Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie macie przebiegi swoich 2.0 TDI spalanie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

kolego problem wystepowal w modelu b7. w b8 nie bylo przypadkow zatarcia silnika "jeszcze" . nie wykluczam ze bedzie. z reszta skad masz podsatwe ,zatarl ci sie silnik w b8?

fajny watek masz tutaj.widac ze forumowicz profesjonalnie opisal w/w problem.milej lektury.

http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=&t=80094&start=260

Edytowane przez quadral20004
Opublikowano

w b8 nie bylo przypadkow zatarcia silnika "jeszcze"

nie bede z Tobą dyskutował i próbował przekonywać.Znam przypadek nawet kolegi z forum,że sie zabierak wyrobił i silnik zatarł w B8 przy przebiegu poniżej 100 tys :)

Opublikowano (edytowane)

a u siebie wymieniales zabierak? widze ze masz BLB silnik.ponoc one mialy najwiecej z tym klopotow

Edytowane przez quadral20004
Opublikowano

A4 AVANT 2008 CAGA, stuknęło właśnie 242kkm :)

Ile przejechałeś kolego osobiście tym autem? Robiłeś już coś przy takim przebiegu?

Opublikowano

A4 AVANT 2008 CAGA, stuknęło właśnie 242kkm :)

Ile przejechałeś kolego osobiście tym autem? Robiłeś już coś przy takim przebiegu?

W ciagu tego 1,5 roku jak je posiadam:

- kupiłem niby z dwumasem do wymiany, ale już po objawach wiedziałem że to nie to i finalnie kilka łożysk w skrzyni wymienione

- czyszczenie wtryskiwaczy, bo jeden namacalnie nieprawidłowo pracował (było czuć bicie na rurce)

- podczas ostatniego serwisu książkowego zleciłem profilaktyczną wymianę imbusika z powodu którego wielu spać nie może, koszt wymiany praktycznie żaden i mam święty spokój z tematem - plus planuję do wymieniać co kolejne 50kkm tak dla spokoju

- czeka mnie łożysko w przednim kole, bo coś obciera a wszystko inne już sprawdzone - jest nietypowy jak na łożysko dźwięk, ale tylko ono zostało

Nie mam przy sobie książki aby upewnić się czy coś jeszcze ... ale wydaje mi się, że poza w/w jedynie eksploatacja.

Z samochodu jestem bardzo zadowolony i choć kupno z przebiegiem ponad 200kkm na liczniku dla niejednego to rzecz niewyobrażalna, ja postawiłem na 100% sprawdzone i polskie auto niż życie w niepewności ile faktycznie ma najechane lub narzekanie, że "ten model jest awaryjny" kiedy to w nalatanym aucie najzwyczajniej w świecie kolejne części się zamortyzowały z powodu przebiegu ;)

Opublikowano

A4 2011 CAGA, 195 tys. km - nie kręcone.

Przy wciśnięciu pedału sprzęgła słychać delikatnie jakieś metaliczne tarcie. Arek, miałeś podobnie? Co konkretnie wymieniałeś?

Poza tym bez uwag.

Co mnie irytuje?

- system start/stop - w dieslu to jakieś nieporozumienie. Jeszcze gorsze jest to, że trzeba go wyłączać po każdym uruchomieniu silnika

- asystent zmiany biegów - najlepiej nie zwracać na niego uwagi albo wyłączyć.

Opublikowano

black70 , dwumas albo docisk ,to samo miałem i jak już było na stole to zrobilem kpl ,dwumas, sprzegło, docisk około 4 koła.

Opublikowano

a4 b8 CAGC ,na gwarancji wymieniony alternator przy 130 tys,przy 180-ciu chipsowanie ze sprawdzeniem całego silnika (wtrski ok)i reszta ok ,lekko slychac dwumas ,rozrząd wymieniony przy 185tyś i narazie odpukać reszta cyka ;)

Opublikowano

Witam!

W moim a4 b8 z silnikiem 2.0 tdi cagb z przebiegiem 155kkm oprócz wymiany olejów, filtrów, paska rozrządu, pompy wody wymieniałem;

-146000 km sprzęgiełko alternatora i pasek alternatora

-150000 km łożysko koła przeddniego i napinacz paska

Aktualnie po uruchomieniu zimnego silnika daje się słyszeć klekotanie w okolicy paska rozrządu. Po rozgrzaniu hałas ustępuje. Nie mam namiarów na dobrego mechanika w okolicach Głogowa. Pomożecie?

Pozdrawiam

-

Opublikowano

- podczas ostatniego serwisu książkowego zleciłem profilaktyczną wymianę imbusika z powodu którego wielu spać nie może, koszt wymiany praktycznie żaden i mam święty spokój z tematem - plus planuję do wymieniać co kolejne 50kkm tak dla spokoju

Ile zapłaciłeś za wymianę imbusika ?

Opublikowano

uff! okazało się, że klekotała źle dokręcona osłona silnika. Oby tak dalej!!!

Pozdrawiam

Opublikowano

w b8 nie bylo przypadkow zatarcia silnika "jeszcze"

Znam przypadek nawet kolegi z forum,że sie zabierak wyrobił i silnik zatarł w B8 przy przebiegu poniżej 100 tys :)

Ok, to wyjątek potwierdzający regułę.

btw

Nie wiem jak można zatrzeć silnik kiedy prosto w oczy świeci sie czerwona kontrolka informująca o braku ciśnienia oleju w silniku.

Każdy mający jakiekolwiekk pojęcie o samochodach lub chociaż czytający instrukcję obsługi wie, że wtedy należy niezwłocznie wyłączyć silnik.

Nie ma że to, że tamto, że boli, że pierwszy raz ;) Wyłączasz i koniec.

Jeśli nie zrobisz tego to potem płacz i zgrzytanie zębami że Audi to zuo ;) bo sie siniki zacierają.

Mojemu kuzynowi w polskim salonowym Pasku 2,0 tdi też sie silnik zatarł. Ale ten kretyn myślał że czerwona kontrolka to oznacza za niski stan oleju i że spokojnie może ze sklepu do domu wrócić....

Opublikowano

- podczas ostatniego serwisu książkowego zleciłem profilaktyczną wymianę imbusika z powodu którego wielu spać nie może, koszt wymiany praktycznie żaden i mam święty spokój z tematem - plus planuję do wymieniać co kolejne 50kkm tak dla spokoju

Ile zapłaciłeś za wymianę imbusika ?

Nie pamiętam dokładnie, ale imbusik ~17 PLN, klej miski ~45 PLN. Dolicz to tego robotę, tu nie podam bo mam indywidualny cennik.

Opublikowano (edytowane)

Witam. Moje czwarte juz a4 tym razem B8 ma 187 tys przebiegu i wiekszosc z wyzej wymienionych usterek mi sie nie zdażyła. Przy okolo 180 tys wymienielem przepustnice i chwile puzniej kompletne sprzeglo z dwumasa.

Auto jest zmapowane na 182KM bralk filtra DPF bo wywalalo bląd wiec sie go pozdbylem i auto na medal.Jezdze juz drugi rok i mimo iz rozlozenie momentu obrotowego nie do konca mi lezy to silnik spisuje sie dobrze.

Niestety dla mnie pojedzilem troche BMW i wlasciwosci jezdne Audi nie imponuja mi juz.Mimo wszystko uważam że B8 to dobra maszyna szczegulnie na trasie. Zapomnialem dodac ze jedyne co mnie irytuje to skrzynia a mianowicie pierwszy i czsem drugi bieg.Ciezko wzucic zwlaszcza na zimno.

Edytowane przez Davis84
Opublikowano

Ja z dwojka i trojka mam problem na zimnym silniku. Martwi mnie jeszcze olej w kolektorze ssacym. Cieknie delikatnie pod przepustnica. Wymienilem olej.po przejechaniu 4tys olej na mmi nie spadl.pewnie macie lub mieliscie ten sam problem.czytalem, ze niby odma lub separator jest tego powodem.moze mi ktos to potwierdzic.jesli tak to jaki to koszt?

Opublikowano

przebieg 98 tys km.

dwumas do wymiany pewnie razem ze sprzęgłem.

Opublikowano

przebieg 98 tys km.

dwumas do wymiany pewnie razem ze sprzęgłem.

. :shock3: Co Ty robisz z tym autem. :wink:

Ja mam prawie 2x wiekszy przebieg i przy wymianie sprzęgła po ok. 170 tyś zostawiłem za radą mechanika fabryczną 2masę bo była w dobrym stanie.

btw

2008 rok i niecałe 100 tyś przebiegu? Nie mówię że niemożliwe, ale dość mało prawdopodobne.

Masz to auto od nowości? Jeśłi nie to może na liczniku brakuje "1" albo "2" z przodu. :decayed: Wtedy pad 2masy jest jak najbardziej możliwy.

Opublikowano

przebieg 98 tys km.

dwumas do wymiany pewnie razem ze sprzęgłem.

Ja myślałem ,że to się tyczyło do przedmówcy wyżej a tu taki zonk, masakra przebieg to chyba x2

Opublikowano

przebieg 98 tys km.

dwumas do wymiany pewnie razem ze sprzęgłem.

. :shock3: Co Ty robisz z tym autem. :wink:

Ja mam prawie 2x wiekszy przebieg i przy wymianie sprzęgła po ok. 170 tyś zostawiłem za radą mechanika fabryczną 2masę bo była w dobrym stanie.

btw

2008 rok i niecałe 100 tyś przebiegu? Nie mówię że niemożliwe, ale dość mało prawdopodobne.

Masz to auto od nowości? Jeśłi nie to może na liczniku brakuje "1" albo "2" z przodu. :decayed: Wtedy pad 2masy jest jak najbardziej możliwy.

masz auto od nowości?

przebieg 98 tys km.

dwumas do wymiany pewnie razem ze sprzęgłem.

. :shock3: Co Ty robisz z tym autem. :wink:

Ja mam prawie 2x wiekszy przebieg i przy wymianie sprzęgła po ok. 170 tyś zostawiłem za radą mechanika fabryczną 2masę bo była w dobrym stanie.

btw

2008 rok i niecałe 100 tyś przebiegu? Nie mówię że niemożliwe, ale dość mało prawdopodobne.

Masz to auto od nowości? Jeśłi nie to może na liczniku brakuje "1" albo "2" z przodu. :decayed: Wtedy pad 2masy jest jak najbardziej możliwy.

dwumas pada w tych autach po 100 tys km.

prawdopodobnie dojeżdżasz już drugi dwumas.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...