Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nowicjusz - wątek powitalny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witaj ;)

Wysłane z mojego ASUS_X008D przy użyciu Tapatalka

  • Odpowiedzi 416 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Cuber

    29931

  • PABLO

    22468

  • wrclaguna

    21717

  • Wihajster

    19996

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Witaj na forum.

Wysłane z mojego ASUS_X008D przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

Raczej nie ma. Ja olej zmieniam cop 10 tys równo (240, 250 260 tys itd). Jeżdżę na Valvoline 5W50 i ten olej Ci polecam. Wszystko zależy jak bardzo jest zjechany egzemplarz.  Jeżeli Tobie bierze 250 gram na 5000 to masz farta. Mi jeszcze do niedawna brała 300 ml / 1000. Teraz mam już litr na 1000. Przy mojej nodze to i tak dobrze. Zwłaszcza, że teraz silnik jeszcze będzie męczony na manualnej skrzyni w Quattro. U mnie poszły raczej uszczelniacze zaworowe bo przy hamowaniu silnikiem i dodaniu gazu z tyłu niebiesko. Ten silnik ma kilka wad konstrukcyjnych. Np. separator oleju (taki czwórnik) przez który olej z pokrywy zaworów idzie do dolotu zamiast wracać do obiegu. Koszt  naprawy tego to 43 zł w ASO za dwie części, Nowy separator z B7 poprawiona wersja i o-ring. Ja ten separator wymieniam co rok po zimie. Koszt nieduży, a dolot zawsze czysty.

 

Powiem Ci, że wszyscy odradzają ten silnik, ale ja jestem innego zdania. Dopóki nie bierze ponad litra na 1000 to jest OK :) Mi bierze ponad litr i mimo tego na wiosnę jadę tym autem na wycieczke po DE. ponad 3000 km w 4-5 dni. Oprócz koła zapasowego biorę 5 litrów oleju na dolewkę :) ale wiem, że dojade, wrócę i auto nadal mi będzie służyło. 

Edytowane przez Makale
Opublikowano

Witam wszystkich użytkowników forum.  Jestem z Marcin mieszkam w Ostrowie Wielkopolskim. Od  jakiś dwóch miesięcy jestem posiadaczem Audi 1.8t.  Wcześniej 6 lat jeździłem b5 1.6 lecz los zdecydował że byłem zmuszony się z nim rozstać. Pozdrawiam.

Opublikowano

Witam wszystkich forumowiczów !!!
 

Spoiler

Od kilku miesięcy mam w mojej A3 bardzo dziwną przypadłość, mianowicie po zapaleniu auta zegary,a także podświetlenie konsoli, boczków drzwi itd.zaczynają wariować, tj. zapalają się i gasną, przez chwile jest ciemność by za moment zaczęły mrugać. Dodam, że na zegarach cały czas kasuje się godzina i data. Taka sytuacja trwa ok. 5-10 min., jednak kiedy auto się nagrzeje wszystko wraca do normy, podświetlenie kabiny jak i zegary działają bez zarzutu, nawet nie mrugną. Akumulator jak i ładowanie sprawdzone i jest OK. Elektrycy, u których byłem nie podjęli tematu....Jeśli miał ktoś podobny problem byłbym wdzięczny za jakąś wskazówkę, ewentualnie podpowiedź gdzie szukać.

Pozdrawiam

*Trzeba czytać do czego dany dział jest: "Nowicjusz - Jesteś nowy na forum? Tutaj możesz się z nami przywitać."
Zapraszam tu ->Regulamin. Tu się tylko witamy.

Opublikowano

Ten silnik do dno i wodorosty nawet jak by nie brał nic oleju to nie nadaje się do jazdy bo jest słaby jak FSO 1500.

Opublikowano
1 godzinę temu, lisekexeter napisał:

Ten silnik do dno i wodorosty nawet jak by nie brał nic oleju to nie nadaje się do jazdy bo jest słaby jak FSO 1500.

no jasne trzeba mieć koniecznie 1.8T i quatro, reszta to dno i nie warto zaśmiecać forum.

Mam ALT z Multitronikiem i jestem mega zadowolony. Olej musze dolać tylko po dłuższej trasie i jeździe autostradowej. Zmiana co ok 10 do max 15tys km. Nie kombinuje, zalewam to co producent zaleca i jest OK.

 

Opublikowano

Moja tam ma nieco ponad 10 sek do setki (sprawdzę jeszcze w manualu bo CVT ma jednak laga przy ruszaniu) i prawie 230 wchodzi na szafę to źle ? Wszystkie seryjnie 1.9 TDI na autostradzie zostają w tyle. 

Opublikowano

z multi lag jest tylko na początku, ale jak dasz na "S" jest spoko, a później już tylko przyspiesza, nie wiem ile ma maxa bo więcej jak 180 nie gnałem. Nie mam problemu na autostradzie i w trasie z wyprzedzaniem. Potrzeba tylko robić to z głową, wtedy nawet polonezem się da.

Opublikowano

Moja nie miała trybu S. Ruszałem z trybu manualnego i kręcę tylko do 5900. Wyżej się nie opłaca. 

Opublikowano

Witam wszystkich od wczoraj jestem posiadaczem b7 w tdi- ku 

Opublikowano

Witam forumowiczów!
Jestem Darek, od niedawna szczęśliwy posiadacz audi a4 b6 1.8t bex quattro z Krakowa :)

Opublikowano

1.8t + q Bajeczne konfiguracja. Witamy! :a4fan:


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Witam wszystkich,

Dziś stałem się szczęśliwym posiadaczem A4 B5 1.8T AEB w mało spotykanym kolorze LY5M.  Postaram się założyć wątek w najbliższym czasie by pokazać swoje autko. :)

Opublikowano

Siema :hi:


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Uszanowanko :decayed:

Opublikowano

Witam wszystkich od wczoraj jestem poszukiwaczem A4B8 w tdi- ku 

 

Pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

Cześć!
Od jakiegoś czasu już zaglądam tu na forum, na początku po wskazówki kiedy jeszcze szukałem B6-tki, od niedawna już jako szczęśliwy posiadacz Avanta w nieśmiertelnym 1.9TDI ;)
W rodzinie Audi już od 7 lat, wcześniej była 80-tka B4 2.0 w Coupe.

Lokalizacja: Łódź/Tomaszów Maz.

Serdecznie pozdrawiam,
przyjemnego modowania,
niedrogich, nieczęstych napraw
i szerokości :D

Edytowane przez Kapiszon44
Opublikowano

He he :kox:

Opublikowano

Hej!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...