Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Turbo K04


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Pokaż logi 2 i 115

na 115 w moim aeb to nic nie ma chyba:decayed: logi bede robił jutro dla GTO bo musi mi jeszcze soft porpawić troszeczke wiec jutro wrzuce logi z przepływki jeżeli to Cie interesuje

Opublikowano
K04-015 podchodzi P&P

zapodasz do tego metalowy TIP, dobry DV np Forge 007

wtryski 320-380ccm, front cooler i wyjdzie Ci z 230kM

cała reszta turbin wymaga sporych przeróbek

dzięki a co z garrettami czytałem o GT2x o turbinie z volvo.

Opublikowano
K04-015 podchodzi P&P

zapodasz do tego metalowy TIP, dobry DV np Forge 007

wtryski 320-380ccm, front cooler i wyjdzie Ci z 230kM

cała reszta turbin wymaga sporych przeróbek

dzięki a co z garrettami czytałem o GT2x o turbinie z volvo.

Wtedy musisz robić nawy kolektor pod turbo, nowy dolot, inne są przewody wodno-olejowe, wydech też nie pasuje p&p. Ogólnie worek $ szykuj jak chcesz iść inne turbo. Pytanie czy przy FWD jest sens iść w 250KM+? ja po przemyśleniu odpuściłem. Teraz mam juz duze problemy z dobrym starem

Opublikowano

no tak ale wydaje mi sie ze koszta te same jak ma mi kto z kwasika pospawać a K04-015 jest bardzo drogie i wręcz nie osiągalne większość to chinole chyba że ktoś by miał na zbyciu. A co do większych turbin to lepiej mieć jakiś zapas. Mam dylemat jakie turbo wybrać i jakie mody z tym sie będą wiązać

---------- Post dopisany at 01:23 ---------- Poprzedni post napisany at 01:11 ----------

ATP TURBO - The Premiere Provider of Turbocharging Components

taki link znalazłem

Opublikowano

nie cuduj, nie ma sensu

230kM w ośce to i tak juz przesada

w zeszłym roku Kolega robił taki własnie setup jaki opisałem

B6 AVJ FWD, pojezdził moze z tydzien i stwierdził że tym'

sie nie da jezdzić a jak spadnie deszcz to jest :facepalm::facepalm::facepalm:

teraz rozgląda sie za jakąś B6 w Q

Opublikowano

może i racja szukam najtańszego rozwiązania dla siebie

Opublikowano

No dobra, to gdzie w B5 sie loguje turbine, nie na 115? Tylko nie mowcie, ze ten silnik jest taki ślepy...

Opublikowano

w B5 ale po lifcie 1.8T loguje się normalnie, z wyjątkiem silnika AJL 180KM który byl i przed i po lifcie, AEB'y czyli wszystkie przedlifty 1.8T nie mają czujnika doładowania więc tylko mechanicznie zmierzysz, ewentualnie jeśli masz pewność że układ jest szczelny to po duty cycle zaworka patrzy się czy n75 pracuje

tak, te silniki są aż tak ślepe :)

Opublikowano

... I niestety głuche, jak pień

Opublikowano

no ale te K04 bądź podobna wsadzę na początek potem jak mi się znudzi to może i będzie Q. Na razie szkoda mi sprzedawać za wiele już wsadziłem złotówek. wymieniłem sprzęgło na nowe oczywiście luk, nowy silnik bo jak się okazało mój był po kolizji zaworów. Miał rysę na bloku. Reszta była ok ale jak to bywa z remontami kupiłem nowy. I powoli od nowa wszystko poskładałem. W sporttig Paweł wyrezał mi DP. Mam już DV, wtryski Bosch 440 i trochę kwasika, ale czasu brak żeby FMIC wyrezać. Wiec orjetuje się najpierw jakie turbo żeby pod nie zrobić TIP, FMIC

Opublikowano

dispol.pl

- akcesoria tuningowe

- stylizacja paznokci

:facepalm::facepalm::facepalm:

Opublikowano

Grubo!!!

może przy zakupie turbosprężarki zrobią też pedicure gratis

Opublikowano

rozwiązanie dobre jak jedziesz z kobietą

Opublikowano

Co jest na tym obrazku? Nie widać numerów na muszli. Jak wstawiasz to opisz co jest albo wstaw w dużej rozdzielczości.

Opublikowano

Porównanie jakiegoś turba do k04

Wystukane z Pegasusa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...