OGr Opublikowano 6 Września 2013 Opublikowano 6 Września 2013 Kowi 2.7BiT pakuj, a nie w disle sie bawić To już chyba lepiej by wyszedł jakby sprzedał tak jak stoi i kupił S4.
jozek726 Opublikowano 6 Września 2013 Opublikowano 6 Września 2013 Z 2,7 jest sporo więcej roboty i kosztów. Szukaj AVFa i swap
Armi Opublikowano 7 Września 2013 Opublikowano 7 Września 2013 Jak swap na 2.7 to u Nosba. Zanim znajdzie dobry silnik, zanim zrobi przekładkę minie sporo czasu. A tu przede wszystkim chodzi o czas. Gdyby Kowi chciał zostawiać ten samochód na lata to można by pomyśleć o 2.7 ale wspominał o sprzedaży za jakiś czas, więc pchanie się w 2.7 to IMO strzał w stopę. Nie dość, że duże koszty to i problem ze sprzedażą. Diesle 1.9 idą na pniu, 2.7biturbo niekoniecznie. Trochę jeździ, więc trzeba by pomyśleć o LPG i tak ze zwykłej zmiany silnika robi się 5 cyfrowa kwota. Przy sprzedaży nikt tego nie odda. Ale pomarzyć sobie w czyimś wątku można:decayed:
medik Opublikowano 7 Września 2013 Opublikowano 7 Września 2013 Widzisz Kowi, jak pech to pech Bozia pokarała za nalewanie się z mojego ADP i poliszów na szybce Kurcze no szkoda, ale nie kombinuj, pchaj diesla jak było.
jozek726 Opublikowano 7 Września 2013 Opublikowano 7 Września 2013 Jak swap na 2.7 to u Nosba. Zanim znajdzie dobry silnik, zanim zrobi przekładkę minie sporo czasu. A tu przede wszystkim chodzi o czas. Gdyby Kowi chciał zostawiać ten samochód na lata to można by pomyśleć o 2.7 ale wspominał o sprzedaży za jakiś czas, więc pchanie się w 2.7 to IMO strzał w stopę. Nie dość, że duże koszty to i problem ze sprzedażą. Diesle 1.9 idą na pniu, 2.7biturbo niekoniecznie. Trochę jeździ, więc trzeba by pomyśleć o LPG i tak ze zwykłej zmiany silnika robi się 5 cyfrowa kwota. Przy sprzedaży nikt tego nie odda. Ale pomarzyć sobie w czyimś wątku można:decayed: Jak kowi chcesz pchać auto dalej to wkładaj AFNa przy sprzedaży to dziwaki będą dziwować że tam AWX siedzi
OGr Opublikowano 7 Września 2013 Opublikowano 7 Września 2013 Jak swap na 2.7 to u Nosba. Zanim znajdzie dobry silnik, zanim zrobi przekładkę minie sporo czasu. A tu przede wszystkim chodzi o czas. Gdyby Kowi chciał zostawiać ten samochód na lata to można by pomyśleć o 2.7 ale wspominał o sprzedaży za jakiś czas, więc pchanie się w 2.7 to IMO strzał w stopę. Nie dość, że duże koszty to i problem ze sprzedażą. Diesle 1.9 idą na pniu, 2.7biturbo niekoniecznie. Trochę jeździ, więc trzeba by pomyśleć o LPG i tak ze zwykłej zmiany silnika robi się 5 cyfrowa kwota. Przy sprzedaży nikt tego nie odda. Ale pomarzyć sobie w czyimś wątku można:decayed: Jak kowi chcesz pchać auto dalej to wkładaj AFNa przy sprzedaży to dziwaki będą dziwować że tam AWX siedzi Nie oszukujmy sie i tak beda :-) Jak kazde BT auto :-) Naciapane z sedesu ...
sasza Opublikowano 9 Września 2013 Opublikowano 9 Września 2013 Co wy pierdzielicie z elektryką, przecież przy takich swapach to pikuś. I tak musi dać nową wiązkę silnikową i ecu, zostaje tylko immo(2min roboty) i ogarnięcie przelotek (komora silnika - buda. Chyba że trzeba będzie zrobić komunikacje po can to trzeba licznika szukać polifta z ajm albo akn. Np przy swapie z 2.5 na 1.9 wystarczy przełożyć tylko jeden przewód i wykonać pare kodować i śmiga.
Kowi87 Opublikowano 9 Września 2013 Autor Opublikowano 9 Września 2013 Co wy pierdzielicie z elektryką, przecież przy takich swapach to pikuś. I tak musi dać nową wiązkę silnikową i ecu, zostaje tylko immo(2min roboty) i ogarnięcie przelotek (komora silnika - buda. Chyba że trzeba będzie zrobić komunikacje po can to trzeba licznika szukać polifta z ajm albo akn. Np przy swapie z 2.5 na 1.9 wystarczy przełożyć tylko jeden przewód i wykonać pare kodować i śmiga. jesteś w stanie to ogarnąć na podstawie tego opisu co wrzuciłem, tak bym nie musiał gruzu w zime jesć i śniegiem zapijać? bo włąsnie zamierzam zrobic objazd po szrotach, trcohe drogawo wychodzi swap, postanowiłem kupić słupek AVG, zrobić przekładke, zapodać wałek SDI, map 51C i jechać na korekte, patrzac po wynikach sądze że mam szanse na 180 kunia:whistling: ---------- Post dopisany at 09:06 ---------- Poprzedni post napisany at 08:54 ---------- licznik mam z FIS i z analogowym zegarkiem ,oraz czerwonum poświetleniem wiec model przejsciowy, skalowanie do 260 juz:whistling: ale kwalifikuje sie do wymiany, mógłbym mieć pełnego FISa z białymi zegarami i cyfrowymi zegarami z 2,5 od reki:whistling:
LUKASZ1989 Opublikowano 9 Września 2013 Opublikowano 9 Września 2013 Kowi możesz wyjaśnić dlaczego chcesz koniecznie AVG a nie AFN bo w sumie dużo to te silniki się nie różnią? Ale na pewno masz jakiś powód i jakoś mnie to tak zaciekawiło
kuba84 Opublikowano 9 Września 2013 Opublikowano 9 Września 2013 Będzie miał alu miskę z czujnikiem i zmieni sobie licznik na białe podświetlenie, no i wiara że AVG ma mniej przelotu jak AFN
Kowi87 Opublikowano 9 Września 2013 Autor Opublikowano 9 Września 2013 chodzi mi tylko o rocznik:wink: jak najmłdszy bym chciał mam u siebie z passata 110km z 2000r za 1400zł, goły słupek, wiem drogo, ale troche zapocony:whistling: jest jeszcze jakis z passata ze niby 190km od kolegi co robi na szrocie, mówił ze zdrowy, no ale z drugiej strony to co maja mówić... ---------- Post dopisany at 11:30 ---------- Poprzedni post napisany at 11:28 ---------- tak wiec dzisiaj kupie silnik raczej, teraz tylko wałek SDI potwierdzic, bo znalazłem i czekam na fotki, bo ma oznaczenia 004
sasza Opublikowano 9 Września 2013 Opublikowano 9 Września 2013 Co wy pierdzielicie z elektryką, przecież przy takich swapach to pikuś. I tak musi dać nową wiązkę silnikową i ecu, zostaje tylko immo(2min roboty) i ogarnięcie przelotek (komora silnika - buda. Chyba że trzeba będzie zrobić komunikacje po can to trzeba licznika szukać polifta z ajm albo akn. Np przy swapie z 2.5 na 1.9 wystarczy przełożyć tylko jeden przewód i wykonać pare kodować i śmiga. jesteś w stanie to ogarnąć na podstawie tego opisu co wrzuciłem, tak bym nie musiał gruzu w zime jesć i śniegiem zapijać? bo włąsnie zamierzam zrobic objazd po szrotach, trcohe drogawo wychodzi swap, postanowiłem kupić słupek AVG, zrobić przekładke, zapodać wałek SDI, map 51C i jechać na korekte, patrzac po wynikach sądze że mam szanse na 180 kunia:whistling: ---------- Post dopisany at 09:06 ---------- Poprzedni post napisany at 08:54 ---------- licznik mam z FIS i z analogowym zegarkiem ,oraz czerwonum poświetleniem wiec model przejsciowy, skalowanie do 260 juz:whistling: ale kwalifikuje sie do wymiany, mógłbym mieć pełnego FISa z białymi zegarami i cyfrowymi zegarami z 2,5 od reki:whistling: kowi, a co to za problem? pare pinów poprzekładać, dołożyć sterownik popmki do baku (w afn brak, w awx widzę jest), zakodować immo i puścić can (tu potrzebujesz licznika z białym podświetleniem, najlepiej sprawdzić czy licznik obsługuje kanały 60, 61, 62 wtedy na 100% jest po can). Warunek jest jeden. Zeby immo zgrać ze sobą potrzebujesz sterownika silnika z immo3. Z nowszymi będzie kłopot z adaptacją, pozostanie wywalenie immo. Sam u siebie robiłem swapa na 1.6 na 1.9 afn, wrzucjac do srodka wiazkę od 2.5. Jedyną róznicą był przewód zasilający ecu, reszta p&p. Adaptacja immo i wszystko śmiga po dziś
krzysiek23 Opublikowano 9 Września 2013 Opublikowano 9 Września 2013 kowi pamietaj ze jeszcze AHH jest,ja mam AHH wsadzony slupek z 00r.juz z miska z czujnikiem
Kowi87 Opublikowano 9 Września 2013 Autor Opublikowano 9 Września 2013 Dobra kupiłem słupek z AFN automata z 00r passat za 800zł, przebieg alegrowy:whistling: ale mniejsza o to i tak mu raczej robie generalke, miska bez czujnika, ale moja tam wleci z czujnikiem, licznik to se kiedys ogarne to nie jest jakis problem, aler całkiem przypadkiem lezał sobie SDI z golfa, a że kumpel tam jest od części, to rozkręciliśmy sobie głowice, a tam piękny napis 38E:kox: będe miał na sprzedaż jarzma 312 i rozpórke z A6:whistling: ---------- Post dopisany at 14:23 ---------- Poprzedni post napisany at 13:12 ---------- w pełnej okazałosci:naughty:
krzysiek23 Opublikowano 9 Września 2013 Opublikowano 9 Września 2013 no to gratulacje,ciekawe ile dojdzie kuni na walku......
Kowi87 Opublikowano 9 Września 2013 Autor Opublikowano 9 Września 2013 Zobacz na to u spankiego:naughty: VW Bora 1.9 TDI 110 PS silnik ASV - 348 Nm / 161 PS takze nie powinno być źle, ale zobaczymy jak juz silnik bedzie pracował
Michał Opublikowano 9 Września 2013 Opublikowano 9 Września 2013 Obserwuję przy rozrządzie pomyślę u siebie pokombinować
OGr Opublikowano 9 Września 2013 Opublikowano 9 Września 2013 A do AJM-a tez podchodzi? Naciapane z sedesu ...
slavko87 Opublikowano 9 Września 2013 Opublikowano 9 Września 2013 Obserwujęprzy rozrządzie pomyślę u siebie pokombinować w AJM tez te walki sie mienia? Tez mi sie wlasnie rozrzad zbliza:decayed:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się