Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wysoka temperatura


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zapowietrzony uklad. W a4 trudno go odpowietrzyc

Opublikowano

Praktycznie raz w tygodniu ściągam ten węzyk z nagrzewnicy i staram się odpowietrzyc...przecież nie możliwe że po około 30 odpowiezrzeniach dalej jest powietrze...No chyba że to auto ma własne płuca

Gesendet von meinem HTC One mit Tapatalk

Opublikowano

Moze kompresja idzie w uklad.

Opublikowano

wlasnie ja mam wrazenie, że u mnie chyba musi isc kompresja w uklad ;/ mimo ze była robiona uszczelka pod glowica ;/

Opublikowano (edytowane)

Panowie, coś takiego u mnie się dzieje :

Np dziś tj. 5.07.2016 r.

Wyjechałem z pracy, temp. powietrza 30 stopni, przejechałem 30 km wyłączyłem silnik załatwiłem sprawę wracam do auta zapalam, przy zapaleniu tylko zapłonu wskazówka temp leci na 100 stopni, odpalam auto i ta wskazówka ciągle na 100 stopniach ale gdy jadę to z czasem spada na troszeczkę powyżej 90 stopni i tak się trzyma.

Węże wszystkie są takie jakie mają być, z autem nic się nie dzieje tylko ta temp na zegarach.

Jeszcze jedna sytuacja:

Było chłodniej miałem płyn chłodniczy między minimum a maximum, teraz gdy zrobiło się cieplej płyn ciągle widać na kresce przy minimum. Co to może być za problem, jakiś czas temu wyeliminowałem wszystkie wycieki + ten króciec plastikowy. Czy ktoś wie o co może chodzić? :)



U mnie chyba też jest do wywalenia nowy Wahler ;/ Dziś wskazówka delikatnie się wychylała ponad 90' na zegarach, przewody delikatnie pęczniały a dolny wąż był tylko lekko ciepły po ostrej 30-sto kilometrowej przejażdżce. Trzeba chyba będzie zainwestować w ori termostat... Dodam że ominąłem nagrzewnicę i problem cały czas ten sam. Więc ostatni został ten lubiany przez wszystkich temostat.

Jeżeli chodzi o termostat Wahlera to ja mam taki u Siebie i on prawdopodobnie otwiera się przy 93/94 stopniach.

Tak było napisane na pudełku.

Ja miałem sytuację w hondzie civic, mój pierwszy samochód:

Węże twarde ale w ogóle nie spuchnięte płyn z układu wywalało mi do zbiorniczka, płyn miałem non stop pod zakrętką, ilu ja mechaników objeździłem, ile wszystkiego, zrobiłem test uszczelki nic nie pokazało, nikt nie wiedział jak mi pomóc, a co najlepsze wskazówka w aucie wchodziła mi na czerwoną kreskę i jak doszła do czerwonej kreski to automatycznie spadała na 90 stopni a płyn nadal pod zakrętką w zbiorniczku.

Ludzie już stracili wiarę w siebie i moje auto, ja to samo i tak jeździłem i nie zwracałem już później uwagi, temat był nie do przejścia. W końcu auto sprzedałem i każdy był zadowolony :)

Edytowane przez k232
Opublikowano

Witam

Dołączę się do wątku.

Problem jak u pozostałych Kolegów, obecnie po "naprawach" po jeździe na rozgrzanym silniku gdy jedzie się na niskim biegu z mała prędkością po wyłączeniu silnika odpalenie go po jakimś czasie skutkuje wzrostem temperatury do 100-105*C.

Cała historia rozpoczęła się od tego, że z początku nie grzał w środku i nie był w stanie złąpać temperatury 90*C jedynie 80*C. Wymieniono termostat i przepłukano chłodnicę i zaczęły się cyrki: zaczął łapać temperaturę powyżej 100*C nawet w trakcie jazdy i nie grzał w środku.

W związku z powyższym wykonałem następujące naprawy:

1. wymiana wiskozy,

2. wymiana czujnika temperatury,

3. wymiana termostatu,

4. przepłukanie chłodnicy i wymiana płynu na nowy.

5. pompa wody wymieniona jakieś 8.000km temu

Czy Koledzy macie jakiś pomysł?

Czy wentylator od klimy w modelu AEB nie ma przypadkiem podwójnej funkcji? To znaczy jak temperatura podskoczy do 90*C nie powinien załaczyć się automatycznie bez względu na wentylator ze sprzęgłem wiskozowym?

Pozdrawiam.

Opublikowano

Witam,mam problem z wysoką temperaturą. Auto na zimnym silniku Po przekręcenia kluczyka pokazuje odrazu 120stopni. Wcześniej było ok, stało się to nagle, auto mam troche nisko osadzone I przy cofaniu na nierównościach zachaczyłem o kamień I uszkodziłem zderzak, I wtedy też temperatura wskoczyła na 120.

Opublikowano

wymieniłem przewody chlodnicze i wszystko ok !

Opublikowano

witam wszystkich mam taki problem ze po odpaleniu auta i przejechaniu około 16km temperatura wychyla się za 90° komputer pokazuje 93° ale wystarczy że wyłączye auto odpale ponownie i skazowka jest w pionie na 90°

Wymienialem już termostat czujnik temperatury bo predzej robił zwarcie kiedy przekraczałem obroty 3.500 temperatura spadala.Silnik jest po kapitalnym remoncie głowica pierścienie panewki.Ale jeżdżę autem po remoncie juz dobre 8-9 miesięcy. Pozdrawiam i czekam na wiadomości

Opublikowano

jaki model i silnik???? profil uzupełnij

Opublikowano

audi a4 b5 silnik 1.6 benzyna gaz i uzupełniam profil

Opublikowano

Po co termostat wymieniles nie wiem,możliwe że problem tkwi w liczniku

Opublikowano

A pomyslałeś może o wymianie czujnika temperatury cieczy chłodzącej? Termostat głównie sie wymienia jak silnik nie chce sie zagrzać..

Opublikowano

termostat wymienilem zanim okazalo się ze byl walniety czujnik. Czujnik wymienilem bo robil zwarcie jak pisałem prwdzej. Teraz jak pokazuje 93° wyloncze zapłon i jest raz 90 raz 91 stopnia ale zazwyczaj trzyma sie w pionie około 90

Opublikowano

To, ze sie waha to norma, bo cały czas jest w obiegu.

Opublikowano

tylko dodam że ciepły jest waz gurny dolny zimny i zbiorniczek wyrownawczy tez zimny

Opublikowano

No i tak powinno być, jak będziesz miał powyżej 90 stopni na klimatroniku, lub kiedy spadnie Ci z 93 na 90 to sprawdź sobie dolny wąż, będzie ciepły bo w tedy otworzy się termostat.

Opublikowano (edytowane)

Witam

Posiadam Audi A4 B5 1.6 benzyna 99r. kod silnika AHL

Problem polega na temperaturze która czy przy jeździe czy wolnych obrotach wynosi 100 C. Jest to sytuacja po wymianie czujnika temperatury przed wymianą temperatura wahała się między 60 a 100

Czujnik który zamontowałem to firma KW (530 260) Nie podpinałem jeszcze auta do komputera zrobię to kiedy tylko będę miał możliwość. Jest jeszcze jedna sprawa otóż przewód od czujnika jest na 4 piny ale jest jeszcze jeden kabelek który jest mocowany na wsuwkę i nie mam gdzie go przypiąć.

Zauważałem kolejną dziwną sytuacje otóż po przekręceniu zapłonu na zimnym silniku wskazówka temperatury pokazuje jakieś 67 C i podejrzewam spalony wentylator klimatyzacji ,który na krótko w ogóle nie reaguje.

Pomocy!

Edytowane przez sax0
Opublikowano (edytowane)

Hej, sprawdź licznik, jesli masz Vaga to rób test licznika, u mnie też dzieje sie to samo i mam kupiony drugi licznik i pokazuje prawidłowo równo 90 C, na klimatroniku też 93-94 c na kanale 49, a na kanale 51 równo 90c. Druga sprawa to u mnie jak gasze auto to wszystkie wskazówki (oprócz temperatury wody) opadają natychmiast, a od temperatury zawiesza się na 1 sekundę i opada. Sprawdź licznik. ;)

Edytowane przez Robertk86
Opublikowano

zrob zdjecie i pokaz jak to wyglada

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...