Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Licznik A4 B6 podłaczanie na krotko na stole?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam chciałbym podłączyć licznik a4 b6 na krotko, tak aby uruchomić do sprawdzenia FIS i zegary, pod które piny trzeba się podpiąć aby to zadziałało/zaświecił fis ?

rozpiska kostek

Złącze wielostykowe, 32-stykowe, niebieskie
1 - Niedobór płynu do mycia
2 - Niedobór płynu chłodzącego
3 - Czujnik poziomu paliwa
4 - Temperatura płynu chłodzącego
5 - Gałąź przycisków 2 nawigacji
6 - Gałąź przycisków 3 nawigacji
7 - Gałąź przycisków x Telematik
8 - Przełącznik menu
9 - wolne
10 - Przełącznik osłony silnika
11 - Czujnik poziomu paliwa 2
12 - Przełącznik menu (Out A)
13 - wolne
14 - wolne
15 - wolne
16 - FDR/ASR (= ESP)
17 - Magistrala CAN systemu Komfort High
18 - Magistrala CAN systemu Komfort Low
19 - System Infotainment CAN-Low
20 - System Infotainment CAN-High
21 - Wejście temperatury zewnętrznej
22 - Styk S
23 - Poziom oleju / temperatura oleju
24 - Regulacja poziomu
25 - Przełącznik menu (Enter)
26 - wolne
27 - wolne
28 - Przełącznik menu (Out B)
29 - wolne
30 - Transponder 2
31 - Transponder 1
32 - Zacisk 31 (czujnik)

Złącze wielostykowe 32-stykowe, zielone
1 - Zacisk 58d
2 - Zacisk 30 (+12V stałe )
3 - Zacisk 15 (+12V po zapłonie )
4 - wolne
5 - Wejście prędkościomierza
6 - Wyjście prędkościomierza 2
7 - Potwierdzenie poduszki bezpieczeństwa
8 - Kierunkowskaz prawy
9 - Niedobór płynu hamulcowego
10 - Kierunkowskaz lewy
11 - Kierunkowskaz przyczepy
12 - Magistrala CAN napędu Low
13 - Magistrala CAN napędu High
14 - Zacisk 61 / kontrola ładowania
15 - wolne
16 - Ciśnienie oleju 2
17 - Zacisk 58s
18 - Zacisk 31 obciążenie (masa)
19 - Zacisk 31 obciążenie (masa)
20 - wolne
21 - Wyjście prędkościomierza 1
22 - Kontrola systemu ABS
23 - Przewód K
24 - Magistrala CAN napędu, ekran
25 - Przełącznik pokrywy zbiornika paliwa
26 - Magistrala CAN-diagnoza Low
27 - Magistrala CAN-diagnoza ekranu
28 - Magistrala CAN diagnoza High
29 - LWR
30 - Zamek pasa bezpieczeństwa
31 - Brzęczyk zewnętrzny
32 - Zużycie klocków hamulcowych

Opublikowano

Tak jak zawsze, masa i zasilania.

Opublikowano

tylko nie wiek który pin odpowiada za mase i zasilanie

Opublikowano

Można sobie wygooglać.

Ale żeby nie sprawiać ci problemu:

zacisk 31 - masa

zacisk 30 - stały plus

zacisk 15 - plus po zapłonie.

Opublikowano

Dodam, że te piny są na zielonej kostce.

Opublikowano

hmm na zielonej? wedle opisu wyzej na zielonej pod tymi pinami jest

zielona

30 - Zamek pasa bezpieczeństwa

31 - Brzęczyk zewnętrzny

a na niebieskiej

30 - Transponder 2

31 - Transponder 1

?

Opublikowano

Hmm, jeśli to co napisałem nie dociera do ciebie, to lepiej nie podłączaj tego licznika na stole.

Opublikowano (edytowane)

Odkopuje temat, mam licznik od angola i chce go podłączyć na stole w celu sprawdzenia podzespołów. Podaje + na pin 31 i 15, - na pin 30 i brak efektów. Czy to podłączenie jest prawidłowe ???? moge sprawdzić tylko wskaźnik temp i podswietlanie całego licznika ????

Edytowane przez lukaszooo
Opublikowano

Odkopuje temat, mam licznik od angola i chce go podłączyć na stole w celu sprawdzenia podzespołów. Podaje + na pin 31 i 15, - na pin 30 i brak efektów. Czy to podłączenie jest prawidłowe ???? moge sprawdzić tylko wskaźnik temp i podswietlanie całego licznika ????

Podłączasz zasilanie w zielonej wtyczce na piny:

2 oraz 3

masę podajesz na pin: 18 oraz 19.

Po takim zabiegu licznik powinien normalnie się włączyć

Opublikowano

Jutro sprawdzę.

Opublikowano (edytowane)

Odkopuje temat, mam licznik od angola i chce go podłączyć na stole w celu sprawdzenia podzespołów. Podaje + na pin 31 i 15, - na pin 30 i brak efektów. Czy to podłączenie jest prawidłowe ???? moge sprawdzić tylko wskaźnik temp i podswietlanie całego licznika ????

Mechanik z podpisu?

I nie rozróżniasz pojęć zacisk 15, 30, 31, 87, 58?

PODKREŚLAM: ZACISK, NIE PIN.

Po takim podłączeniu ten licznik może już nie być w pełni sprawny.

Edytowane przez szogun0
Opublikowano

Pytanie w pierwszym poscie jest o piny w liczniku a nie zaciski w kostce której nie mam. Pytam sie które piny trzeba podpiąc aby licznik mozna było sprawdzić

Zielona wtyka + na piny 2,3, masa na 18,19 i brak efektów.

Licznik kupiłem za 30zł dla czesci za która na forum chcieli odemnie 70zł więc sie opłacało a teraz mozna na nim testować jesli wogole działa. Ma ktos jeszcze jakies propozycje ???

Opublikowano

Jak sie nie wie co to jest zacisk 30,15,31 itp to nawet nie ma sensu brac sie za podłączanie. Wystarczy ruszyc odrobine głową.

Dla mało domyślnych w pierwszym poście zaktualizowałem rozpiskę.

Opublikowano

Po wielu trudach odkopuje temat :)

Panowie znowu mam licznik do sprawdzenia, rok temu pomógł mi kolega z forum i wysłał mi fajny schemacik jak podłączyć licznik na krótko. Niestety schemat gdzieś mi wcięło a w żaden sposób nie mogę przypomnieć sobie jak podłączyć piny żeby zrobić test licznika vagiem.

Pomoże ktoś ??? chodzi mi o podanie konkretnych pinów które mam połączyć z kostki licznika do kabla vaga, licznik odpala więc jest sprawny, jedyne co musze zrobić to pełen test vagiem.

Opublikowano

Po wielu trudach odkopuje temat :)

Panowie znowu mam licznik do sprawdzenia, rok temu pomógł mi kolega z forum i wysłał mi fajny schemacik jak podłączyć licznik na krótko. Niestety schemat gdzieś mi wcięło a w żaden sposób nie mogę przypomnieć sobie jak podłączyć piny żeby zrobić test licznika vagiem.

Pomoże ktoś ??? chodzi mi o podanie konkretnych pinów które mam połączyć z kostki licznika do kabla vaga, licznik odpala więc jest sprawny, jedyne co musze zrobić to pełen test vagiem.

Witam,

Chciałbym się podłączyć do tematu i go odświeżyć . Dzięki informacjom w tym wątku podłączyłem licznik na stole. Wszystko działa jak należy, tylko chciałbym włączyć podświetlenie zegarów. Niestety nigdzie nie znalazłem jak to zrobić. Są informacje jak to zrobić w liczniku z B5, ale do B6 nie znalazłem. Da się to zrobić bez vag, podając dodatkowo np. +12 na 58d? Będę wdzięczny za pomoc.

Opublikowano (edytowane)

Mam pytanko bo widzę ze Panowie się znają na tych pinach . Czy wyjście sygnału do zegarów z prędkością jest takie samo jak wejście do zegarow ? Pytam bo nie mam predkosci w ecu i na vagu też nie pokazuj a gdzieś czytałem żeby te piny zmostkowac

Edytowane przez piwoszek28
Opublikowano

Witam. Podłącze się pod temat... Czy cewka od immo podłączona jest pod licznik czy pod ecu? Ma ktoś schemat podłączenia immo w audi a4 b6 1.9 tdi 2002r ?

 

Opublikowano

chciałbym podłączyć licznik na stole pod VCDS. Czy takie podłączenie jest OK?

kabel obd2:

pin 16 - do plusa 12V

piny 4 i 5 - do minusa

pin 7 - kline do do pinu 23 zielonej wtyki licznika

 

licznik (zielona wtyka):

pin 2 i 3 - do plusa 12V

piny 18 i 19 - do minusa

pin 23 kline - do pinu 7 kabla diagnostycznego

 

Opublikowano (edytowane)

Sam sobie odpowiem i dla potomnych.

TAK, podłączenie przedstawione powyżej jest OK, można kopać w liczniku ?

Edytowane przez jaras99

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...