gieras1988 Opublikowano 16 Lutego 2016 Opublikowano 16 Lutego 2016 u mnie AHH 90, co dzień do pracy 60km(starachowice-końskie czyli jazda przez wiochy i lasy) w jedną stronę i praktycznie zawsze od korka do korka przejeżdżam jakieś 1000-1100km 5 litrów, nigdy więcej, czasami deko mniej styl jazdy normalny, nikt po drodze mnie nie wyprzedza, sam wyprzedzam
radimm Opublikowano 17 Lutego 2016 Opublikowano 17 Lutego 2016 Miasto - krótkie odcinki - 7km - 8-8,2L, trasa poniżej 6L Pacjent: AFN+, w manulalu i ośce
wodz Opublikowano 17 Lutego 2016 Opublikowano 17 Lutego 2016 A mój AFN coś popsuty jest Ile bym do baku nie zalał tyle spali Koła 20",ośka,avant jazda "koło komina" od 8-11,trasa 160-190km/h 7.2,trasa do 160km/h 6.4. Poozdrawiam
mats0n1337 Opublikowano 17 Lutego 2016 Opublikowano 17 Lutego 2016 Ja nie wiem jakim cudem wasze tak mało palą... Moja przy naprawdę spokojnej jeździe miasto pali 7-9 a przy ciężkiej nodze do 10, na trasie 6 litrów, silnik 115 km na pompowtryskach Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
wodz Opublikowano 17 Lutego 2016 Opublikowano 17 Lutego 2016 Ja nie wiem jakim cudem wasze tak mało palą I to przy mocy 235KM silnik 115 km na pompowtryskach I tu masz właśnie odpowiedz dlaczego Pozdrawiam.
Hezen Opublikowano 17 Lutego 2016 Opublikowano 17 Lutego 2016 Dokładnie tak... PD i wszystko jasne :> Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
ciahciah Opublikowano 23 Lutego 2016 Opublikowano 23 Lutego 2016 (edytowane) taka ciekawostkaAHU+ silnik trup głośny jak żaden innypompa 11wtryski 225turbo awx hybrydawałek aeyreszta drobnych zmian nie mająca znaczenia na spalanieprzy wykorzystywaniu non stop 190km i 400Nm max 6,3L/100km, na drugim słupku który miał na początku 26-27bar kompresji żadnych zmian w spalaniu po odzyskaniu brakujących na początku 50km.. obecnie padnięta uszczelka pod głowica i ciekąca pompa i co ciekawe przy normalnej jeździe nie upalaniu z tankowania na tankowanie pali coraz mniej pomimo tego samego stylu jazdy i tej samej drogi, pierwszy zbiornik z padnięta uszczelką pod głowica 5,56, drugi 5,45, trzeci 5,24, czwarty 4,91 ale doszła kolejna usterka zapieczone vnt, to nie są wyniki spalania w trasie tylko na drodze podmiejskiej 70% i 30% po mieście nie zakorkowanym, trochę to dziwne że z tankowania na tankowanie przy identycznej spokojnej jeździe auto pali coraz mniej, mając na myśli spokojną jazdę chodzi mi że non stop jazda stówką i wyprzedzanie wszystkich co nie jedzie stówką, przy eko jedzie 0,3L było by mniej, także pomimo walniętej uszczelki pod głowica, pomimo cieknącej pompy i zapieczonego vnt i jazdy normalnej nie jakiejś eko można mieć spalanie poniżej 5L, dla was to nie możliwe? po 800km od tankowania wskazówka pokazuje ciągle połowę zbiornika i rezerwa się zapala po ponad 1200km i to nie tankując pod korek tylko do odbicia dystrybutora automatycznie, mnie to w ogóle nie dziwi, wykorzystując seryjną moc auto tylko o 1L pali mniej niż wykorzystując dwa razy większą, to tez nie możliwe? jeżdżąc na krótkich odcinkach gdzie auto nie zdąży się nawet zagrzać i jazda jest mało płynna można tylko pomarzyć o takim spalaniu Edytowane 23 Lutego 2016 przez ciahciah
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się