Skocz do zawartości
IGNOROWANY

golf 3 variant tdi + gtb


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Zamieszczam wykresy mojego Golfa 3 po modyfikacjach mechanicznych

golf3 wariant

silnik afn

pompa 107j +pompa zewnętrzna

wtryski 216 bosch

fmic z w211 3.2cdi

kolektor awx

map 051c

gtb1756vk

wydech fi 60 na końcowym tłumiku arl

wkładka filtra pipercross

program by spanky [ EDC chip tuning ]

kodowanie 1.jpg | | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl

i drugi pomiar na innej hamowni

specjalnie dla sagona

vw3.jpg | krzysiek1606 | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl

Opublikowano

gtb1756vk

Opublikowano

No to nie jeden gościu w bmw musiał na światłach się zdziwić :decayed:

Opublikowano

bardzo ladnie wstaje:wink:

Opublikowano
No to nie jeden gościu w bmw musiał na światłach się zdziwić :decayed:

Ze zderzakiem z R32 nawet kombi nie jest juz takie niepozorne :decayed:

Opublikowano
bardzo ladnie wstaje:wink:

Trzeba dodac ze Krzysiek sam osobiscie przerobil GTB na podcisnienia ;)

Opublikowano

pięknie gratulacje dla Spankyego i właściciela;) Ta pompa wtryskowa to jest ta słynna 11? Dodatkowa pompka była niezbędna? Co tam za sprzęgło masz?D Przepływka została?

Opublikowano
pięknie gratulacje dla Spankyego i właściciela;) Ta pompa wtryskowa to jest ta słynna 11? Dodatkowa pompka była niezbędna? Co tam za sprzęgło masz?D Przepływka została?

tak to jest słynna 11 po przepływce śladu nie ma

co do pompki dodatkowej to sam pomyśl :wink:

sprzęgło t4/vr6

Opublikowano

pytanie gdzie jest dobrze heh

Sama modyfikacja i mody mechanicze - SPOKO.... pewnie odczujesz brak 4x4...

Opublikowano
Na dynomecie jest 330 Nm przy 2000 obr, na rolkach 370~375. Różnica spora...

moze dlatego ze na dyno Golf byl hamowany na 3ce a na rolkach na 4ce...

przemik przy tej mcy 4lapy to bezsens

Opublikowano
Na dynomecie jest 330 Nm przy 2000 obr, na rolkach 370~375. Różnica spora...
pytanie gdzie jest dobrze heh

Panowie , i na Dynomecie i na rolkach jest to samo .. musicie nauczyc sie tylko czytac wykresy ... :decayed:

31d3435dd5c46cd5m.jpg

niestety skalowanie osi RPM na Dynomecie jest lekko przesuniete "optycznie"

kreseczki na osi rpm odpowiadaja liczbie rpm w podpisie

P.S wystarczy spojrzec na max wartosc momentu i wiadomo jak czytac wartosc rpm na osi poziomej ....

Opublikowano

No wlasnie ja tak patrze i na wykresie z dyno i z ecu jest przy 2tys ok 370nm

Michal na wysokosci napisu 2200 masz 2000tys 2200 jest tam gdzie kreska. Podpisane jest co 400obr/min a kazda linia to 200obr, 330nm jest przy 1800

Opublikowano
bardzo ladnie wstaje:wink:

Trzeba dodac ze Krzysiek sam osobiscie przerobil GTB na podcisnienia ;)

chyba trzeba skarpete ruszyc i myslec o GTB:decayed:

Opublikowano
bardzo ladnie wstaje:wink:

Trzeba dodac ze Krzysiek sam osobiscie przerobil GTB na podcisnienia ;)

chyba trzeba skarpete ruszyc i myslec o GTB:decayed:

trzeba trzeba bo warto skarpete opróznić:banan:

Opublikowano

1.65 jak mnie pamiec nie myli

Opublikowano

Sorry źle przeczytałem, podejrzewam że na przesunięcie wartości nie nabrałem się tylko ja :)

---------- Post dopisany at 20:38 ---------- Poprzedni post napisany at 20:36 ----------

Turbo wstaje jak głupie :)

---------- Post dopisany at 20:40 ---------- Poprzedni post napisany at 20:38 ----------

Swoją drogą wynik jak z wtryskami 230. Nic nie było grzebane przy głowicy (remont?) Nie uważacie że trochę za dużo jak na ten dół silnika?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...