Skocz do zawartości
IGNOROWANY

FMIC do B6 !


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie i Panie:D

Przeglądam forum od kilku dni i nie mogę znaleźć nic na temat wymiaru orurowania do coolera.

Czy ktoś posiada wymiar orurowania jaki należy przygotować aby połączyć to z coolerem mocowanym przed chłodnicą?

Oczywiście mod do turbo BRD planowane około 200KM standardowo.

Proszę nie pisać że było dużo tematów( bo było),lecz nie znalazłem w żadnych wymiarówki :D

Może macie namiar na sklep z gotowym zestawem FMIC do B6 1,9 TDi 130PS ?

Opublikowano

Gotowcow do tdi nie ma.

Od 1.8 trzeba rezac

wysłane z Commodore 64

Opublikowano

Tak jak kolega pisze trzeba rezac,poniżej fotki orurowania i IC pod BRD,wszystko zrobione przez juby_p kolegi z forum.

image.jpg

image.jpg

image.jpg

<br /><br />

Opublikowano

trzeba sciagac zderzak kupic troche rurek, zlaczek silikonowych, opasek GBS i do roboty:wink:

tamatów troche jest na forum, choc jak sam masz racje nie ma nigdzie opisane co do ,,cm'' co gdzie i jak:wink:

Opublikowano

2 metry rury fi 51; 7 kolanek 90 stopni fi 51; dwa silikony pod kontem 120 stopni ; cooler wedle uznania; kilka obejm gbs; mocownie mapsensora; silikon za turbine; silikon na łączeniu dolotu. Tak na szybko to tyle potrzebujesz materiału żeby posprawca dolot do końca. No i najważniejsze dużo wolnego czasu bo docinanie prxymierzanie itp zajmuje dość długo :-P. Na końcu polerka i wszystko błyszczy się jak psu jajca :-D

Opublikowano

Dziękuję za zainteresowanie i za odpowiedzi.

Jeszcze jedno ale .... Jaki wymiar coolera aby nie był za duży i nie powstała turbo dziura,

czy 550x180x65 da radę ? całkowity wymiar 700x180x65

Opublikowano

Taki cooler będzie ok

Opublikowano

To się podepnę...

może głupie pytanie, ale do slina też podejdzie?

demontuje się oryginalny ic?

Opublikowano
To się podepnę...

może głupie pytanie, ale do slina też podejdzie?

demontuje się oryginalny ic?

Tak demontuje się. Chociaż gdzieś słyszałem o pomyśle z dwoma. Pewnie efekt to duże lagi. Oczywiscie sens FMIC jest przy większym turbo i wtryskach.

wysłane z Commodore 64

Opublikowano

Ja mam tylko wirusa, ale chciałbym kiedyś większe turbo.

W stłuczce urwałem uchwyty ic i zastanawiam się czy kleić je czy iść w fmic.

Mam zderzak s-line ze spryskami -będzie trzeba coś wycinać pod fmic?

Opublikowano

U mnie w sline nie trzeba było ciąć belki zmieścił się pod nią bez kłopotu. W b6 podobno też da się zamontować bez podcinania belki .

Opublikowano

Jak kolega nie chce za duzo przerabiac to moze taki IC byl by dobra alternatywa.

a4e7c553ce2c98a1297e_3.jpg

Opublikowano

Jest firma w Jastrzębiu w której zamówiłem zestaw FMIC do 1.9 tdi AVF z kwasu z chłodnicą wysoką na 180mm rurą z gniazdem pod mapsensor + opaski+ silikony z wysyłką za 1380 zł.

Adres strony baq-garage.pl Na stronie w dziale realizacje można zobaczyć ich projekty.

Myślę że ciekawa sprawa

Na allegro mają taki zestaw z montażem za 1399 zł ( bez rury z mapsensorem i cooler 140 mm)

Pojechał bym na montaż , ale trochę za daleko

Opublikowano

Też się tym interesowałem ale ze zdjęć widać że jest intercooler przygotowany pod map sensor, a w naszych samochodach map sensor jest do góry na rurze. Sam nie wiem czy będzie pasować do A4 B6 czy Passata b5 FL. Aligator swego czasu montował coś takiego ale kosztowało to coś koło 1000zł. Jeśli by to pasowało fajna by była alternatywa i cena nieduża.

Opublikowano

mapa ma bo to do 1.8T można zaślepić

Opublikowano

No dobra ale czy cała reszta będzie pasować i ma mi wysłać dokładniejsze foty tego SMIC'a. Zobaczymy czy sie odezwie. Wg mnie to jest SMIC do golfa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...