Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Motoryzacja powraca widać do czasów gdy najwięksi producęci produkowali najmniejsze saochody tak jak kiedyś BMW aby przetrwać

Opublikowano

gdzies czytalem ostatnio, ze albo zaczyna sie moda na takie auta, albo firmy najlepiej zarabiaja na takich autach.. nie pamietam.

"Zmaże niesmak po A4 - tyle samo miejsca co w A3 z

dodanym tyłkiem..." a jaki komentarz :evil:

164280c28a76962beaec33be4422792e_1.jpg888a50fc25ebfb6a008a000f3fca9876_1.jpg

Opublikowano

silnik 1.0 :twisted: :twisted: TFSI

Opublikowano

http://www.germancarblog.com/2006/02/audi-a1-more-info.html

Autobild goes on to rumours about possible gasoline engines, all twin-chargers: 1.2 TSI 16V, 110 hp/160 Nm; 1,4 TSI 16V in three power-steps (140 hp/200 Nm, 170 hp/240 Nm, 190 hp/250 Nm). As for diesel engines, in 2010 the conversion from pompe-duse (PD) to the common-rail injection system is likely to be in full swing, so the A1 could mount the current 1.4, 1.9 and 2.0 TDI, or new, currently unkown, engines.
Opublikowano

po tych silniczkach i tej wadze to bedzie to taki maly przecinak. Ale jak dla mnie to prawie jak maluszek i nog nie mialbym gdzie wsadzic. Dla Kobiet to tez trochu za maly bagaznik bo zakupy nie wejda :mrgreen:

Opublikowano
http://www.germancarblog.com/2006/02/audi-a1-more-info.html
Autobild goes on to rumours about possible gasoline engines, all twin-chargers: 1.2 TSI 16V, 110 hp/160 Nm; 1,4 TSI 16V in three power-steps (140 hp/200 Nm, 170 hp/240 Nm, 190 hp/250 Nm). As for diesel engines, in 2010 the conversion from pompe-duse (PD) to the common-rail injection system is likely to be in full swing, so the A1 could mount the current 1.4, 1.9 and 2.0 TDI, or new, currently unkown, engines.

jak na taki mały, to osiągi dość ciekawe, ale i tak nie porywa mnie wyglądem :razz:

Opublikowano

ja wole wiekszy samochod a co za tym idzie wiekszy silnik i wiecej mocy (zeby to jakos jezdzilo). moze takie auto jest o kilka setnych sekundy wolniejsze i wiecej pali ale przynajmniej przy wypadku jest bezpieczniejszy z racji gabarytow. A1 calkiem ladne ale przod nie za bardzo mi sie podoba (ten ze zdjec od pre_pl )

Opublikowano

mojej zonie by sie spodobało :) tzn. mi tez sie podoba ale nie dla mnie:)

Opublikowano

niezle, idealne na rajdziki ;) ale nie ten rozmiar...zadnym malym autkiem nie jezdzi sie tak fajnie jak duzym

Opublikowano

Jeszcze wsadzą tam 1,2TDI jak w Lupo i bedzie paić 2,5/100, nisko schodzą :P

Ale autko takie sobie.. ani pozytywne ani negatywne reakcje nie zaistniały u mnie :P

Opublikowano

dla mnie nawet ładniutki - choć małe mi nie leżą

[ Dodano: 30-11-2006, 19:20 ]

podwójny wydech dodaje uroku

Opublikowano
silnik 1.0 TFSI

Jak bedzie miał ze 340km i 500Nm to ja sie piszę :twisted:

Opublikowano

Ładne ... dla siostry.

Żeby ... :twisted: :mrgreen: a zresztą. Nie będę złośliwy. :grin:

Opublikowano

Przód do kitu, a z tyłu nawet cool. Konkurencja dla Mini się szykuje. Jak dla mnie to powini koncept Shooting brake zmniejszyć i z niego zrobić A1. Bo to takie jakieś zaokrąglone....

Opublikowano

przednie lampy, jakieś takie podobne do tych z bmw seria 5 i 7 a grill?? jakiś jajowaty

niefajny

Opublikowano

Kobiece autko - aby tylko nie było to niewypał jak w przypadku A2 gdzie menagerowie się troszkę przeliczyli.

Opublikowano

kolejne rendery tego malucha:

carscoopa11ef5.jpgcarscoopa12ai2.jpg

carscoopa13iv1.jpgcarscoopa16uv9.jpg

Mówi się, że to auta trafią silniki 1.4TFSI i 1.8TFSI (??) + diesel

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...