Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Wskaznik Paliwa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,mam problem z wskaznikiem paliwa,gdy zatankuje auto do pełna,wskaznik paliwa pokazuje 0, i kontrolka pali sie. Po przejechaniu 100 km,powoli dochodzi do norme,wskaznik wzrasta a kontrolka gasnie,co może być przyczyną? Nie moge znalesc tematu w dziale zrób to sam,bo wiem,że pisaliście o tym. Pozdrawiam.

Opublikowano

Masz licznik z Audi A6 lub pływak w baku z A6-ki.

Opublikowano

Licznik z A6 pasuje tylko wlasnie wskazania poziomu paliwa pokazuje odwrotnie

Opublikowano

Jeżeli nr licznika zaczyna się od 4B0 920 ..... to na 100% licznik z A6, jak zaczyna się od 8D0 920 ... to masz licznik z A4

Opublikowano

Witam

Przykleje sie mam podobny problem tylko u mnie rezerwa zapala sie od polowy baka a a po przejechaniu 400km wskazowka zatrzymuje sie na pierwszej kresce przed rezerwa. Moze juz ktos mial taki przypadek na forum?

Opublikowano

Witam

U mnie za to w AJM rezerwa zapala się przy ok 1/4 baku, dzisiaj zatankowałem do pełna i wskazówka skoczyła z 0,5 cm poza pełen bak :D, to będzie pływak walnięty czy co?

Opublikowano

Nie zaszkodzi przeczyścić styki na pływaku, ja tak miałem jak miałem będe wskazania paliwa w b5, jeśli licznik z a6 to juz inna kwestia.

Opublikowano

Dokładnie jak Dawid sugeruje, najpierw sprawdź kwestię pływaka, przeczyść wszystko dokładnie i zobaczysz czy coś się zmieniło.

Opublikowano

Licznik sprawdzony jest od A4.Dobralem sie do baka zdjelem przewody paliwowe i odkrecilem dekiel i staralem sie wyjac plywak

ale w delikatny sposob nie moge go wyjac .Tyle tam przewodow troszke strach.Moze ma jakis kolega na forum sprawdzony sposob ?

Opublikowano

pierwszą rzeczą jaką powinniście zrobić to test zegarów vagiem i zobaczyć czy wskazówki zatrzymują się na środku , jeżeli tak to wtedy dobierać się do pływaka ja miałem podobną sytuację i niestety czyszczenie pływaka nie wystarczyło zmieniłem go na używany ale o tym samym numerze i już wszystko działa poprawnie.

Ps. żeby wyjąć pływak należy włożyć rękę do baku i z boku kosza od pompy jest przypięty pływak należy nacisnąć wystającą "przycisk i wysunąć pływak , na zdjęciu widać

http://img141.imageshack.us/img141/6627/20121121321.jpg

Opublikowano

test zegarow i bedzie wiadomo,jak nie zatrzymuje sie na srodku to silniczek od wskazan paliwa w liczniku uwalony

Opublikowano

Ja Koledzy też mam problem z tym wskaźnikiem- mi pokazuje cały czas full a właściwie nawet jeszcze więcej- wskazówka wychodzi poza kreseczkę 1/1. Czyli jak mówi Krzysiek pierwsze co, to test zegarów- wtedy bedę wiedział czy wina leży po stronie zegarów czy pływaka, tak?

Model taki sam jak założyciela tematu- AJM 2ooor.

Opublikowano

plywak w obudownie koszyku pompy paliwa, mialem podobne w a6, ale sie jakos odblokowal i pozniej zawieszla sie tylko na malych ilosciach paliwa

Opublikowano

Ja mam podobny problem, wskaźnik poziomu paliwa pokazuje m/w o ćwierć baku za dużo, ale rezerwa włącza się zgodnie z faktycznym poziomem paliwa. Czy nie wystarczyłoby samą wskazówkę fizycznie przestawić? Zatankować do pełna i wtedy na 1/1 ją przesunąć :facepalm:

Pomoże coś czy dalej będzie pokazywać głupoty?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...