sławek85 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Panowie mam pytanie .Czy w A4 B6 3.O i quattro w ręcznej skrzyni powinno być 2 wentylatory czy jeden ? Moje audi ma jeden duży wentylator i nic poza tym . Czy to normalne? Widziałem ze maja też i dwa . Auto było sprowadzone ze szwajcarji. Czy jak bym chciał zmienić na dwa to wystarczy podpiąć same wentylatory czy i sterownik też?
karo-servis Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 stertownik i wentylatory? a czemu chcesz dwa mieć ??? coś się dzieje z temp ??? ja rozebrałem teraz asn'a na graty i były dwa wiatraki w sumie to mój trzeci 3,0 i pojedynczym się jeszcze nie spotkałem
sławek85 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2013 Nic się nie dzeję ale czy to jest normalne ze jest jeden tylko? Ile kosztowała by taka chłodnica z wentylatorami i sterownikiem?
tomek20stencel5 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Opublikowano 22 Stycznia 2013 U taty w 1.8T jest też tylko jeden, elektryczny wentylator i klapki ażurowe w miejscu drugiego i to wszystko i nic się nie dzieje. Zostaw tak jak jest.
Gość adus20 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Opublikowano 22 Stycznia 2013 moze glupie ale 2 wentylator z reguly jest przy klimie, masz klime ? tylko tyle mi przychodzi do glowy
aro51 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Komputer i sprawdzić błędy, przepatrzeć czy nie wiszą kostki. Jeśli nie ma błędów, wolnych złączy olać jesli są to przy robocie przodu założyli jaki był. Mam 3.0 i mam dwa.
sławek85 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2013 Mam klimę ,2strefową niby. Jak kolega napisał jest jeden wentylator i takie klapki przypominające żaluzje w miejsce drugiego wentylatora.Nic się dzieje z temperaturą latem czy zimą jest 90* i ani drgnie więcej. Nawet w korkach po warszawie latem było ok. Tylko teraz mi zaczeła przeciekać na złonczeniu i zastanawiam się czy to nie wina tego ze jest za mało o jeden wentylator? Chłodnica oczywiście do wymiany.
sławek85 Opublikowano 30 Maja 2013 Autor Opublikowano 30 Maja 2013 A auto z jakiego kraju pochodzi. Moja na ten przykład ze Szwajcari
Fr0styyy. Opublikowano 2 Czerwca 2013 Opublikowano 2 Czerwca 2013 U taty w 1.8T jest też tylko jeden, elektryczny wentylator i klapki ażurowe w miejscu drugiego i to wszystko i nic się nie dzieje. Zostaw tak jak jest. Ja mam 2
krzysieklfc Opublikowano 16 Listopada 2022 Opublikowano 16 Listopada 2022 (edytowane) Audi a4 b6, 2004 ALT 2.0 Benzyna Widzę jeden wentylator, czy on jest odpowiedzialny zarówno za klimę jak i chłodzenie silnika ? Jeżeli tak, to czy nie podpięty kompresor może mieć wpływ, że się nie włącza nawet jak pokazuje na vagu temperaturę silnika 102 stopnie ? Edytowane 16 Listopada 2022 przez krzysieklfc
przem8 Opublikowano 17 Listopada 2022 Opublikowano 17 Listopada 2022 4 godziny temu, krzysieklfc napisał(a): Widzę jeden wentylator, czy on jest odpowiedzialny zarówno za klimę jak i chłodzenie silnika ? Tak.
krzysieklfc Opublikowano 17 Listopada 2022 Opublikowano 17 Listopada 2022 5 godzin temu, przem8 napisał(a): Tak. Jeżeli tak, to czy nie podpięty kompresor może mieć wpływ, że się nie włącza nawet jak pokazuje na vagu temperaturę silnika 102 stopnie ?
przem8 Opublikowano 17 Listopada 2022 Opublikowano 17 Listopada 2022 A co ma kompresor do tego? Vcds w testscie wyjść mozesz wykonać test wentylatorów i sprawdzić czy działa. Ilość wentylatorów wynika z faktu czy auto było wypuszczane na gorący klimat czy nie. Może masz zapowietrzony układ. Pierwszy bieg powinien się uruchomic kolo100 stopni, a drugi powyzej 105-107.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się