quadral20004 Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 (edytowane) kolego problem wystepowal w modelu b7. w b8 nie bylo przypadkow zatarcia silnika "jeszcze" . nie wykluczam ze bedzie. z reszta skad masz podsatwe ,zatarl ci sie silnik w b8? fajny watek masz tutaj.widac ze forumowicz profesjonalnie opisal w/w problem.milej lektury. http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=&t=80094&start=260 Edytowane 24 Września 2014 przez quadral20004
Wihajster Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 w b8 nie bylo przypadkow zatarcia silnika "jeszcze" nie bede z Tobą dyskutował i próbował przekonywać.Znam przypadek nawet kolegi z forum,że sie zabierak wyrobił i silnik zatarł w B8 przy przebiegu poniżej 100 tys
quadral20004 Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 (edytowane) a u siebie wymieniales zabierak? widze ze masz BLB silnik.ponoc one mialy najwiecej z tym klopotow Edytowane 24 Września 2014 przez quadral20004
akita Opublikowano 5 Października 2014 Autor Opublikowano 5 Października 2014 A4 AVANT 2008 CAGA, stuknęło właśnie 242kkm Ile przejechałeś kolego osobiście tym autem? Robiłeś już coś przy takim przebiegu?
arekp Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 A4 AVANT 2008 CAGA, stuknęło właśnie 242kkm Ile przejechałeś kolego osobiście tym autem? Robiłeś już coś przy takim przebiegu? W ciagu tego 1,5 roku jak je posiadam: - kupiłem niby z dwumasem do wymiany, ale już po objawach wiedziałem że to nie to i finalnie kilka łożysk w skrzyni wymienione - czyszczenie wtryskiwaczy, bo jeden namacalnie nieprawidłowo pracował (było czuć bicie na rurce) - podczas ostatniego serwisu książkowego zleciłem profilaktyczną wymianę imbusika z powodu którego wielu spać nie może, koszt wymiany praktycznie żaden i mam święty spokój z tematem - plus planuję do wymieniać co kolejne 50kkm tak dla spokoju - czeka mnie łożysko w przednim kole, bo coś obciera a wszystko inne już sprawdzone - jest nietypowy jak na łożysko dźwięk, ale tylko ono zostało Nie mam przy sobie książki aby upewnić się czy coś jeszcze ... ale wydaje mi się, że poza w/w jedynie eksploatacja. Z samochodu jestem bardzo zadowolony i choć kupno z przebiegiem ponad 200kkm na liczniku dla niejednego to rzecz niewyobrażalna, ja postawiłem na 100% sprawdzone i polskie auto niż życie w niepewności ile faktycznie ma najechane lub narzekanie, że "ten model jest awaryjny" kiedy to w nalatanym aucie najzwyczajniej w świecie kolejne części się zamortyzowały z powodu przebiegu
black70 Opublikowano 7 Października 2014 Opublikowano 7 Października 2014 A4 2011 CAGA, 195 tys. km - nie kręcone. Przy wciśnięciu pedału sprzęgła słychać delikatnie jakieś metaliczne tarcie. Arek, miałeś podobnie? Co konkretnie wymieniałeś? Poza tym bez uwag. Co mnie irytuje? - system start/stop - w dieslu to jakieś nieporozumienie. Jeszcze gorsze jest to, że trzeba go wyłączać po każdym uruchomieniu silnika - asystent zmiany biegów - najlepiej nie zwracać na niego uwagi albo wyłączyć.
wojcian Opublikowano 7 Października 2014 Opublikowano 7 Października 2014 black70 , dwumas albo docisk ,to samo miałem i jak już było na stole to zrobilem kpl ,dwumas, sprzegło, docisk około 4 koła.
ruffi77 Opublikowano 8 Października 2014 Opublikowano 8 Października 2014 a4 b8 CAGC ,na gwarancji wymieniony alternator przy 130 tys,przy 180-ciu chipsowanie ze sprawdzeniem całego silnika (wtrski ok)i reszta ok ,lekko slychac dwumas ,rozrząd wymieniony przy 185tyś i narazie odpukać reszta cyka
dgl1 Opublikowano 30 Października 2014 Opublikowano 30 Października 2014 Witam! W moim a4 b8 z silnikiem 2.0 tdi cagb z przebiegiem 155kkm oprócz wymiany olejów, filtrów, paska rozrządu, pompy wody wymieniałem; -146000 km sprzęgiełko alternatora i pasek alternatora -150000 km łożysko koła przeddniego i napinacz paska Aktualnie po uruchomieniu zimnego silnika daje się słyszeć klekotanie w okolicy paska rozrządu. Po rozgrzaniu hałas ustępuje. Nie mam namiarów na dobrego mechanika w okolicach Głogowa. Pomożecie? Pozdrawiam -
quadral20004 Opublikowano 30 Października 2014 Opublikowano 30 Października 2014 przed odpaleniem sciagni gorna oslone paska rozrzadu,kukaj na rolki.
bziku Opublikowano 30 Października 2014 Opublikowano 30 Października 2014 - podczas ostatniego serwisu książkowego zleciłem profilaktyczną wymianę imbusika z powodu którego wielu spać nie może, koszt wymiany praktycznie żaden i mam święty spokój z tematem - plus planuję do wymieniać co kolejne 50kkm tak dla spokoju Ile zapłaciłeś za wymianę imbusika ?
dgl1 Opublikowano 30 Października 2014 Opublikowano 30 Października 2014 uff! okazało się, że klekotała źle dokręcona osłona silnika. Oby tak dalej!!! Pozdrawiam
zbigor Opublikowano 1 Listopada 2014 Opublikowano 1 Listopada 2014 w b8 nie bylo przypadkow zatarcia silnika "jeszcze" Znam przypadek nawet kolegi z forum,że sie zabierak wyrobił i silnik zatarł w B8 przy przebiegu poniżej 100 tys Ok, to wyjątek potwierdzający regułę. btw Nie wiem jak można zatrzeć silnik kiedy prosto w oczy świeci sie czerwona kontrolka informująca o braku ciśnienia oleju w silniku. Każdy mający jakiekolwiekk pojęcie o samochodach lub chociaż czytający instrukcję obsługi wie, że wtedy należy niezwłocznie wyłączyć silnik. Nie ma że to, że tamto, że boli, że pierwszy raz Wyłączasz i koniec. Jeśli nie zrobisz tego to potem płacz i zgrzytanie zębami że Audi to zuo bo sie siniki zacierają. Mojemu kuzynowi w polskim salonowym Pasku 2,0 tdi też sie silnik zatarł. Ale ten kretyn myślał że czerwona kontrolka to oznacza za niski stan oleju i że spokojnie może ze sklepu do domu wrócić....
arekp Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 - podczas ostatniego serwisu książkowego zleciłem profilaktyczną wymianę imbusika z powodu którego wielu spać nie może, koszt wymiany praktycznie żaden i mam święty spokój z tematem - plus planuję do wymieniać co kolejne 50kkm tak dla spokoju Ile zapłaciłeś za wymianę imbusika ? Nie pamiętam dokładnie, ale imbusik ~17 PLN, klej miski ~45 PLN. Dolicz to tego robotę, tu nie podam bo mam indywidualny cennik.
Davis84 Opublikowano 10 Listopada 2014 Opublikowano 10 Listopada 2014 (edytowane) Witam. Moje czwarte juz a4 tym razem B8 ma 187 tys przebiegu i wiekszosc z wyzej wymienionych usterek mi sie nie zdażyła. Przy okolo 180 tys wymienielem przepustnice i chwile puzniej kompletne sprzeglo z dwumasa. Auto jest zmapowane na 182KM bralk filtra DPF bo wywalalo bląd wiec sie go pozdbylem i auto na medal.Jezdze juz drugi rok i mimo iz rozlozenie momentu obrotowego nie do konca mi lezy to silnik spisuje sie dobrze. Niestety dla mnie pojedzilem troche BMW i wlasciwosci jezdne Audi nie imponuja mi juz.Mimo wszystko uważam że B8 to dobra maszyna szczegulnie na trasie. Zapomnialem dodac ze jedyne co mnie irytuje to skrzynia a mianowicie pierwszy i czsem drugi bieg.Ciezko wzucic zwlaszcza na zimno. Edytowane 11 Listopada 2014 przez Davis84
quadral20004 Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 Ja z dwojka i trojka mam problem na zimnym silniku. Martwi mnie jeszcze olej w kolektorze ssacym. Cieknie delikatnie pod przepustnica. Wymienilem olej.po przejechaniu 4tys olej na mmi nie spadl.pewnie macie lub mieliscie ten sam problem.czytalem, ze niby odma lub separator jest tego powodem.moze mi ktos to potwierdzic.jesli tak to jaki to koszt?
mycha852 Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 przebieg 98 tys km. dwumas do wymiany pewnie razem ze sprzęgłem.
zbigor Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 przebieg 98 tys km. dwumas do wymiany pewnie razem ze sprzęgłem. . Co Ty robisz z tym autem. Ja mam prawie 2x wiekszy przebieg i przy wymianie sprzęgła po ok. 170 tyś zostawiłem za radą mechanika fabryczną 2masę bo była w dobrym stanie. btw 2008 rok i niecałe 100 tyś przebiegu? Nie mówię że niemożliwe, ale dość mało prawdopodobne. Masz to auto od nowości? Jeśłi nie to może na liczniku brakuje "1" albo "2" z przodu. Wtedy pad 2masy jest jak najbardziej możliwy.
skrab Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 przebieg 98 tys km. dwumas do wymiany pewnie razem ze sprzęgłem. Ja myślałem ,że to się tyczyło do przedmówcy wyżej a tu taki zonk, masakra przebieg to chyba x2
mycha852 Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 przebieg 98 tys km. dwumas do wymiany pewnie razem ze sprzęgłem. . Co Ty robisz z tym autem. Ja mam prawie 2x wiekszy przebieg i przy wymianie sprzęgła po ok. 170 tyś zostawiłem za radą mechanika fabryczną 2masę bo była w dobrym stanie. btw 2008 rok i niecałe 100 tyś przebiegu? Nie mówię że niemożliwe, ale dość mało prawdopodobne. Masz to auto od nowości? Jeśłi nie to może na liczniku brakuje "1" albo "2" z przodu. Wtedy pad 2masy jest jak najbardziej możliwy. masz auto od nowości? przebieg 98 tys km. dwumas do wymiany pewnie razem ze sprzęgłem. . Co Ty robisz z tym autem. Ja mam prawie 2x wiekszy przebieg i przy wymianie sprzęgła po ok. 170 tyś zostawiłem za radą mechanika fabryczną 2masę bo była w dobrym stanie. btw 2008 rok i niecałe 100 tyś przebiegu? Nie mówię że niemożliwe, ale dość mało prawdopodobne. Masz to auto od nowości? Jeśłi nie to może na liczniku brakuje "1" albo "2" z przodu. Wtedy pad 2masy jest jak najbardziej możliwy. dwumas pada w tych autach po 100 tys km. prawdopodobnie dojeżdżasz już drugi dwumas.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się