pioteros Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 kup mbc properfekta za 100, a tego n75 zostaw podpietego zeby nie wchodzil w tryb awaryjny, ustaw sztywne 0.8b jesli masz AJLa i smigaj, u mnie dziala bardzo fajnie
Gość Shiftback Opublikowano 27 Marca 2013 Opublikowano 27 Marca 2013 Ustawiłem swoim starym sposobem 0.8. Jest ok, elegencko idzie ale troche szeleści. Dzięki za info tego mbc - nieomieszkam heh.. Przeładowało mi kilka razy i dziwi mnie że nie mam czegoś takiego jak notlauf. Po prostu kichnie i dalej leci jak trzeba. Normalene to? Nic nie musze gasić czy inne...
pioteros Opublikowano 27 Marca 2013 Opublikowano 27 Marca 2013 normalne, to nie diesel ze wpada w tryb awaryjny do ponownego uruchomienia:) a jak ci przeladowuje to sprawdz mimo wszystko ustawienia sztangi wg lub skrec jeszcze na n75 bo widocznie boost jest wciaz za duzy
Lukasz0417 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Witam. Może tu zadam pytanie. Czym różni się (oprócz mocą) silnik 1.8t 150KM od 1.8t 180KM? 180-konny ma może wzmacniane tłoki?
Gość Shiftback Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 z tego co wiem ma inne wtryski i mapy. Podaje więcej paliwa w związku ładowaniem 0,9 turbiny. Mam na 0,8 ustawione, zrobiłem 2000km turbina nawet sie nie zaświeciła. na 5-ce przy 120/km gniecie fotel:decayed: Tylko z małych obrotów telepie troche. Świszczy też. czyli luzy chyba.... tylko nie pasują mi te luzy do tej straty mocy. Aż tak by obniżyły dmuchanie turbo (o 0,4b)? aaa... i jak załaduje 0.8 na niskich obrotach i gwałtownie puszcze gaz to dławi sie (tak jakby to nabite powietrze hamowało - po wysprzegleniu wraca )
Dev Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Witam. Może tu zadam pytanie. Czym różni się (oprócz mocą) silnik 1.8t 150KM od 1.8t 180KM? 180-konny ma może wzmacniane tłoki? To jest ten sam silnik. Jedyna roznica to wieksze doladowanie. ---------- Post dopisany at 11:03 ---------- Poprzedni post napisany at 11:02 ---------- z tego co wiem ma inne wtryski i mapy. Podaje więcej paliwa w związku ładowaniem 0,9 turbiny.Mam na 0,8 ustawione, zrobiłem 2000km turbina nawet sie nie zaświeciła. na 5-ce przy 120/km gniecie fotel:decayed: Tylko z małych obrotów telepie troche. Świszczy też. czyli luzy chyba.... tylko nie pasują mi te luzy do tej straty mocy. Aż tak by obniżyły dmuchanie turbo (o 0,4b)? aaa... i jak załaduje 0.8 na niskich obrotach i gwałtownie puszcze gaz to dławi sie (tak jakby to nabite powietrze hamowało - po wysprzegleniu wraca ) Gdzies Ci ten boost lata po silniku. Dalej musisz szukac nieszczelnosci.
pioteros Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 ale trzeba dodac ze 150tki przed liftem czyli AEBy to to samo co 1998-2001 AJL 180KM bo poliftowe 150tki juz są inne
Lukasz0417 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Zamierzam właśnie kupić po lifcie A4 (B5) 1.8t a co sądzicie o silniku w A4 B6 1.8t 163KM? W pierwszy modelach B6 siedziały chyba 1.8t 150KM, czyli te same co w B5?
pioteros Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 generalnie wszystkie 1.8t w a4 procz BEXa 190KM to te same silniki, jedne bardziej, drugie mniej obczujnikowane, najmocniejszy 190konny silnik mial 2 intercoolery i wieksze turbo/wtryski, reszta ta sama
Lukasz0417 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Czyli w B6 1.8t 163KM jest silnikiem godnym polecenia?
pioteros Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 jak kazde 1.8t - tak, mimo wszystko jest silnikiem trwalym, a czesci jest duzo i nie sa wcale drogie
Lukasz0417 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 B6 ładna, wydech już ma z jednej i drugiej strony, zobaczymy co się trafi. Dzięki za odpowiedzi
pioteros Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 nie patrz na to ze jedna to 163km a druga 150km, generalnie to to samo, kieruj sie stanem
Lukasz0417 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Stan to podstawa właśnie. Oby kąty pochyleń grały z przodu, w B6 regulowane są kąty i zbieżność z tyłu, a w B5 tylko w wersji quattro, no ale B6 to już inna cena, choć już poniżej 20tys można kupić.
krzysiekml Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Stan to podstawa właśnie. Oby kąty pochyleń grały z przodu, w B6 regulowane są kąty i zbieżność z tyłu, a w B5 tylko w wersji quattro, no ale B6 to już inna cena, choć już poniżej 20tys można kupić. ta padakę jakąś lub angola
Lukasz0417 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 W Niemczech widziałem już za 19,900 (są jeszcze tańsze), ale dla mnie, to podejrzane właśnie ceny są, dlatego będę szukał jakieś fajnej B5
elpiotrek Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 czyli zeby mając AEB'a, zrobic sobie AJL'a wystarczy kompa przelozyc?
Dev Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 mniej wiecej, ale musiałbys jeszcze zmieniac skrzynie biegów i tylny most no chyba że chcesz miec lepsze "kopyto" ale lepiej zrób program z doładowaniem na 1.2 bara i bedzie z 200 kucy
elpiotrek Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 a duz roznica jest w skrzyni? domyslam sie ze w ajl jest 6gang ale mosty sie chyba nie roznia?... a program predzej czy pozniej i tak zdrobie.
pioteros Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 skrzynie sa te same mosty tez wszedzie bylo 5 biegow, roznica jest w grubszych polosiach z przodu po stronie przegubow zewnetrznych, a wiec i wieksze przeguby i lozyska z przodu byly, no i pompa paliwa w AJL jest wydajniejsza taka jak w S4, do tego licznik i komputer... dwumas ma tez inny numer ale prawdopodobnie jest ten sam niech ktos sprawdzi jakie oznaczenia skrzyni ma w swoim AJLu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się