krzysiekml Opublikowano 21 Października 2013 Opublikowano 21 Października 2013 no jakoś tak z rana dziś ale która była to nie wiem,ile aut macie ?
ucho.77 Opublikowano 21 Października 2013 Opublikowano 21 Października 2013 ---------- Post dopisany at 22:39 ---------- Poprzedni post napisany at 19:43 ---------- Ogień na A4, płoną samochody. Autostrada zablokowana - raportdrogowy.interia.pl - wypadki drogowe, kraksy, karambole
dawidos89 Opublikowano 23 Października 2013 Opublikowano 23 Października 2013 Facet miał sporo szczęścia...Podobno wyszedł o własnych siłach. Ciężarówka podnoszona z rowu. Siódemka zablokowana
talib1990 Opublikowano 25 Października 2013 Opublikowano 25 Października 2013 Gili mijany na 86 w Będzinie Pozdrawiam raz jeszcze Sent from my GT-S7710 using Tapatalk 2
ucho.77 Opublikowano 25 Października 2013 Opublikowano 25 Października 2013 nie mam doświadczenia z miśkiem i się nie czepiam , ale wlepa fajna
GILI Opublikowano 26 Października 2013 Opublikowano 26 Października 2013 Gili mijany na 86 w Będzinie Pozdrawiam raz jeszcze Sent from my GT-S7710 using Tapatalk 2 Dzięki. Fajnie pogadać chociaż chwilkę... Również pozdrawiam
ucho.77 Opublikowano 2 Listopada 2013 Opublikowano 2 Listopada 2013 Panowie mam pytanie jak będzie najlepiej polecieć na Francję w okolice Lyonu według mnie Katowice-Zgorzelec-Saarbrucken-Metz-Dijon-Lyon
hgrzegorz Opublikowano 2 Listopada 2013 Opublikowano 2 Listopada 2013 można tez przez Mulhouse pojechac,zgorzelec,hof,nurnberg,karlsrue za Baden -Baden 500tką do francji wjeżdzasz i na dół do mulhousy, albo niemcami A5tką do mulhousy
ucho.77 Opublikowano 2 Listopada 2013 Opublikowano 2 Listopada 2013 a jeszcze jedno jak jest z landówami tzn. jaką literą są te lepsze oznaczane,bo kiedyś lata do tyłu to się wyebałem tak że 20km ponad 2h jechałem a na zakrętach drzwi naczepo oglądałem
hgrzegorz Opublikowano 2 Listopada 2013 Opublikowano 2 Listopada 2013 we francji n tzn n9 , n75 , n209 a u niemca b7 b4 , ale ogólnie( i tu przydaje sie zwykla mapa) na mapie czerwone najlepsze,żółte gorsze a białe to już się trzeba trzy razy zastanowić przed wjazdem.
ucho.77 Opublikowano 2 Listopada 2013 Opublikowano 2 Listopada 2013 ja się białą puściłem bo żółtą zamkneli:wink: jest co wspominać podziękował za info
GILI Opublikowano 2 Listopada 2013 Opublikowano 2 Listopada 2013 Zależy jeszcze gdzie,bo okolice Erfurtu w de,to praktycznie każdy kolor jest tragiczny.Miałem często rozładunki na jakiejś wsi pod Rossleben i próbowałem różnych opcji,to wpakowałem się w takiego landa,że za zakrętem 90' wzniesienie 12' pod górę do tego jeszcze przeładowany,myślałem że biegów w Volvie zabraknie
ucho.77 Opublikowano 2 Listopada 2013 Opublikowano 2 Listopada 2013 to ja byłem tak 2tygodnie temu na rozładunku z domem w Niemcach na wiocha przy A6 za krzyżakiem z A7 po zjezdzie z autobany 8km do celu a tu 12% w duł 3km po czym 4km 12% do góry i podjazd wąski że z osobówką ledwo sie dało minąć(k) ---------- Post dopisany at 21:49 ---------- Poprzedni post napisany at 21:48 ---------- jak to mówią nas fachowców jest nie wieli i tego się trzeba trzymać
truckmaniac Opublikowano 3 Listopada 2013 Opublikowano 3 Listopada 2013 We Francji N to te najgłówniejsze landówki. Po reformie kilka lat temu mało ich teraz jest. Większość dołączyła do grona D (departamentale) I tu im większa liczba cyfr tym "lepsza" droga Np. D6014, D 966, D43, D6. W te jednocyfrowe zazwyczaj staram się nie zapuszczać, te dwucyfrowe rzadko.
ucho.77 Opublikowano 3 Listopada 2013 Opublikowano 3 Listopada 2013 to nie mam źle bo ostatnie 70km mam na n122 ale widzę że już trzeba zainwestować w nowego map&guide bo mam już z przed 5-6 lat:facepalm:
TyBucu Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 Cze, jestem świerzak i przyszedłem po rade Orientuje się może ktoś czy jest opcja dorwania pracy na C bez kw? Z tego co wyczytałem to w rachube wchodzą pojazdy komunalne, lawety (które nie operują dalej niz 100km od siedziby) oraz zabudowy nie stworzone do przewozu towarów (pompy betonu itp.) Chodzi mi też o prace w Norwegii. Ale przepisy pewnie są podobne regulowane przez miedzynarodowe porozumienie EOS. Uprzedzam pociski w stylu "idz na kursy leniu jeden" - Dopiero co wyrobiłem prawko i musialem uciekac za gramanice, jestem zmuszony siedziec tu a tu jak wiadomo kwalifikacje nie sa tanie. Z czasem wszystko przyjdzie.
talib1990 Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 bez kwalifikacji możesz jeździć we własnych potrzebach a nie ZAROBKOWO.... jeśli pracujesz w jakikolwiek sposób zarobkowo Kurs na przewóz rzeczy/osób jest wymagany jak prawo jazdy... Ostatnio szef kupił Dafa Ginafa..... powiem tak... za 30 zł/h nie wsiąde na to gówno .... nie ma resorów z tyłu tylko jakieś debilne siłowniki .... majga przy kiprowaniu że aż noga chodzi :decayed:
TyBucu Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 No ze tak w polandii jest to wiem, a nie zaglebial sie nikt w skandynawie? Bo tutaj jednak to troche inaczej wyglada...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się