arek252525 Opublikowano 8 Listopada 2018 Opublikowano 8 Listopada 2018 Godzinę temu, miccio napisał: Właśnie chodziło im o to, że ja mam inaczej niż na filmie bo wskazówka obrotomierza stoi sztywno. Silnik pracuje normalnie ale drgawki są takie bardzo delikatne. Cykliczne ale mało wyczuwalne na karoserii. Tylko na coepłym To może być dużo powodów wibracji, dwu-mas, poduszki silnika, kompresie na cylindrach, wtryski, opiłkowanie pompy, i głównie zawór na listwie wtryskowej od którego bym zaczął naprawę.
miccio Opublikowano 8 Listopada 2018 Opublikowano 8 Listopada 2018 Zawór ? czy czujnik ciśnienia paliwa ? np. to :
arek252525 Opublikowano 8 Listopada 2018 Opublikowano 8 Listopada 2018 2 godziny temu, miccio napisał: Zawór ? czy czujnik ciśnienia paliwa ? np. to : CZUJNIK CO NA ZDIECIU OBIAWIA SIE BŁEDAMI W KOMPIE A DO WYMIANY MASZ ZAWUR Z DRUGIEJ STRONY SZYNY
arek252525 Opublikowano 8 Listopada 2018 Opublikowano 8 Listopada 2018 (edytowane) Tak wygląda zawór Edytowane 8 Listopada 2018 przez arek252525
lukas309 Opublikowano 8 Listopada 2018 Opublikowano 8 Listopada 2018 I znowu powrót do pkt wyjścia jak synchronizacja walka rozrządu ustawiona ?
Gość Opublikowano 9 Listopada 2018 Opublikowano 9 Listopada 2018 (edytowane) Witam. Od półtora roku miałem problem że na biegu jalowym silnik wpadał w nierownomierne wibracje( jakby miał czkawke), wymieniłem zawór i silnik chodzi idealnie równo ale odczuwam na jalowym pracę silnika na kierownicy, fotelu i lewarku, czy to normalne dla tego modelu ? Czy jeszcze gdzieś szukać? wrażenie jest takie jakbym pod fotelem miał drgajacy tlumik. Dodam że wymienione poduchy, nowy dwumas, wymieniona pompa wysokiego ciśnienia na poliftowa. Edytowane 9 Listopada 2018 przez Gość
miccio Opublikowano 19 Grudnia 2018 Opublikowano 19 Grudnia 2018 W dniu 8.11.2018 o 12:31, arek252525 napisał: To może być dużo powodów wibracji, dwu-mas, poduszki silnika, kompresie na cylindrach, wtryski, opiłkowanie pompy, i głównie zawór na listwie wtryskowej od którego bym zaczął naprawę. Panowie u mnie problem z głowy. Mialem rozwalone 2 poduszki pod silnikiem. Po wymianie auto chodzi idealnie. Przy odpalaniu, gaszeniu silnika cichutko i bez szarpnięć. Po rozgrzaniu albo na zimnym zero drgań. Wszystko jak być powinno. Wiec poduchy są bardzo istotnym elementem. A wpadał w drgawki przy dojeżdżaniu do świateł na jałowym itp
fxlukk Opublikowano 23 Stycznia 2019 Opublikowano 23 Stycznia 2019 Hej wszystkim. Mam podobny problem jak reszta. Lekko wyczuwalne wibracje, najbardziej czuć na postoju. Podczas jazdy też, jednak dużo słabiej. Zdecydowanie bardziej odczuwalne na niższych obrotach. Jestem właśnie po wymianie poduszek. Niestety żadnej poprawy, więc muszę szukać gdzie indziej. Jeśli chodzi o zawór na listwie wtryskowej to jest jakaś opcja, żeby to sprawdzić na VCDSie? Niestety u mnie w gre wchodzi tylko UDS przy połączeniu i Advanced Measing Blocks + brak etykiet, więc nie będę znał poprawnych wartości. Dodatkowe pytanie odnośnie zaworu, to czy jest opcja, żeby kupić używane? Z tego co widziałem w instrukcji wymiany, są one jednorazowe: "Zawór regulacyjny ciśnienia paliwa -N276 - nie posiada pierścienia uszczelniającego, lecz krawędź uszczelniającą i dlatego nie można go ponownie zamontować." Pozdrawiam
jok21 Opublikowano 13 Lutego 2019 Opublikowano 13 Lutego 2019 Jaki rozmiar klucza jest potrzebny do tego zaworu ?
Kosa64 Opublikowano 13 Lutego 2019 Opublikowano 13 Lutego 2019 4 godziny temu, jok21 napisał: Jaki rozmiar klucza jest potrzebny do tego zaworu ? 30
arek252525 Opublikowano 19 Lutego 2019 Opublikowano 19 Lutego 2019 W dniu 23.01.2019 o 08:25, fxlukk napisał: Hej wszystkim. Mam podobny problem jak reszta. Lekko wyczuwalne wibracje, najbardziej czuć na postoju. Podczas jazdy też, jednak dużo słabiej. Zdecydowanie bardziej odczuwalne na niższych obrotach. Jestem właśnie po wymianie poduszek. Niestety żadnej poprawy, więc muszę szukać gdzie indziej. Jeśli chodzi o zawór na listwie wtryskowej to jest jakaś opcja, żeby to sprawdzić na VCDSie? Niestety u mnie w gre wchodzi tylko UDS przy połączeniu i Advanced Measing Blocks + brak etykiet, więc nie będę znał poprawnych wartości. Dodatkowe pytanie odnośnie zaworu, to czy jest opcja, żeby kupić używane? Z tego co widziałem w instrukcji wymiany, są one jednorazowe: "Zawór regulacyjny ciśnienia paliwa -N276 - nie posiada pierścienia uszczelniającego, lecz krawędź uszczelniającą i dlatego nie można go ponownie zamontować." Pozdrawiam Tak zawór ma frez co dostosowuje się do pierwszego zamontowania po ponownym morze być nie szczelny w środku szyny wtryskowej co będzie skutkować skokami ciśnienia na pompie tak jak przy uszkodzonym zaworze.
ROBERT1970 Opublikowano 25 Czerwca 2019 Opublikowano 25 Czerwca 2019 Koledzy a ten wspomniany zawór regulacji ciśnienia na listwie to szukać trzeba oryginału vw/audi czy ten boscha będzie działał ????? ZAWÓR CIŚNIENIA PALIWA 057130764H 2.0 TDI AUDI VW 8141510964 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na allegro.pl za 399.00 zł - ZAWÓR CIŚNIENIA PALIWA 057130764H 2.0 TDI AUDI VW (8141510964). Allegro.pl - Radość zakupów...
kkt Opublikowano 25 Czerwca 2019 Opublikowano 25 Czerwca 2019 (edytowane) Koledzy a ten wspomniany zawór regulacji ciśnienia na listwie to szukać trzeba oryginału vw/audi czy ten boscha będzie działał ????? Witam. Z tego co pamiętam to dla Audi robi Bosch. Edytowane 25 Czerwca 2019 przez kkt
bigosik Opublikowano 28 Października 2019 Opublikowano 28 Października 2019 Witam czy znalazlo sie rozwiazanie tego problemu ? Regularor cisnienia common rail czy jest to praawdopodobne jal kolega napisal ? Ja dostalem,informacje od mechanika ze to swiece ? U,mnie delikatnie fałują też obroty na jałowym między 800 a 900 dwumas raczej odpada . Poproszę o pomoc w temacie .Z góry dziękuję Michal
fxlukk Opublikowano 28 Października 2019 Opublikowano 28 Października 2019 Ja akurat mam CJCA, ale u mnie jest to naprawdopodobniej cos zwiazanego z paskiem wielorowkowym. Objawy mam tylko do obrotów ok 1100, na wyzszych drgania mijaja. Dodatkowo przy kreceniu kierownica, drgania sie wzmagaja. Aktualnie wymienilem/sprawdzilem juz: 1. Cisnienia na common rail (tyle co sie da zobaczyc na VCDSie) - ok 2. Wtryski (tyle co sie da zobaczyc na VCDSie) - ok 3. Dwumasa byla akurat wymieniania przy zmianie skrzyni biegow - brak efektu 4. Poduszki silnik+skrzynia - brak efektu 5. Swieca (jedna byla uszkodzona) - brak efektu 6. Sprzegielko na alternatorze - brak efektu 7. Pasek wielorowkowy - brak efektu Slyszalem tez opowiesci od swojego mechanika ze mial wiele przypadkow Audi/Seatow z problemami z lekkimi drganiami. Ponoc nie wystepuje w VW (inaczej polozony silnik?). Zdazali sie tacy ktorzy wymieniali po kolei wszystko od pompy klimy, serwo mechanizmy od wspomagania, napinacze, wszystkie rolki itd a problem jak byl tak byl. Ostatnia czescia jaka mam zamiar wymienic to kolo pasowe/tlumik drgan. Zblizam sie do 120k przegiegu, a z tego co czytam jest mozliwosc ze guma w srodku kola moze juz butwiec i powodowac drgania. Dodatkowo nie jest to jakis duzy wydatek. Jesli to nie pomoze to juz chyba naucze sie z tym zyc i bede czekal az cos konkretnie sie popsuje zeby byla jasne, bo teraz to troche wrozenie z fusow.
kkt Opublikowano 28 Października 2019 Opublikowano 28 Października 2019 Witam. Wlewałeś do paliwa środek do czyszczenia układu paliwowego np archoil?
bigosik Opublikowano 28 Października 2019 Opublikowano 28 Października 2019 Dzięki temat jest dla mnie świeży szukam konkretnego rozwiązania problemu . Niestety auto jest daleko od Polskiej granicy i koszty mogą być tutaj bardzo wysokie. Mechanik bez diagnozy postawił na wymianę świec . Koszt ok 900 zł na polskie ,pewnie też się przyda tylko czy rozwiąże problem ? Jak rozwiąże problem dam znać Pozdrawiam audi a4 b8 allroad quattro 143 hp 2.0 tdi CAGA 2009/10r
piotrsob1 Opublikowano 28 Października 2019 Opublikowano 28 Października 2019 (edytowane) Na pewno wymiana świec nie pomoże , jeżeli falowanie masz na ciepłym silniku. Wtedy świeczki i tak nie będą grzały .... Edytowane 28 Października 2019 przez piotrsob1 1
bigosik Opublikowano 29 Października 2019 Opublikowano 29 Października 2019 Niestety obroty delikatne skacza na rozgrzanym po przejechaniu 50 km ,i na zimnym też,ciekawostka jest ze temperatura nie dochodzi do 90stopni,podobno ten typ tak ma?CZY walniety jest czujnik ? Pytanie mam czy warto wogule stosować srodki docczyszczenia ukladu paliwowego i wtryskiwaczy np;stp disel injector cleaner? Pozdrawiam MZ
stanek90 Opublikowano 31 Października 2019 Opublikowano 31 Października 2019 Ten typ tak nie ma.Wymieniasz termostat lub termostaty i bedzie 90.Ja do kazdego tankowania leje ar 6900d max.Smaruje i czysci,a takze podnosi liczbe cetanowa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się