Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AVG] Moja niunia (S4) -186 KM i 374Nm. SPRZEDANY


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

dfb9ae4486bae29dmed.jpg 000fa67c0a18555fmed.jpg bba60fa013977b47med.jpg 328b477caa903433med.jpg 1fac41861c57d740med.jpg

Fele dałem do polerki - koszt 500zł. Jesli chodzi o opis to niewiele się zmieniło. Była za wysoko na jakimś nienaturalnym zawieszeniu więc kupiłem weiteci -30mm i lekko ją posadziłem. Za tydzień lub dwa będzie program bo mocy za mało a moment za niski. W planach mam też przyciemnienie szyb ale to jeszcze nie zdecydowałem.

:notworthy:

Opublikowano

fajna :th: daj jakiś opis

Opublikowano

spoko ile polerka felg cie wyszła

Opublikowano

Polerka robi robote :naughty:

Opublikowano

ciekawie wyglada

nie ma sie do czego przyczepic jak dla mnie

cala gustowna i delikatna :th:

Opublikowano

Fotki wnętrza będą - dodałem mały opis - jak w domu przysiądę to się rozpiszę bardziej.

Najchętniej to zrobiłbym - FMIC + 0,216 + Turbo AWX/ARL - ale to już było w innym aucie i teraz ma być rodzinnie. :>

Opublikowano

No No super jest :th: i te fele i zawias :kox: :kox: :kox:

Gratuluję :a4fan:

Opublikowano

Felgi rewelacja :kox:

Opublikowano

Na razie nie mam czasu na zrobienie fotek wnętrza ale się pojawią. Ale za to:

Program zrobiony. Z braku czasu musiałem zmienić tunera i tym razem w moim aucie modził Mirass - dzięki mu za dobrą robotę i wynik o jaki prosiłem. Nie zależało mi na mocy jakoś bardzo ale chciałem mieć moment w jak największym zakresie obrotów i to się udało. Auto jest bardzo elestyczne teraz i ciągnie bez częstego machania drążkiem.

Oto co pokazał w serii:

4ec6f4f6ae687e61med.jpg

Całkiem przyjemny wynik. Zero błędów po podpięciu Vaga - przebieg orginał i turbo igła.

Więc kilka korekt i to nam wyszło:

63d2d418ac872bfemed.jpg

Opublikowano

heh wykres prawie idenyczny z moim .... ladnie przebiega momencik i moc

:) widac ze zdrowa sztuka

graty :th:

jakies nastepne mody planujesz ?

Opublikowano

jak dla mnie to najladniejsza seria:)

Opublikowano

Ten moment obrotowy to wystarczy podkręcic za pomocą VAG-a, czy jakaś przeróbka?

to tzw. cziptjuning .... :naughty:

Opublikowano

Sporo czasu upłynęło i doszedłem do czasu gdzie mocy i momentu było zdecydowanie za mało.

Poszukałem na forum - zakupiłem nadkole z S-ki i udałem się do Mirassa, który powalczył z turbiną i wtryskami. Tutaj ogromne podziękowania dla Niego za super profesjonalną robotę (a mam już doświadczenie) - mogę polecić bo wykonanie profesjonalne i schludne co jest dla mnie ważne. Ale wracając do wyników:

Hybryda AWX/ARL + 0.216 + korekta softu = 173 KM i 350 Nm

Audi nareszcie zaczęło jeżdzić.

Tylko sprzęgło się niedługo pogniewa na mnie chyba.

Wykres wieczorkiem;.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...