Chris86 Opublikowano 8 Lutego 2013 Opublikowano 8 Lutego 2013 Witam, Przy moim samochodzie gdy jadę normalnie (zimny silnik) turbina zawiesza się, dopiero po ponownym odpaleniu idzie normalnie. Problem ten powstaje często gdy jadę z pracy (do domu mam 25 km), rano nigdy mi się nie zawiesiła. Byłem tydzień temu u mechanika, wyczyścił turbo, rozruszał łopatki. Samochód chodził dobrze 4,5 dni. Później stał w garażu 3 dni, znów to samo rano dobrze, ale po pracy już dziś się zawiesiła ponownie. Spotkaliście się z podobną sytuacja, proszę o informacje Pozdrawiam
adamspeed01 Opublikowano 8 Lutego 2013 Opublikowano 8 Lutego 2013 cześć, ale jak wyczyscił? rozkręcał geometrie spalin? czy tylko sztangą rozruszał? Po rozebraniu i dokładnym wyczyszczeniu niema szans na ponowne zapieczenie w tak krótkim czasie.
Chris86 Opublikowano 8 Lutego 2013 Autor Opublikowano 8 Lutego 2013 Twierdzi że dokładnie wyczyścił i rozruszał łopatki. Wolno też nie jeżdżę, wstawię niekiedy powyżej 3 tys. Najlepsze że samochód już drugi raz był u mechanika. Śmiech na sali....
machina Opublikowano 8 Lutego 2013 Opublikowano 8 Lutego 2013 Twierdzi że dokładnie wyczyścił i rozruszał łopatki.Wolno też nie jeżdżę, wstawię niekiedy powyżej 3 tys. Najlepsze że samochód już drugi raz był u mechanika. Śmiech na sali.... Śmiech na sali to z tego mechanika. Gdyby turbina była wyczyszczona w prawidłowy sposób nie było by teraz problemów. A tak poza tym to należałoby zrobić komplet logów w celu wyeliminowania innych możliwych przyczyn
Chris86 Opublikowano 8 Lutego 2013 Autor Opublikowano 8 Lutego 2013 ... może turbinka jest dobra. problem tkwi w czujniku. Jutro wybiorę się do niego... niech kombinuje. Zapewniał mnie ze na 90 % będzie dobrze po ostatniej wizycie.
machina Opublikowano 8 Lutego 2013 Opublikowano 8 Lutego 2013 Powodzenia i mniej wiary w mechaników:decayed:
efendi44 Opublikowano 8 Lutego 2013 Opublikowano 8 Lutego 2013 kolego mam identyczny problem po czyszczeniu turbiny.nie moge dojsc do tego co sie dzieje.mam podmieniony n 75 na n18.niby tak mozna ale jutro zaloze n75.n18 tez wymienilem.pare dni jezdzi i znow to samo.ochu......ec mozna.wezyki nowe.tak od polowy grudnia.
makiGS Opublikowano 8 Lutego 2013 Opublikowano 8 Lutego 2013 proponuje pospawać wszelki rury rureczki no i n75
Spidan Opublikowano 8 Lutego 2013 Opublikowano 8 Lutego 2013 A ja proponuję zapiąć VAGa i zrobić diagnostykę,logi statyczne i dynamiczne i wtedy dalej decyzje.
Chris86 Opublikowano 9 Lutego 2013 Autor Opublikowano 9 Lutego 2013 kolego mam identyczny problem po czyszczeniu turbiny.nie moge dojsc do tego co sie dzieje.mam podmieniony n 75 na n18.niby tak mozna ale jutro zaloze n75.n18 tez wymienilem.pare dni jezdzi i znow to samo.ochu......ec mozna.wezyki nowe.tak od polowy grudnia. Kolego gdyby ci się udało daj info w czym tkwi problem.
Sztomel Opublikowano 9 Lutego 2013 Opublikowano 9 Lutego 2013 Przy moim samochodzie gdy jadę normalnie (zimny silnik) turbina zawiesza się, dopiero po ponownym odpaleniu idzie normalnie. Problem ten powstaje często gdy jadę z pracy (do domu mam 25 km), rano nigdy mi się nie zawiesiła.Byłem tydzień temu u mechanika, wyczyścił turbo, rozruszał łopatki. Samochód chodził dobrze 4,5 dni. Później stał w garażu 3 dni, znów to samo rano dobrze, ale po pracy już dziś się zawiesiła ponownie. Spotkaliście się z podobną sytuacja, proszę o informacje Na początek należałoby wyjaśnić w jakiej pozycji się zawiesza : nie pompuje wcale od momentu ruszenia czy przeładowuje i serwuje tryb awaryjny ? Wyjaśnienie może być błahe i całkiem możliwe w obecnych warunkach - w garażu (nie wiem czy ocieplanym czy nie) nie przymarza ani sztanga ani N75 więc podczas jazdy do pracy wszystko działa sprawnie a po pracy (auto pewnie stoi pod chmurką na mrozie) zanim przymarznięta sztanga lub N75 poprawnie zareagują to masz efekt jaki opisujesz.
ADAM12 Opublikowano 9 Lutego 2013 Opublikowano 9 Lutego 2013 A ja proponuję zapiąć VAGa i zrobić diagnostykę,logi statyczne i dynamiczne i wtedy dalej decyzje. dokladnie, bez tego to wróżenie z fusów
Chris86 Opublikowano 9 Lutego 2013 Autor Opublikowano 9 Lutego 2013 Przy moim samochodzie gdy jadę normalnie (zimny silnik) turbina zawiesza się, dopiero po ponownym odpaleniu idzie normalnie. Problem ten powstaje często gdy jadę z pracy (do domu mam 25 km), rano nigdy mi się nie zawiesiła.Byłem tydzień temu u mechanika, wyczyścił turbo, rozruszał łopatki. Samochód chodził dobrze 4,5 dni. Później stał w garażu 3 dni, znów to samo rano dobrze, ale po pracy już dziś się zawiesiła ponownie. Spotkaliście się z podobną sytuacja, proszę o informacje Na początek należałoby wyjaśnić w jakiej pozycji się zawiesza : nie pompuje wcale od momentu ruszenia czy przeładowuje i serwuje tryb awaryjny ? Wyjaśnienie może być błahe i całkiem możliwe w obecnych warunkach - w garażu (nie wiem czy ocieplanym czy nie) nie przymarza ani sztanga ani N75 więc podczas jazdy do pracy wszystko działa sprawnie a po pracy (auto pewnie stoi pod chmurką na mrozie) zanim przymarznięta sztanga lub N75 poprawnie zareagują to masz efekt jaki opisujesz. Przeważnie po przejechaniu ok. 2 km łapie zawieche, po ponownym odpaleniu idzie dobrze. Dziś jak jechałem z pracy turbinka działała ok, jednak samochód dziś stał 6 godz po chmurką W ciągu tygodnia troszkę dłużej stoi. Gdy dzwoniłem do mechanika dziś, dowiedziałem się ze nie rozkręcał dokładnie turbiny. Wyczyścił turbo pewnie z leksza, rozruszał troszkę łopatki i miał nadzieje że będzie dobrze....
Vercetti Opublikowano 9 Lutego 2013 Opublikowano 9 Lutego 2013 Ja pol;ecan po prostu nie pałowac auta na zimnym. to nie bedzie takich problemów
Blachu Opublikowano 9 Lutego 2013 Opublikowano 9 Lutego 2013 Kolego poczytaj ten temat: http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tdi-diagnostyka-aktualizacja-20-viii-2012-a-12031/ Laptop z vag-iem, ktoś do pomocy i zrób logi o których mowa w wyżej wymienionym temacie. Później wrzuć je w odpowiedniej formie na forum. Odczytaj też zapisane błędy w sterowniku silnika. Tędy wiedzie najkrótsza droga do rozwiązania Twojego problemu. Jak sam nie poradzisz sobie z vagiem (choć nie jest to trudna zabawa - wiem po sobie), to zapytaj w spotach z Twojego regionu - ktoś na pewno Ci pomoże.
Virus1984 Opublikowano 9 Lutego 2013 Opublikowano 9 Lutego 2013 Dołączam sie do wątku panowie moge prosic o diagnzoe logow Log (0 - n/a) Log (1 - 000,001,003) Log (2 - 014,018,023) Log (3 - 011) Log (4 - 003) Log (5 - 004,007,013) Log (6 - 000,000) i dynamiczne Log (0 - 000,001,003) Log (1 - 004,008,010) Log (2 - 011) z gory dziekuje
Chris86 Opublikowano 9 Lutego 2013 Autor Opublikowano 9 Lutego 2013 Ja pol;ecan po prostu nie pałowac auta na zimnym. to nie bedzie takich problemów Kolego kto tu mówi o katowaniu turbinki przy zimnym silniku, normalna jazda człowieku. Jedz dalej 50/h zobaczymy jak długo ci pochodzi.....
Chris86 Opublikowano 10 Lutego 2013 Autor Opublikowano 10 Lutego 2013 Panowie czy ktoś pomoże z logami ? Załóż nowy wątek, na pewno ci pomogą. Pozdrawiam ---------- Post dopisany at 19:27 ---------- Poprzedni post napisany at 09:38 ---------- Dziś samochodem jechałem, odpukać wszystko ok.
grotu Opublikowano 10 Lutego 2013 Opublikowano 10 Lutego 2013 kolego turbo przeładowuje ale zacznij od przewodów podciśnienia i zaworu N75
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się