siemian Opublikowano 24 Października 2010 Opublikowano 24 Października 2010 a co mieli napisać... że szkoda im 50zł na osłony... :polew:
Brysio Opublikowano 24 Października 2010 Opublikowano 24 Października 2010 a co mieli napisać... że szkoda im 50zł na osłony... :polew: oni w produkcji maja te oslony po max 4euro a moze nawet taniej bo forma jest niezmienna od 2001 roku )) koszt czesci oblicza sie na podstawie kosztu matrycy * lata exploatacji dlatego nowe auta sa takie drogie bo matryce kosztuja np po 150tys euro na jedna czesc a tych czesci w aucie jest duzo kokpit w e-klasie sama matryca kosztuje 1,2miliona euro bo tam jest zastosowana nowoczesna metoda wtrysku i polaczen rozno gestosciowych i roznotwardosciowych plastikow -- wiem z pierwszej reki ) a to tylko sam kokpit a gdzie reszta a najgorsze jest to ze te auta robione sa przez 3 lata a potem jest face lift i znow nastepne koszty audi zaoszczedzilo na b7 bo srodek zostal prawie identyczny jak w b6 zobaczymy co bedzie w b8 wiem ze juz nie jest full ocynk niestety schodza na psy ale zasmiecamy tu bartowi watek )
Bart-S Opublikowano 24 Października 2010 Autor Opublikowano 24 Października 2010 Mnie to nie przeszkadza
siemian Opublikowano 24 Października 2010 Opublikowano 24 Października 2010 ale jak urwą po 4 euro na 10 częściach w XXXXXX ilości samochodów to już robi się sumka...
badboy Opublikowano 25 Października 2010 Opublikowano 25 Października 2010 a co mieli napisać... że szkoda im 50zł na osłony... :polew: oni w produkcji maja te oslony po max 4euro a moze nawet taniej bo forma jest niezmienna od 2001 roku )) koszt czesci oblicza sie na podstawie kosztu matrycy * lata exploatacji dlatego nowe auta sa takie drogie bo matryce kosztuja np po 150tys euro na jedna czesc a tych czesci w aucie jest duzo kokpit w e-klasie sama matryca kosztuje 1,2miliona euro bo tam jest zastosowana nowoczesna metoda wtrysku i polaczen rozno gestosciowych i roznotwardosciowych plastikow -- wiem z pierwszej reki ) a to tylko sam kokpit a gdzie reszta a najgorsze jest to ze te auta robione sa przez 3 lata a potem jest face lift i znow nastepne koszty audi zaoszczedzilo na b7 bo srodek zostal prawie identyczny jak w b6 zobaczymy co bedzie w b8 wiem ze juz nie jest full ocynk niestety schodza na psy ale zasmiecamy tu bartowi watek ) jak każdy inny producent samochodowy, tną koszty ile wlezie sam pracuję jako student w fabryce BMW i wiem coś na ten temat, pracownicy wolą zdecydowanie dobrą starą e46 od e90 bo wiedzą jak te obydwa auta różnią się pod względem użytych jakości materiałów. Aut pancernych już się nie robi od dawna, bo po co niby mielibyśmy kupować nowe ? znajdźcie mi b7 czy nawet b8 tak dopasione jak te od Bartka :gwizdanie:
Brysio Opublikowano 26 Października 2010 Opublikowano 26 Października 2010 niestety po kolejnych ogledzinach nowych a4 b8 a5 sportback a6 i a8 stwierdzam jednoznacznie ten b7 to jest jeszcze super zrobiony pod wzgledem materialow i wykonczenia wnetrza w b8 a6 i a8! trzeszcza gryfy od drzwi w przednich drzwiach mniej tylne skrzypia niemilosiernie do tego boczki pod naciskiem skrzypia tragicznie w kazdym z tych aut czego w b7 nie bylo i na dodatek konsola w b8 to jakis mega fuckup rusza sie w gornej czesci jakies 15mm w obie strony jak sie jej przygladnac dokladnie to to jest ta sama ktora montuja w a6 tylko ze w a6 jest ona przytrzymywana prze kokpit a w b8 to jest syf na maxa pasuje to do siebie wsztyko jak piesc do nosa!!! wogole moim zdaniem bardziej sie tego zj.... nie dalo!!!! jak na PREMIUM-MARKE to jestem conajmniej rozczarowany ja testowalem to na nowych samochodach prosto z salonu a co bedzei po 2 - 3 latach ekspolatacji na kiepskich drogach??? masakra bedzie samo skrzypienie do tego wsztykiego dodam ze nie jest full ocynk tylko ochorna antykorkozyjna na wysokosc 20cm od podlogi a potem tylko lakierek co najciekawsze jesli ktos zobaczy karte gwarancjyna to maja klausule ze auto moze rdzewiec nie moze tylko przerdzewiec na wylot na to jest grawrancja (Durchrostung) to jest paranoja co sie dzieje!!! a najgorsze to jest to ze drazek kierowniczy jest umieszczony u dolu i male przywalenie w kraweznik wygina belke zebata i jest do wymiany a koszty moze sobie kazdy wyliczyc! mialem tak kiedys w fiacie bravo identyczne ten sam system i w zimie znioslo mnie na kraweznik w polsce a wiadomo jakie my mamy krawezniki 35cm wysokosci bo przeciez sie nie da mniejszego zrobic! i byla listwa zebata do wymiany a ze nie ma listwy zebatej jako zestaw naprawczy trzeba bylo kupic wszystko nowe! ale w reklamie pie.... ze precyzyjne prowadzenie samochodu i sratatat a co b7 sie zle prowadzi z drazkiem u gory????? a teraz na plus co lepiej jest wykonane to ten nowy TT jest naprawde super pod wzgedem spasowania materialow i wnetrza nic nie skrzypi nic nie trzeszczy q5 tez moze byc wnetrze coprawda zalatuje na b8 ale jest lepiej wykonane i spasowane najlepsze bylo jak bylem w salonie i ogladalem sobie te wsztykie auta piz*us skakal kolo mnie i pytal czy nie pomoc i czy to czy nie tamto powiedzialem ze zaraz sie go zapytam troche cierpliwosci i to jeszcze sie mnie z 2 razy zapytal czy nie pomoc skonczylem ogledziny i wolal przylecial jak na skrzydlach zaczalem sie wypytywac o silniki w a8 to nawet nie wiedzal jakie jednstki wchodza a zaczal mi pier... o design i wyglad i super jakie sa wspaniale wozy no strzelil mnie jasny ognisty ch... i pokazalem mu drzwi w a4 a6 a5 a8 i pytam co to jest dodatkowo plastki w bagazniku a5 masakra badziew tani i tyle wypadajace boczki itp kolesia oderwalo odemnie jak bym go kwasem oblal i zejbalem go jeszcze ze sie na niczym nie zna w dodatku sprzedaje auta a nie wie z jakimi silnikami sa produkowane (a to tylko dlatego ze mnie zagotowal pieprzeniem jakie dobre auta i jaki maja piekny wyglad)i aby go dobic zapytalem sie go jeszcze ze chcialbym przy zakupie nowego auta wniesc jedna klausule ze jesli auto mi zacznie skrzypiec oddaje go bez zadnych napraw i wymian ze strony audi poprostu oddaje go i dostaje cala kase z powrotem bez zadnego ale --> i to bylo dla niego chyba za duzo wygladal jak zbity pies i jak sie schowal do kanciapy nawet na mnie nie patrzyl bo sie bal ze dostanie jeszcze jedna zjebke wiec moglem sobie w spokoju dalej auta ogladac no ale teraz to juz mega zasmiecanie watka ))) ale mylse ze usiwadomienie ludziom pewnych spraw pozwoli na poprawe jakosci tych aut ktore kupujemy bo producenci sie wycwanili wiedza ze ludzie kupuja wyglad a nie auto wiec sa coraz bardziej perfidni w "potanianiu" aut czyli taniej produkcji a drogiej sprzedazy i maxymalnego zysku -- ciekawostka kolega robi obliczenia czesci w adamsie i mowil maja zalozena ze czes ma wytrzymac 100godzin testu na stole wibracyjynm bez uszkodzen jak wytrzyma 120h to trzeba ja "uszczuplic aby tylko ciut ponad 100h wytrzymala to jest paranoja on zreszta sam to mowi!
Bart-S Opublikowano 26 Października 2010 Autor Opublikowano 26 Października 2010 Brysiek - bardzo ciekawe spostrzeżenia. Dzięki! Zastanawiam się tylko, czy nie jest czasem tak, że trafiłeś w salonie na kiepsko złożoną 4-kę? Wiesz, różne rzeczy się odwala na linii montażowej (szczególnie nocna zmiana ). Bardziej miarodajne byłoby sprawdzenie kilku autek w kilku salonach, w różnych odstępach czasowych (inne partie). Co do Pana który Cię obsługiwał - z jednej strony żenada a z drugiej... nie ma co się dziwić. Serwis zatrudnia kolesia za 1000zł - na tym stanowisku ze względu na kasę pewnie jest rotacja w cholerę. Osoby pojawiają się i znikają - nie są to pasjonaci marki tacy jak my. Po prostu przychodzą codziennie do roboty - wiedzą tyle ile dowiedzieli się z szybkiego szkolenia i od starszego stopniem kolegi zza biurka obok, a zagłebianie się w to co robią mają w doopie. W zasadzie tak jest praktycznie wszędzie :/ Trochę mi żal, że tak go zbeształeś - ale znów ma to i dobre strony, może weźmie d*pę w troki i memeja yebana nauczy się czegoś o produkcie, który sprzedaje... W końcu to ASO a nie komis - biorą kupę kasy za swoje usługi, więc niech chociaż stoją na adekwatnym do ceny poziomie... Co do polityki sprzedaży i trwałości materiałów... Chyba o to koncernom chodzi aby auto przetrwało okres gwarancyjny a potem najlepiej niech zacznie się pierdzielić = czas na zakup nowego... Dlatego testy wytrzymałościowe przeprowadza się w taki sposób. Auto ma wytrzymać na styk. Firmy nastawiają się przede wszystkim na zysk (z jednej strony cięcie kosztów czego na pierwsz rzut oka nie widać, a z drugiej efekciarski wygląd, który ma przyciągnąć klienta). Zadowolenie klienta - owszem ale w okresie gwarancyjnym... Potem niech się martwi sam...
variocustoms Opublikowano 26 Października 2010 Opublikowano 26 Października 2010 Bart-s sorry za OT ale podobno masz dobrego lakiernika, możesz mi podesłać jego namiary na PW? dzięki
Bart-S Opublikowano 26 Października 2010 Autor Opublikowano 26 Października 2010 Oczywiście Bartku... PW już leci.
gizmo8 Opublikowano 26 Października 2010 Opublikowano 26 Października 2010 Bart-s sorry za OT ale podobno masz dobrego lakiernika, możesz mi podesłać jego namiary na PW? dzięki To było OT od OT
GRazny Opublikowano 26 Października 2010 Opublikowano 26 Października 2010 Robert i Bartek... nie róbcie nam tu OT w ładnym temacie bo zaraz jakiemuś modkowi zgłoszę i się skończy Turdzi chyba miał podobne spostrzeżenia co do B8... Robert jest tylko bardziej dosadny
julo23 Opublikowano 26 Października 2010 Opublikowano 26 Października 2010 Bart-s zdjęcia co chciałeś odemnie V6 3.0 i ten plasticzek po lewej stronie patrząc od przodu maski, zrobiłem fotke numerów:
Brysio Opublikowano 26 Października 2010 Opublikowano 26 Października 2010 Brysiek - bardzo ciekawe spostrzeżenia. Dzięki! Zastanawiam się tylko, czy nie jest czasem tak, że trafiłeś w salonie na kiepsko złożoną 4-kę? Wiesz, różne rzeczy się odwala na linii montażowej (szczególnie nocna zmiana ). Bardziej miarodajne byłoby sprawdzenie kilku autek w kilku salonach, w różnych odstępach czasowych (inne partie). Co do Pana który Cię obsługiwał - z jednej strony żenada a z drugiej... nie ma co się dziwić. Serwis zatrudnia kolesia za 1000zł - na tym stanowisku ze względu na kasę pewnie jest rotacja w cholerę. Osoby pojawiają się i znikają - nie są to pasjonaci marki tacy jak my. Po prostu przychodzą codziennie do roboty - wiedzą tyle ile dowiedzieli się z szybkiego szkolenia i od starszego stopniem kolegi zza biurka obok, a zagłebianie się w to co robią mają w doopie. W zasadzie tak jest praktycznie wszędzie :/ Trochę mi żal, że tak go zbeształeś - ale znów ma to i dobre strony, może weźmie d*pę w troki i memeja yebana nauczy się czegoś o produkcie, który sprzedaje... W końcu to ASO a nie komis - biorą kupę kasy za swoje usługi, więc niech chociaż stoją na adekwatnym do ceny poziomie... Co do polityki sprzedaży i trwałości materiałów... Chyba o to koncernom chodzi aby auto przetrwało okres gwarancyjny a potem najlepiej niech zacznie się pierdzielić = czas na zakup nowego... Dlatego testy wytrzymałościowe przeprowadza się w taki sposób. Auto ma wytrzymać na styk. Firmy nastawiają się przede wszystkim na zysk (z jednej strony cięcie kosztów czego na pierwsz rzut oka nie widać, a z drugiej efekciarski wygląd, który ma przyciągnąć klienta). Zadowolenie klienta - owszem ale w okresie gwarancyjnym... Potem niech się martwi sam... Bart i panowie czytajacy ten watek -- czy myslicie ze pisalbym to wsztyko o mojej ulubionej marce jesli by nie byla to prawda ? ja pisalme o a4 a5 sportback i a8 nowym bylem w 4 salonach w 4 roznych miastach i w odstepie czasu okolo 4 - 8 tygodni pomiedzy wizytami jak bylem dzies na wyjezdzie i mialem czas zagladalem do najblizszego salonu audi i sprawdzalem te same beldy w kazdym z modeli i w kazdym aucie sprawdzonym byly te same objawy nie sadze ze byla to wina nocnej zmiany w dodatku w 4 roznych modelach nie wierzycie jedzicie do najblizszego salonu audi lapcie za gryfy do tylnych drzwi w kazdym ale to w kazym modelu trzeszcza a ostanio sie zawziolem i sprawdzalem na placu gdzie stalo jakies 50 aut a4 od roku 2008 do aktualnych 2010 i wybralem sobie 3 a4 z rozynch rocznikow i roznych wersji od normlanej do sline i kazda miala ten sam problem wiec to definitywnie tak jest zrobione!!! na co trzeba zwracac uwage -- > konsola sie rusza i to konkrtnie w tej czesci pod klima extremum w a4 a5 sb mniej ale tez sie rusza drzwi przednie skrzypia i trzeszcza w srodkowym miejscu przy szybie w a8 extremum! gryfy drzwi przednich i tylnych skrzypia i trzeszcza przednie mniej tyle bardziej w a5 sb a4 a6 i a8 najbardziej w a4 a5 sb. i a8 (oczywiscie mowa tutaj o modelu 2010 a8) plyta bagaznika lata i to badziew jest nieziemski a4 i a5 sb plastki w bagazniku -- taniej sie tego nie dalo zrobic masakra w a5 to wogole katastrofa zreszta nie dajcie sobie zamydlic oczu designem to sami wiecej niedociagniec znajdziecie! [br]Dopisany: 26 Październik 2010, 20:54_________________________________________________ Robert i Bartek... nie róbcie nam tu OT w ładnym temacie bo zaraz jakiemuś modkowi zgłoszę i się skończy Turdzi chyba miał podobne spostrzeżenia co do B8... Robert jest tylko bardziej dosadny niestety kolego Grzegorzu z nieslychanym smutkiem musze napisac i stwierdzic ze to wszystko wlasnorecznie przetestowane i jestem naprawde bardzo ale to bardzo takim postepowaniem firm samochodowych rozczarowany zwlaszcza taka marka jaka byla kiedys audi! co jest najgorsze te firmy uwazaja ludzi za debili wlutowujac pare ledow z przedu i z tylu do tego ambiente oswietlenie i sprzedaja taki badziew a ludzie kupuja bo daja sie oczarowac przez wyglad a jakosc jest na xx miejscu wazne zeby klient podpisal kwit zakupu a potem przyjedzie na reklamacje to sie mu naprawi z tym ze ci co robia malo km w roku nie doczekaja napraw ktore zaczna sue przy jakis 80 - 100kkm wazny jest tylko i wylacznie zysk w chinach czesc za pare centow zrobic ale sprzedac ja za kupe kasy te listwy s4 na ktore sie niektorzy tak napalaja kosztuja w produkcji jakies 8 euro -- i to wsztykie a zobaczcie po ile audi je sprzedaje cena jest 319euro komplet i niech sobie kazdy przeliczy ile to jest procent zarobku!
Bart-S Opublikowano 26 Października 2010 Autor Opublikowano 26 Października 2010 Roberto - przecież nikt nie napisał, że Ci nie wierzy. Po prostu rozważamy też inne możliwości... No ale skoro tak poważnie podszedłeś do testów - to musisz mieć rację Szacun za wytrwałość Szczerze i nie doszukuj się tam czegość czego nie ma Swoją drogą - ten temat zasługuje na osobny wątek. Zakładamy?
Brysio Opublikowano 26 Października 2010 Opublikowano 26 Października 2010 Bart )) jestem za niech kazdy opisze swoje spostrzezenia o marce audi z nowych samochodow i nazbiera sie tego troche )) a co do testow po wizycie z moim pudlem w serwisie i wysluchaniu jakie to wspaniale auta przy czym ja przyjezdzam po czesci ktore sie spier..... to kazdego moze zagotowac a skoro oni tacy przekonani o wspanialosci swojego produktu to trzeba im udowodnic ze wcale tak nie jest! ja juz taki jestem ze jak cos mnie zainteresuje to zglebiam temat nastepnym razem porobie filmiki i tutaj wstawie nigdy nie szukam dziury w calym ale w tych autach nie ma innego wyjscia dla potwierdzenia moich slow ze nowe auta sa sfakane tutaj test vaga nowego paska rok 2009 z przebiegiem 27kkm Saturday,16,October,2010,12:06:39:13314 VCDS Version: Release 908.0 Data version: 20090911 -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Chassis Type: 3C0 Scan: 01 03 08 09 10 15 16 17 19 25 42 44 46 52 53 56 77 VIN: WVWZZZ3CZAE013708 01-Engine -- Status: OK 0000 03-ABS Brakes -- Status: Malfunction 0010 04-Steering Angle -- Status: OK 0000 08-Auto HVAC -- Status: Malfunction 0010 09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010 10-Park/Steer Assist -- Status: OK 0000 15-Airbags -- Status: OK 0000 16-Steering wheel -- Status: OK 0000 17-Instruments -- Status: OK 0000 19-CAN Gateway -- Status: OK 0000 25-Immobilizer -- Status: Malfunction 0010 42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000 44-Steering Assist -- Status: Malfunction 0010 46-Central Conv. -- Status: Malfunction 0010 52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000 53-Parking Brake -- Status: OK 0000 56-Radio -- Status: OK 0000 77-Telephone -- Status: OK 0000 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine (CBD) Labels: None Part No SW: 03L 906 022 BT HW: 03L 907 309 Component: R4 2,0L EDC G000SG 4749 Revision: 13H02--- Serial number: VWZCZ000000000 Coding: 0000071 Shop #: WSC 18432 423 592294 No fault code found. Readiness: 0 0 0 0 0 ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 3C0-614-109-C4.lbl Part No SW: 3C0 614 109 AE HW: 3C0 614 109 AE Component: J104 C4 440 V1 0015 Revision: --025--- Serial number: 00000795243093 Coding: 0000260 Shop #: WSC 05311 000 00000 1 Fault Found: 01542 - Yaw Rate Sensor (G202) 008 - Implausible Signal - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 23 Reset counter: 75 Mileage: 27090 km Time Indication: 0 Date: 2009.02.21 Time: 11:50:46 Freeze Frame: Speed: 0.0 km/h Hex Value: 0x0023 Voltage: 12.25 V Bin. Bits: 00011111 Count: 170 Hex Value: 0x0004 dodam jeszcze 4 bledow nie dalo sie wogole wykasowac izobacz liczbe kasowan w rocznym aucie ---170 razy abs ?????? ile razy koles byl nim w warsztacie kolega sie napalil zrobilismy jazde probna i vaga no i widac co siedzi w pudle!!! auto na gwarancji
siemian Opublikowano 26 Października 2010 Opublikowano 26 Października 2010 niestety brysio ma racje... sam sprawdzalem spasowanie elementów...
Bart-S Opublikowano 6 Listopada 2010 Autor Opublikowano 6 Listopada 2010 Przeniosłem nasz nowy temat tutaj: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=166777.msg1920513#msg1920513 Bart-s zdjęcia co chciałeś odemnie V6 3.0 i ten plasticzek po lewej stronie patrząc od przodu maski, zrobiłem fotke numerów: Julo - bardzo dziękuję [br]Dopisany: 27 Październik 2010, 00:38_________________________________________________Ostatnio nic się nie działo więc trzeba ruszyć z miejsca Doszły małe dwie rzeczy - prawa osłona w komorze silnika (+ górny dukt powietrza w wersji z uchwytami dla pewniejszego mocowania ) ...oraz uchwyt na kubek do podłokietnika (nareszcie skończy się batalia o miejsce na napój po wizycie w McDrive ) Wczoraj byłem na ustawieniu zbieżności w ASO VW - nie było źle (250zł). Odchyłki po zmianie zawieszenia były dość spore więc troszkę czasu cała akcja serwisantom zajęła. Najważniejsze, że już OK - wyjściowe wyniki pomiarów są bdb Odczucia są takie, że auto lepiej się prowadzi (hałasów z podwozia też jakby mniej, szczególnie podczas hamowania). Plany na najbliższe dni to wymiana termostatu (na postoju przestał dogrzewać - temperatura spadała do 78 stopni). Pod koniec przyszłego tygodnia zaplanowałem montaż tylnych poduszek, podgrzewania kanapy oraz dodatkowego sterowania zamkiem centralnym. Myślę, że wtedy też uda się dołożć ostatnią brakującą osłonę (na zbiornik sprysków). Zaraz po tym na tapetę wchodzi tuner TV i... wszystko wskazuje na to, że zanim pojawią się pierwsze śniegi będzie też webasto Intensywnie szukam też nowej kierownicy - niestety ciekawych opcji na allegro brak (ciężko o poliftową wersję S-Line czyli 4F0 419 091 CA URS lub 8K0 419 091 AK URS, z czerwono-białym szwem i wyposażoną w łopatki i multifunkcję). Gdyby coś się Wam rzuciło w oczy - dajcie znać
GRazny Opublikowano 6 Listopada 2010 Opublikowano 6 Listopada 2010 Bartek... to tak spytam inaczej... Jak tam Gosia? bo mnie to by już krew z Twoimi modami zalała... PS: pozdrowionka przy okazji...
wrclaguna Opublikowano 6 Listopada 2010 Opublikowano 6 Listopada 2010 Bartek ..... rusza z kopyta jak tam przestudiowales schemat wlacznika
Rekomendowane odpowiedzi