Patryk89 Opublikowano 19 Czerwca 2008 Opublikowano 19 Czerwca 2008 Mam problem... W mojej turbinie jest sporo oleju ;( chcę ją wykręcić i wyczyścić. Moje pytanie jest takie: Jak mam wykręcić turbinę? Jakby ktoś miał zdjęcia jak wykręcać turbo, to było by super gdyby je umieścił tutaj. Czy muszę ściągać chłodnicę? czy wystarczy tylko odłączyć węże od IC i jakoś odkręcić tę turbinę? I jeszcze jedno. Co może mi przepuszczać olej do turba? N75? Czy są jakieś inne zawory zawory olejowe, które mogą puszczać? Dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam
jarko Opublikowano 19 Czerwca 2008 Opublikowano 19 Czerwca 2008 Czy to nie jest tak że jak turbo puszcza olej tzn że jakieś uszczelanicze w środku nie trzymają i samo czyszczenie wiele tu nie pomoże :?:
slaweq Opublikowano 19 Czerwca 2008 Opublikowano 19 Czerwca 2008 Ja to w ogole slyszałem opinie, że czyszczenie turbiny niewiele pomaga a jak juz to nie na długo. lepiej oddać do regeneracji.
krzysiek23 Opublikowano 19 Czerwca 2008 Opublikowano 19 Czerwca 2008 racja jak tyurbo puszcza to tylko regeneracja?a duzo ci oleju ubywa weze sa mocno mokre od IC?
Patryk89 Opublikowano 19 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2008 Czy węże od IC są mokre? Ja z nich wylałem 100ml oleju ;( nie myślałem że tam tyle tego jest i cały się zachlapałem... Czyli co, nie ma co bawić sie w czyszczenie, tylko regeneracja albo nowe turbo, tak? Opłaca się regenerować?
sokolnh Opublikowano 19 Czerwca 2008 Opublikowano 19 Czerwca 2008 wyczyść najpierw dolot "do sucha" i wtedy zobaczysz jak naprawdę Ci popuszcza olej
Łaszczu Opublikowano 19 Czerwca 2008 Opublikowano 19 Czerwca 2008 Miałeś kiedyś doczynienia z mechanika pojazdowa? Jeżeli nie to sie za to nie zabieraj. Jeżeli sie za to wezmiesz to gwarantuje Ci ze nie złozysz jej sam bez osoby znajacej sie w temacie. Ja ostatnio wyciagałem i zajeło mi to 4 godziny łacznie z czyszczeniem na błysk. Napotkałem sie na problemy tego typu ze waz od zasilania olejowego turbo był lekko skorodowany i trzeba było go odkrecać od podstawki filtra oleju. Kolejna to sruba od turbo od EGRa przy kolektorze, normalnie masakra. Regeneracja daje 99.99% pewność. Jedynie trzeba znaleśc dobra firme zajmujaca sie od lat, miejaca duze doscwiadczenie i sprzet. Turbo od AFNa nowej nie dostaniesz nigdzie, jedynie w ASO. wszytskie jakie sa to po regeneracji. Pozdrawiam
Patryk89 Opublikowano 20 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2008 Pojęcia o mechanice trochę mam (dorabiam w warsztacie samochodowym ). Dzisiaj jadę po nową turbinę. Mam nadzieje, że będzie grało
Bobik_b Opublikowano 20 Czerwca 2008 Opublikowano 20 Czerwca 2008 Ile takie nowe turbo bedzie Cie kosztowac ??
Patryk89 Opublikowano 20 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2008 Kupiłem turbinkę za 1100 zł Na dniach będę ją zakładał, mam nadzieję, że będzie wszystko ok A mam pytanie. Moje przy ponad 3000 obrotów łapie muła (notlaufa) wina może leżeć w padniętej turbinie?
kaczis Opublikowano 20 Czerwca 2008 Opublikowano 20 Czerwca 2008 Może i jest to baardzo prawdopodobne :gwizdanie:
krzysiek23 Opublikowano 20 Czerwca 2008 Opublikowano 20 Czerwca 2008 a turbiny mozna kupic nowe prawie w kazdej firmie ktora zajmuje sie regeneracja na zyczenie sprowadzaja (lub chiptunerzy zalatwiaja-takze nie tylko ASO,
jarko Opublikowano 20 Czerwca 2008 Opublikowano 20 Czerwca 2008 Ja jeszcze słyszałem że warto zanieść gdzieś starą turbinkę żeby sprawdzili przyczynę awarii
Patryk89 Opublikowano 21 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2008 OK, dzięki wszystkim za pomoc :th: Jak wymienie turbo to napisze jaki dało efekt
Klima Opublikowano 22 Czerwca 2008 Opublikowano 22 Czerwca 2008 czy może ktoś powiedzieć co sie sypie w turbinach? czemu sam nie mogę jej zregenerować?
Musashi Opublikowano 22 Czerwca 2008 Opublikowano 22 Czerwca 2008 czy może ktoś powiedzieć co sie sypie w turbinach? czemu sam nie mogę jej zregenerować? w turbinie z czasem ulegaja uszkodzeniu lozyska slizgowe, jeżeli zwiększają się luzy łożysk ulegaja uszkodzeniu uszczelniacze przez co turbnina zaczyna puszczaj olej. drugi powod uszkodzen to brak przeplywu lub odplywu oleju do i z turbiny przez zatkane przewody olejowe turbinki. kolejne przyczyny awarii to wylaczanie rozgrzanego po dlugiej jezdzie silnika co powoduje zweglanie oleju w lozyskach turbiny, uzywanie max momentu oraz mocy nierozgrzanego silnika i ruszanie natychmiast po uruchomieniu silnia. samodzielna wymiana uszczelniaczy czy lozysk slizgowych a takze walka z turbnami jest niemozliwa poniewaz przed zlozeniem turbny nalezy wywazyc dynamicznie jej walek, a w tym celu musi on wirowac z predkoscia rzedu kilkunastu tysiecy obr/min. oczywiscie turbina caly czas musi byc smarowana olejem pod cisnieniem.
dssn Opublikowano 23 Czerwca 2008 Opublikowano 23 Czerwca 2008 bo potrzebne ci sa urzadzenia do klaibracji wirnika itp ktore to tak ja wyreguluja ze przy tys obrotow jakie osiaga wirnik nie bedzie sie krecił po obwodzie jak jajo i nie rozleci sie po 1 sek po twoim ustawieniu
gadi Opublikowano 1 Lipca 2008 Opublikowano 1 Lipca 2008 To w końcu jak wyciągnąć turbinę, co po kolei odkręcać ?
jarko Opublikowano 4 Lipca 2008 Opublikowano 4 Lipca 2008 To w końcu jak wyciągnąć turbinę, co po kolei odkręcać ? W Białymstoku jest kolego dobry serwis od turbin, może Oni Ci to tanio i dobrze zrobię
sokolnh Opublikowano 5 Lipca 2008 Opublikowano 5 Lipca 2008 To w końcu jak wyciągnąć turbinę, co po kolei odkręcać ? śrubki jak zajrzysz pod maske to przeciez zobaczysz jak jest przykręcona i trzeba odkrecić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się