Skocz do zawartości
IGNOROWANY

dobre wryski bo valdki umieraja


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ciekawi mnie jedno, a mianowicie mój gazownik rguluje mi gaz tzn.mape gazową zawsze na postoju,gdy auto chodzi na wolnych obr. czy nie powinno sie tego regulować podczas jazdy przy obciążeniu silnika

Opublikowano

No należy robić to pod obciążeniem żeby sprawdzać tez korekty paliwowe w ecu pb.

Opublikowano

Na lpg-forum twierdzą, że na styk silver się wyrobi z moim 2.8, więc bardziej tej miedzi bym się czepiał. Muszę kompa podpiąć i przestawić kilka rzeczy - może coś się ugra.

Ja mam hanki, ale muszę to porządnie wyregulować - przełącza mi jeszcze na benę przy dużym obciążeniu i czasem szarpnie;/ U mnie pewnie siedzi reduktor (kme silver), albo miedź 6mm nie wyrabia;/

Silver + miedź 6 + pewnie wielozawór standard to nie ma prawa dobrze jechać:grin:

Opublikowano

Zrób logi na lpg podczas jazdy i będzie wiadomo co jest winne. Może reduktor już ciśnienia nie trzyma przy bucie, komp wydłuża czasy wtrysków i się zapętlają.

Opublikowano

Nawet jak zrobi logi to w OL i tak nic się nie dowie , ew czy ciśnienie nie klęka, tu by się przydało AFR zapiąć i w drogę. W OL silnik pracuje na sztywnej mapie i korekty nic nie wykażą , tam nie koryguje sonda.

Opublikowano

jak na mój gust, to ciśnienie leci na łeb - dałem 0.85 minimalne chyba - podepnę kompa i sprawdzę, ale na razie nie mam z kim pojeździć, żeby zrobić prawdziwe logi;]

Opublikowano
jak na mój gust, to ciśnienie leci na łeb - dałem 0.85 minimalne chyba - podepnę kompa i sprawdzę, ale na razie nie mam z kim pojeździć, żeby zrobić prawdziwe logi;]

podaj konkretne wartości , z ilu na ile pada.

Opublikowano

u mnie przy 0,85 daje rade i nie klęka:wink:, toż to waldki. Jak było podniesione do 1.0 i 1.2 to valdki zgłupiały i nie chciały współpracować:facepalm:

Opublikowano

Ja u siebie mam kompa omvl dream XXI, reduktor tez omvl dream XXI N, wtryski IG1 NERO (najtańsze). Auto nie bardzo się zbierało na gazie, wolne obroty falowały od 500 do 1500 obr/min. Wymieniłem wtryski na nowe (dysze wkręciłem ze starych wtrysków), poprawa jest i to duża, lecz czasem jeszcze pod obciążeniem przełącza na PB. Po zrobieniu logów okazało się ze ciśnienie na reduktorze spada z 1,0 bara czasem nawet do 0.4 bara :grin: Właśnie idę do garażu regenerować reduktor bo mi zestaw przyszedł :kox:

Opublikowano

co do spadającego ciśnienia to pewnie reduktor umiera albo masz nieszczelność na przewodach LPG

co do wtrysków to bardzo dobre opinie zbierają Barracudy, polska produkcja

Opublikowano

"valdki umieraja" a jakie obiawy masz?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...