xBladex Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 a powiedz mi jak za kablami na podłodze.. dałeś je pod maty czy na maty? bo w drzwiach to inaczej sie nie da..a np gdy miałbym padnięty silniczek od podnoszenia szyby to moge tą mate oderwać i potem jeszcze raz przykleić czy juz do kosza?
Kowi87 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Podłogi nie robiłem, ale kable bym zostawił na matach raczej, w drzwiach planuje zrobic odkręcane wygłuszenie przyklejone do pleksy, a kable w rękawy z gąbki a z matą to nie wiem jak jest po odklejaniu, ale pewnie nie zerwiesz jej tak by drugi raz przykleić
xBladex Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Dobra coś bede myślał w tym temacie..dzieki za info jeszcze popytam paru ludzi co i jak..
Michu B5 Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Tak okucia sa przyspawane do amora, a co do zaworow daj znać ---------- Post dopisany 30-06-2014 at 21:27 ---------- Poprzedni post napisany 05-06-2014 at 00:56 ---------- Cultstyle Lubelszczyzna 2014 Frampol:wink: kosa
Kowi87 Opublikowano 7 Września 2014 Autor Opublikowano 7 Września 2014 Kolejny raz musiałem rozebrać drzwi, zmiana zwrotnic, zmiana dystansów pod głosniki, montaż drugiego fabrycznego wyciszenia. Fotki z prac Teraz czas wkońcu na wygłuszenie... po 2 latach Byłem też na zlocie w radzyniu podlaskim wycieraczka Suka zdobyła dyplom jako najniższe auto zlotu, prześwit 19mm, Ryj Andrzej Mrogal mierzył Mierzyłem też podciśnienia na turbo, jest wszystko w normie teraz oby do soboty i strojenie tej padliny...
Kowi87 Opublikowano 7 Września 2014 Autor Opublikowano 7 Września 2014 Ile do blotnika? tak jak było 58-58,5, tylko dyplom zdobyłem dzieki osłonie pod silnikiem, zaraz zamna był golf2 z prześwitem 3cm, Co ciekawe osłona nie wisiała tak mi ją znajomy ostatnio dokręcił przy wymianie turbo że nie ma opcji by opadła
slavko87 Opublikowano 7 Września 2014 Opublikowano 7 Września 2014 Tak samo juz od dawna mam przykrecona. U mnie 3.5cm prześwit; -)
Kowi87 Opublikowano 15 Września 2014 Autor Opublikowano 15 Września 2014 Pochwale sie sobotnim wynikiem Generalnie było bardzo dużo przejazdów, auto dosć spuchło podczas mierzenia na ostatnich przejazdach, spanky mówił że mam z 60stopni w dolocie, no ale ostatecznie wyszło coś takiego hamowane na 3biegu kolejne przejazdy na 4 biegu ten spadek na srodku to wina mojej gleby i nierównosci ulicy Teraz mozna jeżdzić i wyprzedzać Bardzo fajnie działa to turbo, Auto na suchym mozna postawic bokiem ale to zasługa raczej torsena. W październiku bedzie pewnie korekta, ponieważ musze zmienić pompe vacum, dla poprawy dołu jeszcze, potencjał na 2 z przodu jest, choc gdyby było zimniej to pewnie by była . Podziękowania dla Spankiego za wystrojenie tego padła i Krzyśka 1606 za ogarniecie turbo i poświęcony czas w sobote na dopracowanie szczegółów
radimm Opublikowano 15 Września 2014 Opublikowano 15 Września 2014 ooo j**ana Kowi robiłeś coś z wydechem? Czy seria bez kata? Wrzuć jakiś filmik jak ta padlina teraz laata
Kowi87 Opublikowano 15 Września 2014 Autor Opublikowano 15 Września 2014 Wydech seryjny bez kata i środkowego tłumika
radimm Opublikowano 15 Września 2014 Opublikowano 15 Września 2014 (edytowane) bardzo fajnie - zazdraszczam na wiosne, jak mój parch dożyje zjeżdzam do Polski i wpadnie podobny set już się nie mogę doczekać. Nagraj jak będziesz miał możliwość jak to jeździ, zwłaszcza interesuje mnie np. +- od 60 w góre Edytowane 15 Września 2014 przez radimm
Michał Opublikowano 15 Września 2014 Opublikowano 15 Września 2014 fajny wynik ale w ośce to by nie było jazdy z takimi cyframi
Hesik Opublikowano 15 Września 2014 Opublikowano 15 Września 2014 Piękne kreski. Jakie finalnie tam graty masz u siebie pewnie wiele osób teraz będzie pytac
MAGIC87 Opublikowano 15 Września 2014 Opublikowano 15 Września 2014 fajny wynik ale w ośce to by nie było jazdy z takimi cyframi większej głupoty nie słyszałem ...
Hesik Opublikowano 15 Września 2014 Opublikowano 15 Września 2014 Pewnie dla tych co jeżdżą Z oponami jak z kolarzowki typu 205 na 9.5 calach to nie jazda
Hesik Opublikowano 15 Września 2014 Opublikowano 15 Września 2014 Do takiej mocy w fwd trzeba by szerszej gumki. Ale Kowi ma kfatro wiec nie ma się czym martwic
MAGIC87 Opublikowano 15 Września 2014 Opublikowano 15 Września 2014 uwierz ze opony 205 na 15 calach w stali spokojnie kleją na 400Nm++ (FWD)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się