Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wysoka temperatura


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

O masz, to bez kitu ja już nie wiem, a kiedy kupowales? :D

Opublikowano

Może zmienili parametry, ja zmieniałem ponad rok temu :D

Opublikowano

tak więc koledzy czy na klimatroniku na kanale 51 moja temperatura do 98 może być spowodowana nie otwieraniem sie termostatu ?

Opublikowano

Jak by się termostat nie otworzył to auto było by niedogrzane a tu masz 98 stopni, może któryś czujnik już okłamuje?

U mnie na 51 kanale stoi non stop na 90 stopniach. Jedynie wskazówka na zegarach coś tam jojczy :D

Opublikowano (edytowane)

Jak by się termostat nie otworzył to auto było by niedogrzane a tu masz 98 stopni, może któryś czujnik już okłamuje?

U mnie na 51 kanale stoi non stop na 90 stopniach. Jedynie wskazówka na zegarach coś tam jojczy :D

kolego jakkby sie termostat nie otworzyl do by sie auto zagotowało

Edytowane przez wyzyk83
Opublikowano

Są różne modele, różne termostaty i różna ich sprawność w rzeczywistości.

Ja bym kupował takie co mają 87/90 stopni początkowego otwarcia, bo 93 to może być za mało. Trzeba pamiętać, że ta temperatura oznacza początkowe otwarcie czyli jak ledwo ledwo się uchyli.

Opublikowano

93 za mało czy za dużo ?

Opublikowano

Dla mnie za dużo trochę. Tzn. jak na VAG'u temperatura nie będzie wchodziła powyżej 95 stopni to spoko.

Opublikowano

czujnik wymieniałem predzej bo robił zwarcie obecnie jest wstawiony chyba meila czujnik chyba cztero pinowy

Opublikowano

Możesz też mieć układ zapowietrzony, spróbuj odpowietrzyć najpierw, a potem jak to nie pomoże to termostat wymień.

Opublikowano

w jaki sposób odpowietrzyć uklad ja ten model odpowietrza się poprzez ustawienie temperatury na max i odpowietrzenie przez wezyk ktory dochodzi do nagrzewnicy i nie ma innego sposobu. Jesli był by zapowietrzony to chyba zarazem ogrzewania by nie było cieplego

Opublikowano (edytowane)

Skoro jesteś pewny, że termostat jest ok, to przegrzewanie sie może być tylko po stronie zapowietrzonego układu lub zbyt małej ilości płynu w obiegu. Gdy jest zapowietrzony to szybko sie grzeje, ale powietrze też ciepłe leci(nie gorące). Sprawdź jaki jest wąż dolny kiedy na czujniku jest 90C lub kiedy czujesz bulgotanie na wężu. Jak dolny jest wtedy zimny, to termostat do wymiany.

Edytowane przez Langista
Opublikowano (edytowane)

Skoro jesteś pewny, że termostat jest ok, to przegrzewanie sie może być tylko po stronie zapowietrzonego układu lub zbyt małej ilości płynu w obiegu. Gdy jest zapowietrzony to szybko sie grzeje, ale powietrze też ciepłe leci(nie gorące). Sprawdź jaki jest wąż dolny kiedy na czujniku jest 90C lub kiedy czujesz bulgotanie na wężu. Jak dolny jest wtedy zimny, to termostat do wymiany.

a układ nie jest zakamieniały przypadkiem?

Edytowane przez wyzyk83
Opublikowano

Panowie glowica już na miejscu. I problem pozostał cały czas silnik się przegrzewa zimny płyn w zbiorniczku ogrzewanie działa idealnie co robić bo już nie mam pomyslu

Opublikowano

pisze cały czas ze jak mam 98 stopni to dolny waz zimny , zbiorniczek wyrownawczy zimny przejezdzam 65 km i nic sie nie zmienia.Pytalem Tutaj was czy to nie wina termostatu.

Opublikowano

W sumie nie spotkałem sie z takim czymś to nie wiem jakie są objawy.

Opublikowano

Sprawdź drożność nagrzewnicy.

Drożność nagrzewnicy sprawdzona pod wężem ogrodowym i jest ok

Opublikowano

Radek nie wiem jaki masz silnik bo na tel jestem ale jak PB to dolny waz ma być zimny cały czas, gdzieś było na forum to pisane. Ile głów tyle pomysłów, masakra nie wiadomo w co ręce wsadzić :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...