xXPiotrekXx19 Opublikowano 3 Lutego 2013 Opublikowano 3 Lutego 2013 mam zamiar zrobić juz tak aby było dobrze jak sie rozbierze auto to wtedy bedzie widać co wymaga naprawy bąć wymiany na nowe a zrobie to ponieważ mam zamiar jeszcze pochulać tym autem spory ores czasu bo z pół roku temu dopiero je kupiłem a ja szybko aut nie zmieniam a juz napewno nie audi tego auta nie zmienie jak narazie
Romzi007 Opublikowano 4 Lutego 2013 Autor Opublikowano 4 Lutego 2013 Dzisiaj Odbiór Audi .. Zobaczymy co i jak
xXPiotrekXx19 Opublikowano 4 Lutego 2013 Opublikowano 4 Lutego 2013 własnie dać znac jak wyszło ---------- Post dopisany at 20:23 ---------- Poprzedni post napisany at 17:57 ---------- to napisz jak wyszło i co dokładnie miałes robione i ile kosztowała cie ta naprawa
Marko42 Opublikowano 4 Lutego 2013 Opublikowano 4 Lutego 2013 własnie dać znac jak wyszło ---------- Post dopisany at 20:23 ---------- Poprzedni post napisany at 17:57 ----------
xXPiotrekXx19 Opublikowano 4 Lutego 2013 Opublikowano 4 Lutego 2013 marko czasami zdarza się pomyłka w pisowni jak się piszę szybko ale raczej większość wie o co chodziło
Romzi007 Opublikowano 8 Lutego 2013 Autor Opublikowano 8 Lutego 2013 Witam Wszystkich. Powracam z nowinami . Części kosztowały 1000~~1100zł + 500zł robocizna[ Panewki (były zajechane było widać kolor miedziany i miały straszne grube rysy) , Wszystkie uszczelki pod Kolektorem ssącym , itp itd . (Pierścienie na wszystkie 4 tłoki ), (Planowanie Głowicy Bardzo słabe ciśnienie na 2-óch garach) ( problem z odpalaniem dłuuugo się nad tym męczyłem co to było , (Olej na przepłukanie silnika po 1000km) + nowe śruby . Mechanik przeczyścił przepustnice tak jak mu powiedziałem dla pewności . Odbieram Auto (Silnik Zimny) Pali od strzała cicho pracuje. Pojechałem do domu i za jakiś czas z powrotem wsiadam do auta , odpalam brbrbrrbr ,nagle auto zgasło.... odpalam brbrbrbbrrr zgasło , gdy dałem gazu to tak jak by nie chodził na wszystkie gary . Trzeba było dojechać jakoś do warsztatu dobrze że to było nie daleko jakoś się doczołgałem . Szef dał swój służbowy samochód jedź do domu. (10km miałem ). Pojechałem później na warsztat co się okazało poszła guma od kolektora ssącego od spodu była sparciała i brała lewe powietrze , później doszła 2 uszczelka .... niech to ch** strzeli ! . Musiałem zamówić cały kolektor z gumami (50zł). Gdy to zrobił . Samochód fajnie pracował Praktycznie nie było słychać silnika . Auto chodzi jak złoto teraz . ---------- Post dopisany at 18:02 ---------- Poprzedni post napisany at 17:25 ---------- Oto Zdjęcia : Part I ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting ---------- Post dopisany at 18:04 ---------- Poprzedni post napisany at 18:02 ---------- Part II ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting
szczur_84 Opublikowano 8 Lutego 2013 Opublikowano 8 Lutego 2013 Romzi007 jaki miałeś przebieg przed remontem i ile trwała naprawa?
Romzi007 Opublikowano 8 Lutego 2013 Autor Opublikowano 8 Lutego 2013 Romzi007 jaki miałeś przebieg przed remontem i ile trwała naprawa? 216tyś, hmmm 7 dni roboczych
xXPiotrekXx19 Opublikowano 8 Lutego 2013 Opublikowano 8 Lutego 2013 dobrze wiedzieć ile mniej wiecej cie to wyniosło też się przymierzam do remontu silnika i dobrze wiedzieć że po takim remoncie chodzi jak złoto a powiedz teraz ci bierze coś oleju czy już wcale
Romzi007 Opublikowano 9 Lutego 2013 Autor Opublikowano 9 Lutego 2013 dobrze wiedzieć ile mniej wiecej cie to wyniosło też się przymierzam do remontu silnika i dobrze wiedzieć że po takim remoncie chodzi jak złoto a powiedz teraz ci bierze coś oleju czy już wcale Ciężko powiedzieć... auto mam 2 dnień muszę trochę pojeździć żeby po docierać wszystko i wymienić olej ma normalny . na świeżej głowicy mam przejechane 60 km jeszcze trochę muszę jeździć . Dam znać jeszcze .
MATIUS Opublikowano 9 Lutego 2013 Opublikowano 9 Lutego 2013 ok dzięki wielkie za odpowiedź Jak szukasz z łodzi mechanika to AS mot na szczecińskiej tam wujas robił remont w b3 1.8 i brachol w adr wymieniał pompę oleju lipy nie ma autka ładnie chodzą
prezesik18 Opublikowano 9 Lutego 2013 Opublikowano 9 Lutego 2013 To zastanawiające że przy przebiegu 214tys km silnik wymagał już remontu, z pewnością wcześniej ktoś nie eksploatował odpowiednio silnika. Mój ADR ma ponad 340tys km a remontu jeszcze nie miał nigdy, oby tak dalej Ostatnio przy zmianie oleju zrobiłem mu płukankę silnika i od wymiany oleju nie wziął ani grama oleju
xXPiotrekXx19 Opublikowano 9 Lutego 2013 Opublikowano 9 Lutego 2013 mój ma 235 tys przejechane noi bedzie trzeba zrobić emoncik
MATIUS Opublikowano 9 Lutego 2013 Opublikowano 9 Lutego 2013 mój ma 235 tys przejechane noi bedzie trzeba zrobić emoncik 1.6 ahl czy alz?
rafal9119 Opublikowano 9 Lutego 2013 Opublikowano 9 Lutego 2013 u mnie ma 325 tys i tez wszystko ori. ktos u ciebie niezle w piz*e wstawiał jak przy 200tys potrzebny był remont
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się