Skocz do zawartości
IGNOROWANY

drgania/bicie w quattro powyzej 80-100km/h


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Bujalem się z podobnym problemem.Oblecałem z 15 warsztatów w okolicy i żaden nie znalazł. W końcu pojeździłem ze 100 km naprawdę po hardkorze i objaw nasilił się do tego stopnia że przyczyna sama się rozpadła był to przegub wewnetrzny. Zmieniony na nowy i jak ręką odjął. Przy pokatowaniu dostała półos wieloklin co powoduje jeszcze delikatne wibracje. Wcześniej przeguby i polosie były macane wielokrotnie i nikt nic nie wykrył.

Opublikowano

Ale z przodu czy z tylu?

---------- Post dopisany at 21:38 ---------- Poprzedni post napisany at 09:39 ----------

jsli chodzi o przeguby to jest jeszcze jedna opcja...

przy wymianie podpory walu rozsypal sie jeden z przegubow niestety nie wiem ktory

niewlasciwe jego zlozenie powoduje ze w ogole nie pracuje i chodzi na sztywno, przerobilem to niestety i musialem jeszcze raz sciagac wał i zlozyc go od nowa, aczkolwiek kulki i pierscien srodkowy nie trafily na swoje stare miejsca, tylko wszystko bylo pzamieniane miejscami... i byc moze dlatego sa drgania, przegub chodzi prawidlowo ale w jednym miejscu moze byc przy ciasny a w drugim zbyt luzny...

zainwestuje w nowe przeguby wału, obydwa... i wtedy sie zobaczy

dla potomnych, nie ma zamiennikow audi bezposrednich na wał

trzeba szukac przegubu po wymiarach, 100mm / 25 zebow, wysokosc 32mm

przeguby pasujace sa m.in:

przegub wewnetrzny scorpio/sierra

przegub wewnetrzny alfa 155/146 itp oraz fiaty tego pokroju, te mniejsze i srednie

przeguby wału jeepów od strony chyba dyfra

Opublikowano

B5 to jeszcze idzie rozdzielić, ale B6 jak ktoś potrafi jak rozdzielić to stawiam flache :D

Ja u siebie wymieniłem cały wał i jezdze.

Opublikowano

no mi szkoda wymienic wal, bo kupie uzywke ktora bedzie miala i tak wywalona podpore, a tu mam nowke lema tylko ze od innego auta

wymienie moze jakos niedlugo przeguby i napisze czy cos sie poprawilo, chyba ze wczesniejsza wymiana sprzegla poprawi juz sytuacje ;)

Opublikowano

U mnie poleciał przedni wewnętrzny od pasażera objaw był taki jak by to właśnie wał wprowadzał wibracje. Byłem wręcz pewien że to wał Następną rzeczą miało być wymontowanie go i odwiezienie do sprawdzenia w specjalistycznym warsztacie zajmującym się tylko wałami ale nie doczekał przegub padł wcześniej

Opublikowano

u mnie jeden przegub wewnetrzny zostal wymieniony, wlasnie przedni i nic sie nie poprawilo... pytanie co z drugim, i pozostalymi dwoma z tylu

---------- Post dopisany at 23:52 ---------- Poprzedni post napisany at 23:51 ----------

najlepiej by bylo podniesc na podnosniku, zdjac kola, przykrecic tarcze same zeby nie lataly, rozpedzic auto i z dolu obserwowac co wariuje... nikt w mojej okolicy nie chce sie podjac czegos takiego

Opublikowano

No właśnie dosyć ciężko zdiagnozować jeśli przegub wprowadza wibracje. Dlatego dałem po piz..ie ostro i się wyjaśniło

Opublikowano

Witam kolegow ja w swoim audia A6C6 quatro zauwazylem podobne problemy ktore tu opisujec dziwne drzenie ,wibracje raz mocniej raz slabie. Ja zabiera dopiero sie do tematu sprawdze te rzeczy ktore opisywaliscie szukalem po wszystki forach i nikt dokladnie niewie co sie dzieje.za jakis czas sie odezwe mysle ze rozwiaze problem i wtedy sie podziele informacjami.

Opublikowano

Witam. Mam identyczny problem jak kolega Pioteros. Wibracje przy przyspieszaniu z dołu oraz przy 140. Czy komuś udało sie rozwiązać problem?

Opublikowano

Miałem podobny problem w A6 C6 Q i po wymianie wszystkich półoś , wału wibracje były dalej. \podmieniłem skrzynie i pomogło

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...