Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[b5,5 AVF q++] Project B5 S-line


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Kowi 2.7BiT pakuj, a nie w disle sie bawić:naughty:

To już chyba lepiej by wyszedł jakby sprzedał tak jak stoi i kupił S4.

  • Odpowiedzi 5.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Z 2,7 jest sporo więcej roboty i kosztów. Szukaj AVFa i swap :wink:

Opublikowano

Jak swap na 2.7 to u Nosba. Zanim znajdzie dobry silnik, zanim zrobi przekładkę minie sporo czasu. A tu przede wszystkim chodzi o czas. Gdyby Kowi chciał zostawiać ten samochód na lata to można by pomyśleć o 2.7 ale wspominał o sprzedaży za jakiś czas, więc pchanie się w 2.7 to IMO strzał w stopę. Nie dość, że duże koszty to i problem ze sprzedażą. Diesle 1.9 idą na pniu, 2.7biturbo niekoniecznie. Trochę jeździ, więc trzeba by pomyśleć o LPG i tak ze zwykłej zmiany silnika robi się 5 cyfrowa kwota. Przy sprzedaży nikt tego nie odda. Ale pomarzyć sobie w czyimś wątku można:decayed::wink:

Opublikowano

Widzisz Kowi, jak pech to pech :kwasny:

Bozia pokarała za nalewanie się z mojego ADP i poliszów na szybce :decayed:

Kurcze no szkoda, ale nie kombinuj, pchaj diesla jak było.

Opublikowano
Jak swap na 2.7 to u Nosba. Zanim znajdzie dobry silnik, zanim zrobi przekładkę minie sporo czasu. A tu przede wszystkim chodzi o czas. Gdyby Kowi chciał zostawiać ten samochód na lata to można by pomyśleć o 2.7 ale wspominał o sprzedaży za jakiś czas, więc pchanie się w 2.7 to IMO strzał w stopę. Nie dość, że duże koszty to i problem ze sprzedażą. Diesle 1.9 idą na pniu, 2.7biturbo niekoniecznie. Trochę jeździ, więc trzeba by pomyśleć o LPG i tak ze zwykłej zmiany silnika robi się 5 cyfrowa kwota. Przy sprzedaży nikt tego nie odda. Ale pomarzyć sobie w czyimś wątku można:decayed::wink:

Jak kowi chcesz pchać auto dalej to wkładaj AFNa :whistling: przy sprzedaży to dziwaki będą dziwować że tam AWX siedzi :whistling:

Opublikowano
Jak swap na 2.7 to u Nosba. Zanim znajdzie dobry silnik, zanim zrobi przekładkę minie sporo czasu. A tu przede wszystkim chodzi o czas. Gdyby Kowi chciał zostawiać ten samochód na lata to można by pomyśleć o 2.7 ale wspominał o sprzedaży za jakiś czas, więc pchanie się w 2.7 to IMO strzał w stopę. Nie dość, że duże koszty to i problem ze sprzedażą. Diesle 1.9 idą na pniu, 2.7biturbo niekoniecznie. Trochę jeździ, więc trzeba by pomyśleć o LPG i tak ze zwykłej zmiany silnika robi się 5 cyfrowa kwota. Przy sprzedaży nikt tego nie odda. Ale pomarzyć sobie w czyimś wątku można:decayed::wink:

Jak kowi chcesz pchać auto dalej to wkładaj AFNa :whistling: przy sprzedaży to dziwaki będą dziwować że tam AWX siedzi :whistling:

Nie oszukujmy sie i tak beda :-) Jak kazde BT auto :-)

Naciapane z sedesu ...

Opublikowano

Co wy pierdzielicie z elektryką, przecież przy takich swapach to pikuś. I tak musi dać nową wiązkę silnikową i ecu, zostaje tylko immo(2min roboty) i ogarnięcie przelotek (komora silnika - buda. Chyba że trzeba będzie zrobić komunikacje po can to trzeba licznika szukać polifta z ajm albo akn. Np przy swapie z 2.5 na 1.9 wystarczy przełożyć tylko jeden przewód i wykonać pare kodować i śmiga. :wink:

Opublikowano
Co wy pierdzielicie z elektryką, przecież przy takich swapach to pikuś. I tak musi dać nową wiązkę silnikową i ecu, zostaje tylko immo(2min roboty) i ogarnięcie przelotek (komora silnika - buda. Chyba że trzeba będzie zrobić komunikacje po can to trzeba licznika szukać polifta z ajm albo akn. Np przy swapie z 2.5 na 1.9 wystarczy przełożyć tylko jeden przewód i wykonać pare kodować i śmiga. :wink:

jesteś w stanie to ogarnąć na podstawie tego opisu co wrzuciłem, tak bym nie musiał gruzu w zime jesć i śniegiem zapijać?:naughty:

bo włąsnie zamierzam zrobic objazd po szrotach, trcohe drogawo wychodzi swap, postanowiłem kupić słupek AVG, zrobić przekładke, zapodać wałek SDI, map 51C i jechać na korekte, patrzac po wynikach sądze że mam szanse na 180 kunia:whistling:

---------- Post dopisany at 09:06 ---------- Poprzedni post napisany at 08:54 ----------

licznik mam z FIS i z analogowym zegarkiem ,oraz czerwonum poświetleniem wiec model przejsciowy, skalowanie do 260 juz:whistling: ale kwalifikuje sie do wymiany, mógłbym mieć pełnego FISa z białymi zegarami i cyfrowymi zegarami z 2,5 od reki:whistling:

Opublikowano

Kowi możesz wyjaśnić dlaczego chcesz koniecznie AVG a nie AFN bo w sumie dużo to te silniki się nie różnią? :eusathink:

Ale na pewno masz jakiś powód i jakoś mnie to tak zaciekawiło :decayed:

Opublikowano

Będzie miał alu miskę z czujnikiem i zmieni sobie licznik na białe podświetlenie, no i wiara że AVG ma mniej przelotu jak AFN :)

Opublikowano

chodzi mi tylko o rocznik:wink: jak najmłdszy bym chciał

mam u siebie z passata 110km z 2000r za 1400zł, goły słupek, wiem drogo, ale troche zapocony:whistling: jest jeszcze jakis z passata ze niby 190km od kolegi co robi na szrocie, mówił ze zdrowy, no ale z drugiej strony to co maja mówić...

---------- Post dopisany at 11:30 ---------- Poprzedni post napisany at 11:28 ----------

tak wiec dzisiaj kupie silnik raczej, teraz tylko wałek SDI potwierdzic, bo znalazłem i czekam na fotki, bo ma oznaczenia 004

Opublikowano
Co wy pierdzielicie z elektryką, przecież przy takich swapach to pikuś. I tak musi dać nową wiązkę silnikową i ecu, zostaje tylko immo(2min roboty) i ogarnięcie przelotek (komora silnika - buda. Chyba że trzeba będzie zrobić komunikacje po can to trzeba licznika szukać polifta z ajm albo akn. Np przy swapie z 2.5 na 1.9 wystarczy przełożyć tylko jeden przewód i wykonać pare kodować i śmiga. :wink:

jesteś w stanie to ogarnąć na podstawie tego opisu co wrzuciłem, tak bym nie musiał gruzu w zime jesć i śniegiem zapijać?:naughty:

bo włąsnie zamierzam zrobic objazd po szrotach, trcohe drogawo wychodzi swap, postanowiłem kupić słupek AVG, zrobić przekładke, zapodać wałek SDI, map 51C i jechać na korekte, patrzac po wynikach sądze że mam szanse na 180 kunia:whistling:

---------- Post dopisany at 09:06 ---------- Poprzedni post napisany at 08:54 ----------

licznik mam z FIS i z analogowym zegarkiem ,oraz czerwonum poświetleniem wiec model przejsciowy, skalowanie do 260 juz:whistling: ale kwalifikuje sie do wymiany, mógłbym mieć pełnego FISa z białymi zegarami i cyfrowymi zegarami z 2,5 od reki:whistling:

kowi, a co to za problem? pare pinów poprzekładać, dołożyć sterownik popmki do baku (w afn brak, w awx widzę jest), zakodować immo i puścić can (tu potrzebujesz licznika z białym podświetleniem, najlepiej sprawdzić czy licznik obsługuje kanały 60, 61, 62 wtedy na 100% jest po can). Warunek jest jeden. Zeby immo zgrać ze sobą potrzebujesz sterownika silnika z immo3. Z nowszymi będzie kłopot z adaptacją, pozostanie wywalenie immo. :wink:

Sam u siebie robiłem swapa na 1.6 na 1.9 afn, wrzucjac do srodka wiazkę od 2.5. :naughty: Jedyną róznicą był przewód zasilający ecu, reszta p&p. Adaptacja immo i wszystko śmiga po dziś :wink:

Opublikowano

kowi pamietaj ze jeszcze AHH jest,ja mam AHH wsadzony slupek z 00r.juz z miska z czujnikiem

Opublikowano

Dobra kupiłem słupek z AFN automata z 00r passat za 800zł, przebieg alegrowy:whistling: ale mniejsza o to i tak mu raczej robie generalke, miska bez czujnika, ale moja tam wleci z czujnikiem, licznik to se kiedys ogarne to nie jest jakis problem, aler całkiem przypadkiem lezał sobie SDI z golfa, a że kumpel tam jest od części, to rozkręciliśmy sobie głowice, a tam piękny napis 38E:kox:

będe miał na sprzedaż jarzma 312 i rozpórke z A6:whistling:

---------- Post dopisany at 14:23 ---------- Poprzedni post napisany at 13:12 ----------

DSC08995_zps104d5826.jpg

DSC08996_zps95a2f97d.jpg

w pełnej okazałosci:naughty:

Opublikowano

no to gratulacje,ciekawe ile dojdzie kuni na walku......

Opublikowano

No i elegancko. Nie ma tego złego....:naughty::kox:

Opublikowano

Obserwuję:thumbup1:

przy rozrządzie pomyślę u siebie pokombinować:whistling:

Opublikowano

A do AJM-a tez podchodzi?

Naciapane z sedesu ...

Opublikowano
Obserwuję:thumbup1:

przy rozrządzie pomyślę u siebie pokombinować:whistling:

w AJM tez te walki sie mienia? Tez mi sie wlasnie rozrzad zbliza:decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...