audam4 Opublikowano 7 Lutego 2013 Opublikowano 7 Lutego 2013 Witam, Mam nadzieję, że ten dział będzie pasował do zapytania jeżeli nie, przepraszam i proszę o przeniesienie. Czy częsta wymiana filtra paliwa jest na plus czy na minus? (pomijam kwestie pieniędzy:P) Mianowicie 15 tyś km temu miałem wymieniany ten filtr teraz na serwisie znów chcę go wymienić. Dodam, że filtr paliwa Knecht, więc raczej nie badziewie. Tak na prawdę to wszystkie filtry wymieniam co 15 tyś km. Filtr paliwa wydawać się by mogło, że taka wymiana co 15 tyś powinna być na plus ze względu na nasze paliwo. A raczej nie znajomość paliwa:D Co wy o tym sądzicie? Auto ma przelotu 120 tyś B8 2.0 Tdi 143 KM Czy stosowanie 4 różnych rodzajów filtrów ma jakieś znaczenie? Np. filtr paliwa firma X filtr oleju firma Y Filr powietrza firma Z... Dodatkowo co 15 tyś wymiana filtra na filtr innej firmy. Ma to jakieś znaczenie? "Czy samochód w jakikolwiek sposób przyzwyczaja się?" Za opinie dziękuję. Pozdrawiam, Adam
dziadek Opublikowano 7 Lutego 2013 Opublikowano 7 Lutego 2013 im częściej tym lepiej tylko czy jest sens co 15tys km ? napewno mu nie zaszkodzi ... a firmy oby dobre zakładaj sobie do woli jakie chcesz
audam4 Opublikowano 7 Lutego 2013 Autor Opublikowano 7 Lutego 2013 Czyli paliwka odpuścić i wymienić za następne 15 tyś czyli ogólnie po 30 tysiącach?
VTG Opublikowano 7 Lutego 2013 Opublikowano 7 Lutego 2013 Kup wszystkie filtry z Knechta nie są aż takie drogie a jakość jest super. Paliwa możesz zmieniać co 30tys km. Wkłady olejowe są niewiele droższe niż filtron, paliwa też wkład jest nie dużo droższy niż konkurencja. Filtron to porażka do B8.
dziadek Opublikowano 7 Lutego 2013 Opublikowano 7 Lutego 2013 Czyli paliwka odpuścić i wymienić za następne 15 tyś czyli ogólnie po 30 tysiącach? mi się wydaję że co 30tys wystarczy bo producent to nawet rzadziej wymaga ale na nasz Polski rynek i jakość paliwa moim zdaniem co 30tys km będzie ok
VTG Opublikowano 7 Lutego 2013 Opublikowano 7 Lutego 2013 Producent wymaga 60tys. Biorąc pod uwagę dodatek bio w paliwie i różną jakość 30tys wystarczy.
audam4 Opublikowano 7 Lutego 2013 Autor Opublikowano 7 Lutego 2013 Dzięki panowie za pomoc (wrclaguna również ) Co do książki nie chciałem się nią sugerować, właśnie 60 tyś ciekawe. Wszystko w temacie wiadomo. Dziękuję. Pozdrawiam, Adam
rakosport Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 Od kilku dni jestem właścicielem A4 B8 2,0 CR.Podpinając się pod wątek - czy ktoś z Kolegów wie może, gdzie w tym modelu znajduje się filtr paliwa?
sysek27 Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 Od spodu auta mniej więcej na wysokości fotela od pasażera:wink:
misiekcafe Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 Od kilku dni jestem właścicielem A4 B8 2,0 CR.Podpinając się pod wątek - czy ktoś z Kolegów wie może, gdzie w tym modelu znajduje się filtr paliwa? Wymieniałem tydzień temu tak jak napisał sysek27 jest od spodu autka, musisz odkręcić kawałek plastikowej podłogi potem jeszcze taką małą osłonkę metalową na 2 śrubki i filtr sam wyskakuje
rakosport Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 Dzięki! Wprawdzie był zmieniany przy 120 kkm, a teraz ma niecałe 160, to jeszcze powinien około 20 przefruwać, ale z wielkim zapałem poznaję to auto i każda informacja jest dla mnie cenna. Jednak jest sporo różnic na plus w porównaniu z B5 ,chociaż z różnych opisów wynika, że chyba nic nie zastąpi starej, dobrej jednostki 1,9 TDI
Danek75 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Pytanie: czy oprócz filtra paliwa w B8 - tego , który jest pod podłogą; to czy przy samym silniku jest jeszcze jeden filtr, tylko że oczywiście innego typu? Czy zastosowano tylko ten jeden - cylindryczny - pod podłogą?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się