k232 Opublikowano 17 Listopada 2016 Opublikowano 17 Listopada 2016 O masz, to bez kitu ja już nie wiem, a kiedy kupowales?
k232 Opublikowano 17 Listopada 2016 Opublikowano 17 Listopada 2016 Może zmienili parametry, ja zmieniałem ponad rok temu
radoslawbogusla Opublikowano 17 Listopada 2016 Opublikowano 17 Listopada 2016 tak więc koledzy czy na klimatroniku na kanale 51 moja temperatura do 98 może być spowodowana nie otwieraniem sie termostatu ?
k232 Opublikowano 17 Listopada 2016 Opublikowano 17 Listopada 2016 Jak by się termostat nie otworzył to auto było by niedogrzane a tu masz 98 stopni, może któryś czujnik już okłamuje? U mnie na 51 kanale stoi non stop na 90 stopniach. Jedynie wskazówka na zegarach coś tam jojczy
wyzyk83 Opublikowano 17 Listopada 2016 Opublikowano 17 Listopada 2016 (edytowane) Jak by się termostat nie otworzył to auto było by niedogrzane a tu masz 98 stopni, może któryś czujnik już okłamuje? U mnie na 51 kanale stoi non stop na 90 stopniach. Jedynie wskazówka na zegarach coś tam jojczy kolego jakkby sie termostat nie otworzyl do by sie auto zagotowało Edytowane 17 Listopada 2016 przez wyzyk83
Emejcz Opublikowano 17 Listopada 2016 Opublikowano 17 Listopada 2016 Są różne modele, różne termostaty i różna ich sprawność w rzeczywistości. Ja bym kupował takie co mają 87/90 stopni początkowego otwarcia, bo 93 to może być za mało. Trzeba pamiętać, że ta temperatura oznacza początkowe otwarcie czyli jak ledwo ledwo się uchyli.
Emejcz Opublikowano 17 Listopada 2016 Opublikowano 17 Listopada 2016 Dla mnie za dużo trochę. Tzn. jak na VAG'u temperatura nie będzie wchodziła powyżej 95 stopni to spoko.
radoslawbogusla Opublikowano 17 Listopada 2016 Opublikowano 17 Listopada 2016 czujnik wymieniałem predzej bo robił zwarcie obecnie jest wstawiony chyba meila czujnik chyba cztero pinowy
Langista Opublikowano 17 Listopada 2016 Opublikowano 17 Listopada 2016 Możesz też mieć układ zapowietrzony, spróbuj odpowietrzyć najpierw, a potem jak to nie pomoże to termostat wymień.
radoslawbogusla Opublikowano 18 Listopada 2016 Opublikowano 18 Listopada 2016 w jaki sposób odpowietrzyć uklad ja ten model odpowietrza się poprzez ustawienie temperatury na max i odpowietrzenie przez wezyk ktory dochodzi do nagrzewnicy i nie ma innego sposobu. Jesli był by zapowietrzony to chyba zarazem ogrzewania by nie było cieplego
Langista Opublikowano 18 Listopada 2016 Opublikowano 18 Listopada 2016 (edytowane) Skoro jesteś pewny, że termostat jest ok, to przegrzewanie sie może być tylko po stronie zapowietrzonego układu lub zbyt małej ilości płynu w obiegu. Gdy jest zapowietrzony to szybko sie grzeje, ale powietrze też ciepłe leci(nie gorące). Sprawdź jaki jest wąż dolny kiedy na czujniku jest 90C lub kiedy czujesz bulgotanie na wężu. Jak dolny jest wtedy zimny, to termostat do wymiany. Edytowane 18 Listopada 2016 przez Langista
wyzyk83 Opublikowano 18 Listopada 2016 Opublikowano 18 Listopada 2016 (edytowane) Skoro jesteś pewny, że termostat jest ok, to przegrzewanie sie może być tylko po stronie zapowietrzonego układu lub zbyt małej ilości płynu w obiegu. Gdy jest zapowietrzony to szybko sie grzeje, ale powietrze też ciepłe leci(nie gorące). Sprawdź jaki jest wąż dolny kiedy na czujniku jest 90C lub kiedy czujesz bulgotanie na wężu. Jak dolny jest wtedy zimny, to termostat do wymiany. a układ nie jest zakamieniały przypadkiem? Edytowane 18 Listopada 2016 przez wyzyk83
zlosnik321 Opublikowano 19 Listopada 2016 Opublikowano 19 Listopada 2016 Panowie glowica już na miejscu. I problem pozostał cały czas silnik się przegrzewa zimny płyn w zbiorniczku ogrzewanie działa idealnie co robić bo już nie mam pomyslu
radoslawbogusla Opublikowano 19 Listopada 2016 Opublikowano 19 Listopada 2016 pisze cały czas ze jak mam 98 stopni to dolny waz zimny , zbiorniczek wyrownawczy zimny przejezdzam 65 km i nic sie nie zmienia.Pytalem Tutaj was czy to nie wina termostatu.
Langista Opublikowano 19 Listopada 2016 Opublikowano 19 Listopada 2016 W sumie nie spotkałem sie z takim czymś to nie wiem jakie są objawy.
zlosnik321 Opublikowano 19 Listopada 2016 Opublikowano 19 Listopada 2016 Sprawdź drożność nagrzewnicy. Drożność nagrzewnicy sprawdzona pod wężem ogrodowym i jest ok
k232 Opublikowano 19 Listopada 2016 Opublikowano 19 Listopada 2016 Radek nie wiem jaki masz silnik bo na tel jestem ale jak PB to dolny waz ma być zimny cały czas, gdzieś było na forum to pisane. Ile głów tyle pomysłów, masakra nie wiadomo w co ręce wsadzić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się