie, gdy już stanę na czymś równym... hm to ciekawe bo na 1BE chyba nie wystepuje taki efekt jak na Twoich nowych sprezynach ?Nie zauzwylem tego.Mam slabe pojecie o zawieszeniach niestety A zakladales nowe 1be??
KOval81 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Kurna - te same springi co u mnie, ale Twoja łajba siedzi niżej jakby Coś mam teraz już wrażenie, że wpływa na posadzenie auta i to znaczny mają jednak amory i ich twardość No - chyba że wizualnie ta różnica wynika z rozmiaru kółek Ale nie ma co - ładnie siadła - różnica się wyrówna, nic się nie martw - mi czasem jedna strona dziwnie sterczy a druga siedzi, ale na prostym jest idealnie równo
Flyer Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Ona nie siedzi nizej niz u Ciebie, poprostu ma wieksze kola i mniejsza odleglosc opona/nadkole. Wiem... bo przerobilem 4 rozmiary kol u siebie
Bart-S Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Dziś założony przód - po montażu lewa i prawa strona równiutko po 640mm. Sprawdzałem jeszcze raz dziś wieczorem pod domem - też równo, tyle że ułożyło się już na 635mm (czyli tyle samo co na Neuspeedach). Fotek nie zdążyłem zrobić - wrzucę coś jutro... Tył sprawdzony w warunkach warsztatowych - różnica między lewą i prawą stroną to 10mm (640mm vs. 650mm). Pojeżdżę i zobaczymy co się będzie działo. A zakladales nowe 1be?? Nie, Mariuszowi chodziło o to że na ori sprężynach auto stało równo... Kurna - te same springi co u mnie, ale Twoja łajba siedzi niżej jakby Coś mam teraz już wrażenie, że wpływa na posadzenie auta i to znaczny mają jednak amory i ich twardość No - chyba że wizualnie ta różnica wynika z rozmiaru kółek Ale nie ma co - ładnie siadła - różnica się wyrówna, nic się nie martw - mi czasem jedna strona dziwnie sterczy a druga siedzi, ale na prostym jest idealnie równo Mario - wrzuc jakieś aktualne foto z Twoim zawieszeniem. Porównamy jak to wygląda... Moje może siedzieć minimalnie niżej bo ma o jakieś 100kg sterowników więcej niż Twoja Ona nie siedzi nizej niz u Ciebie, poprostu ma wieksze kola i mniejsza odleglosc opona/nadkole. Wiem... bo przerobilem 4 rozmiary kol u siebie Fly - jak tam temat lusterka?
Brysio Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Dziś założony przód - po montażu lewa i prawa strona równiutko po 640mm. Sprawdzałem jeszcze raz dziś wieczorem pod domem - też równo, tyle że ułożyło się już na 635mm (czyli tyle samo co na Neuspeedach). Fotek nie zdążyłem zrobić - wrzucę coś jutro... Tył sprawdzony w warunkach warsztatowych - różnica między lewą i prawą stroną to 10mm (640mm vs. 650mm). Pojeżdżę i zobaczymy co się będzie działo. A zakladales nowe 1be?? Nie, Mariuszowi chodziło o to że na ori sprężynach auto stało równo... Kurna - te same springi co u mnie, ale Twoja łajba siedzi niżej jakby Coś mam teraz już wrażenie, że wpływa na posadzenie auta i to znaczny mają jednak amory i ich twardość No - chyba że wizualnie ta różnica wynika z rozmiaru kółek Ale nie ma co - ładnie siadła - różnica się wyrówna, nic się nie martw - mi czasem jedna strona dziwnie sterczy a druga siedzi, ale na prostym jest idealnie równo Mario - wrzuc jakieś aktualne foto z Twoim zawieszeniem. Porównamy jak to wygląda... Moje może siedzieć minimalnie niżej bo ma o jakieś 100kg sterowników więcej niż Twoja Ona nie siedzi nizej niz u Ciebie, poprostu ma wieksze kola i mniejsza odleglosc opona/nadkole. Wiem... bo przerobilem 4 rozmiary kol u siebie Fly - jak tam temat lusterka? hej bart a sprawdzales czy sprezyny tylne dobrze w mocnowaniach siedza? jesli sprezyna jest np minimalne przekrecona moze byc znaczna roznica w mojej starej b5 tak mialem koles zle zalozyl sprezyne i jedna strona byla wyzsza o dobre 10mm ale na zdjeciu fajnie lezy ) nie za nisko na polskie drogi?)
Bart-S Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Brysiek nie jest źle - jeżdżę wolniej Teraz po założeniu dedykowanych sprężyn nie jest już tak twardo - jeździ się jak na komplecie 1BE. Napisz mi jeszcze czy kasa dotarła (zapomniałem wcześniej zapytać...) Jeśli lewy tył nie ułoży się w ciągu miesiąca - będziemy grzebać. W weekend chciałbym założyć w końcu RECARO - mam nadzieję, że wyrobię z czasem Dzisiejsza fotka:
idgray Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 świetnie się audi prezentuje pogratulować
Rekomendowane odpowiedzi